Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02201 Философия в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; диссертациялық зерттеуде қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану; өзінің диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызмет

    Курс докторанттарда әлеуметтік қызметтің пайда болуы мен жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен тарихи алғышарттары және оны тұжырымдамалық талдау дағдылары туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу кез-келген әлеуметтік қызметті игеруде адамның шығармашылық қабілеттерін белсенді дамыту үшін ойлау мәдениетінің философиялық қағидаларын қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару философиясы

    Бұл пәнді оқу докторанттарда онтологиялық және аксиологиялық танымдық координаттардағы басқару институтының жүйелі көзқарасын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Праксеологиялық мазмұнның негізгі критерийлері, ғылыми менеджмент және басқару теориясының арнайы ғылымдардың деректерімен байланысы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде докторант басқарудың заманауи технологияларын эпистемологиялық талдау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандану перспективасындағы жасанды интеллект

    Пән жасанды интеллекттің қоғамдағы, ғылымдағы, технологиядағы орны мен рөлі мәселесін зерттеудің пәнаралық бағыты ретінде жасанды интеллект феномені туралы заманауи ғылыми білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жаһандану үдерістерінде ЖИ-ді қолдануға рұқсат беру, әлемдік қоғамдастықтың қызметіне әсер ету, табиғи интеллект модельдеуінде ЖИ-ді қолданудың гуманистік мониторингі туралы проблемалық сұрақтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ философиясының өзекті мәселелері

    Пәнді зерделеу қазақстандық қоғамды қазіргі заманғы жаңғырту үдерісінде оны белсенді игеру мақсатында қазақ халқының рухани мәдениетін және оның көрнекті ойшылдарының философиялық идеяларын зерделеуді көздейді. Курс қазақ мәдениетінің философиялық мұрасын қазіргі заманғы зерттеулердің әдіснамасын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы постклассикалық емес философия

    Пәнді оқу докторанттарда постклассикалық емес философия дискурсының ерекшелігі, негізгі философиялық мәселелерді постклассикалық емес түсіндірудің онтологиялық, эпистемологиялық, антропологиялық және әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктері туралы теориялық идеялар, заманауи постклассикалық емес философияның тұжырымдамалық аппаратын қолдану және қазіргі философиялық мәселелер саласындағы дәлелдер туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Алынған білімді Қазақстанның әлеуметтік және рухани жаңғыруының өзекті мәселелерін қою мен шешуге бағытталған ғылыми-зерттеу бағдарламаларын қалыптастыру үшін қолданады.
  • Қазіргі заманғы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру технологияларын қолданады, командада жұмыс істей білу, болу, тиімді тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру шеберлігін көрсетеді.
  • Әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму процестерін басқару саласындағы өзекті теориялық және құқықтық мәселелерді шешуге бағытталған инновациялық қызмет қағидаттарын әзірлеу үшін философиялық ойлау мәдениетін қолдану қажеттілігін дәлелдейді.
  • Қазіргі философиялық дискурстың кәсіби білімін және қазіргі әлеуметтік даму процестерін ізгілендіруге қатысты қазіргі философиялық әдіснаманың негізгі принциптерін түсінуді қолданады.
  • Жүйелік талдау принциптерін түсіну, әртүрлі құбылыстардың модельдері мен болжамдарын жасау қабілеті негізінде қазіргі өркениеттік дамудың пәнаралық мәселелерін талқылауға және шешуге қатысады.
  • Әлеуметтік-гуманитарлық білім саласындағы өзекті ғылыми зерттеулердің теориялық тұжырымдамаларын талдайды, сыни бағалайды және жасайды.
  • Философиялық зерттеудің жаңа әдістерін қолдану негізінде әлеуметтік-гуманитарлық дискурста жаңа білім қалыптастырады, өзінің ғылыми жетістіктерін дәлелдеуде және көпшілік алдында талқылауда құзыреттілікті көрсетеді.
  • Шетелдік және отандық философиялық ғылымның даму үрдістерін талдау, жетекші отандық және шетелдік ғалымдармен ғылыми коммуникация негізінде заманауи философиялық білімнің өзекті бағыттары бойынша дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
  • Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде жоғары білікті мамандарды даярлау үшін білім және ғылым мәселелері бойынша философиялық рефлексияның когнитивті әлеуетін пайдаланады.
Top