Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Мәдениеттану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасыр мәдениеті

    Пәннің мақсаты – мәдениет маманының теориялық және әдіснамалық базасын қалыптастыру, ғылым мен білімнің қалыптасуы, орта ғасырдағы діни-философиялық ойлаудың ерекшеліктерін аналитикалық зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру; идеологиялық принциптер, орта ғасыр мәдениетінің үлгілері; Орта ғасыр мәдениетінің даму кезеңдері; ортағасырлық мәдениетті дамытудың негізгі бағыттары; Орта ғасыр мәдениетін зерттеудің мәдени әдісі әдіснаманы, категориялы және концептуалды аппаратты қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антика мәдениеті

    Пәннің мақсаты – ежелгі мәдениетті дамыту үрдістерін зерттеуге ғылыми және әдістемелік тәсілдерді сыни бағалауға мүмкіндік жасау; ежелгі мәдениетті дамытудың даму кезеңдерін, әдістерін, негізгі категориялық және концептуалды аппараттарды, ежелгі мәдениетті зерттеудің негізгі мәдени әдістерін қолдануға; ежелгі мәдениеттің мәдени-ақпараттық зерттеулерін синтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ренессанс мәдениеті

    Пәннің мақсаты – Ренессанс мәдениетін қалыптастырудың тарихи-философиялық және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, Ренессанс мәдениетінің даму кезеңдерін сыни түрде бөлу мүмкіндігін қалыптастыру; Ренессанс мәдениетін дамытудағы негізгі үрдістер; Ренессанс мәдениетіндегі философиялық және теориялық материалды зерттеуде мәдени-философиялық көзқарас қолдану; Батыс Еуропада ортағасырлық теологиялық философия мен христиан дінін қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері бойынша зерттеу нәтижелерін жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модернизім мәдениеттің тарихы

    Пәннің мақсаты – модернизмнің кескіндеме өнеріне объективті баға беру қабілетін қалыптастыру, модернизм мәдениетінің мәселелерін зерттеуде сыни көзқарас қалыптастыру; модернизм мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері, заманауи өнердің негізгі түрлері мен жанрлары, тақырыптық саланы саралау, модернизм мәдениетінің тарихын зерттеу әдісі; Пәннің терминологиялық аппаратын олардың кәсіби қызметінде қолдануға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениетінің теориясы

    Пәннің мақсаты – негізгі ережелерді, қазақ мәдениетінің теориясы идеяларын, оның дамуының негізгі бағыттарын талдау қабілетін қалыптастыру; методологияны, негізгі категориялы және тұжырымдамалық аппаратты, жаңа құбылыстарға, инновациялық мәдени нысандарға қатысты қазақстандық мәдениеттің теориясын зерттеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдануға; қазақ мәдениетінің тарихын зерттеуге қажетті философиялық және мәдени жоспардың, негізгі ұғымдардың, санаттардың ақпаратын жүйелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаңа заман мәдениеті

    Пәннің мақсаты – жаңа мәдениет мәдениетін қалыптастырудың тарихи, философиялық, әлеуметтік-мәдени жағдайларын, мәдениет ескерткіштерін, оның көрнекті өкілдерін зерттеуге арналған ғылыми-әдістемелік тәсілдерді, гуманистік идеалдардың негізі ретінде заманауи дәуірдің ерекшелігін, оның негізгі құндылықтарын сыни бағалауға мүмкіндік жасау: жеке адамның еркіндігі, инновация, биліктің полисцентризмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет философиясы мен теориясы

    Пәннің мақсаты – мәдениет философиясының негізгі қағидалары мен ережелерін сыни бағалауға мүмкіндік жасау; еуропалық, ұлттық мәдени философиялық ойлардың мазмұны, жаңа құбылыстар мен өзгерістерді зерттеуде философия мен мәдениет теориясының әдіснамасын қолданады. қазіргі заманғы мәдениетте кездесетін; жүйелеу, ғылым жүйесінде философия мен мәдениет теориясының құндылықтарын объективті бағалау үшін мәдени жоспардың ақпаратын жинақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Этика

    Пәннің мақсаты – моральдық сипаттамаларды зерделеуде ғылыми және әдістемелік тәсілдерді сыни түрде талдай білу қабілетін қалыптастыру; моральдық қасиеттер мен моральдық нормалардың негізгі мазмұны; гуманистік ойларды дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістерінің ерекшеліктері; болашақ кəсіби қызметтің негізгі ұғымдарының рөлін, құндылығын негіздеуде этика əдістерін, концептуалды жəне əдістемелік тәсілдерін жүйелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениетінің тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ мәдениетінің тарихын талдау қабілетін қалыптастыру; қазақ мәдениетінің дамуының негізгі бағыттары; әдістемені, негізгі категориялы және тұжырымдамалық аппаратты, қазақ мәдениетінің тарихын зерттеудің негізгі тәсілдерін, әдістерін қолдануға; қазақ мәдениетінің тарихын зерттеудегі философиялық және мәдени көзқарастарды жүйелеу; қазақ мәдениетінің тарихын тарихи ретроспективада бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мәдени мұра және әлемдік мәдени ескерткіштер

    Пәннің мақсаты – қазіргі мәселелерді объективті бағалауға, әсіресе әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеуге және сақтауға, халық мәдениетіндегі әлемдік мәдениет және мәдени мұра ескерткіштерінің рөліне, әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеу әдістерін қалыптастыру. әлемдік мәдениеттің ескерткіштерін зерттеуге жүйелі, кешенді тәсіл қолдануға; әлемдік мәдениет ескерткіштерінің ұлттық-мәдени сипаттамаларын жаңғырту және сақтау жолдарын ажырату.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Эстетика

    Пәннің мақсаты – эстетикалық пәндік саланы, эстетикалық ойлар тарихын сыни бағалауға мүмкіндік жасау; әлемдік және ұлттық мәдениеттің туындыларының мазмұны; эстетикалық ойды дамытудың негізгі бағыттары; эстетикалық ойлардың әртүрлі салаларында қалыптасқан әдіснаманы, тәсілдерді және әдістерді қолдануға; тарихи эстрадада эстетикалық құндылықты бағалауда философиялық және мәдени жоспардың ақпаратын синтездеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Номадтық мәдениет

    Пәннің мақсаты – көшпенділердің өмір салтын насихаттау, қасиеттерін бағалау, қасиеттерін бағалау, қасиеттерін бағалау, көшпенділердің өмір салтын насихаттау, Солтүстік және Орталық Азия халықтарының көшпелі мәдениетінің орны мен рөлін объективті бағалау, көшпенділер өркениетіндегі діннің ерекшеліктері, көшпенділер мәдениетіндегі символизм, көшпелілердің типологиясы. мәдениеттер, жаңа көшпенділер құбылысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этномәдениеттану

    Пәннің мақсаты – әртүрлі этномәдени бірлестіктердің теориялық және тұжырымдамалық зерттеуі, мәдениетаралық қарым-қатынастар, коммуникациялық теориялар, әлем халықтарының этникалық мәдениеті арасындағы айырмашылықтарды бағалауда әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтардың ғылыми-әдістемелік көзқарастарының құндылық-семантикалық бағдарын әртүрлілігін сыни бағалауға, этномәдени зерттеудің даму тарихы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық мәдениет теориясы

    Пәннің мақсаты – бұқаралық мәдениеттің заманауи зерттеулерін объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; жаппай мәдениет құбылыстары; ХХ және ХХІ ғғ. теорияларындағы жаппай мәдениет, мемлекеттің жай-күйін зерттеу және бұқаралық мәдениеттің кемшіліктерін дамыту әдістері; бұқаралық мәдениетті өндіру және тарату процестері туралы ақпаратты жүйелеу; тұтыну проблемаларын және оның танымал мәдениетіндегі рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • XX ғасырдағы Европа мәдениеті және қоғамы

    Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің тарихи өзгермелі және тұтас формасын, құндылықтар мен мағыналардың қайшылықты жүйесімен сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру, ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің негізгі кезеңдерімен, оның мәдени түрлерімен, дәуірдің рухани құндылықтар жүйесінің қызметі мен сипаты талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдениеттің феминистік зерттеулері

    Пәннің мақсаты – феминисттік, гендерлік теорияларды нәсілдік, класс, этникалық топтармен байланысты мәселелерді сыни түрде зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру; студенттердің феминистік мәдениеттану проблемаларын сыни түсінуін қалыптастыру; феминизмді, феминисттік дискурстарды, тақырыпты, феминистік мәдениеттану зерттеу әдістерін зерттеудегі этнографиялық тәсілдер; феминизм құбылыстарына мәдени көзқарас қолдану; feminist жаңалықтарды бағалаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақтың сәндік-қолданбалы өнері және әлемдік өнер

    Пәннің мақсаты – заманауи дәуірдегі «сұлулық» концепциясының негізгі сипаттамаларын, сәндік-қолданбалы өнердің маңызын, қазақтардың сәндік-қолданбалы өнеріндегі рәміздердің мәдени аспектілерін, қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің дамуының тарихи аспектілерін ұсынудағы заманауи өнер рөлін объективті түрде талдау қабілетін қалыптастыру; Қазақ сәндік-қолданбалы өнерін зерттеу бойынша академиялық зерттеулер жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдениет теориясындағы сұлулық , мәдениет және қазіргі заман

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Визуалды коммуникацияның сұлулық стандарттарының қалыптасуына ықпалы. Сұлулық концепциясы. Рухани сұлулық. Сұлулық теориясы мен қазіргі заман өнері. Постмодерндік өнер. Эстетика. Сұлулықтың медиаға енуі. Әртүрлі медиадағы физикалық сұлулық эталоны. Эрос және физикалық сұлулық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Семиотика

    Пәннің мақсаты – семиотика саласындағы жетістіктерді бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; тарихтың негізгі кезеңдері және ғылым ретінде семиотикті дамытудың үлгілері; пәндік саланы, семиотикті зерттеу әдістерін саралау; қазіргі заманғы семиотиктердің категориялық аппаратын негізгі әңгімелесу әдістерін зерттеуге қолдануға, ауызша (ауызша сөздікпен қоса) мәтінді талдауға; семиотиктердің мәдениеттанудағы негізгі үлесін объективті бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Азия киносы

    Пәннің мақсаты – азиат кинотеатрының негізгі жанрлары мен бағыттарын тәуелсіз бағалауға және түсіндіруге мүмкіндік жасау; Азия киносының тарихи-мәдени мемлекетіне баға беру; қазіргі Азия киносының жанрларын жүйелеу; қазіргі заманғы әлемдік кинотеатрда Азия киносының маңыздылығы мен рөлін негіздеу; қазіргі заманғы кинематографиялық өнердегі Азия киносының рөлін объективті бағалауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени саясаты

    Пәннің мақсаты – мәдениет саясатының негізгі бағыттарын ашатын Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілерін зерделеу. «Қазақстан Республикасындағы мәдениет саласын дамытуға жалпы көзқарас», «Мәдени саясаттың басым бағыттары», «Жаңа әлеуметтік-мәдени ортаны қалыптастырудағы мәдениеттің рөлін түсінудегі заманауи тәсілдер» және т.б тақырыптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік мәдениет: негізгі принциптері мен құндылықтары

    Пәннің мақсаты – құндылықтарды, дәстүрлерді, мінез-құлық нормаларын қамтитын ұйымдық мәдениеттің бір түрі ретінде корпоративтік мәдениетті зерттеу. Бұл пән тек теориялық материалды оқып қана қоймай, сонымен бірге студентте мәдениеттің ұжымдық даму процестеріне интеграциялану қажеттілігі туралы түсінікті қалыптастыруға, бейімделе білуге, құндылықтарды бөлісуге және ұжымдық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Гендер және гуманитарлық ғылымдардағы әйелдер зерттеулері

    Пәннің мақсаты – гендерлік даму тарихын, феминистік мәдени экологияны бағалауға мүмкіндік жасау; студенттердің гендерлік және әйелдер мәселелерін зерттеуге сыни көзқарастарын қалыптастыру; гендерлік, феминизмнің, еркектіктің негізгі теориясы; гендерлік мәселелердің негізгі элементтерін әлеуметтік және мәдени аспектілерде қолдануға; мәдениетте, саясатта, тарихта, экономикада, дінде гендерлік түсініктер туралы білімді синтездеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фольклор және ауызша әдеби дәстүр

    Пәннің мақсаты – фольклордың әртүрлі практикасына, ұлттық өнер дәстүріне, фольклор жанрына ғылыми және әдістемелік тәсілдерді объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; фольклордың ерекше және көркем құралдарын әдебиеттерден ажыратуға; фольклорлы мәтінді талдау; фольклордың жанрлары эпикалық, лирикалық және драмалық сияқты мәтінді анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жахандану, медиа-мәдениет, әлеуметтік желілер және коммуникациялар

    Пәннің мақсаты – коммуникацияны мәдениет, мәдениетаралық қарым-қатынас ретінде сыни бағалауға мүмкіндік жасау; жаһандық медиа мәдениет, коммуникация, әлеуметтік желілер проблемаларын зерттеуде студенттердің критикалық ойларын қалыптастыру; ғаламдық медиа мәдениетін, байланысын, әлеуметтік желілерін, медиа-технологияларын зерттеу әдістерін қолдануға, адамдар арасындағы қарым-қатынас деңгейінде мәдениет пен мінез-құлықты бағалаудың негізгі қағидаларын синтездеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениеті және қазіргі заман

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі заманғы жағдайларда қазақ мәдениетінің орны мен рөліне объективті түсіндірме, қазіргі заманғы қоғамда қазақ мәдениетінің дәстүрлері мен жаңашылдықтары; мәдениеттанулық сараптама негізінде жаһандық өзгерістер жағдайында қазақстандық және этникалық қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктерін дифференциациялау. Қазіргі заманғы қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктері жайлы ақпаратты жүйелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман мәдениеті және дене

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Батыс мәдениетіндегі әйел денесі. Қазіргі замандағы батылдық. Қазіргі заман қоғамының дене мәдениетіне тигізген әсері. Дене мәдениетінің мәселелері. «Дене біздің қоғамда» идеясы. Адам денесінің антропологиясы. Жана критикалық мектеп контекстіндегі дене мәдениеті. Әлеуметтік уақыт. Әлеуметтік кеңістік теориясы. Жан мен дене. Гомидті триада.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Заманауи мәдениет және Европа киносы

    Пәннің мақсаты – еуропалық кино дамуының негізгі үрдістерін сыни бағалауға мүмкіндік жасау; тарихи киномен жанрының ерекше түрлері; еуропалық кинематографтың қазіргі жағдайы ерекшеліктері; семиотикалық, структуристтік, пленарлық талдау әдістерін, қасіретті фильм жанрын зерттеуде психоанализ әдісін қолдануға; еуропалық кинотеатрлар ағымының неміс экспрессионизмі, итальяндық неореализм, француздық жаңа толқындар рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдени антропология

    Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Пән білім саласына негізделеді: мәдени антропологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Мәдени антропология курсы әр түрлі халықтар арасындағы мәдениетпен анықталған қоғамның жұмыс істеуін зерттейді. Физикалық антропологиямен айналысатын нәсілдердің физикалық сипаттамасынан ерекшеленеді, адам табиғатының өзі анықтайтын адам өмірінің сипаттамаларын зерттейтін философиялық антропология.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау саласындағы саясат

    Пәннің мақсаты – «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру барысында анықталған Қазақстанның бірегей мәдени нысандарын зерттеу; ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізіміне енгізілген қазақ ескерткіштері; сондай-ақ мәдени объектілерді сақтау саласындағы дамыған елдердің мәдени саясатын сипаттайтын жаһандық үрдістер, олардың мәдени дамуды басқару тәжірибесі мен үлгілері және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Күнделікті мәдениет: теориясы мен проблемалары

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік өмірдің синкреттік аспектілерінің жиынтығы ретінде күнделікті мәдениеттің мазмұндық сипаттамаларын зерттеу. Курс студентте теориялық біліммен қатар күнделікті өмірдің жалпы мәдени құзыреттілектерін дамытады, тұлға аралық және іскерлік қарым-қатынастарды дұрыс орнатуға мүмкіндік береді, қоғаммен қарым-қатынасты гармониялық үндестікте орнату дағдыларының қажеттілігін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мәдени диффузия: мәселелері мен шешу жолдары

    Пәннің мақсаты – қазіргі қоғамдардың жағдайын мәдени формалардың, үлгілердің, рухани және материалдық мәдениет элементтерінің өзара енуі, олардың өзектілігі мен алынуына байланысты мәдени диффузия тұрғысынан зерттеу. Курс студентте белгілі бір мәдениетке терең бойлау, алынған элементтерді талдау, байланыстардың тарихи-мәдени жағдайлары сияқты және т.б. дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтары мифтері

    Пәннің мақсаты мифті әлемді түсіну принципі ретінде және мәдени сабақтастықтың негізгі механизмі және адам мінез-құлқының маңызды нысандарының үлгісі ретінде қызмет етуді зерттеу. Миф құбылысын зерделей отырып, білім алушылар дүние жүзі халықтарының мифтері туралы және мифологиялық мұраның мәдени дәстүрде, дінде, әдебиетте, театрда, бейнелеу өнерінде қалай көрініс тапқаны туралы білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және маргиналдық

    Пәннің мақсаты – маргиналдылықтың мәнін объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; маргиналдық құбылыстың ерекшелігі; посткеңестік кезеңдегі қазақстандық қоғам үшін маргиналдық субъектілердің рөлі мен маңызы; мәдениетті, маргиналдылықты, қазіргі заманғы мәдени тұрғыда маргинализация процесінің негізгі сипаттамаларын зерттеу әдістемесін саралау; маргиналдық әлеуметтік-мәдени динамикасының салдарынан әлеуметтік құрылымдағы түбегейлі өзгерістердің рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жастар мәдениеті және масс-медиа

    Пәннің мақсаты – жастар мәдениетінің әлеуметтік-мәдени негіздерін, бұқаралық ақпарат құралдарын, жастар мәдениетін қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік-экономикалық жағдайын, қазіргі заманғы жастар субкультурасының генезисі мен құндылық жүйесін объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; Жастар мәдениетінің негізгі бағыттары; жастар мәдениетінің пайда болуының мәдени және тарихи негіздері; қазіргі заманғы жастар субкультурасының негізгі мәселелерін ақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс қызметінің негіздері

    Пәннің мақсаты – ұйымдастыру теориясының, әдістемесінің және принциптерінің бірлігі ретіндегі мәдени-тынығу қызметі туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Бұл пәннің ерекшелігі оның практикаға бағытталғандығы болып табылады. Курс студентке мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін, оның ұйымдастырушылық құрылымын, жұмыстың негізгі бағыттары мен формаларын, сонымен қатар осы сала мамандарының функционалдық міндеттерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдениеттанулық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы

    Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдени нысандарды зерттеудегі түрлі әдістерді, мәдени-гуманитарлық құбылыстардың теориялық және әдіснамалық принциптері мен әдістерін зерттеуде әртүрлі әдістерді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, мәдени зерттеудің негізгі әдістерін және әдістерін орынды, бағасын объективті бағалау. Бұл курс негізгі критерийдің негізгі теориялық көзқарастарды, мәдениеттің әртүрлі аспектілерін зерттеудің эмпирикалық әдістерін бағалау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мәдени және демалыс қызметіндегі жобалау

    Пәннің мақсаты мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру және жобалау технологиясын меңгеруді теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пәнді зерделеу шеңберінде: жобалаудың мақсаттары мен міндеттері; жобалау тарихы; жобаның құрылымы; жобалардың типологиясы; жобалау жұмысына қойылатын талаптар; жобамен жұмыс істеу кезеңдері; жобаларды таныстыру түрлері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетті зерттеу әдістерін, философия, мәдениет тарихы мен теориясының қағидаларын түсінетіндігін көрсете отырып, әлемдік мәдениет пен өркениеттің даму тарихын, олардың мәдени генезисі мен құндылықтардың алуан түрлілігін сыни тұрғыдан талдау.
  • Жетекші мәдениет мектептері мен концепциялардың теориялық және әдістемелік базасын, негізгі ұғымдарын, қағидаларын, терминдерін, мәселелерін, жәдігерлері мен заңдылықтарын қорыта пайдалану.
  • Еуразиялық және әлемдік тарихи үдеріс контекстінде қазақстандық даму моделінің табысты факторларын анықтау үшін түркі өркениетінің, көшпелі, дәстүрлі және қазіргі қазақ мәдениетінің, оның қалыптасуына ықпал еткен тұлғалардың еңбектеріне сүйене, ерекшеліктерін бағалау
  • Этнокультурология мен мәдени антропология, экология және семиотика негіздерін білу арқылы зерттеулер жүргізу
  • Модерн мәдениетінің қалыптасу кезеңдерін және қазіргі мәдениеттің негізгі тенденциялары мен динамикасын бағалай алу
  • Гендерлік, феминистік мәдениеттанудағы теориялық, әдіснамалық көзқарастардың және гендерлік саясат қағидаттарына сүйене отырып гендерлік теңдіктің бұзылу фактілеріне объективті баға беру;
  • Заманауи кино өнімдеріне салыстырмалы және сыни талдау жасау
  • Фольклор, көркем және қолданбалы өнер туындыларының эстетикалық ерекшеліктерін бағалау.
  • Мәдени саясаттың принциптеріне негізделе отандық және заманауи батыс мәдениетіндегі субмәдениеттердің қалыптасуына, мәдениеттің динамикасындағы жастар мен маргиналдық факторына мониторинг өткізу.
  • Жаһандану жағдайындағы медиа-коммуникация мен мәдени диффузия мәселелерін айқындау.
  • Теориялық білімге сүйене отырып, бұқаралық, күнделікті және корпоративтік мәдениетті бағалап ұйымдастыру.
  • Мемлекеттің мәдени саясатын, әлемдік және отандық мәдени мұраларды сақтау жұмыстарын жүргізудегі тәжірибесі мен қабылданған ресми құжаттарды біліп қолдану.
  • Мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және жобалау негіздерін, қаржылық сауаттылық негіздерін және бизнестегі сыбайлас жемқорлықпен күресудің құқықтық негіздерін білу
Top