Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01720 Шетел тілі: екі шет тілі в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Мектепте ағылшын тілін оқытудағы заманауи әдістері

    Пәнді оқу басқа тілде коммуникативті құзыреттіліктің болуын, оқушыларды орта мектепте ағылшын тілі сабақтарын өткізу үшін қажетті және жеткілікті деңгейде мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындауды қамтиды. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: табысты іске асырудың міндетті шарты-пәнді игеру психологиялық-педагогикалық әдістемелік дайындықтың әдіснамалық негізін құрайтын пәндер циклі. Пән педагогикалық тәжірибені болжай алады, бұл кәсіби қызмет жағдайында қалыптасқан теориялық білім мен дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін үйрету интерактивті моделі

    Пәннің міндеті магистранттарды орта жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысы магистранттарының білім беру және тұлғалық саласының серпінді дамуын, сондай-ақ магистранттардың педагогикалық ойлауын және оқытушының басқа да кәсіби құзыреттерін дамытуды қамтамасыз ететін тиімді оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен, іскерлікпен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: заманауи инновациялық технологиялардың негізінде тұлғаға бағытталған оқыту жатыр. Шет тілін оқыту тәжірибесінде тұлғаға бағытталған технологиялар қолданылады, оларға интерактивті оқыту технологиясы да жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы-бұл жоғары оқу орны жағдайында мамандарды тәрбиелеу және кәсіби дайындау процесінің заңдылықтары туралы ғылым, олардың негізінде осы үдерісті ұйымдастыру және басқару теориясы, әдістемесі, технологиясы. Оның ғылыми салаларына: жоғары мектеп дидактикасы, ЖОО − дағы тәрбие теориясы мен әдістемесі, Жоғары мектептегі менеджмент және т.б. Жоғары мектеп педагогикасының объектісі-жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелер, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелері жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: Ғылым философиясының басты мәселелерінің мазмұны мен мағынасы; ғылымның негізгі теориялық және қолданбалы аспектілері; Тарихи контекстегі ғылыми білім; адам мен қоғам өміріндегі ғылымның рөлі мен маңызы; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; ғылыми зерттеудің әдістері мен заңдылықтары. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: жоғарғы оқу орындарында оқытылатын тарихи философиялық және жалпы теориялық пәндерді қорытындылайды білімінің жаңа бағыттарының қалыптасуымен дамуы туралы пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары оқу орындарында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері

    ЖОО магистранттарға ғылым негіздері туралы нақты білім беретін, практикада және кейінгі өмірде қолданылатын дағдыларды қалыптастыратын мекеме болып табылады. Оқытушы магистранттарды оқытуды ғана емес, оларды ынталандыру, бағдарлау және оқыту процесін басқару жөніндегі қызметті де жүзеге асыратын білім беру нысандарын ұйымдастыру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың тиімді әдістері мен құралдарын пайдалану. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: ЖОО-да оқыту әдістерінің жіктелуі. Оқытуға тұлғаға бағытталған тәсіл. Оқытушыға бағытталған оқыту тәсілі. Оқытудың жоғары технологиялық тәсілі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: Шет тілін меңгеру деңгейін, шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әр түрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тілінде ресурстарды пайдалана отырып когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін шет тілін меңгеру деңгейін, шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру. Магистранттарға кәсіби (өндірістік және ғылыми) қызмет барысында, сондай-ақ өзі бетімен білім алуда шетел тілін пайдалануға мүмкіндік тудыратын деңгейдегі коммуникативтік құзыреттілікті игерту. Пән мазмұнында келесі мәселелер қамтылады: грамматика (герундий, есімше, сөзжасам) терминология; ақпараттық технологиялар саласындағы төңкерістер (АҚ саласындағы жақындағы зертемелер, ашылымдар, АҚ-ның болашақтағы бағыттары); мәдениаралық қарым-қатынастар; кәсіби-іскери пікір алмасулар; шешендік өнер және көпшілік алдындағы сөз және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі оқытудағы сандық технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-оқыту мен сауаттылықты ынталандыру үшін цифрлық технологияларды қолдану, оларды практикада кеңінен қолдану, қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес шет тілі сабақтарын өткізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға дайын болу. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: жобалау қызметі шеңберінде оқушылардың қажетті ақпаратты іздеуі;- шет тілін өз бетінше үйрену;- оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту (түрлі конкурстарға, викториналарға, онференцияларға қатысу);- педагогтың басшылығымен шет тілін қашықтықтан оқыту үшін;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелдік білім берудің заманауи әдіснамасы

    Қазіргі оқытудың мақсаты-баланың жеке басын дамыту, оның шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау, Физикалық және психикалық денсаулығын сақтау. Қазіргі білім беруде көптеген жағымды тенденциялар байқалды: оқушыларды оқытудың педагогикалық тәсілдерінің өзгергіштігі қалыптасуда; мұғалімдер шығармашылық ізденіс үшін еркіндікке ие болды, авторлық мектептер құрылды; ата-аналарға педагогикалық жүйені таңдауға мүмкіндік берілді. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады:- болашақ мамандардың бірыңғай технологияның негіздерін меңгеруі; - қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыру, іске асырылып жатқан ЖОО-да дамыту; саналы қарым-қатынас; - магистранттарды кәсіби шеберлікті қалыптастыруға ықпал ететін теориялық және практикалық негіздермен және педагогикалық технологиялармен таныстыру;- дамудың негізгі технологиялары мен тұжырымдамаларымен таныстыру; - магистранттарды кәсіби шеберлікті қалыптастыруға одан әрі даярлау үшін дидактикалық жағдайлар жасау және дамыту технологияларын игеруге Педагогикалық шеберлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілдерін оқытудың сандық технологиялары мен ұқсас жүйелер

    Пән ақпараттық технологиялар қазіргі қоғамды толғандыратын барлық мәселелерді шеше алады деген идеяны қалыптастырады. Сонымен қатар, роботтар мен персоналдың бәсекелестігі, роботтық өндірістер мен банк саласындағы процестер туралы мәселе көтерілді. Қазіргі білім берудегі цифрлық технологиялардың орны мен рөлін түсіну қажеттілігі жоғары және кәсіптік білім берудің әдіснамасы мен дидактикасы саласындағы заманауи зерттеулерде көрініс табуы керек. Бұл зерттеудің мақсаты цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін талдау негізінде білім беру процесін дамытудың басым бағыттарын анықтау болып табылады, отандық ғылымда әзірленген мәдениеттану тәсіліне сүйене отырып, жоғары және кәсіптік білім беру ұйымдарын жұмысқа ғылыми негізделген енгізу қажеттілігі туралы гипотезаға сүйене отырып. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: заманауи ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологиялар мәтінді, графикалық және бейне бейнені, сөйлеу және музыкалық сүйемелдеуді цифрлық нысанда біріктіруге мүмкіндік береді. Цифрлық технологиялар негізінде білімді жинақтаудың, ұсынудың және берудің қуатты инновациялық құралдары, сондай-ақ оқыту құралдары құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқытуды қолданудағы педагогикалық коммуникация

    Пәннің мақсаты: Бұл пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды ағылшын тілін шет тілі ретінде қарқынды оқытудың әртүрлі әдістерінің ерекшеліктерімен таныстыру, қажет болған жағдайда нақты оқу мақсатын іске асыру үшін ең тиімді әдістемелік жүйені таңдау болып табылады. Бағдарламада әдістеме және онымен байланысты ғылымдар саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер, сондай-ақ болашақ шет тілі мамандарын кәсіби әдістемелік даярлаудың практикалық тәжірибесі ескерілген. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Қазіргі заманғы ақпараттық құралдарды қолдану. Оқушылар мен оқытушының оқу-педагогикалық өзара іс-қимылы; оқушылардың өзара іс-қимылы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілін оқыту әдіснамасында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

    Шет тілін дамыту процесінде оқытушылар мен магистранттар үшін интернет-технологияларды пайдалану. Әдістемелік құзыреттілікті арттыру, тілдік материалды жинау, ана тілімен танысу және қарым-қатынас жасау мақсатында интернет-технологияларды кеңінен қолдану. Бұл тәсіл шет тілін қызықты, шығармашылық, қараңғы оқыту үдерісімен бірге жүретін құрал болып табылады. Бұл технологияны жеке, жұптық және топтық оқыту формаларында қолдануға болады. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: АКТ құралдары студенттердің танымдық қызметін жандандыруға мүмкіндік береді; оқытудың оң уәждемесін қамтамасыз етеді; оқытуды саралаудың жоғары дәрежесі; білімді, іскерлікті және дағдыларды бақылауды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: Басқару мен басқару психологиясының теориясы мен практикасының эволюциясы және қалыптасу мәселелерін білу, ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің психологиялық аспектілерін меңгеру, ұйымдағы кадрларды басқарудың психологиялық аспектілері, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, менеджмент процесін келісу, маркетингтік зерттеулер, басқарудағы қоғамдық қатынастар. Кәсіби қарым-қатынасты және корпоративтік басқаруды көрсету. Басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пән мазмұнында келесі мәселелер қамтылады: заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-магистранттардың ғылыми таным саласындағы дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.Өзіндік ғылыми жұмыс, сондай-ақ ғылыми-зерттеу қызметінің бөлігі ретінде бұл ғылыми-техникалық прогрестің қазіргі жағдайында ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін игерусіз мүмкін емес. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: қазіргі уақытта күрделі жүйелерді оңтайландыру әдістері, өлшеу экспериментін жоспарлау әдістері, техникалық шешімдер қабылдау әдістері, факторлық, регрессиялық және дисперсиялық талдау сияқты бағыттар бойынша белсенді теориялық және ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізілуде, бұл олардың білім беру құрылымындағы жаңалығына байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Осы пән аясында АТ оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің негізгі мәселелері қарастырылады: компьютерлік оқу материалдары оқу материалының жаңа түрі ретінде, АТ оқытушысының ғылыми-практикалық қызметіндегі ҰАТ құралдары. Пәнді оқыту үдерісін де келесі мәселелер қамтылады: өзін-өзі тану принципі; даралық принципі; таңдау принципі; шығармашылық және сәттілік принципі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шетел тілін оқытудың жаңа әдістері

    Пәннің мақсаты: Студенттерді шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің негізгі ережелерімен таныстыру; әдістеме үшін негізгі болып табылатын және басқа да жалпы білім беретін және ғылыми пәндер арасында оның қазіргі мазмұны мен мәртебесін айқындайтын басқа ғылымдармен әдістеменің байланысын көрсету; студенттерде шет тілдерін оқытудың қолданыстағы тұжырымдамаларын бағалау қабілетін қалыптастыру; студенттерді оқыту әдістерімен, әдістерімен, құралдарымен таныстыру және оқыту тәсілдерін қалыптастыру. оларды іс жүзінде тиімді және шығармашылықпен қолдана білу; шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің сипаты мен ерекшелігі туралы тұтас түсінік беру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: коммуникативті әдіс. Жобалау әдісі. Жоба. Қарқынды әдіс. Ойын әдісі. Белсенділік әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аутентикалық мәтіндегі стилистикалық тәсілдері (Екінші шет тілі)

    Пәнде мақсаттар ашылады газет лексикасымен жұмыс істеуге үйрету магистранттардың коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудан тұрады. Қазіргі кезеңде газет-ақпараттық материалдарды аудару жұмысын оқытудың мақсаты лингвистикалық , дискурсивті, әлеуметтік-мәдени және стратегиялық компоненттер болып табылады. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: газет-ақпараттық материалдарды аудару әдістері ;аударылатын материалдың жанрлық-стилистикалық ерекшеліктері мен жанрлық тиістілігі бойынша бөлінетін аудармалар. Аударма теориясы пәнаралық сипаттағы ғылым ретінде.. Аударманың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті тіл білімінің өзекті мәселелері

    Мақсаты болашақ мамандарды когнитивті лингвистиканың негізгі мәселелерімен таныстыру, пәнді оқу процесінде экспрессияның мағынасын құру келесі мәселелерді қамтиды: болашақ мамандарды когнитивті лингвистиканың негізгі мәселелерімен таныстыру, экспрессияның мағынасын құру. Тілдік және тіларалық коммуникациядағы коммуникативтік жағдай. Ғылыми парадигма. Тіл біліміндегі парадигмалар. Коммуникация теориясы және коммуникативті лингвистика. Коммуникативті контекст. Лондон мектебінің жұмысындағы коммуникативті жағдай. Сөйлеу актілері теориясы. Символдық теория тілдік және тіларалық коммуникациядағы коммуникативті жағдай. Ғылыми парадигма. Тіл біліміндегі парадигмалар. Коммуникация теориясы және коммуникативті лингвистика. Коммуникативті контекст. Лондон мектебінің жұмысындағы коммуникативті жағдай. Сөйлеу актілері теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми қызметкерлерге арналған шетел тілінен арнайы курсы

    Пәнде тілдік емес бейіндегі мамандардың (магистранттар, оқытушылар) мәдениетаралық өзара іс-қимыл кезінде қажетті ғылымның нақты салаларында білім алу мақсатында ғылыми-педагогикалық қоғамдастыққа мәдениетаралық интеграцияға дайындығының компоненттері мен көрсеткіштерін қалыптастыру құралдары ұсынылады. Шет тілі құралдарымен тілдік емес бейіндегі мамандардың мәдениетаралық интеграциясын қалыптастырудың әдіснамалық тәсілдері, қағидаттары мен әдістері қарастырылған. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: сөйлеу қабілеттерін дамыту; сөйлеу әрекетімен байланысты психикалық функциялар; ойлау операцияларын дамыту (болжау қабілеті, логикалық баяндау қабілеті, ұсынылған ақпаратты өз бетінше жалпылау, оқиғаларды салыстыру, талдау, болжау және т. б.) жеке белсенділіктің дамуы, өйткені көптеген сабақтарда жаттығулар бар, онда игерілген материалды немесе оқушының жеке басына ауыстыру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғам және саясат лексикасы

    Аударманың бастапқы дағдыларын қалыптастыру, болашақ мамандарды аударманың лингвистикалық теориясының негізгі мәселелерімен және олардың мүмкін шешімдерімен таныстыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: пән аясында студенттер әртүрлі елдердегі аудармашылықтың заманауи тенденцияларын, аудармашылықтың негізгі мектептерін және олардың аударма ғылымына қосқан үлестерін, сондай-ақ арнайы аударма теориясының негіздерін үйренеді. Алынған білім аударма құзыретінің негізі болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесіндегі заманауи білім беру технологиясы

    Пәннің мақсаты: Қазіргі қоғамда шет тілдерін үйрену әртүрлі профильдегі мамандарды кәсіби даярлаудың ажырамас компонентіне айналады және кәсіби өсу мәселелерін сәтті шешу және шетелдік серіктестермен байланыстарды кеңейту көбінесе олардың тілдік дайындығының сапасына байланысты. Мақсаты магистранттарды шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінің негізгі ережелерімен таныстыру; Әдістеменің басқа да жалпы білім беретін және ғылыми пәндер арасында оның қазіргі мазмұны мен мәртебесін айқындайтын негізгі және көп жағдайда әдістеме үшін басқа ғылымдармен байланысын көрсету; магистранттарда шет тілдерін оқытудың қолданыстағы тұжырымдамаларын бағалау қабілетін қалыптастыру; магистранттарды оқыту тәсілдерімен, әдістерімен, құралдарымен таныстыру және оларды практикада тиімді және шығармашылық қолдана білу қабілетін қалыптастыру; магистранттарда шет тілдерін оқытудың шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің сипаты мен ерекшелігі туралы түсінік. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: зерттеу білім беру технологиясы ұғымы және оның түрлері. Қазіргі білім беру технологияларының түрлерін зерттеу. Сипаттама шет тілі сабақтарында педагогикалық технологияларды қолдану ерекшелігі. Оқытудың заманауи білім беру технологияларының көмегімен грамматикалық дағдыларды талдауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәтіннің көркем әдебиет талдау лингводидактикасы

    Пәннің мақсаты: Бұл курстың зерттеу пәні Ұлттық орыс құбылыстарының семантикасында жинақталған Мәдениетаралық коммуникацияның вербалды және вербалды емес бірліктері болып табылады ұлттық-мәдени бейненің негіздерін қалыптастыратын мәдениеттер ағылшын менталитетінің ерекшелігін білдіретін әлем. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: Лингвострантану шет тілін оқушыларды практикалық меңгерудің қосымша аспектісі ретінде, Лингвострантану шет тілін оқыту әдістемесі курсы шеңберінде Болашақ және қазіргі оқытушылар оқытатын оқу пәні ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің фонетикасы мен грамматикасы

    Пәннің мақсаты: "Екінші шет тілінің теориялық фонетикасы және грамматикасы" пәнін оқу екінші шет тілін меңгеруге, "бірінші шет тілінің теориялық пәндерінің және басқа да оқу пәндерінің практикалық курсы" курсында қалыптасатын білімдеріне, дағдылары мен дағдыларына негізделеді. Білім алушылардың курсты меңгеруі онымен тығыз байланысты аударма, реферат теориясы мен практикасының, оқытылатын шет тілдерінің және оқу жоспарының кәсіби циклінің басқа да пәндерінің материалын меңгеру. Пәнді оқу барысында мынадай мәселелер қамтылады: Білім алушылардың онымен тығыз байланысты аударма, реферат теориясы мен практикасының материалын, оқытылатын шет тілдерін және оқу жоспарының кәсіптік циклінің басқа да пәндерін меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тіліндегі морфологиялық парадигма

    Пәннің мақсаты:экологиядағы түйінді мәселелердің туындау себебін және оларды шешудің жолдарын қарастырады. Қазіргі экологиядағы қолданылатын зерттеу әдістерін, сонымен қатар табиғи және антропогенді мониторингтік зерттеулерді жүргізеді. Қоршаған ортаның заманауи күйін бағалайды, биогеоценотикалық жүйелердің құрылымдық-қызметтік ұйымдасуын талдайды. Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі тәсілдері мен жолдарын тәжірибе жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Фразеологияның іргелі мәселелері

    Фразеологиялық бірліктерді зерттеу белгілі бір халыққа тән ғаламның көзқарасы, адамның қоршаған іс-әрекетін, қоғам мүшелерінің өзін және олардың іс-әрекеттерін, әлемдегі белсенділігін түсінуі туралы белгілі бір түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Фразеология-бұл осы тілдегі фразеологиялық бірліктердің жұмыс істеу ерекшеліктерін ғана емес, сонымен бірге белгілі бір дәрежеде белгілі бір халықтың менталитетінің ерекшеліктерін зерттейтін бөлім. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: Фразеология ғылым ретінде және оның негізгі мәселелері. Жетекші лингвист ғалымдар және олардың фразеология теориясының дамуына қосқан үлесі. Фразеологиялық бірліктердің жіктелуі, фразалық модельдер теориясының аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің идеоматикасының орнықты мәселелері

    Идиомалардың лексикалық әртүрлілігі оларды сөйлеу дағдыларын дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, шығармашылықты, аударма дағдыларын және сөздік дағдыларын дамытуға арналған көптеген тапсырмаларда қолдануға мүмкіндік береді. Шет тілдерін оқытудың заманауи әдістері тәсілдерді қолдануды талап етеді, Кәсіби құзыреттілігі, магистранттардың мәдени деңгейі. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: ұғымы фразеологизмнің пәні мен міндеттері; Жалпы идиомалық өрнектердің пайда болуын зерттеу; ағылшын идиомасының ерекшеліктерін анықтау; идиомаларды сөйлеуде дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Негізгі және екінші шет тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Тақырыпта аргументтерді тұжырымдау және мәтінді стилистикалық талдау мәселелерін шешу; мәтіндерге стилистикалық интерпретация жүргізу, функционалды стильдердің сипаттамаларын аталған құралдарды қолдану аясы ретінде талдау және сипаттау мақсаты ашылады. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: Курстың мазмұны оқытылатын шет тіліндегі қарым-қатынастың нақты жағдайында коммуникативті мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолданумен сипатталады, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, теориялық ережелерді түсіну және жалпылау, оларды әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау практикасында қолдану, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдік біліміндегі қатысымдық және танымдық аспекті

    Пәннің мақсаты:табиғат ресурстарының сарқылу мәселесі. Табиғатты тиімді пайдалану және қорғау тәжірибесінде табиғи процестерді және оларды адамзат қоғамы мүддесіне пайдалануды басқаратын заңдылықтарды ескеру. Биологиялық шикізат қорларын қолдану көлемі және қоршаған ортаны ластану деңгейі. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: когнитивті лингвистика туралы білімді ғылым ретінде жүйелеу;когнитивті лингвистиканың пайда болу тарихын қадағалау;когнитивті лингвистиканың аспектілері мен негізгі терминдерін енгізу; "тұжырымдама" ұғымын когнитивті лингвистиканың негізгі термині ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы

    Оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту технологиясы оқу және жазу процесінде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыратын тұтас жүйе болып табылады. Осы технология бойынша өткізілетін оқу сабағы технологиялық тізбекке сәйкес құрылады: шақыру-түсіну-рефлексия. Кез-келген сабақта сіз кез-келген жастағы оқушылармен жұмыс жасай аласыз. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: бөлектеу себеп-салдарлық байланыстар; жаңа идеяларды, білімді бұрыннан бар идеялармен бірге қарастыру; дұрыс емес тұжырымдарға әкелетін жалған стереотиптерді анықтау; бөлу маңызды емес;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми мәтіндердің лингвистикалық анализы

    Мәтінді лингвистикалық талдау қателерді, сипаттамаларды, сәйкессіздіктерді және басқа нюанстарды іздеу үшін материалдарды алып тастау (алып тастау) ғана емес. Бұл, ең алдымен, материалдарды сапалы және жан-жақты бағалау: ақпаратты ұсыну жанрын, стилін анықтау; материалдың мақсатын (мәнін) анықтау. Барлық материал тұтастай (жалпы бағалау) және жеке элементтер: абзацтар, тараулар, абзацтар мен сөйлемдер және т. б. талдауға және бағалауға ұшырайды. Мәтінді сауатты лингвистикалық талдау нақты алгоритмге сәйкес кезең-кезеңмен жүргізіледі, ал әрбір "бағалаушы" бағаланатын сәттердің реттілігін дербес таңдайды. Мәтінді талдау алгоритмі. Пәнді оқу барысында келесі сұрақтар қамтылады: лингвистикалық мәселенің негізгі кезеңдері: мәтіннің сапасын бағалауға мүмкіндік беретін негізгі мәселелер. Лингвистикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дискурстың лингвистикалық талдауы

    Пәннің мақсаты: Лингвомәдениеттану барлық мифтер, әдет-ғұрыптар, әдет-ғұрыптар, рәсімдер, мәдениеттің рәміздері және т.б. алдында зерттейді. бұл ұғымдар мәдениетке жатады, олар тұрмыстық және салттық көшбасшылық формаларында, тілдерде жазылады; адасушылық олар үшін берілген материал ретінде қызмет етті зерттеу. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады:Мәдениет және адам. Мәдениет және өркениет. Лингвомәдениеттану және этнолингвистика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби мәтінді стилистикалық талдау

    Оның зерттеу тақырыбы-белгілі бір мәтіндегі немесе мәтін түріндегі сөйлеу ұйымы. Яғни, тілдің құрылымы да, тілдің жеке құралдары да емес, олардың жекелеген қызмет салаларында және қарым-қатынастың белгілі бір ережелеріне байланысты мүмкін болатын тіркесімдері. Бүгінгі таңда мәтінді талдау әдісімен ерекшеленетін бағыттар стильде ерекшеленеді пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: тармақтар бойынша мәтінді талдау схемасы. Стилистикалық талдаудың мысалы. Мәтінді жазудың ғылыми стилі. Ресми іскерлік стиль. Ауызекі әңгіме. Мәтіннің көркемдік стилі. Журналистік сөйлеу стилі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері

    Бұл пән орта мектепте және ЖОО-да шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы мәселелерінің кең ауқымын, лингводидактиканың жалпы мәселелерін қамтиды. Пәнді оқу процесінде мынадай мәселелер қамтылады: оқытылатын тілдің елтану ерекшеліктері туралы және ұлттық – мәдени семантикамен қарым - қатынас жасау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; – лингвистикалық елтану білімі, жергілікті емес лингвосоциумның ұлттық-мәдени ерекшеліктеріне сәйкес оқытылатын тілдің сөйлеушілерімен тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін іскерліктер мен дағдылар; - лингвистикалық елтану білімі, іскерліктері мен дағдылары, мәдени фонға, сөйлеу міндетіне және жалпы коммуникативті ниетке сәйкес шет тіліндегі мәлімдемелер жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілін интенсивті тұрғыдан оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Бүгінгі таңда жоғары білім беруде қашықтықтан білім беру технологиялары жеке пәндерді оқытуда жиі қолданылады. Қашықтықтан білім беру технологиялары телекоммуникациялық технологияларға, интернет–ресурстарға негізделген оқытудың жаңа технологияларының бірі болып табылады. Бұл технологияны іске асырудың негізінде оқушылардың өзіндік іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру идеясы жатыр. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады: ұжымдық өзара әрекеттесу принципі. Тұлғаға бағытталған қарым-қатынас принципі. Оқу процесін рөлдік ұйымдастыру принципі. Оқу материалы мен оқу процесін ұйымдастыруда шоғырлану принципі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім саласында ғылыми-зерттеу жұмысы

    Тақырыпта ұйымның тәсілдері мен принциптері ашылады. Білім беру саласындағы зерттеу қызметі. Әдістемелік аппаратты әзірлеу ерекшеліктеріне және әртүрлі әдістердің зерттеу мүмкіндіктеріне назар аударылады. Пәнді оқу барысында келесі сұрақтар қамтылады: зерттеу нысаны. Зерттеу материалының көздері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын құру әдістемесі мен кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Магистранттың танымдық қызығушылықтарын арттыру, ойлау және сөйлеу әрекеттерін, әлеуметтік белсенділікті, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Кез-келген қызмет түріне өз бетінше дайындық дағдыларын арттыру. Мамандығы бойынша кәсіби жұмысқа дайын бәсекеге қабілетті маман болу.
  • Ғылыми материалдарды ұсыну мәнерлерін, ғылыми жұмыстың мақсатын, зерттеу объектісі мен нысанасын, практика, бақылау және сараптама нәтижелеріне ғылыми қатынасты, ғылыми жарияланымдарды, мақалаларды, журналдардағы, жинақтардағы жарияланымдарды білу.
  • Жобалық оқыту әдісін, модельдеу әдістерін және т.б. меңгеру. сөйлеу нормативтерін, сөйлеу мәдениетін сақтау. Норманы ескере отырып, тілдік пәндерді оқудағы қателіктерді өз бетінше түзете білу. Қашықтықтан білім беру магистранттың өздік жұмысын жоғары деңгейде жандандыру, жеке тапсырмаларды қашықтықтан орындау және тапсыру үшін жағдай жасау дағдыларын меңгеру.
  • Өзінің ғылыми еңбектері туралы түсінікке ие болу, шет тіліндегі ғылыми әдебиеттерді ұсыну, Ұсыну, шолу жасау, қызықтыратын тақырып бойынша шетелдік әріптестерімен қарым-қатынас жасау. Өзінің техникалық, қаржылық және тілдік білім деңгейіне сәйкес оқыту нысанын таңдай білу.
  • Мынадай педагогикалық технологияларды меңгеру: А) деңгейлік оқыту; Б) серіктестікте оқыту; В) жеке оқыту; Г) сараланған оқыту; Д) жобалық оқыту. Оқытушының ойлауын оқытудың жаңа техникасымен дамыту: әдістемелік тілдің айқындылығы, жүйелілігі, айқындылығы, жаңартылған Әдістемеге негізделген нормаларды қалыптастыру.
  • Әр түрлі лингвистикалық парадигмалардың теориялық және әдістемелік аспектілерін талдау. Ғылыми-зерттеу жұмысында теориялық және арнайы қолданбалы әдебиеттерді қолдана білу. Қазіргі лингвистиканың әртүрлі теориялық және қолданбалы әдістері мен әдістерін меңгеру.
  • Магистрантқа нормативтік дыбыс (айтылу) дағдыларын жалпылауға мүмкіндік беру. Пән терминдерін меңгеру, оқу кешенінің материалына сәйкес түзету жаттығуларын дайындау жақсы. Дыбыстық қателерді анықтауға және түзетуге қабілетті болу. Өз пікірін, гипотезаларын, мәлімдемелерін дәлелдей білу.
  • Автордың қандай себеппен және қандай себеппен мәтіннің мазмұнын белгілі бір жолмен оқырманға жеткізгенін анықтаңыз. Мәтінді шағын тақырыптарға бөлу. Ауызша сөйлеу мәнерін анықтай білу. Авторлық бағалауды, эмоционалдылықты белгілі бір белгілермен тану (леп белгісі және т.б.). Мәтіндегі антоним, синонимдердің функцияларын анықтай білу.
  • Аудиолингвистикалық әдіс әдістерін меңгеру (фриз, Ладо (ересектер үшін), жаһандық (тілдік курстарда қолданылады). Шет тілін оқыту әдістерінің шығу тегі, міндеттері, қызметі туралы хабардар болу.
  • Тілдік материалды таңдау, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу нәтижелерін кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде ұсыну. Магистрант өз тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасай алады, оқыған ғылыми жұмыстарын талқылай алады. Туынды сөздерді құру процесін меңгеру, мәтіндегі кілт сөздерді тану, сөзжасамның жолдарын, түрлерін, модельдерін білу оңай.
Top