6B01721 Орыс тілі мен әдебиеті (қос дипломды) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиетін жетік меңгерген, заманауи пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке ие, инклюзивті білім беру дағдылары бар, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби мұғалімді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Абайтану
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу. Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды. Құзыреттері: - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну; - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу; - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті; - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалды грамматика
Мақсаты: Пәнді оқу – студенттердің ағылшын тілінің теориялық грамматикасы мен лексикологиясы, сондай-ақ тіл білімі бойынша нормативтік курстарды оқу процесінде алған білімдерін тереңдету және мамандандыру. Мазмұны: құрылымдық-жүйелік және функционалдық тәсілдердің бірлігіндегі орыс грамматикасының ерекшелігі; функционалдық грамматиканың негізгі бөлімдері.. Құзіреттіліктер: орыс грамматикасының жүйесіндегі және функционалды әлеуетіндегі ерекшеліктерін түсініп, тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты: студенттерде жалпы лингвистикалық құзыретті қалыптастыру Пәннің мазмұны: Тіл лингвистиканың нысаны ретінде. Тіл ерекшелігі мәселесі. Тілдің пайда болуы мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Тілдің ішкі құрылымы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің жіктелуін және тілдердің арақатынасын біледі; Оқытылатын шетел тілі мен ана тілі мысалдары негізінде тілдік жүйе мен оның қызметін сипаттайтын құбылыстар туралы білімдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу
Мақсаты: студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары жүйесімен таныстыру, әлем тілдерінің жүйесі мен табиғаты, мәні, әлеуметтік қызметі, тілдің жүйесі мен құрылымы туралы алғашқы ғылыми теориялық түсінік беру. Мазмұны: қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен салалары туралы жалпы мағлұматтарды қалыптастыру, тіл білімінің жеке тараулары мен салаларына байланысты теориялық білімдерді меңгеруге бағыт беру. Құзіреттіліктер: тіл біліміндегі зерттеу бағыттарының мақсаттары мен нысандарын анықтау; - тілдегі сыртқы және ішкі факторларды, олардың тілге әсерін негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Мақсаты: әдебиеттану ғылымының мазмұны мен мақсаты, негізгі әдеби терминдер мен ұғымдар туралы түсінік беру; білім алушыларды Қазіргі әдебиеттану әліпбиімен таныстыру; тыңдаушыларға әдебиеттану еңбегінің жолдары мен дағдылары туралы қажетті түсініктер беру. Мазмұны: әдебиет туралы ғылым оның салаларын және оның қосымша салаларын, атап айтқанда теорияның, сынның, әдебиет тарихының бастауларын, олардың әрқайсысының табиғатына тән ерекшеліктерін түсіндіреді. Құзыреттіліктер: әдебиет ғылымының тарихын, сөз өнерінің қоғамдық қызметін түсіну және практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы
Жас маманның қазіргі орыс тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы лингводидактикалық білімдерін қалыптастыру. Оның тарихи дамуының өнімді нәтижесі болып табылатын орыс тілінің лексикалық жүйесінің жағдайы туралы толық ақпарат беру. Кейс-әдісті (жағдайларды талдау) және ми шабуылын қолдану студенттердің оқу материалын жақсы түсінуіне ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктері
Мақсаты: Оқушылардың дамуын бақылау, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу тәжірибесін жоспарлау және жүзеге асыру, жалпы оқу мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылықпен қолдау. Оқушылар орындай алады: • әртүрлі студенттердің жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану • студенттердің нақты қолдауға, басшылыққа, оқытуға және бағалауға деген жеке қажеттіліктерін ескеру • нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдерді енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XIX ғасырға дейінгі халық ауыз әдебиеті мен орыс әдебиеті
Студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау. XII-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Мақсаты: студенттерді фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі түсініктерді көрсете отырып, дыбыстық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектесу, қазіргі орыс тілінің орфографиялық және орфографиялық нормалары мәселелеріне назар аудару. Мазмұны: қазіргі орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік фонетикасының негізгі бірліктерін, функционалдық ерекшеліктерін меңгеру. Құзіреттіліктер: тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатына функционалды талдау жасай алады, оларды оқу процесінде шебер қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
18 ғасырдағы ескі орыс және орыс әдебиетінің таңдамалы мәселелері
Мақсаты: студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде 18 ғасырдағы ескі орыс және орыс әдебиетінің таңдамалы мәселелерімен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау. Мазмұны: орыс әдебиетінің ескі орыс және 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары және оларға әдеби талдау. Құзіреттілігі: кәсіптік іс-әрекетті ұйымдастыруда халықтың ауызша өнерін пайдалану жолдарын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тіліндегі сөз таптары
Студенттердің сөйлем мүшелерінің жүйесі, қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам және флексия жолдары, сөйлемдегі және мәтіндегі грамматикалық формалардың қызметі туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Морфологияның теориялық ұғымдары және орыс тілінің грамматикалық құрылымының сипаттамасы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қоғамдық қарым-қатынастағы этика
Мақсаты: студенттерде әртүрлі санаттағы адамдармен олардың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, конструктивті қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту; басқарудың теориялық негіздерін қарастыру; іскерлік қарым-қатынас және өзара әрекеттесу негіздері; оқушылардың адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. Мазмұны: іскерлік этиканың тұжырымдамалық аппараты мен қолданбалы аспектілерін түсіну; - іскерлік мінез-құлық пен кәсіби қарым-қатынастың практикалық дағдыларын меңгеру; Құзыреттіліктер: күнделікті, әлеуметтік-мәдени, кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында тілді меңгеруі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Поляк тілінің практикалық курсы
Мақсаты: поляк тілін теориялық және практикалық тексеру, студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің негізгі түрлеріне (тыңдау, оқу, жазу, аудару) үйрету. Мазмұны: поляк тілінің пайда болу және даму тарихы; поляк тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелерінің ерекшеліктері Құзіреттіліктер: күрделілігі орташа мәтіндерді оқу және аудару; курс бағдарламасымен анықталған тақырыптар бойынша әңгімелесу..
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен сөйлеу мәдениеті бойынша семинар
Мақсаты: орыс тілі мен сөйлеу мәдениеті туралы білімдерін жүйелеу; алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануды үйрету; кез келген жанрдағы және стильдегі мәтіндерден орфографиялық және пунктуациялық қателерді табу және түзету қабілеттерін дамыту. Мазмұны: әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі тіл және сөйлеу, орфографиялық шеберхана, сөйлеу мәдениеті қарым-қатынас нормасы ретінде қарастырылады. Құзыреттіліктер: қазақ тілінің құрылымы мен жүйесін, функционалдық бірліктердің ерекшеліктерін біледі, коммуникативті мақсатқа жету үшін оларды әлеуметтік жағдайда пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Синхрония мен диахрониядағы қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерін зерттеу. Ойлауды дамыту технологияларын, интерактивті әдістерді, талдау және синтездеу әдістерін қолдана отырып, студенттер оны қолданудың әртүрлі коммуникативтік салаларында орыс тілінің грамматикалық формаларын талдау, тиімді пайдалану және барабар қабылдау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
19 ғасырдың 1-жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
19 ғасырдағы классикалық орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдері мен жанрларын зерттеу, 19 ғасыр жазушыларының шығармалары, шығармалар поэтикасы мен мәселелерін талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Романтизм және реализм.Элегия және Баллада В.А. Жуковский. А.С. Грибоедовтың" Ақылдың қасіреті". А.с. Пушкин, М.Ю. Лермонтов, Н. В. Гоголь реализмге қозғалыс контекстінде. "Табиғи мектебі".
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің сипаттамалық грамматикасы
Мазмұны: олардың қызмет ету заңдылықтарын, мәтін құру процесіндегі рөлін білу шеберлердің лингвистикалық дайындығына, магистрлердің тілдік фактілерді саналы түрде зерттеу қабілетін дамытуға және тілдік материалды талдау қабілетін қалыптастыруға қажет. . Құзыреттері:Кәсіби қызметте, соның ішінде педагогикада пайдалана алады, филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық әдістемелері жүйесін білу;
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс мәдениетінің портреті
Мақсаты: қазіргі орыс мәдениеті дамуының негізгі кезеңдерінің шекараларын әдебиетпен және фольклормен байланыстыра оқыту; философия, эволюцияның негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері Мазмұны: орыс әдебиеті сабақтарында тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік әлеуеті бар орыс мәдениеті өткеннің мұрасы ретінде студенттердің түсініктерін дамыту. Құзыреттері: орыс классикалық әдебиетін ғылыми талдауды біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мәтінді лингвистикалық талдау
Мақсаты: лингвистикалық дағдыларды жетілдіру, ана тіліне деген қызығушылықты арттыру, әртүрлі мәтіндерді талдау әдістерін ұсыну және дағдыларын дамыту. Мазмұны: әлемнің орыс тілдік бейнесінің ұлттық-мәдени ерекшелігін тікелей білдіретін көркем мәтіндерді талдау, талдау әдістерімен танысу, сонымен қатар мәтінді түсіндіру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
ММақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады. Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
19 ғасырдың 2-жартысындағы классикалық орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдері мен жанрларын зерттеу, 19 ғасырдың 2-жартысындағы жазушылар шығармашылығы (шығармалардың поэтика мәселелері мен мәселелерін талдау. Көркемдік әдістер мен дәуірдің әдеби процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану. Оқушылар орындай алады: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын тану • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну. • адам табиғаты туралы мәдени нанымдар мен олардың мұғалім жұмысына ықпалын ажырата алады. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты: пәндік пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерімен және бастапқы әдістемелік дағдылармен зерттеу. Мазмұны: орыс тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық және әдістемелік аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқыту әдістері мен принциптері, сабақ өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдістер мен әдістер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану әдістері қарастырылады. Құзыреттіліктер: пәндердің теориялық негіздерін және оларды оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әдебиетті оқытудың әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттер білім берудің әдістемелік жүйесін тұтастай түсінеді, нақты педагогикалық міндеттерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, бағыт-бағдар беруді, оқытуды және бағалауды үлгілей алады, білімдерді, оқытудың формаларын, әдістері мен технологияларын шарттарға сәйкес пайдалана алады. белгілі бір мектептің және оқушылардың мүмкіндіктері. Оқушылар орындай алады: • оқуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және жан-жақты қолдану • оқыту барысында сәйкес оқу ортасын пайдаланыңыз. • авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелері мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінмен жұмыс
Мақсаты: мәтінді интерпретациялаудың тұжырымдамалар жүйесі мен зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру және олардың негізінде мәтіндердің әртүрлі түрлерін өз бетінше шығармашылық лингвистикалық, эстетикалық және мәдени түсіндіру дағдылары мен дағдыларын дамыту. Көркем мәтінді түсіндіруге баса назар аударылады. Мазмұны: Пән сонымен қатар студенттердің болашақта, кәсіби іс-әрекетте қабілеттерін дамытуға, мәтінге саналы, шығармашылықпен қарау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттіліктер: сөйлеу мәнерлерін анықтауды және оларды талдауды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: ЖИ технологияларын реттеуге байланысты мәселелер бойынша құқық салаларында білім алу. Мазмұны: жасанды интеллекттің құқықтық мәртебесі. Жасанды интеллект дамуының білім беру жүйесіне әсері. Білім берудегі жасанды интеллект этикасы. Білім берудегі жасанды интеллект. Талдау: тұжырымдама және құқықтық реттеу. Цифрлық экономиканы құқықтық қамтамасыз ету. Дербес деректерді құқықтық қорғау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: мобильді және талдамалық заманауи құралдарды игере отырып, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Әдебиетті оқыту, оқытудың әдістемелік негіздерін құру, қоғамның қажеттіліктеріне байланысты қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру арқылы болашақ педагогикалық қызметке дайындық. Әдебиетті оқыту әдістерін тиімді пайдалану. Көркем шығарма туралы түсінікті қалыптастыру; кәсіби қызметтің тән түрлерін оқыту. Оқыту әдістерін тиімді пайдалану, білім беру жүйесін ақпараттандыру арқылы оқытудың жаңа технологияларын енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Мақсаты: орыс тілінің синтаксистік жүйесін меңгерту. Мазмұны: Синтаксистің негізгі ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Қазіргі синтаксистегі сөз тіркестерінің жіктелу принциптері мен аспектілері. Жай сөйлемді жіктеудің даулы мәселелері. Күрделі сөйлемдердің жіктелуі. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. Тыныс белгілерінің негізгі қызметтері (айыру және екпін). Орыс тілінің тыныс белгілерінде болып жатқан өзгерістерҚұзыреттіліктер: синтаксистік ұғымдар жүйесін меңгеруі, орыс тілінің синтаксистік құрылымы туралы түсінік алуы, мәтіннен әртүрлі синтаксистік бірліктерді бөліп алуы, оларға анықтамалар беруі, оларды талдай алуы (сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін) олардың құрылымдық, мағыналық, коммуникативтік құрылымы жағынан.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихы
Мақсаты: славян тілдері тарихының негізгі кезеңдерін, славян жазуын зерттеу. Тіл құбылыстарын зерттеудің бастапқы негізі ретінде жалпы славян дәуіріндегі құбылыстарды ескере отырып, 10-11 ғасырлардағы ескі орыс тілінің жағдайы алынады. Мазмұны: орыс тілі жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық деңгейлерінің дамуын дәйекті түрде қарастыру. Құзыреттері: орыс тілі тарихы саласында жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді меңгере алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу үрдісін ұйымдастыру
Мақсаты: студенттерді орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы оқу үрдісінің ұйымдастырылуымен таныстыру, студенттерге көркем мәтіннің мәні, оның ұғымдары мен категориялары туралы ақпаратты меңгерту; оқушылардың әдеби зерттеу объектісі ретіндегі көркем мәтін туралы түсініктерін дамыту; дағдыларын дамыту, көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру; Мазмұны: көркем мәтіннің мәні. оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, шығармашылық ойлау негіздерін басқару және теориялық білімдерін практикамен ұштастыру. Құзыреттері: орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жолдарын біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Поляк әдебиеті мен мәдениетімен таныстыру
Мақсаты: қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени сипаттағы дәуірдің маңызды оқиғалары контекстінде поляк әдебиетінің бірегейлігін анықтау. Мазмұны: Поляк әдебиеті қамтылған және зерттелген, сонымен бірге адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бір бөлігі ретінде. Құзыреттіліктер: поляк әдебиеті мен мәдениетінің негізгі тарихи кезеңдері мен даму заңдылықтарына салыстырмалы талдау жасауды оқу үдерісінде қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мақсаты: Студенттерге экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеу жүргізуге қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б. сияқты зерттеу әдістері; Мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері; Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы; Өндіріс; өндірістік шығындар. Нарықтық экономикадағы өндірістік табыс; Бизнес концепциясы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Өнім, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде. Сондай-ақ курс аясында студенттер деректерді жинау және талдау, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну әдістерін үйренеді. Құзыреттіліктер: әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, сапалы зерттеу жүргізу, алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша нысанда ресімдеу және ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тілді белсендірудің мәдени аспектілері
Мақсаты: орыс тілінің жазбаша тілін түсіну дағдыларын дамыту, орыс ұлтының қалыптасуымен, тілдің дамуына әсер еткен және оның таралуына ықпал еткен негізгі тарихи оқиғалармен таныстыру, мәдени ұғымдарды талдау және бағдарлау қабілетін дамыту. біздің заманымыздың. Мазмұны: Мәдениет пен қоғамның, мәдениет пен табиғаттың, мәдениет пен тұлғаның және т.б. өзара әрекеттестіктің өзекті мәселелерін зерттеу, мәдениетаралық диалогты дұрыс құра білу, заманауи әлеуметтік-мәдени тұжырымдамаларды түсіну. Құзіреттілік: мәдениеттің тіл тарихындағы орнын анықтайды, кәсіби қызметте қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму негіздері
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру. Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау. Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эссе жазуға үйрету әдістемесі
Мақсаты: әр түрлі белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктерін ашу және эссе жазуға үйрету кезінде оларды оқытуда пайдалану мүмкіндіктерін талдау. Мазмұны: жалпы білім беретін мектептерде оқушылар жазба жұмыстарымен айналысады. Эссе, баяндама, реферат, студенттік ғылыми жоба жазу және т.б. Құзыреттіліктер: оқу, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде талдау мен болжаудың дәстүрлі және жаңа әдістерін қолдануды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы поляк тілі
Мақсаты: Қазіргі поляк тілі курсы студенттерге салыстырмалы перспективада поляк тілін барынша толық түсінуге бағытталған, яғни. орыс тіліне қатысты славян тілдерінің бірі ретінде. Мазмұны: поляк тіліндегі негізгі сөйлеу мүшелерінің жасалу ерекшеліктері; поляк тілінде қарым-қатынаста қолданылатын негізгі тіл стандарттары. Құзыреттері: мәтіндерді (негізінен ғылыми және публицистикалық, сонымен қатар құжаттарды) поляк тілінен орыс тіліне аударуды біледі;.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
20 ғасырдағы орыс әдебиетінің ерекшелігі
Мақсаты: оқушыларды көркем шығарманы қабылдауға, оны өз бетінше бағалауға немесе әдеби, эстетикалық, этикалық тұрғыда түсіндіруге үйрету. 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің шығармаларын талдау жазушылар шығармашылығын жаңа қырынан қарастыруға, олардың шығармаларында жаңа мазмұнды және эстетикалық аспектілерді ашуға мүмкіндік береді. Мазмұны: орыс классикалық әдебиеті өткен дәуірдің әдеби мұрасы ретіндегі тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік әлеуеті зор екендігі туралы оқушылардың түсініктерін дамыту. Құзыреттері: орыс классикалық әдебиетін ғылыми талдауды біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиетін оның проблемалық және жанрлық сан алуандығында зерттеу; қазақ әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Әдеби, фольклорлық кезең. Жанрлар. Орта ғасыр әдебиеті: жыраулар поэзиясы. Қазақ әдебиеті 19 ғ.ХХ ғасырдағы Қазақ әдебиеті; Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі есімдер мен шығармалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
XIX-XX ғасырлар тоғысындағы орыс әдебиеті
Мақсаты: күміс ғасыр мәдениетімен тығыз байланысты орыс әдебиетінің революцияға дейінгі кезеңі (1890-1917 жж.) туралы тұтас, толық түсінікке ие болу. Мазмұны: орыс модернизмі ақындарының шығармашылығы қарастырылады: декадеттер, акмеистер, футуристер. Құзіреттілік: 20 ғасыр басындағы әдеби процеске талдау жасауды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және орыс тілін оқытуды дараландыру
Мақсаты: педагогикалық және өз бетінше ізденуге негізделген оқыту технологияларын қолдана отырып, оқушылардың жан-жақтылығын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын дамыту. Оқушылар орындай алады: • оқытуды жоспарлау және жеткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, іскерлік және тұрақтылық талаптарын түсіну;• оқуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; • жекелендірілген оқыту және бағдарлау принциптерін тәжірибеде қолдану, өз оқушыларының қажеттіліктеріне жауап беру, олардың тұлғалық және өзін-өзі бағалауды дамытуға қолдау көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
XX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру; ХХ ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыру; орыс әдебиетінің маңыздылығын көрсету; кәсіби қызмет мәселелерін шешуде алған білімдерін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Орыс тілін оқытудағы зерттеулер, әзірлемелер және инновациялар
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер жағдайында инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін, ғылыми-зерттеу және әзірлемелерге бағытталған ой-өрісін дамыту. Оқушылар орындай алады: • зерттеуге негізделген тәсілдерді пайдалана отырып, өзіңіздің оқыту дағдыларыңызды дамыту • бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни тұрғыдан ойлауды қолдану • ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту • өзіңіздің зерттеу әрекеттеріңізді құжаттаңыз және әртүрлі коммуникация нысандарын пайдалана отырып нәтижелерді ұсыну
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Көркем мәтін поэтикасы
Мақсаты: суреткер тұлғасы туралы ғылыми-теориялық көзқарастар өрісін кеңейту. Мазмұны: Мәтін және автор. Мәтін және мәнмәтін. Мәтін және оның тарихы. Мәтін және оқырман. Авторлық баян және көркем әлем. Мәтіннің психологиялық қуаты мен қызметі. Әдеби шығарма әлемі. Көркем мәтінді филологиялық талдау үдерісі. Құзыреттіліктері: көркем мәтіннің поэтикалық сипатын, көркем мәтінді зерттеудің филологиялық бағыттарын танып-біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Әдебиет теориясы
Мақсаты: эстетикамен тығыз байланыста болатын әдебиеттану ғылымының бір саласы ретіндегі әдебиет теориясы туралы студенттердің білімдерін тереңдету, әдебиет теориясын тарихтағы әдебиетаралық өзара байланыстарды және олардың қазіргі жағдайын түсіндіретін ғылым ретінде көрсету. Мазмұны: көркемдік-эстетикалық білімді дамыту және пәннің ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы бағыттағы ғылыми тұжырымдамаларды дамыту. Құзыреттіліктер: әлемдік классикалық әдебиет пен өнердің негіздерін, әдеби, эстетикалық және теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Жалпы тіл білімі
Мақсаты: оқушылардың тілдік ой-өрісін кеңейту және тереңдету, тіл жүйесі туралы ойларын жүйелеу, негізгі лингвистикалық терминдердің мазмұнын нақтылау. Тіл білімі саласындағы білімді меңгеру оның терминологиясын меңгерумен, ғылыми ұғымдарды нақты анықтаумен, лингвистикалық талдау дағдыларымен, тілдік жіктеулерді негіздеумен және тілдік құбылыстарды зерттеудің барынша адекватты әдістерін пайдалана білумен шартталады. Мазмұны: Қытайдағы, Ежелгі Грециядағы, Ежелгі Римдегі, Армениядағы, Ирандағы жалпы тіл білімінің, көне тіл білімінің, тіл білімі мен парсы лексикографиясының зерттеу нысаны. Жапониядағы лингвистика. Түркі тілдерін зерттеудің басталуы. ХХ ғасыр тіл білімі Тіл біліміндегі әлеуметтік бағыт, «Сөз және заттар», эстетика бағыттары. Лингвистикалық мектептер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Көркем мәтінді талдау әдістемесі
Пәнді меңгерудің мақсаттары: студенттерді мәтіннің ерекше түрі - көркем мәтінмен таныстыру; студенттердің көркем мәтіннің мәні, оның түсініктері мен категориялары туралы ақпаратты меңгеруі; студенттердің әдеби зерттеу объектісі ретінде көркем мәтін туралы түсініктерін қалыптастыру; көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру дағдыларын дамыту. Көпшілік алдында сөйлеген сөздерінде, пікірталастарында студент маңызды көркем шығармаларды талдайды және бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Критериалды бағалаудың негіздері
Критериалды бағалау негізінде студенттерде жалпы мәдени, жалпы кәсіби құзыреттіліктерді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру; критериалды ойлау дағдыларын дамыту, оқушылардың оқу жетістіктері туралы ақпаратты терең талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Әдеби терминология
Мақсаты: әдебиеттану ғылымы ретіндегі негізгі іргелі және жеке ұғымдарды қамтитын концептуалды аппаратты қалыптастыру. Аталған пәннің маңызды мақсаты болашақ филолог-бакалаврдың филологиялық мәдениетін, сонымен қатар оның кәсіби ойлауын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Әдеби терминология: зерттеудің негізгі мәселелері; Әдеби терминдердің типологиялық топтары: көркем әдебиеттің жалпы типологиясы. Оның генезисі және қазіргі өмір сүру формалары Құзіреттіліктер: дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдау бойынша негізгі дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Орыс тілінің нормативтік грамматикасының проблемалық аспектілері
Мақсаты: жалпы адам тілінің жүйесі мен құрылымын түсінуді тереңдету, студенттердің назарын орыс грамматикасының лингвистикалық ерекше құбылыстарына аудару; Мазмұны: студенттерді стандартты грамматикалық мағынаны білдіріп қана қоймай, сонымен қатар жасырын семантикалық және прагматикалық ақпаратты қамтитын орыс грамматикасының тілдік ерекше құбылыстарымен таныстыру. Құзыреттіліктер: Басқа тілдік мәдениет өкілдері әлемінің ұлттық тілдік суретінің ерекшеліктері туралы және коммуникативтік тәжірибелердің жиынтығында көрініс тапқан олардың қоғамының негізгі құндылықтар жүйесі туралы білімді басшылыққа алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Бакалавр семинары/Поэзия зерттеулері
Мақсаты: поэзияны зерттеудің заманауи әдістерімен, поэзияның негізгі теориялық және тарихи-әдеби мәселелерімен таныстыру, форма туралы ойларын жүйелеу және тереңдету. Мазмұны: поэзияға байланысты негізгі ұғымдар мәтінді толық қабылдауға, талдауға жағдай ретінде қарастырылады. Құзыреттері: поэтикалық мәтінді талдау дағдылары бар, әдеби поэзияны терең бағалайды, сонымен қатар поэтикалық шығармалардың қалай жасалатынын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігі, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау және нығайту дағдылары бар;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды, этикалық принциптерді дұрыс бағалай білу және өзінің педагогикалық дамуының мақсаттарын ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- орыс тілін оқытуды жетілдіру мақсатымен орыс тілі мен әдебиеті саласындағы теориялық білім мен озық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан таңдап, көрсетеді;
- инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді, оқушылардың жан-жақты қабілеттерін ескереді, өмірлік және білім беру контекстінде психологиялық салауаттылықты этикалық жағынан қолдайды;
- филология ғылымдарын түсіну және меңгеру үшін кәсіби деңгейде білімі мен түсінігін қолданады, шет тілінің ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларынан алынған білімдерді қолдану және интеграциялау үшін дәлелдейді;
- қазақ халқының тарихының, эволюциясының және өркениетінің негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде қамтиды;
- орыс тілі мен әдебиетін оқыту барысында болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды;
- филология пәндерін оқытудың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсінеді;
- тілдік құзыреттілікті кеңейту үшін АТ пайдаланады, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқыту үшін CLIL технологияларын пайдаланады, аналитикалық және сыни ойлауды дамыту үшін студенттердің мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
- орыс тілі мен әдебиеті саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолданады, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, оқу іс-әрекетіне жағдай жасайды;
- оқу үдерісінде ғылыми зерттеудің және академиялық жазудың инновациялық әдістерін қолданады, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін сақтай отырып, практикалық мәселелерді шешу үшін заманауи әдістерді қолданады;
- орыс тілі мен әдебиетін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелейді және жалпылайды және оқыту әдістемесі бойынша зерттеу процестерін модельдейді.