Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пән кәсіби салада шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс мамандандырылған лексиканы, кәсіби терминологияны және әртүрлі кәсіби контексттерде қолданылатын грамматикалық құрылымдарды зерттеуді қамтиды. Курс бағдарламасы іскерлік хат алмасу, презентацияларды дайындау және өткізу, келіссөздер жүргізу, кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару сияқты аспектілерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көптілді курс Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс ғылым мен оның дамуының қазіргі заманғы қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; теориялық және эмпирикалық ғылыми-зерттеу әдістерін ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану мүмкіндіктері тұрғысынан дамыту үшін; дербестендірілген ғылыми-зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу әдістері және деректерді талдау

    Оқу пәні магистранттарда ғылыми деректерді жинауға және түсіндіруге байланысты тәжірибеге бағытталған құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар ғылыми зерттеулерде қолданылатын эмпирикалық ақпаратты алудың, жүйелеудің, өңдеудің және талдаудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Оқу пәні білім алушылардың әлеуметтік жүйе және кәсіби қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін игеруге бағытталған. Басқарудың тиімділігін талдау және болжау, басқарушылық қатынастар мен шешімдерді оңтайландыру үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық білімді, сондай-ақ басқару қызметінің психологиясын, басқарушылық қарым-қатынас пен қақтығыстарды, жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінде басқарушылық шешімдер қабылдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетинг-менеджмент

    Пән стратегиялық маркетингтің заманауи әдістері мен принциптерін және жүйелік түсінігін қалыптастырады. Магистранттар саланы/нарықты маркетингтік талдау дағдыларын, маркетингтік аудитті құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, маркетингтік шешімдерді қабылдаудың әрбір деңгейі үшін маркетингтің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым философиясы мен тарихы

    «Ғылым тарихы және философиясы» пәні қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелерін және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларды, ғылыми ұтымдылықтың түрлерін, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының өзекті мәселелері. Жоғары мектеп педагогикасының негіздері қарастырылады. Педагогика ғылымының әдіснамасына, жаңа білім беру технологияларына, оқу-тәрбие процесіне, білім беру менеджментіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат негіздері (ағыл.)

    Пән анықтамаларды ұсынуға және қорытындыларды сипаттауға, нақты және құрылымдық дәлелдер негізінде жазбаша ғылыми коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін академиялық мәтінді құру негіздерін зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау

    Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және шешім қабылдау, пайымдаулар қалыптастыру және өз пікірін қорғаудың осы процестерінің негізінде бағытталған. Пән оқу процесін ұйымдастырудың үш кезеңінің базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесіне негізделген: "шақыру-түсіну – рефлексия"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулердің әдісі мен әдістемесі

    Пән теориялық білімді жүйелейді және тереңдетеді, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу тәсілдері мен тәсілдерін білуді тереңдетеді; зерттеу бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын, ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін дамытады; нәтижелерді талдайды. Басқарушылық шешімдерді негіздеу және қабылдау үшін кәсіби дәлелдеу дағдылары алынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика-экономикалық процестерді статистикалық талдау

    Математика-экономикалық процестерді статистикалық талдау пәні магистранттарға экономикалық тәуекелдер дәрежесін бағалаудың математикалық әдістерін пайдалану дағдыларын игеруге, салалық және өңірлік тәуекелдерді басқаруға, тәуекел жағдайларын болжауға, тәуекелдің рұқсат етілген шектерін анықтай алуға, тәуекелдерді басқару бойынша іс-қимылдардың неғұрлым қолайлы нұсқасын таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Нарықты маркетингтік талдау

    Пән маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық даярлықпен қамтамасыз етеді; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесін зерттеу; Маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдерді қабылдау мәселелеріне жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Курс маркетингтік талдау жүргізу принциптері мен әдіснамасын білуді қалыптастырады; маркетингтік ақпаратты өңдеу әдістемесіне үйретеді; маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық дайындықты қамтамасыз етеді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық және маркетингтік коммуникацияларды басқару

    Пән жарнамалық процесті басқару, жарнамалық науқанды құру, өндіру және өткізу дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді оқытудың міндеттері тиімді жарнамалық өнімді, жарнамалық науқанды құру мен іске асыруды басқару тетіктері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқыту әдістері мен технологиялары

    Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компанияның қазіргі нарықтағы маркетингтік қызметін бизнес-талдау

    Пән бизнес-талдау және оны жүргізуді ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады; ақпараттық және экономикалық-құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің міндеттерін шешуге ықпал етеді; сапалы бизнес-талдау жүргізу үшін қажетті маркетингтік ақпараттың құрамын таңдай алады. Магистранттар теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға ұшырайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингте сандық талдау әдістері

    Маркетингтік зерттеулерде қолданалатын негізгі сандық және статистикалық әдістерді баяндау. Бұл зерттеудің нәтижелері практикалық мақсатта және белгісіздік шартында шешім қабылдаудің тәуекелділік дәрежесін төмендеуді қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хаттағы академиялық стиль (ағыл.)

    Академиялық жазу кез-келген идеяны ұсыну және оны одан әрі талқылау үшін қолданылады. Пәнді меңгерудің мақсаты - ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен танысу, академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу, академиялық мәтіндерді (ауызша және жазбаша) құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инновациялық маркетинг

    Өнімнің ассортименті мен көлемін, бағасын, инновациялық өнімді/қызметтерді жылжытуды, оны нарықтар арасында бөлуді, сатуды ынталандыруды жоспарлау. Тұтынушылардың сұраныстарын зерттеу, сұранысты зерттеу, инновациялық өнімдер/ қызметтер нарығын бағалау және ілгерілету, саланы бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет аясы мен салаларындағы маркетинг

    Пән әр түрлі қызмет салалары мен салаларында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін ашуға мүмкіндік береді; пән магистранттарда қазіргі жағдайда әр түрлі қызмет салалары мен салаларында маркетингтің стратегиясы мен тактикасының тиімді үйлесімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері

    АЖ ұйымдастырушылық және математикалық негіздері. Білімнің инженериясы. АЖ-ға статистикалық тәсіл. Зияткерлік жүйелер, логикалық қорытынды. АИ жүйелерінің қазіргі заманғы бағдарламалық қосымшалары. Экономикалық зияткерлік жүйелерді (АЖ) жобалау технологиясы. «Дедукция» АЖ жобалау және ұйымдастыру. Нейрондық желілер. Кохоненнің өзін-өзі ұйымдастыратын карталары. Кластерлік талдау. Нейропакеттер. Машинамен оқыту әдістері. Data Mining процесі. Зияткерлік жүйелерді модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық менеджмент

    Бұл пән магистранттарда заманауи жарнамалық менеджмент саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әртүрлі медиа орталарда тиімді жарнамалық науқандарды әзірлеу және жүзеге асыру үшін қолданылатын негізгі тұжырымдамаларды, құралдарды және стратегияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдердің маркетинг-микс нарығын зерттеу

    Пән өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының маркетинг-микс зерттеулерінің ерекшелігі туралы білімді тереңдетеді. Пән маркетингтік қоспаны зерттеу және өнеркәсіптік тауарлар нарығының қажеттіліктерін анықтау, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және коммерциялық жетістікке жету қабілеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджмент

    Пән брендинг саласындағы теориялық білімді жүйелендіреді және тереңдетеді, в негізгі құзыреттіліктерін дамытады, брендтер портфелін құру және басқару бойынша кәсіби дағдыларды өңдейді; b -to-c және b-to-C нарықтары үшін брендтер құрудың принциптері мен технологияларымен, негізгі модельдермен және бренд капиталын бағалау критерийлерін түсінумен таныстырады; бренд-имиджді позициялау және үлгілеу тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық маркетинг

    Пән халықаралық компаниялар маркетингі теориясын, әлемдік тауар нарықтарында бәсекелестік позицияларды қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған олардың маркетингтік қызметінің тәжірибесін игеруді үйренеді. Халықаралық компаниялардың сыртқы және ішкі ортасында, функциялар жүйесінде және пайдаланылатын стратегиялар жиынтығында өзгерістер талданады; Компанияның стратегиясы мен Халықаралық маркетинг нысандарының өзара байланысы зерттеледі. Халықаралық маркетингтің жаһандану үдерістерін тереңдетуге және жеделдетуге әсері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы қызметтері нарығындағы маркетингтік қызмет

    Пән қаржы нарығындағы қазіргі заманғы маркетингтің теориясымен тәжірибе саласында білімді қалыптастырады. Қаржы нарығын және оның маркетингтік ортасын талдайды. Маркетингтік зерттеу жүргізуге арналған және қаржы қызметтерінің маркетингін басқарады. Қаржы нарықтарында ұйымдарды бөлу саясатын қарастырады қаржы нарықтарындағы ұйымдардың коммуникациялық саясатын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық экономикадағы маркетингтік технологиялар

    Бүгінгі таңда маркетингтік міндеттерді шешу мақсатында кәсіпорындардың шаруашылық қызметі барысында пайдаланылатын Digital маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамасын жүйелі түрде ұсыну, Digital маркетинганның негізгі бөлімдерін кәсіпорын деңгейінде зерттеу, кәсіптік қызметте Digital маркетинг құралдарын пайдалану саласында студенттердің білім мен дағдыларды игеруі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтерді брендтеу

    Пән брендтерді құру және басқару бойынша іс-әрекетке кәсіби көзқарас жасайды ; брендтердің типтерін және олардың компанияның маркалық портфеліндегі әр түрлі рөлдерін зерттейді; брендинг теориясы мен құралдары; тауарлар мен қызметтердің брендингі саласындағы ұғымдарды, терминдерді және тұжырымдамаларды меңгеру арқылы кәсіби қарым-қатынас тілін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетингтің өзекті мәселелері

    Пән өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтің ерекшеліктерін зерттейді, маркетингтік қызмет процесінде өнеркәсіптік нарық субъектілері арасындағы қатынастар талданады, өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктері, өнім стратегиясын әзірлеу, баға белгілеу, өнеркәсіптік тауарларды тарату және жылжыту стратегиялары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру мәселелерін шешу, студенттермен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді технологияларын таңдау, сыни рефлексия мен кәсіби өзін-өзі дамытуды дамыту үшін ғылыми ақпаратты талдаудың философиялық әдістерін, психологиялық тұжырымдамалар мен педагогикалық теорияларды қолданады.
  • Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда әлеуметтік өзара іс-қимыл, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын біріктіреді
  • Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті, оның ішінде сыни ойлау технологияларын пайдалана отырып жоспарлайды және жүзеге асырады
  • Академиялық жазу, математикалық өңдеу және эксперименттік деректерді статистикалық талдау білімі мен дағдыларын көрсетеді
  • Маркетингтік стратегияларды әзірлеу, бизнес-идеяларды қалыптастыру және тауарлар мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыру саласында дамып келе жатқан білім мен іскерлікті көрсетеді; стандартты емес кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті
  • Тауарларды, брендтерді құруға, өнімдер мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыруға, тұтынушылармен, жеткізушілермен түпнұсқа және шығармашылық тәсіл негізінде қарым-қатынасты қалыптастыруға қабілетті
  • Экономиканың түрлі салаларында маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді бағалайды және маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей алады, сондай-ақ жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады
  • Өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен үрдістерді, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын тәсілдер мен әдістерді пайдаланады, өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін айқындайтын қолданбалы маркетинг проблемаларын талдайды.
  • Ақпараттық технологияларды, жасанды интеллектті пайдалана отырып, кешенді маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді және олардың нәтижелерін Стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолданады
  • Маркетинг саласындағы ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметінде білімді өз бетінше интеграциялай, жүйелендіре, өзектендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады.
Top