Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Білім берудегі менеджмент в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Жоғары оқу орнында жеке әдістемелерді оқыту

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың жоғары оқу орнында педагогикалық пәндерді оқыту құзыреттілігін игеру болып табылады. Пәнді игеру барысында ЖОО-да оқу пәнін оқытудың жеке әдістемесі ұғымы типтік оқу пәнінде оқытудың міндеттерін, мазмұнын, әдіснамалық негіздерін, заңдылықтары мен қағидаттарын, сондай-ақ жоғары оқу орнының түлектеріне құзыреттілікке сәйкес оқыту мен бақылаудың нысандарын, әдістері мен құралдарын ғылыми баяндау және негіздеу ретінде қарастырылатын болады. Білім беру процесінің сапасын арттыратын өзара іс-қимыл, білім алушылардың белсенділігі, топтық тәжірибеге сүйену, міндетті кері байланыс қағидаттарына негізделген оқыту әдістемесі мен әдістерінің ажырамас байланысы көрсетілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін, терең ғылыми-әдістемелік және педагогикалық дайындығы бар маманның кәсіби мәдениетінің негіздерін, тәуелсіз ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерді меңгеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымдар интеграциясының негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда ғылымдарды интеграциялау, ғылыми теория ретінде жүйелеу және принциптер, білім беру процесінде ғылымдарды интеграциялаудың ғылыми-теориялық негіздері туралы кең білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында ғылым мен ғылыми білімнің өзара байланысы мен өзара іс-қимылы; ғылым мен ғылыми білімді интеграциялау тәсілдері; ғылым мен ғылыми білімді саралау мен интеграциялаудың байланыстары мен қатынастары; ғылыми білімді интеграциялаудың бастапқы кезеңі ретінде білім беру процесінде пәнаралық байланыстарды іске асыру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-педагогикалық менеджмент негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда ғылыми-педагогикалық менеджмент саласында кең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл білім беру ұйымының алға қойған мақсаттарына оңтайлы қол жеткізуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Пәнді игеру барысында магистранттар жоғары білім беру жүйесіндегі ғылыми-педагогикалық менеджмент әдіснамасын зерделейді. Басқару процестерінің мәні, педагогикалық менеджменттің функциялары әдістері мен принциптері, сондай-ақ жоғары білім беру жүйесіндегі басқарудың жаңа технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі сараптама және мониторинг

    Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби және жеке дамуы, ақпараттық қоғамдастықта сараптамалық қызметке дайындық, сондай-ақ кәсіби қызметте талдамалық қабілеттерін дамыту болып табылады. Пәнді игеру барысында магистранттар білім беру процесінде мониторинг пен сараптаманы ұйымдастырудың теориялық негіздерін, білім берудегі сараптама мен мониторингке тұжырымдамалық тәсілдерді, педагогикалық мониторинг негіздерін, мониторингтік дағдылар мен сараптамалық бағалауды қалыптастыруды зерделейтін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазмұнын жобалау

    Пәннің мақсаты-білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім беру мазмұнын ұйымдастыру мен жобалаудағы теориялық білімді зерделеу. Оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларын жобалау олардың инновациялық құрамдас бөлігін арттырады. Білім алушылардың білім мазмұнын жобалау кезінде алатын білімдерінің сапасы бітіргеннен кейінгі жұмыстың негізділігімен, тереңдігімен және қажеттілігімен сипатталады. Пәнді игеру кезінде магистранттар білім беру бағдарламасы мен оқу пәні деңгейінде білім беру мазмұнын жобалаудың негізгі тәсілдері мен технологияларын қарастырады, осылайша олар заманауи тәсілдер мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі деңгейлерде білім беру мазмұнын жобалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды педагогиканың әртүрлі салаларында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа ресімдеуге және ұсынуға дайындау болып табылады. Магистранттар ғылыми зерттеуді жоспарлаудың негізгі әдістері мен схемаларын меңгеру дағдыларын жетілдіреді, үлгілік ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін оларды қолдану тәжірибесін арттырады, педагогикада және педагогикадағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша зерттеу процесін ұйымдастыру шеберлігін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық жүйетану негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда жүйелі ойлаудың білімі мен практикалық дағдыларын, кәсіби қызметтегі жүйелік әдіснаманың әдістері мен әдістерін қалыптастыру, пәнді игеру барысында педагогикалық системологияның қалыптасу көздері мен алғышарттары, оның мақсаттары мен міндеттері, педагогикалық шындықты жүйелі-Функционалдық талдау пәні және педагогикалық білімді жүйелеу деңгейлері қарастырылады. Педагогикалық системологияның теориялық негізі семантика мен прагматика - педагогикалық систематика, жіктеу және типологиямен ұсынылған. Педагогикада педагогикалық әдіснама, теория және практика деңгейінде жүйелік тәсілді іске асырудың принциптері мен әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалау басқармасы

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда білім беру саласындағы жобалау әдіснамасы мен технологиясының негіздерін білу жүйесін қалыптастыру; әртүрлі білім беру жобаларын жоспарлау мен ұйымдастыруды өз бетінше практикалық жүзеге асыру үшін құзыреттілік деңгейлері бойынша сараланған кәсіби дағдыларды, дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық акмеология негіздері

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-адамның жетілуінің әртүрлі кезеңдерінде психикасы мен жеке басының дамуының әдіснамалық заңдылықтарын ашу, адамның жеке және кәсіби дамудың шыңдарына шығуының әртүрлі технологиялары туралы идеялардың тұтас жүйесін құру. Магистранттар акмеологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейді, жоғары білім акмеологиясының практикалық аспектілерін қарастырады, акмеологиялық негіздерге және жеке-кәсіби өзін-өзі дамытудың ғылыми-әдістемелік мәселелеріне ерекше назар аударады. Магистранттар педагогтың жеке кәсіптік-дамыту траекторияларын жобалау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде әдістемелік сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты магистранттардың білім беру мекемелерінде білім беру процесін әдістемелік қолдау саласындағы теориялық және практикалық білімдерін игеру болып табылады. Пәнді игеру барысында магистранттар ғылыми-әдістемелік жұмыстың тұтас, көп деңгейлі, көпфункционалды ашық жүйе ретіндегі мәнін, маманның құзыреттілік моделін жобалау және іске асыру үшін қажетті нормативтік және оқу-әдістемелік құжаттама жүйесін, оқыту және бақылау құралдарын, кадрларды оқыту және дамыту, педагогикалық шеберлікті арттыру жөніндегі қызметті, авторлық әдістемелік әзірлемелерді құруды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі кәсіби құзыреттілік және көшбасшылық;

    Пәннің мақсаты магистранттардың ұйымдастырушылық жағдайды талдау дағдыларын қалыптастыру және көшбасшының (көшбасшының) және бағыныштылардың (ізбасарлардың) кәсіби мінез-құлқы мен өзара іс-қимылының барабар тәсілдерін таңдау, сондай-ақ мұғалімнің көшбасшылық әлеуетін арттыру болып табылады. Пәнді зерделеу кезінде басшылықтың тиімділігін, оның кәсіби мінез-құлқының икемділігі мен барабарлығын арттыруға, басқару құралдарын толыққанды пайдалануға, жеке басқару тұжырымдамасын қалыптастыруға, магистранттардың көшбасшылық дағдыларын диагностикалауға және дамытуға ықпал ететін білім беру басшысының (көшбасшысының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуға басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Білім беру әдіснамасының менеджменті

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың білім беруді тиімді басқарудың әдіснамасын, принциптері мен әдістемесін игеруі, магистранттардың әртүрлі басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау дағдыларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пәнді игеру барысында білім беру менеджментінің тұжырымдамалық негіздері, менеджмент әдіснамасының жалпы негіздері, Білім беруді ұйымдастырудағы басқару‐педагогикалық қызметтің теориясы мен практикасы, басқару технологияларының сипаттамасы, оның ішінде басқару‐педагогикалық процесті құру және жүзеге асыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім берудегі тайм менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты-уақытты жоспарлау, жоспарлау техникасы және уақытты бөлу мәселелерінде магистранттардың құзыреттерін жетілдіру. Пән адамның маңызды ресурсы - уақытты ғылыми ұйымдастырудың теориясы мен практикасын зерттеуге бағытталған. Магистранттар тайм-менеджменттің негізгі принциптерін, технологиясы мен әдістерін зерттейді, оларды оқу, содан кейін білім беру педагогы мен менеджерінің кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын алады. Пәннің мазмұны өз жұмыс міндеттерін орындау үшін басқалармен белсенді өзара іс-қимыл жасайтын білім беру менеджменті мамандарының уақытын тиімді басқару деңгейін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Iскерлік коммуникация

    Пәннің мақсаты іскерлік коммуникация саласында коммуникативтік-сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас кезінде тіл құралдарын оңтайлы пайдалану қабілетін дамыту болып табылады. Пән магистранттарды кәсіби саладағы ұйымдастырушылық-басқарушылық, іздестіру, Талдамалық қызметке, сондай-ақ өзін-өзі оқытуға және коммуникативтік дағдыларды үздіксіз жетілдіруге даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жоғары мектепте жалпы және әлеуметтік педагогиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық қызметінің психологиялық негіздері, мәні мен мазмұны туралы түсініктерді қалыптастыру, болашақ ЖОО оқытушысын оқу және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, магистранттардың кәсіби қызметімен байланысты жоғары мектепте жалпы және әлеуметтік Педагогиканы оқыту әдістемесі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік педагогика және психология

    Пәннің мақсаты: магистранттарда Әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы, теориясы мен практикасы саласындағы терең және жүйеленген білім жүйесін, жеке тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеудің әртүрлі әдістері мен әдістерін, психологиялық кеңес беру модельдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, тыңдаушыларды әлеуметтік саладағы әртүрлі мекемелердің жұмысында және психологиялық ұйымның педагогикалық қызметінде әлеуметтік-педагогикалық міндеттерді шешу үшін білім жүйесімен қамтамасыз ету-білім беруді жаңғырту жағдайында педагогикалық сүйемелдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • әртүрлі деңгейдегі білім беру және әлеуметтік мекемелердің білім беру қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы жобалау және зерттеу жұмыстары мен инновациялардың нәтижелерін бағалау
  • оқу пәндерінің мазмұнын, оқыту технологиялары мен нақты әдістемелерін, жеке білім беру маршруттарын жобалау
  • педагогикалық жағдайды бағалау және педагогикалық міндеттерді анықтау, педагогикалық қызметті жүзеге асыруда жобалық тәсіл принциптерін қолдану
  • педагогикалық акмеология және системология, әлеуметтік педагогика және психология, әртүрлі әлеуметтік және көпмәдени ортадағы қарым-қатынас және өз тәжірибесінде менеджердің кәсіби құзыреттілігі негіздерін зерттеу
  • зерттеу және практикалық ғылыми мәселелерді шешуде заманауи ғылыми жетістіктерге сыни талдау және бағалау жүргізу
  • жоғары мектепті басқару педагогикасы мен психологиясының заманауи тұжырымдамаларын, жоғары мектептің дидактика ережелерін және арнайы саланың теориялық негіздерін (оқу пәндері, білім беру салалары, білім беру модульдері) анықтау
  • қазіргі заманғы білім беру және функционалдық мекемелерді корпоративтік басқару теориясы мен практикасын, кәсіби көшбасшылық (көшбасшылық) негіздерін, кәсіби саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нормаларын, қағидаларын, нысандарын, әдістерін жіктеу
  • мекемедегі қолайсыз немесе қиын жағдайларды уақтылы болдырмау үшін білім беру ұйымдары қызметінің нәтижелерінің білім беру стандарттары мен сапасына қойылатын талаптарға сәйкестік дәрежесін анықтау
  • жоғары мектепте оқыту әдістемесін, кәсіптік білім беру теориясы мен әдістемесін, көпмәдениетті тәрбие мен көптілді білім беру теориясы мен практикасын әзірлеу және қолдану
Top