7M01105 Педагогика. Білім берудегі менеджмент в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру жүйесінің ішкі және сыртқы мүмкіндіктерін талдауға және білім беру саласындағы түрлі жобаларды жүргізудің саяси және экономикалық мүмкіндіктері мен тәуекелдерін бағалауға қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеу проблемалары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын, жобаларды және желілерді басқару қабілеттерін қалыптастыру; ғылыми процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындау, ғылыми бағыттар шеңберінде қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы процестерді талдау үшін эксперименттік әдістемелерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық стратегиялар мен үдерістер
Пәннің мақсаты – педагогикалық инноватика білімі негізінде педагогтардың инновациялық ойлауын дамыту, білім берудің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәннің бағыттары: білім алушылардың белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруі, мектепті дамыту процесін жобалау және ұйымдастыру, білім беру мекемесінің даму тиімділігінің критерийлерін анықтау, сонымен қатар білім алушыларды қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді ұйымдастырудағы персоналды басқару және кадр саясаты
Пәннің мақсаты: магистранттарда білім беру ұйымдарында кадрлық саясаттың заманауи әдістері мен құралдарын жалпылау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс персоналды басқарудың негізгі аспектілерін, кадрлық саясатын әзірлеудің теориялық және қолданбалы аспектілерін, қызметкерлерді тарту, бейімдеу және бағалау технологияларын, персоналды дамыту және ынталандыру принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта білім беру сапасын арттырудағы зерттеу қызметі
Пәннің мақсаты: білім беру процесінің тиімділігі мен білім беру сапасын арттыру үшін мектепте Action Research өткізу қабілетін қалыптастыру. Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу негіздері, ғылыми нәтижелерді білім беру практикасына интеграциялау технологиялары, өзінің зерттеу қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесі және оның орта білім беруді жақсартуға әсері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: ЖОО мен колледждерде педагогика мен психологияны оқыту әдістемесін жобалау мен меңгеруде педагогикалық іс-әрекеттің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы аймағында теориялық білім кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық білім берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашады; білім беру, бақылау және оларды меңгеру сапасын түзету үдерістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру және мектеп саясатын талдау
Пәннің мақсаты: білім беру және мектеп саясатын талдау қабілетін қалыптастыру, мектеп саясатын моделдеу және құжаттарды жобалау, мектепте инновациялық жобалар мен ұйымды басқару тәжірибесінде талдау құралдарын қолдану. Курс білім беруді инновациялық дамыту үшін мектеп саясаты мен ұйымдастыру мәдениетін салыстыру критерийлері мен өлшемдері бойынша бағалау және мониторинг әдістерін меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру реформасы және мектеп мәдениеті
Пәннің мақсаты: білім беру жүйесін реформалау жағдайында мектеп мәдениетін талдау, оны жобалау, салыстыру және дамыту қабілетін қалыптастыру. Курс Қазақстандағы білім беруді реформалау стратегиясын тарихи аспектіде және олардың сабақтастығын, нақты білім беру ұйымының мектеп мәдениеті мен мектеп климатын салыстыра отырып, тәртіптегі, ұйымның мектеп саясатындағы олқылықтарды жою үшін талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі әкімшілік
Пәннің мақсаты: магистранттардың нормативтік-құқықтық құжаттарды іске асыру негізінде мектепте әкімшілік қабілетін қалыптастыру. Курс мектепте әкімшілік жұмысты ұйымдастырудың заманауи әдістерімен танысуға мүмкіндік береді және магистранттардың ақпараттық, құқықтық, функционалдық сауаттылығын қалыптастырады, аналитикалық қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару әдістері және коучинг бойынша практикум
Пәннің мақсаты: магистранттарда қызметкерлердің тұлғалық өсуіне бағытталған психологиялық технологияларды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру және басқару біліктілігін дамытуда коучинг қолдану. Курс қызметкерлердің жеке және іскерлік мәселелерін шешудегі топтық жұмыстың әлеуетін, коучингтің теориялық және тұжырымдамалық тұғырларын, коучинг сессияларын жобалау және персоналмен жұмыс істеу әдістерін таңдау негіздерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі қаржы және экономика
Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі экономикалық ресурстар мен қаржы ағымдарын басқару мәселелеріндегі құзыреттіліктерін, қаржыландыру модельдерін талдау және бағалау тәжірибесін алу, білім беру жүйесінде еңбек ақы және экономикалық қатынастарды реттейтін НҚА практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс білім беруді қаржыландырудың қазіргі жүйесін, енгізілетін өзгерістердің экономикалық орындылығын талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік-мәдени жобалау
Пәннің мақсаты: магистранттарда білім беру жүйесін және оның жеке элементтерін өзгерту және дамыту құралы ретінде білім беру саласындағы «жобалық тәжірибені» талдау мен пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс білім беру саласындағы жобалау дағдыларын, жобаны басқару және оның әлеуметтік салдарларын, оны жүзеге асырудың гуманитарлық ортасын өзгерту және дамыту тұрғысынан меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі фандрайзинг
Пәннің мақсаты: магистранттарда фандрайзинг және әлеуметтік-бағытталған маркетинг саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, білім беруді ұйымдастыруға арналған фандрайзингтік іс-әрекетінің маңызын түсіну. Курс қазіргі фандрайзинг табиғатын түсінуге және білім беруге инвестиция тартудың заманауи технологияларын жүйелендіруге, инвестиция тарту бойынша науқанды жоспарлауға және өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
Мақсаты - ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдармен өзара әрекеттесуде әртүрлі билік көздерін тиімді пайдалану және олардың жеке көшбасшылық қасиеттерін дамыту қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру. Курс персоналдың тұлғалық және мансаптық өсуін жоспарлауға ықпал етеді; ұйымда тиімді коммуникацияларды құруға, стратегиялық басқару міндеттерін іске асыру процесіне қызметкерлерді тартуға үйретеді; білім беру көшбасшылығының технологиясын жасауға үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Прожект-менеджмент
Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі жобаларды басқару және жобалық тапсырмаларды тиімді, күнделікті, жедел, стратегиялық тұрғыдан орындау қабілеттерін қалыптастыру. Жобадағы тәуекелдер мен өзгерістерді үйлестіру және басқару; жобалау жұмыстарының құрылымдық ыдырауын дамыту; мүдделі тараптармен байланыс құру; құралдарды қолдану Waterfall, Scrum, Trello, Kanban және т.б. қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруді басқару және өзгерістер енгізу
Пәннің мақсаты: магистранттардың өзгерістерді басқару туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру және өзгеретін сыртқы орта жағдайында білім беру ұйымдары мен олардың бөлімдеріндегі өзгерістерді басқарушылық қолдаудың бастапқы іс-шараларын меңгеру. Курс өзгерістерді жүзеге асыру тәжірибесін, оларды сыни талдауды, басқаруды ұйымдастырудың тиімді нысандарын әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқу бағдарламасын басқару
Пәннің мақсаты: топтық, институционалдық, мемлекеттік деңгейде білім беру мазмұнын талдау, бағалау және модельдеу қабілетін дамыту (оқу бағдарламасы). Курс оқу жоспарын басқарудың әртүрлі парадигмаларын, Стратегиялық жоспарлау әдістерімен, оқу жоспарын құру және әкімшілендіру, оқытудың нәтижелерін және оқу бағдарламасын жетекші парадигмалар мен оқыту стратегияларын моделдеуді ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Конструктивті конфликтология
Пәннің мақсаты: кикілжіңдер және олардың туындауы мен дамуының заңдылықтары мен механизмдері, кикілжіңді басқару принциптері мен технологиялары және оларды конструктивтік форматқа ауыстыру туралы білімді қамтитын магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс конструктивті әлеуметтік, кәсіби, көпмәдениетті, көпэтникалық, көпконфессиялы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін келіссөздер технологияларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру
Курстың мақсаты - магистранттардың білім беруде жасанды интеллект пен цифрлық құралдарды түсінуі мен қолдануын қалыптастыру. Онлайн оқыту платформалары мен қосымшалары, онлайн бағдарламалар мен курстарды әзірлеу әдістері, деректерді қорғау мен ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз етудің технологиялары мен этикалық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жобалық өтінімдерді жасау, конкурстарға қатысу және бастамашыл жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу үшін тіл білімі, ғылым, басқару тұжырымдамалары саласындағы пәнаралық білімді біріктеріреді;
- университеттің білім беру ортасын белсендірудің, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздеу негізінде университеттегі басқарушылық- педагогикалық үдерісті жобалайды;
- білім берудің мүдделі тараптарымен тиімді өзара әрекеттестік құру үшін инновациялық және жобалық менеджменттің, білім берудегі көшбасшылық және білім сапасы теорияларын пайдаланады;
- білім берушілік, ңылыми-әдістемелік, жобалық және басқару міндеттерін шешу мен қол жеткізу үшін құқықтық, қаржылық әкімшілік және стратегиялық жоспарлау дағдыларын қолданады;
- өзінің мансаптық өсуін модельдеу және өз ұйымының дамуын қамтамасыз ету үшін басқарушылық функционалдық дағдыларды, көшбасшылық және сараптамалық құзыреттерді дамытады;
- кәсіби белсенділік және персонал мен команданы басқару сапасын арттыру үшін коуч-техникаларды қолданудың ұйымдастырушылық-мазмұндық негіздерін тұжырымдайды;
- әлеуметтік-мәдени жобалаудың заманауи тәсілдерін және академиялық адалдық принциптерін қолдана отырып, білім беру және сабақтас салалар аймағындағы әлеуметтік маңызды жобалар мен зерттеулерді әзірлейді;
- цифрлық құралдарды және адами және материалдық ресурстарды басқарудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, мектеп мәдениетін, білім берудегі өзгерістерді модельдеу үшін педагогикалық менеджмент әдіснамасын түрлендіреді.