6B01721 Орыс тілі мен әдебиеті в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл білімінің негіздері
Курс қазіргі тіл білімінің барлық жалпы теориялық мәселелерін ашады, олардың қазіргі түсінігін ескере отырып, тілдік деңгейлер қатаң шектеледі және дәйекті түрде сипатталады; тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері ұсынылған, лингвистиканың маңызды ғылыми мектептері мен бағыттары туралы мәліметтер берілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Курс білім алушылардың әдебиет теориясының негізгі ұғымдары мен терминдерін зерделеуге, әдеби-көркем туындыларды ғылыми талдау және бағалау дағдыларын дамытуға, көркем шығармашылыққа нақты-тарихи және құрылымдық тәсіл әдіснамасын меңгеруге бағытталған, бұл әдебиеттану курстарын терең меңгеруге қажетті негіз жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба
Оқыту үдерісінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіру, жанрлық және этикалық стандарттарға сай академиялық мәтіндер құрастыру біліктілігін қалыптастыру арқылы академиялық тілдік құзыреттілікті дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Жас ерекшелік физиологиясы
Курс болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы мәліметтерді береді, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыруға және оны оқу іс-әрекетінің түрлерінде қолдана білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ежелгі орыс әдебиеті
Курс тарихи процестің заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби даму заңдылықтарын тануға, сондай-ақ жаңа заман орыс әдебиетінің пайда болуын дайындаған ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер ежелгі орыс әдебиетінің ескерткіштерімен танысады және ежелгі орыс мәтіндерінің поэтикасының ерекшеліктерін және олардың халық ауыз әдебиеті шығармашылығымен байланысын анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этимология және ономастика
Пән студенттерді этимология мен ономастиканың категориялық-ұғымдық аппаратымен, этимологиялық және ономастикалық зерттеулер әдістерімен, орыс тілінің ономастикалық лексика тарихындағы негізгі үдерістермен таныстырады. Курстың негізгі мақсаты-студенттерді тіл теориясының негіздерімен, әлем тілдері туралы іргелі біліммен қаруландыру, олардың жүйелі құрылысында, олардың қоғам мен тарих және мәдениет арақатынасында дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"
Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, құқық, экономика, кәсіпкерлік, экология және орнықты даму негіздерінің базалық ұғымдарын, қоршаған ортаны қорғау, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету проблемаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты, қаржылық сауаттылықты қалыптастыру ерекшеліктерін қамтиды. Модуль білім алушышыларда кейстерді, зерттеу және практикалық тапсырмаларды шешу сияқты белсенді әдістерді қолдана отырып, ғылыми талдау, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономикалық ойлау, қаржылық жауапкершілік, экологиялық сана және қоршаған ортада қауіпсіз мінез-құлық дағдылары саласындағы пәнаралық құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Курс орыс тілінің біртіндеп қалыптасуы мен дамуын, осы тілдің фонетикалық жүйесі мен грамматикалық құрылымын оның диалект түрінде дамытуды үйренеді. Курстың негізгі міндеттері-тілдің ұзақ тарихи дамуының нәтижесі ретінде орыс тіліндегі заңдылықтарды анықтау және түсіндіру, тілдің әртүрлі кезеңдерінде болған фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық өзгерістердің көрінісі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пән адам психикасының жас динамикасын, психикалық процестер мен жеке қасиеттердің онтогенезін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттейді, жас психологиясының негізгі мәселелерін, өмір бойы адамның психикалық дамуының ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты - өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, әртүрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Пән орыс тілінің фонетикалық жүйесін, оның құрылымын, жұмыс істеуі мен ерекшеліктерін зерделейді. Курс шеңберінде дыбыстардың фонемалары, артикуляциялық және акустикалық сипаттамалары, буындық құрылымы, екпіні, интонациясы және орыс тілінің просодикалық ерекшеліктері қарастырылады. Сөйлеудегі фонетикалық процестерді, фонетикалық вариативтілік заңдылықтарын және фонетиканың тіл жүйесінің басқа деңгейлерімен өзара іс-қимылын талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
Курс XIX ғасырдағы орыс әдебиетін көркем дәстүрдің негізгі кезеңі ретінде зерттеуге арналған. Пән шеңберінде дәуірдің негізгі әдеби бағыттары, жанрлары мен ерекшеліктері талданады, жазушылардың шығармашылығы қаралады, негізгі әдеби тұжырымдамалар мен теориялық тәсілдер зерделенеді, бұл XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің мұрасын және оның қазіргі заманға әсерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Білім алушылар көркем мәтінді талдау, XIX ғасырдың әдеби бағыттарының ерекшеліктерін түсіну дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу сұлбасын бөлуге мүмкіндік береді. Жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде біріктірілген оқыту туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
Пәндер орыс әдебиетінің жаңа әдеби дәстүрді қалыптастыру кезеңіндегі дамуының негізгі кезеңдерін зерделеуге арналған. Курс ағартушылық дәуірінің негізгі әдеби бағыттарын, жанрларын, стильдік ерекшеліктері мен жетекші идеяларын қамтиды. Оны зерделеу барысында білім алушылар XVIII ғасырдың орыс классицизмі мен сентиментализмінің ерекшеліктерімен, классикалық орыс әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің емле және тыныс белгілері бойынша практикум
Пән білім алушылардың орфографиялық және пунктуациялық сауаттылығын дамытуға, орфография және пунктуация ережелері туралы білімді тереңдетуге, сондай-ақ оларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде орфография, пунктуация негіздері зерделенеді, тілдік материалды талдауға, мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеуге, орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтауға және түзетуге ерекше көңіл бөлінеді. Практикум педагогикалық қызмет үшін қажетті лингвистикалық құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
Курс қазіргі орыс тілінің сөздік құрамын жүйелі ұйымдастыру, лексиконның құрамдас бөлігі ретінде оның тұрақты (фразеологиялық) қоры; әлеуметтік лингвистикалық және жүйелік-семасиологиялық табиғаты; даму мен қалыптасудың диахрондық заңдары; стилистикалық және полифункционалды мүмкіндіктері мен байлықтары; қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамын толықтыру және өзгерту заңдары туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс диалектологиясы
Пән ҚОТ диалектінің мүшелігі туралы білімді қалыптастыруға, негізгі диалект құбылыстарын (фонетикалық, грамматикалық және лексикалық деңгейлерде) олардың арақатынасы мен орыс тілі тарихымен және қазіргі әдеби тілмен байланысын талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мазмұнын жаңарту аясында орыс тілін оқыту әдістемесі
Курс орыс тілін оқыту саласында қажетті теориялық және әдістемелік дайындықты қамтамасыз етуге, әдістемелік ойлауды қалыптастыруға және болашақ кәсіби педагогикалық қызметтің айқындаушы шарты болып табылатын ғылым ретінде әдістеменің метатілін меңгеруге ықпал етуге; студенттерді білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында өндірістік педагогикалық практикадан табысты өтуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дәуірден XIX ғасырдың басына дейінгі шетел әдебиеті
Курс батысеуропалық әдебиет дамуының кең кезеңін қамтиды: ежелгі дәуірден XIX ғасырдың басына дейін. Бағдарламада пәннің тарихи кезеңдердегі егжей-тегжейлі сипаттамасы беріледі, дәуірдің түрлі жанрлары және олардың өзара іс-қимылы қарастырылады, жазушылардың шығармашылығына философиялық ағымдардың әсері көрсетілген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Пән формалды-құрылымдық және функционалды-семантикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын жүйелі салыстырмалы сипаттауға, сондай-ақ олардың грамматикалық ұйымдасуының барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Грамматикалық категорияларды талдауға, олардың орыс және қазақ тілдеріндегі жүзеге асуы мен қызмет етуіне ерекше көңіл бөлінеді. Курс білім алушыларда салыстырылатын тілдердің грамматикалық құрылымы туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті мәдениетаралық және тілдік құзыреттілікті жетілдіруге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семантика және прагматика
Пән тілдік бірліктердің мағыналарын және олардың әртүрлі қатысымдық контекстерде қызмет ету ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Лексика-семантикалық заңдылықтардың мәні, негізгі ұғымдар мен семантикалық және прагматикалық талдау әдістері, соның ішінде лексикалық мағына құрылымы, семантикалық қатынас түрлері, сөйлеу қарым-қатынасының принциптері, сөзді семантикалық талдау әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы Орыс әдебиеті
Пән XX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихи-мәдени өзгерістер контексіндегі негізгі бағыттарын, авторлары мен көркем туындыларын зерделеуге арналған. Курс ғасырдың басынан бастап кеңес дәуіріндегі әдебиетке, соғыстан кейінгі прозаға, «ауыл прозасына», «жылыну», «тоқырау» дәуіріндегі әдебиетке дейінгі кезеңдерді қамтиды, сондай-ақ XX ғасырдың соңындағы әдеби процесті зерделейді. Көркем шығармаларды талдауға, стильдік әралуандыққа және проблематикаға, жазушылардың орыс әдебиетінің дамуына қосқан үлесіне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Терминотану
Пән терминологиялық лексиканы ғылыми және кәсіби коммуникацияда өзіндік құрылымдық-семантикалық, функционалдық және прагматикалық қасиеттерімен сипатталатын жүйелі құбылыс ретінде зерттеуге арналған. Терминжүйелердің теориялық-әдіснамалық негіздері, олардың жіктелуі, құрылымдық ұйымдастырылуы мен принциптері, сондай-ақ терминдердің қызмет етуінің танымдық және әлеуметтік-мәдени аспектілері ашылған. Курс білім алушыларда терминдік жүйелерді талдау және сипаттау құзыреттіліктерін сондай-ақ лингвистикалық және терминологиялық нормаларды сақтай отырып ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы сандық технологиялар
Курс орыс тілі мен әдебиетін оқыту процесінде цифрлық технологияларды, заманауи цифрлық құралдар мен платформаларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Білім алушылар цифрлық оқытудың әдістері мен құралдарын меңгереді, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қазіргі заманғы технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын пайдалану дағдыларын дамытады, сондай-ақ цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, оқу процесін тиімді ұйымдастыру және талдау үшін дағдыларға ие болады. Курс білім алушыларда цифрлық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл олардың кәсіби құзыреттілігі мен білім беру ортасының қазіргі заманғы талаптарына дайындығын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мазмұнын жаңарту аясында әдебиетті оқыту әдістемесі
Курс филолог-студенттерді орта мектепте әдебиетті оқытудың теориялық негіздерімен таныстырады; жаңартылған бағдарламаны іске асыру жағдайында әдебиет мұғалімінің практикалық қызметіне қажетті әдістемелік шеберлік пен дағдылар жүйесін қалыптастырады; әдебиетті оқыту үдерісінде әдеби даму жүйесін іске асыруға білім алушыларды дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық оқу негіздері
Пән өз мақсаты-студенттерде лингвистикалық ойдың даму жолдары туралы терең теориялық түсінік қалыптастыру, басты мектептер мен бағыттар туралы мәлімет беру, тілді оқыту саласындағы жеке зерттеу концепциялары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың әдеби шығармашылығы
Курс студенттерді оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жүйесін жүзеге асыруға дайындауға бағытталған; шығармашылық тапсырмалар мен жаттығулар жүйесімен және оларды орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану әдістемесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖК XIX-XX ғасырлардағы шетел әдебиеті
Пән студенттердің XIX-XX ғасырлардағы шетел әдебиетінің әдеби үрдісі, оның бағыттары, ағымдары және эстетиканың ерекшеліктері, тарихи мәнділіктің философиялық негіздері, сабақтастық және алдыңғы әдеби үдерістермен байланыс туралы білім алуына бағытталған, бұл білім алушыларға дәуір туралы толық түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
Курс қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар тұрғысынан қазіргі орыс тілінің морфологиялық және сөзжасамдық жүйесін меңгеруге бағытталған. Морфемалардың құрылымы мен жіктелуі, грамматикалық категориялар, парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар, сөз түрлендіру мен сөз тудырудың өнімді және өнімсіз модельдері қарастырылады. Морфологияның тілдің лексика-семантикалық және синтаксистік деңгейлерімен қарым-қатынасына ерекше назар аударылады. Курс синхронды және диахронды тәсілдерге сүйене отырып, морфологиялық және деривациялық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Пәнді оқу қазіргі әдебиеттанудың даму тенденциялары мен бағыттары, заманауи әдістермен байланысты сұрақтармен танысуды қарастырады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық-әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және белсендіруге, алынған білімді ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы білім беру технологиялары
Курс оқу үрдісінде әдеби және тілдік білім беру сапасын арттыруға, оқу уақытын тиімді пайдалануға, репродуктивтік қызмет үлесін төмендетуге бағытталған заманауи білім беру технологияларын қолдануды қарастырады; болашақ мұғалімдерге орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқытудың жаңа әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды дамытудың инновациялық және тиімді стратегияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлем және сөз тіркестері теориясы
Пән синтаксис саласындағы берік теориялық білімдерді, сондай-ақ синтаксистік деңгейдің тілдік бірліктерін талдау дағдыларын, қарапайым және күрделі сөйлемдерді синтаксистік талдау дағдыларын, орыс әдеби тілінің нормаларын ұстану дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
XX-XXI ғасырлардағы әдеби үдеріс
Курс "ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті" курсының жалғасы болып табылады. Пән бағдарламасы қазіргі кезеңдегі әдеби үдерістің негізгі заңдылықтарын зерттеу; қазіргі әдебиеттің маңызды аттарымен және құбылыстарымен танысу; ХХ-ХХІ ғғ.аралығында әдеби дамудың жалпы сипатын ұғыну және қазіргі әдеби үдерістің интерпретациясына қатысты маңызды тұжырымдамаларды игеру сияқты міндеттерді шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану және қазақ әдебиетінің тарихы
Курс қазақ әдебиетінің көрнекті өкілі Абай Құнанбаевтың тарихи-мәдени және әдеби контекстінде қазақ әдебиеті тарихының көркемдік идеяларының, құралдары мен тәсілдерінің алуан түрлілігінде даму мәнмәтініндегі көп қырлы шығармашылық мұрасын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің функционалдық синтаксисі
Курстың мақсаты білім алушыларды функционалдық синтаксис саласындағы базалық мәліметтермен және заманауи әзірлемелермен таныстыру; тілдің синтаксистік деңгейі бірліктерінің мазмұндық жағынан ерекшеліктері туралы түсінік беру; функционалдық синтаксисті қолданбалы мақсаттарда қолдану мүмкіндіктерін көрсету. Коммуникативтік міндеттерді шешуге байланысты тілдік іс-әрекет түрлерін оқыту кезінде тілге функционалдық көзқарас неғұрлым орынды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Орыс тілінің синтаксисі
Курста синтаксистік деңгейдегі тілдік бірліктер мен маңызды синтаксистік құбылыстар қарастырылады, толық түсінік аппараты беріледі; қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысын сипаттаудың әртүрлі тәсілдерінің ережелері мен теориялық негіздері ұсынылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Стилистика
Пән қазіргі орыс тілінің стилистикалық ресурстары және оның функционалды стильдері оқытуға арналған. Курсты игеру нәтижесінде білім алушы әдеби тілдің нормаларын ауызша және жазбаша түрде меңгереді, белгілі бір сөйлеу жағдайында коммуникативтік мақсаттарға жету үшін әртүрлі тілдік құралдарды тиімді пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс әдебиеті
Пән қазіргі әдеби үдеріс туралы білімді жүйелендіреді және тереңдетеді. Бұл курс қазіргі әдеби үрдістің негізгі тенденцияларын, қазіргі авторлардың шығармашылығын қарастырады, студенттерді жаңа орыс тілінің негізгі бағыттарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінді лингвистикалық талдау
Курс бакалаврлардың лингвистикалық мәдениетінің деңгейін арттыруға; мәтіннің құрылымы мен ұйымдастырылу ерекшеліктерін, негізгі категориялары мен қасиеттерін зерттеу барысында лингвистикалық және эстетикалық феномен ретінде түсініктерін тереңдетуге; әртүрлі жанрлық бағыттағы мәтіндерді кешенді лингвистикалық талдау іскерліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет сабақтарында көркем шығарманы интерпретациялау
Курс болашақ филологтың кәсіби даярлығында ерекше орын алады. Курс көркем әдебиетті әрі қарай өз бетінше оқуға және туындыларды кешенді талдауға қажетті нақты білім қорын береді, сондай-ақ тілдік фактілерді талдау әдіснамасы мен әдістемесімен танысуға мүмкіндік береді, көркем мәтіннің ішкі мазмұнын танымдық, эмоциялық және эстетикалық тұрғыдан аша білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- орыс, қазақ және шетел әдебиеттері дамуының негізгі кезеңдерін игергенін көрсете алады; әдебиеттанудың теориялық негіздері бойынша алған білімдерін әр түрлі дәуірлердегі көркем мәтіндерді олардың тарихи-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып талдау, әдеби шығармалардың жанрлық-стильдік ерекшеліктерін, идеялық-тақырыптық мазмұнын, көркемдік маңыздылығын анықтау үшін қолданады;
- педагогика және психология, даму физиологиясы, инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімдерін білім беру үдерісінде оқушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жас, жеке және психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістері мен нысандарын бейімдеу, олардың табысты оқуы мен тәрбиеленуіне, дамуы мен әлеуметтенуіне ықпал ететін жағдайлар жасау үшін қолданады;
- академиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті орыс, қазақ және шет тілдерінің тілдік құралдарын меңгерген; сөйлеу мәдениетінің нормаларын, стилистикалық ерекшеліктерін, академиялық жазу талаптарын және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, әртүрлі функционалдық стильдер мен жанрларда ауызша және жазбаша сөйлеуді құрастыра білуді меңгереді;
- оқушылардың ғылыми-зерттеу және шығармашылық әлеуетін дамыта отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи педагогикалық тәсілдері мен әдістемесі негізінде сабақтарды жоспарлайды және жүзеге асырады
- құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлікті, тіршілік қауіпсіздігін, экология мен тұрақты дамуды біледі және түсінеді, кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін тиімді қолданады
- тілді таңбалық және функционалдық жүйе ретінде, тілдің семантикалық құрылымы және коммуникацияның прагматикалық аспектілері, тіл білімінің негізгі ережелері, лингвистикалық ілімдер тарихының негізгі тұжырымдамалары туралы іргелі білімге ие; диалектология, этимология, ономастика және семиотика, терминология деректерімен жұмыс жасайды
- орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысындағы типологиялық және құрылымдық айырмашылықтар мен ұқсастықтарды сипаттайды, грамматикалық категориялар мен синтаксистік модельдерді салыстырмалы талдауды жүзеге асырады, алған білімдерін кәсіби қызметінде қолданады
- қазіргі орыс әдебиетінің даму үрдістері, ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы әдеби үдерістің қызмет ету заңдылықтары және қазіргі әдебиеттанудың өзекті бағыттары туралы білімді игереді; әдеби талдаудың заманауи әдістерін меңгереді
- кәсіби қызметте педагогикалық міндеттерді тиімді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сандық ресурстарды, білім беру платформалары мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады
- тіл құрылымының барлық деңгейлеріндегі (фонетикалық, морфологиялық, лексикалық-фразеологиялық, синтаксистік, стилистикалық, грамматикалық) тілдік құбылыстарды синхрондық және диахрондық аспектілерде сипаттау үшін лингвистикалық талдау әдістерін қолданады