8D01504 Биология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының педагогикалық қағидаттарын ескере отырып, сапалы зерттеулер жүргізуге, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістемелерін әзірлеуге, сондай-ақ биологияны тиімді оқытуға қабілетті білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Өмір туралы жаратылыстану ғылымдарындағы философиялық аспектілер
Пәннің мақсаты: өркениетті даму жүйесіндегі жаратылыстану ғылымдарының дамуы туралы, ғылымның ұтымды бағыттары туралы, мәдениеттер диалогы аясында ғылыми-техникалық дамудың дүниетанымдық мәселелерінің келешегі туралы, адамзаттың өмір сүру мәселелері және өмір туралы ғылым прогресінің бөлігі ретіндегі адамның құндылық әрекетінің бағдарлы түрде өзгеруі туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім ғылыми зерттеулердің жаһандануына қосқан үлесі
Пәннің мақсаты: оқу форматында жаһандану жағдайында биологиялық пәндерге білім берудің мақсаттары, мотивациялық құндылықтары мен нәтижелерін қалыптастыру: халықаралық ұтқырлық, қашықтықтан оқыту курстары, білім беру платформаларына қол жеткізу, мәдени әртүрлілік, білім мен жетістіктерді бағалау, елдегі және шетелдегі кәсіби қауымдастықтар арқылы педагог зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық: зерттеушінің құзыреттілігін дамыту бағдарламасы
Пәннің мақсаты: көшбасшылықтың әртүрлі түрлері мен көшбасшылық әлеуетті бағалауға және ашуға ықпал ететін дағдылар туралы тұтас түсінік қалыптастыру, зерттеу мақсаттарына жету үшін белгісіздік жағдайында жобалық шешімдерді табу үшін тәуекелдерді бағалау мүмкіндігі және балама идеяларды құру және қолдану үшін қажетті әрекеттерді орындау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудің нейротехнологиялары
Пәннің мақсаты: биологиялық білім беру саласында нейротехнологияларды қолдану, білімді берудегі нейротехнологиялардың қазіргі заманғы рөлімен байланысты іргелі проблемаларды талдаудың маңыздылығы, сондай-ақ нейротехнологияларды қолдануда әдістемелік тәсілдердің қажеттілігі мен пайдалылығына ғылыми дәлелдер іздеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру, мидың когнитивті функцияларын зерттеуде және нейротехнологияларды қолдануда этикалық нормаларды биологиялық білім беру салаларында анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық технологиялар, тірі организмдерді зерттеудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: қашықтықтан оқыту форматын қолданудың негізділігі мен қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру, онлайн оқу процесін ұйымдастырудың "ақылға қонымды" тәуекелдерін, артықшылықтары мен әдіснамасын түсіну, оқу материалдары мен тапсырмаларын дайындау, білім алушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, білімді игеру мен бағалауды бақылау, білім беру сапасын төмендетпей әдіснамалық дәлелденген қашықтықтан оқыту форматтарын іздеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты: табиғатты тану әдістерін, белгілі бір реттілігі бар болып табылатын, іс-әрекеттердің, әдістердің, операциялардың объективті шындық тетіктерін, сондай-ақ зерттеу әдістері мен әдістемелердің жиынтығын, оларды қолдану тәртібіне негізделген қорытындылар мен алынған нәтижелерден түйін шығару арқылы түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Пән мақсаты докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының табысты болуы үшін әдебиеттен, ақпараттық базалардан, электронды дереккөздерден ғылыми ақпаратты өз бетінше алу, талдау мүмкіндігі бар қолданбалы қабілеттері қалыптасады. Сондай-ақ академиялық мәтіндерді құрумен және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Зерттеу жобаларын іздеу, талдау және модельдеу
Пәннің мақсаты: зерттеуді және практикалық тапсырмаларды шешуде жаңа идеяларды шығармашылық процестің бір бөлігі ретінде қалыптастыруды, зерттеу жобаларын модельдеуді, дәлелді тұжырымдамалар және алынған нәтижелерге шолу процестерін, ғылыми кретерийлерге шолу жасауды және қабылдауды, қаржыландыру көздерін, міндетті және қосымша талаптарды, зерттеу жобаларының әртүрлі түрлерін сыни тұрғыдан ойлау және талдау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу әдістерін ұйымдастырудағы жүйелілік принципін және ғылыми қызығушылықтары мен ғылыми ақпараттың өзектілігін кешенді бағалауды түсіну;
- Ғылыми-зерттеу жобасының этикалық тәуекел ықтималдығын ескере отырып жоспарлау, түзету, іске асыру әдістерін талдау және оларды қолданудың тиімділігіне сараптама жасау;
- Жобаның ұсынылған мақсаттары мен міндеттерінің жүзеге асуын бағалау және логикаға құрылған аргументтерді құру мақсатында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, элементтерін қорытындылау;
- Зерттеу контекстін әзірлеу және оларды қолдану кезінде күрделі идеяларды жылжыту үшін қажетті көшбасшылық дағдыларға ие болу;
- Тиісті ғылыми саланың дамуына ықпал ете отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде мақалалар жариялау және ұсыну үшін түпнұсқадағы зерттеулер жасауға үлес қосу
- Ғылым мен білімнің дамуына ықпал ететін қоғам мен тұтастай елдің дамуы үшін өзге де процестерді және сандық технологияны әзірлеу және енгізу кезіндегі сыни ойлау мен талдау принциптерін пайдалана отырып, күрделі идеяларды, жаңа өнімдерді дамыту
- Ғылыми және педагогикалық қоғамдастықпен өзара тиімді серіктестік, адал және ашық қарым-қатынас құру үшін кәсіби, әлеуметтік, мәдени қарым-қатынастарды құру
- Жаңашыл мұғалімнің негізгі құндылықтарын: кәсіпқойлық, инновация, шығармашыл, меритократия, академиялық және өзін-өзі мәдени дамытуды жетілдіру үшін парасаттылығы, қоғам мен тұтастай елдің дамуына ықпал етуін жеке мысалмен насихаттау
- Жаңа өнімдер мен технологияларды әзірлеу оларды одан әрі қолдану үшін пайымдауларды, әлеуметтік-этикалық және философиялық құндылықтарды ескере отырып, қорытындыларды қалыптастыру үшін ғылыми тұжырымдарды, оқиғаларды, құбылыстарды, фактілер мен ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру
- Өзінің ғылыми-зерттеу жобасындағы процестерді құзыреттілікпен басқару және кәсіби мүдделерңмен тақырыбы бойынша мәртебесі тең, сондай-ақ жоғары тұрған ішкі және сыртқы стейкхолдерлермен дұрыс қарым-қатынас жүргізу