Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Зоология

    Пәннің мақсаты: студенттерге жануарлардың құрылысы мен тіршілік әрекеті туралы негізгі білімдерін қалыптастыру. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ең көп таралған топтарын салыстырмалы анатомиялық аспектіде зерттеу. Студенттерге жануарлардың морфологиясы, анатомиясы, жіктелуі, онтогенезі және филогенезі бойынша олардың мекендеу ортасымен байланысын ескере отырып, білім беру; - Микроскоппен және тұрақты препараттармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру; зерттелетін объектілерге эволюциялық және кең жалпыбиологиялық көзқарас қалыптастыру; Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың табиғатта және адам өмірінде практикалық маңызын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Курстың мақсаты-ботаника бойынша білім алушылардың білімін жүйелеу. Пәннің міндеттері-өсімдік жасушаларын зерттеу, балдырлардың, саңырауқұлақтардың, жоғары споралы және гимноспермдердің негізгі топтарымен, олардың өкілдерінің морфологиялық-экологиялық ерекшеліктерімен танысу және олардың өмірлік циклдерін зерттеу. Курсты игеру барысында студенттер зертханалық жағдайда тірі және тіркелген объектілермен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зоогеография

    "Зоогеография" пәнін игерудің мақсаты студенттердің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесінде оқытылатын ғылымның орны туралы теориялық және практикалық білімдерін игеру; тірі жүйелер мен жалпы биосфера тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биологиялық алуан түрліліктің рөлі туралы; зоогеография саласындағы қазіргі заманғы теориялар туралы; ареалдар мен фауналарды қалыптастыру механизмдері туралы; құрлықтар мен мұхиттың фауналық аудандастыру принциптері туралы. Пәннің ерекшелігі жалпы биологиялық ұғымдар мен терминдерден басқа географиялық және экологиялық ұғымдар блогымен жұмыс істеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияның негізгі заңдары мен теориясы

    "Химияның негізгі заңдары мен теориялары" пәнінің мақсаты студенттерді химияның негізгі заңдарымен таныстыру және есептік есептерді шешуде оларды қолдана білу, мерзімді заңды қолдана отырып, периодтық кестелердің құрылымы мен атом құрылысы арасындағы байланыс себебін анықтау, сонымен қатар студенттерге Д. И. Менделеевтің периодтық заңына және заттардың құрылысы туралы қазіргі мәліметтерге және теориялық бейорганикалық химияның басқа да ұғымдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы және бейорганикалық химия

    Химия-биология мамандығының студенттерінің жалпы және бейорганикалық химияны оқу мақсаты-білім алушыларда жалпы және бейорганикалық химия бойынша базалық білім, іскерлік және дағдыны қалыптастыру және жалпы және арнайы химиялық пәндерді: аналитикалық, органикалық, физикалық химия, жалпы химиялық технология және т.б. ары қарай оқу үшін маңызды бейорганикалық қосылыстардың қасиеттері мен қолданылуына байланысты химиялық мәселелерді шешу кезінде қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Химия пәні мен міндеттері, оның әдістері, оның дамуының негізгі кезеңдері. Жалпы химия пәні. Химияны зерттеуге жүйелік-құрылымдық тәсілдің мәні. Атомдық- молекулалық ілімі және стехиометрия. Бейорганикалық заттардың жіктелуі және номенклатурасы. Тотығу- қалпына келтіру реакциялары. Атомдардың құрылысы және Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылысы. Кешенді қосылыстар. Химиялық реакциялардың заңдылықтары. Ерітінділер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Өсімдіктер физиологиясын оқытудың мақсаты өсімдіктердегі тіршілік әрекеттерінің жалпы заңдылықтары, физиологиялық процестердің өзара және қоршаған орта жағдайларымен тығыз байланыстылығы туралы осы замандағы ғылыми жітістіктерді баяндау. Өсімдіктер физиологиясы адам қоғамы өз игілігіне пайдаланылатын мәдени және жабайы өсімдіктердің түсі мен сапасын арттыруға бағыттаоған шаралар жүйесінің теориялық негізгі екендігі және жалпа тірі табиғатты танудағы ғылыми салалардың бңрң екендігі шәкірттерге жеткізіп дәлелдеу. Осы оқу барысында студенттер өсімдік клеткасы органиоидтардың құрылысы мен атқаратын қызметтері, жеке мүшелерінің (жапырақ, сабақ, тамыр) органикалық заттардың пайда болып алмасуындағы ерекшеліктері, фотосинтез бен тыныс алу құбылыстарының, өсімдіктерінің өсіп-дамуының. Су мен минералдық заттарды игеріп пайдалануының, сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына төзімділігінің физикалық, химиялық, физиологиялық негіздірі мен ішкі тетіктерін (механизмдерін) білуге міндетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі

    Бұл курстың мақсаты – шет тілдік іс-әрекетке қажетті фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материал негізінде барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің ой-өрісін кеңейту, олардың жалпы мәдениеті мен білімділігін, ойлау мәдениетін, қарым-қатынаспен сөйлеуді арттыру. Студенттерді мәдени аралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға дайын болуға тәрбиелеу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – ауызша және жазбаша ағылшын тілін меңгеру дағдыларын одан әрі дамыту. Функционалдық негізінде негізгі іскерлікті қалыптастыру: Оқу саласы - толық, дәлдік, мәтінді түсіну тереңдігі; жазбаша сөйлеу – оқылатын тілдің эпистолярлық жанрын сақтай отырып, кез келген стилистиканың жазбаша мәтінін бара бар беру және кез келген қоғамдық-саяси тақырыпқа ақпарат бере білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия

    Курстың мақсаты аналитикалық химияның теориялық негіздерін терең меңгеру және практикалық дағдыларды меңгеру негізінде аналитикалық химия саласындағы мамандардың жоғары кәсібилігін жүзеге асыру болып табылады. "Аналитикалық химия" пәні және оның міндеттері. Адамның өндірістік және ғылыми-зерттеу қызметіндегі аналитикалық химияның маңызы. Аналитикалық химияның басқа пәндермен байланысы. Аналитикалық талдау объектілері. Талдау әдістері (Химиялық, физикалық және физика-химиялық). Заттарды талдауға қойылатын талаптар. Аналитикалық химияның ғылым ретіндегі қазіргі жетістіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антропология

    "Антропология" пәнін меңгеру мақсаты: антропогенез кезеңдерін, "ақылға қонымды адам" түрін қалыптастыру концепциясын, адамның онтогенезін, оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері. Антропология адамның психикасының қалыптасуы үшін биологиялық ерекшеліктерінің маңыздылығын ашатын адамның эволюциясы, жас, конституциялық және нәсілдік сипаттамалары туралы түсінік береді. Пәннің бөлімдері: Антропология пәні. Зерттеудің жетекші тәсілдері (зерттеу бағыттары, мектептер, тұжырымдамалар). Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік(антропогенез және этногенез).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапалық және сандық талдау әдістері

    Сапалық және сандық талдау химиялық заттарды қолданатын ғылым мен техниканың барлық салаларында қолданылады. Талдау деректері бойынша материалдың сапасы және оны пайдалану саласы анықталады. Пәнді оқу барысында студенттер талдау әдісін, талдау схемасын және жүргізу әдістемесін өз бетінше таңдау негізінде физика-химиялық талдау әдістерімен зерттелетін заттардың сапалық және сандық құрамын анықтаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын алады; Аспаптармен, жабдықтармен жұмыс; өлшеу нәтижелерін өңдеу, талдау нәтижелерін есептеу және оларды метрологиялық шамаларды ескере отырып жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Оқу пәнін меңгеру мақсаты: адам анатомиясы және топографиялық анатомия сияқты жеке органдар мен жүйелерді, сондай-ақ басқа да фундаментальды пәндерді оқытуда болашақ кәсіби қызметте қолдана білу; органдардың құрылысы, қызметі мен топографиясын зерттеу, адам денесінің анатомиясыоргандардың топографиялық өзара қарым-қатынасы, олардың рентгенологиялық суреті, жеке және жас ерекшеліктері, ағзаның құрылысы;анатомия мен органдар мен олардың жүйелерінің топографиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: биологияны оқыту әдістемесі пәні-студенттерді қазіргі заманғы технологиялар мен биологияны оқытудың негізгі әдістерімен қаруландыру; Міндеттері: - биологияны оқыту әдістері мен түрлерінің алуан түрлілігі туралы түсінік беру; - студенттерді оқыту мен оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; - жобалық іс-әрекет аясында биология сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру. - студенттерді әр түрлі тақырыптық әдебиетпен, оқу және техникалық оқыту және бақылау құралдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия (ағылшын тілінде)

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің органикалық химияның негізгі ережелерін игеруі, оларды қолдана білуі және студенттердің тірі организмде болатын күрделі химиялық өзгерістерді түсінуі. Курстың мазмұны: "Кіріспе. Жіктелуі, номенклатурасы, құрылымының негіздері, органикалық қосылыстарды зерттеу әдістері. Көмірсутектер", " көмірсутектердің функционалды туындылары. Гетерофункционалды органикалық қосылыстар. Биологиялық белсенді және табиғи қосылыстар"

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты:студенттердің мектепте химияны оқытудың әдістемелік тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың негізгі міндеті-студенттерге жалпылама түрде негізгі әдістемелік білім жүйесін хабарлау, оларды нақтылау әдістерімен қаруландыру, әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу барысында білімді өз бетінше толықтыру дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтықхимия

    Пәнді оқытудың мақсаты-физикалық және коллоидтық химияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, физиканың теориялық және эксперименттік әдістерінің көмегімен химиялық құбылыстарды оқып үйрену, физикалық химияны және химиялық технологияда қолданылатын беттік құбылыстарды оқып үйрену, адсорбция теориясының негізгі түсініктерін, дисперсиялық жүйелердің орнықтылығын меңгеру. Пәнді оқу материя және ол қабылдайтын формалар туралы, дисперсиялық жүйелердің пайда болу механизмі және тұрақтануы туралы, БАЗ ретінде қолданылатын қазіргі материалдардың қасиеттері және коллоидтық-химиялық процестерді қазіргі технологияларда қолдану туралы заманауи ғылым түсініктерді толықтырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    "Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    "Адам және жануарлар физиологиясы" курсын оқытудың мақсаты: студенттерді ағзаның функциялары туралы негізгі ұғымдармен, жүйелік ұйымдастыру, дифференциация, организм функцияларының интеграциясы қағидаларымен таныстыру; студенттерде физиологиялық функциялардың реттелу механизмдері туралы, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын қолдайтын және ағзаның қоршаған ортадағы оқиғаларға барабар реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • ЖЖЖ анатомиясы мен физиологиясы

    Курстың мақсаты-студенттерге мидың үлкен жарты шарының қабығында болатын маңызды үрдістер, адамның жоғары жүйке қызметінің түрлері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жүйке тінінің жасушаларының құрылымы, қызметі және генезисі туралы түсінік беру; бас миының үлкен жарты шары қабығында болатын негізгі физиологиялық үрдістер туралы фундаментальды білім беру; жоғары жүйке қызметінің негізгі типтерін қалыптастыру туралы түсінік беру; тұтас ағзаның бар болуын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі

    Зерттеу мақсаты химия бойынша білімді химиялық эксперимент жүргізуге қолдану болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері: демонстрация технологиясы. Зертханалық тәжірибелерді орындау. Практикалық жұмыстарды жүргізу. Эксперименталды есептерді шешу. Проблемалы оқытудағы химиялық эксперимент. Химияны оқыту барысындағы химиялық эксперименттердің рөлі. Танымда эксперименттің рөлі. Мектеп химия кабинетінің аспаптары. Химия кабинетіндегі оқушының орны. Қауіпсіздік техникасы. Зертханалық және практикалық сабақтар өткізу бойынша талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушыларды олимпиадаға даярлау

    Пәнді оқытудың мақсаты-әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептерді шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Болашақ педагог – химиктерді Оқушыларды химия олимпиадаларына даярлауды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі кәсіби құзыреттіліктермен қамтамасыз ету. Мәселелерді шешу мақсат ретінде емес, тақырыпты зерттеу әдістерінің бірі ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің физико-химиялық әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептерді шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Болашақ педагог – химиктерді Оқушыларды химия олимпиадаларына даярлауды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі кәсіби құзыреттіліктермен қамтамасыз ету. Мәселелерді шешу мақсат ретінде емес, тақырыпты зерттеу әдістерінің бірі ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология

    "Химиялық технология" пәнін игерудің мақсаты студенттерде технологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру, химия ғылымы мен химиялық технологияның дамуы арасындағы байланысты ашу, Университет түлектерін перспективалық процестерді, материалдар мен технологиялық схемаларды құру бойынша белсенді шығармашылық жұмысқа дайындау болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері кәсіби талаптарға жауап беретін маман даярлаудан тұрады: саладағы өндіріс технологиясының негіздерін білу; технологиялық дамудың болашағы туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қоршаған орта химиясы

    Пәннің мақсаты: табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдалану саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Атмосферада, литосферада және гидросферада табиғи және антропогендік шығу тегі химиялық қосылыстардың қоныс аудару және трансформация процестерін зерделеу; студенттерде әртүрлі геосфераларда абиотикалық факторлардың қатысуымен өтетін физика-химиялық процестермен байланысты есептерді шешуге мүмкіндік беретін білім мен біліктерді қалыптастыру. Әртүрлі геосфераларда өтетін өзара іс-қимыл жасайтын физикалық, химиялық және биологиялық процестерді қарастыру және оларға адами қызметтің әсер ету сипатын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерде тұқым қуалайтын ақпаратты сақтаудың, берудің және іске асырудың молекулалық механизмдерін, геном мен протеомның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы туралы білімдерді қалыптастыру. Биомакромолекула – нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің және т. б., сондай-ақ олардың күрделі молекулалық кешендерінің құрылымы мен функциялары мәселелерін егжей-тегжейлі қарастыру. Репликация, транскрипция, трансляция, репарация, жасушалық циклді реттеу, саралау, дамыту, қартаю және жасушалардың бағдарламаланатын өлімінің молекулалық негіздерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы молекулалы қосылыстар химиясы

    "Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы" пәнінің мақсаты студенттердің жоғары молекулалық қосылыстар химиясының негіздерін меңгеруі, полимерлермен және олардың Биологиялық жүйелердегі маңыздылығымен, өнеркәсіпте және күнделікті өмірде заманауи қолданылуымен танысу болып табылады. Зерттелетін Пәннің міндеттері Жоғары молекулалық қосылыстардың химиясы пәні туралы нақты түсінік қалыптастыру, оны химиялық білімнің басқа салаларымен байланыстыру, табиғи және синтетикалық полимерлердің алуан түрлілігін қарастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы

    Пәнді игерудің мақсаты-оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру, оқу барысында заманауи интерактивті әдістерді қолдануға және оқушылардың жетістіктерін объективті бағалауға мүмкіндік беру. Интеграцияланған сабақтардың қажеттілігінің себептерін қарастыру, интеграцияланған сабақтарды өткізу бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, интеграцияның артықшылықтары мен мәселелері, интеграцияланған оқытудың нәтижелері және оның маңызы. Мектептегі оқу пәндерін біріктіру процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәнді оқытудың мақсаты организмдердің тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін генетикалық процестерге ғылыми көзқарасты қалыптастыру, олардың дамуы мен көбеюі, сонымен қатар молекулалық генетика, биотехнология және генетикалық инженерия саласындағы жаңа жетістіктер мен классикалық тәсілдерді қолдана отырып, организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің механизмдерін зерттеу болып табылады. Кіріспе. Моно -, ди - және полигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқым қуалауы. Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық экология

    Пәнді оқыту мақсаты: биосферада өтетін әртүрлі химиялық үрдістерді, химикаттарды қолдану салдарын, олардың ҚО-ға түскен кездегі мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін оқып үйрену, сонымен қатар ҚО-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау. Биосфераның антропогендік ластануының сапалық және сандық құрамын және адам қызметінің нәтижесінде биосферадағы заттардың айналысына түсетін химиялық қосылыстардың жаңа түрлерінің ҚО-ға химиялық айналуының механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Газохимия

    "Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Микробиология және вирусология

    Пәннің мақсаты - студенттердің микро-және макроағзалардың өзара әрекеттесуінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын, алдын алу әдістері, микробиологиялық, молекулалық-биологиялық және иммунологиялық диагностика бойынша практикалық біліктерін меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттерде микробтардың тірі жүйелер ретінде құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, олардың экологиядағы рөлі және деконтаминация тәсілдері, оның ішінде дезинфектология және стерильдеу техникасы негіздері; жұқпалы және жұқпалы емес агенттерге (антигендерге) иммундық жауап беру туралы заманауи түсініктерді қоса алғанда, адам ағзасының микробтар әлемімен өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы студенттерге түсініктер қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнология негіздері

    Мақсаты-биотехнологиялық зерттеулердің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, биотехнология саласындағы ғылыми дүниетаным мен білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: биотехнология ғылым мен өндірістің жеке саласы ретінде; биотехнологиялық процестердегі биологиялық объектілер; биотехнологиялық процестердегі негізгі продуценттерді культивациялау; ферменттеу процестерін іске асыру, микробтық синтездің жалпыланған технологиялық схемасы; Микробтық синтез асептикасының негіздері; биотехнологиялық жүйелерді математикалық модельдеу; биотехнологиялық процестерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық катализ

    "Химиялық катализ" курсының мақсаты-студенттерді катализдің негізгі теорияларымен, каталитикалық процестердің жіктелуімен, катализаторлардың дайындалуымен және жұмыс істеуімен, металдардағы және қорытпалардағы катализбен, мұнай өңдеу және мұнай химиясы каталитикалық процестерімен таныстыру. Белсенді қақтығыстар теориясы, адсорбция түрлері, А.А. Баландин,Н.И. Кобозев, С.З. Рогинскийдің. катализ теориялары. Катализдегі Боре ережесі, катализдегі электрондық факторлар катализаторларды дайындау әдістері. Риформинг, каталитикалық крекинг, изомеризация, алкилдеу, гидрокрекинг катализаторлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты, экологиялық химияны, химиялық технология, биология, өсімдіктер систематикасы, зоология, биохимия, анатомия, физиология, генетиканы қоса алғанда, химия және биология ғылымдары саласындағы білім мен түсінікті көрсету; осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында оқыту, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, химия және биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыру
  • химиялық және биологиялық процестер мен идеялар туралы ақпаратты меңгеру, үш тілді меңгерген маман ретінде химия және биологияны оқыту әдістерінің мәселелері бойынша шешімдер табады
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін білу, ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысының болуы, химиялық және биологиялық эксперименттер жүргізу, химия және биология саласында ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру
  • заттар мен химиялық құбылыстардың көптүрлілігі мен бірлігі мәселелеріндегі мәселелерді, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын дәлелді түрде шеше білу; ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • жинақталған тәжірибені сыни бағалау және қайта ойлау қабілеті, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексирлеу
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • химиялық және биологиялық ғылымдардың дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, іргелі химия-биологиялық ұғымдар жүйесі туралы түсінікке ие болу
  • химия және биологияны оқытудағы оқу-тәрбие міндеттерін анықтай білу, оқушылардың жасын ескере отырып, оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдеу, оқу қызметінің оңтайлы формалары мен әдістерін таңдау; тәрбие мен оқытудың педагогикалық технологияларын, қолданыстағы әдістемелік материалдарды, әдістемелік жұмыстың оң тәжірибесін зерделеу және қорыту
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
Top