6B01721 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқып-үйрену алынған білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Ол қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және оған байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сонымен қатар лингвистикалық терминология туралы білім алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы ұстанымдарынаның грамматикалық жүйелері; орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар; күшті тілдік қарама-қайшылықтар түсінігі; интерференция; орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын салыстырмалы сипаттаудың қолданбалы аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклор және ежелгі орыс әдебиетінің эстетикасы
Фольклор мен әдебиет ауызша шығармашылықтың екі негізгі түрі ретінде. Фольклордың көркемдік ерекшеліктері. Орыс фольклорының жанрлар жүйесі. Постфольклор: жанрлар жүйесі. Ескі орыс әдебиетінің ерекшеліктері. Ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық каноны. Ежелгі орыс әдебиетінің жанрлық жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады. білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің морфемикасы мен сөзжасамы
Морфемалардың түрлері мен құрылымдары, олардың бір-біріне және жалпы сөзге қатынасы. Сөзжасам сөздің құрылымы және оның жасалу заңдылықтары туралы ілім ретінде. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам тәсілдері. Синхронды сөзжасам. Морфемика дериватологияның бір бөлігі ретінде, оның негізгі ұғымдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Пән педагогика ғылымының негіздерін, тұлғаның концептуалды бейнелерін зерттейді, оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне әкеледі. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
18-19 ғасырлардағы классикалық орыс әдебиеті
Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және кезеңділігі. 18 ғасырдағы орыс әдебиеті: жаңашылдық, жанрлық жүйе. Романтизм әдеби ағым ретінде. Поэзиядағы, драматургиядағы және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 1-жарты. 19 ғасыр 18-19 ғасырлардағы орыс жазушыларының шығармашылығы: идеялық-көркемдік ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі (Minor)
Пән қазіргі орыс тілі стилінің теориялық негіздері туралы түсінікті дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады. орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Риторика және спичрайтинг негіздері (Minor)
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында қарым-қатынастың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі және болашақ филологтардың көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін мәтіндерді кәсіби дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер бұқаралық халықпен тиімді сөйлеу әрекетінің дағдыларын, сонымен қатар сөйлеу мәтіндерін құрастырудың стандартты әдістерін және дайындалған мәтінді көпшілік алдында жеткізе алу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық дәуірдегі шешендік өнер (Minor)
Пәні дұрыс сөйлеу дағдыларын жан-жақты дамытуға, талдауға, аудиторияға бейімделуге, цифрлық коммуникация құралдарын сауатты пайдалануға мүмкіндік береді. Сөйлеудің мазмұнына, мәтіннің құрылымына, дауысына, дене қимылына, эмоционалды жеткізуге назар аударылады. Цифрлық құралдарды пайдалана отырып, кәсіби, ғылыми және білім беру тақырыптарында көпшілік алдында сөйлеу дағдысын меңгеру, педагогикалық және достық әңгімені меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі (Minor)
Пән орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері бойынша білімдерін орыс тілін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады; тілдік құбылыстың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінің жарияланған жазба ескерткіштеріндегі деректер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салғастырмалы әдебиеттану талдауы (Minor)
Ғылыми пәндер жүйесіндегі көркем мәтін талдауына кіріспе. Көркем шындық құрылымы. Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Компаративистік зерттеулердегі мәтін, контекст, интертекст. Контекст және оның түрлері. Тарихи контекст. Типологиялық қосылыстар, ұқсастықтар, сәйкестіктер. Сөздік-көркем өнердің әмбебаптары және типологиялық үйлесімдер: ұғымдардың ара жігін ажырату. Салыстырмалы әдебиеттану: пән, ұғымдар және санаттар, әдіснамалық нұсқаулар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Пән тіл мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелері негізінде оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексияны жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пән тірі организмдер опуляцияларының жай-күйін, эко жүйелердің бұзылу дәрежесін, популяциялардың құрылымымен динамикасын, тірі организмдердің қоғамдастықтағы өзара әрекеттесу тетіктерін, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемаларын, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылын, аса қауіпті жағдайларда теріс факторлардан қорғауды, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжауды қарастырады, табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ туындауы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі
Морфология қазіргі орыс тілінің грамматикалық құрылымы туралы ілім ретінде. Морфологияның зерттеу объектісі. Морфология мәселелері. Грамматикалық категория, грамматикалық мағына және грамматикалық форма. Морфология сөйлеу мүшелерін сөздердің лексикалық және грамматикалық категориялары ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы) 1
Пән мифологиядан қазіргі әлемдік әдебиетке дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиетін білу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы түсініктерін дамытады; белгіленген кезеңдегі жазушылар шығармашылығының әдістері мен тенденциялары; әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру. Әдеби материалды мәдениетаралық диалог ретінде оқудың маңыздылығын түсінетін шығармашыл оқырманды және әлем әдебиеті мен мәдениетін білуші етіп тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ораторлық өнер (Minor)
Басқа ғылымдар арасындағы шешендік. Риторика және сөйлеу мәдениеті. Риторика мен логика. Прагматика және көпшілік алдында сөйлеудің стилистикасы. Сөйлеу бойынша жұмысының негізгі кезеңдері. Бүкіл тарих бойында риториканың өзгеретін рөлі және риториканы басқаша түсіну. ХХ ғасырдағы риторикалық өнер. Сөйлеу құрамына классикалық және заманауи көзқарас. Шешендік өнер түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мифология және әлем әдебиеті (Антикалық әдебиет – 21 ғасырдың басы) 2
Пән классикалық кезең әдебиетінің негізгі мазмұны мен формальды сипаттарының ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады. Пән романтизм, сыншыл реализм, модернизм және постмодернизмнің даму дәуіріндегі әдеби процестің негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Пән 20-21 ғасырлар тоғысындағы әлем әдебиетінің даму заңдылықтары мен тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылымы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді; CE функциялары және оларды пайдалану шарттары; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелік сипаты, оның бірліктерінің көп өлшемділігі, олардың арасындағы деңгей ішілік және деңгей аралық қатынас. Мәтінді талдау мақсатында әртүрлі типтегі коммуникативтілікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативті деңгейдің (жай және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құруға үйретеді. Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсінік беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20 ғасырдағы орыс әдебиеті
ХХ ғасырдағы әдеби процестің ерекшеліктері. Ғасыр басы мен 20 ғасырдың басындағы орыс реализмінің тағдыры. Модернизм, декаденция және символизм түсінігі. Символизм көркем-философиялық жүйе ретінде. Орыс әдебиетіндегі акмеизм. Футуризм орыс авангард әдебиетінің ағымдарының бірі ретінде. Драматургия. Шетелдегі орыс әдебиеті. ғасырдың екінші жартысы мен ғасыр басындағы әдебиет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Пән өзектілігін сақтау және өзінің және кәсіби іс-әрекетінің үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білімді меңгереді және білім беру мен педагог мамандығын дамытуға байланысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізеді. , оқудағы инновациялық тәсілдер, сонымен қатар оқушыларды оқыту және бағыттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру
Әдебиет теориясы ғылым ретінде. Әдебиеттанудың даму концепциясы. Поэтика әдебиет теориясының саласы ретінде. Көркем шығармаларды тұтас шолу. Әдебиеттанудағы талдау мен синтез. Мағынасы мен түсінігіне жету. Пішінді тану. Стиль таңдамалы талдау мәселесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Текстология
Текстология ғылым ретінде. Көркем мәтін және оны зерттеу. Теориялық поэтиканың негізгі терминдері мен түсініктері. Көркем кеңістік пен уақыт түсінігі. Оларды талдау және моделдеу ерекшеліктері. Кең және тар мағынадағы стиль ұғымы. «Мәтін» және «контекст» түсініктері. Мәтіндегі мәтін. Интертекстілік Әдеби түрлер және жанрлар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.