Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01105 Педагогика және психология в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Біртұтас педагогикалық процесті басқару және менеджердің шеберлігі

    Бұл пән магистранттардың біртұтас педагогикалық процесті басқару және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде тұтас педагогикалық процесті басқару туралы нақты және мағыналы идеяны қалыптастырады, менеджер қызметінің объектісі ретінде тұтас педагогикалық процесс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    "Шет тілі (Кәсіби)" грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде магистр шет тіліндегі сөздік-анықтамалық әдебиеттермен, шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен, заманауи компьютерлік аударма бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, бағдарламалық материал шегінде шынайы кәсіби бағдарланған мәтіндердің негізгі мазмұнын талдайды, контекст бойынша бейтаныс сөздердің мағынасын болжай отырып, өзі үшін маңызды ақпарат алады. Пән аяқталғаннан кейін магистрант өзінің зерттеу жұмыстарын ғылыми журналдарда ғылыми дәйексөздердің жетекші шетелдік базаларында жариялай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Бұл пән басқару процестерінің мәнін, тиімді басқарудың әдістері мен әдістерін игеруге бағытталған білім беру жүйесіндегі менеджмент туралы кәсіби ойлауды қалыптастыруға бағытталған; кәсіби қызметте менеджмент әдістерін, құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; іскерлік және басқарушылық қарым-қатынас; жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру; басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарын қалыптастыру; менеджменттің кәсіби құрылымындағы ерекшеліктерін ескеру қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пән білім алушылардың психологиялық құбылыстар мен заңдылықтар туралы білімдерін, басқару қызметін оңтайландыру үшін психологиялық білімді қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары туралы түсінік береді; басқару қызметінің тәжірибесінде өзін-өзі бақылау мен рефлексияға көзқарас қалыптастыруға, сондай-ақ саладағы практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық ережелерді қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді персоналды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі кәсіпкерліктің теориялық және практикалық негіздірі

    Пән магистранттарда кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, білім беру қызметінің өнімдерін коммерцияландыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар бизнес-жоспарлар құра алады, нарықтық құрылымның жұмыс істеу тетіктерін түсінеді және түсінеді, оңтайлы шешім қабылдай алады немесе қиын жағдайда шешім нұсқаларын таба алады, білім беру жүйесінің әртүрлі бизнес-процестерін коммерцияландырып, монетизациялай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның кәсіби өсуінің акмеологиясы

    Пән жалпы психологияның қазіргі жағдайлары мен даму тенденцияларының ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді, атап айтқанда: акмеология ғылым ретінде, акмеологияның ғылым жүйесіндегі орны және даму психологиясының міндеттері, сондай-ақ акмеологиядағы нақты әдіснамалық тәсілдер мен принциптер. Магистрант акмеологияның теориялық және әдістемелік негіздерін, сондай-ақ акмеология ғылымындағы тұлғаны анықтауды меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру психологиясы

    Бұл пән магистранттардың ұйымдастыру психология, әлеуметтік, жалпы, жас ерекшелік психологиясы, еңбек психологиясы салаларындағы білімдерін, дағдыларын дамыту және интеграциялау саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар әлеуметтік өзара іс-қимылды жүзеге асыра алады және командадағы өз рөлін жүзеге асыра алады; мансапты таңдау мен сүйемелдеудің, кадрларды іріктеудің, іріктеудің және орналастырудың, аттестаттаудың, кадр резервімен жұмыс істеудің психологиялық аспектілері бойынша тілек білдірушілерге консультация бере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқаруды талдау әдіснамасы

    Пән қаржылық саясатты іске асыру және білім беру ұйымын басқару үшін басқарушылық талдауды ұйымдастыру және жүргізу әдіснамасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыра алады, статистикалық өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдана алады, жиналған деректердің алуан түрлілігін талдай алады және экономикалық өсуді негіздеу үшін оларды белгілі бір нәтижеге жеткізе алады; білім беру ұйымының әрбір экономикалық көрсеткішін есептеу үшін жиналған деректердің рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Пән қоғамдық және білім беру процестерін мемлекеттік және аймақтық басқару жүйесіндегі инновациялық қызметті басқару теориясы мен практикасын игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Инновациялық менеджменттің пайда болуы мен қалыптасуының теориялық аспектілерін, инновацияларды жіктеуді және олардың елдің экономикалық дамуындағы рөлін, инновациялық процестің кезеңдері мен категорияларын және инновациялардың өмірлік циклін білетін болады. Сондай-ақ білім беру ұйымының инновациялық қызметіне байланысты басқару, маркетинг, коммерциялық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпшілік алдында сөйлеу технологиялары

    Бұл пән көпшілік алдында сөйлеудің жалпы заңдары мен технологиялары, қарым-қатынас жағдайына сәйкес сөйлеу дағдылары мен дағдылары туралы білім алуға, бұқаралық ақпарат құралдарының кең спектрі аясында көпшілік алдында сөйлеуді дайындаудың алғашқы әдістерін игеруге бағытталған. Магистранттар көпшілік алдында сөйлеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, өздерінің шығармашылық идеялары мен ойларын тарату құралдарын қолдану дағдыларын, арнайы оқиғалар мен іс-шаралардың сценарийлерін жасау дағдыларын және т. б. қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы білім беру қызметінің формалары мен әдістемесі

    Бұл пән білім беру қызметінің қазіргі заманғы формаларының әдіснамасы туралы білімді, сондай-ақ оларды педагогикалық зерттеуді жобалау мен жүргізуге қолдану дағдыларын игеруге бағытталған. Нәтижесінде магистранттар білім беру қызметінің қазіргі заманғы нысандарын зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтай алады, әдіснамалық тәсілдер мен принциптерді, эксперименттік және теориялық әдістерді қолдана алады, өздерінің зерттеу тәжірибесі мен ғылыми қызметтің авторлық нәтижелерінің рефлексиясын жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі педагог-психологтың цифрлық ұтқырлығы

    Бұл пән магистранттарда психодиагностика, психобілім беру және психоконсультация, психокоррекция және дамыту жұмысы, сондай-ақ педагог-психологтардың ұйымдастыру-әдістемелік жұмысы бойынша цифрлық ұтқырлық және ақпараттандыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Психодиагностика шеңберінде тест тапсырмаларын құрастыра алады, бағдарламалық қамтамасыз ету мен цифрлық жабдықтың көмегімен ақпарат пен түрлі әдістемелерді өңдей алады және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагог-психологтың кәсіби білім беру қызметінің маркетингі

    Бұл пән маркетинг саласында терең білімді, дағдыларды қалыптастыруға, жеке тұлғаның да, жалпы қоғамның да қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жүйелік маркетингтік құралдарды басқаруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар білім берудегі маркетингтің функционалдық міндеттерін анықтай алады, маркетингтің негізгі қағидаттары жүйесін енгізе алады, маркетингтік жобаларды табысты іске асыру үшін маркетингтік зерттеулердің нысандары мен әдістерін қолдана алады, білім беру қызметтерінің бәсекеге қабілеттілігін бағалай алады, Білім берудегі маркетингті жоспарлай және басқара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру медиациясы

    Бұл пән жүйелі тәсіл негізінде білім беру медиациясы туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар қойылған проблемалық жағдайды шешу нұсқаларын талдау және қойылған мақсатқа қол жеткізу стратегиясын қадамдар тізбегі ретінде айқындау, олардың әрқайсысының нәтижесін болжау және олардың жоспарланған іс-әрекеттің сыртқы ортасына және осы қызметке қатысушылардың өзара қарым-қатынастарына әсерін бағалау қабілетін қалыптастыра алады, проблемалық жағдайларды сыни талдау дағдыларын дамыта алады және қойылған мақсатқа жету үшін іс-қимыл стратегияларын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі эмоционалды интеллекттің қазіргі мәселелері

    Бұл пән магистранттардың білім алушылардың эмоционалдық интеллектісін дамытудың проблемалық өрісін тану қабілетін қалыптастыруға және пәнді игеру нәтижесінде магистранттардың өздерінде эмоционалдық интеллектті дамыту үшін жағдай жасауға бағытталған магистранттар эмоционалдық интеллектті түзете және дамыта алады, білім алушылардың эмоционалдық құзыреттілігін дамыта алады, тренингтерден өту барысында сындарлы өзара іс-қимыл мен қарым-қатынастың маңызды әлеуметтік дағдыларын игере алады, олар өздерінің эмоционалды интеллектін де, басқаларын да дамытудың әртүрлі әдістерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру мекемесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру теориясы мен практикасы

    Бұл пән болашақ магистрлердің психологиялық құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, оларға білім алушылардың дамуын, қарым-қатынасын, қызметін диагностикалау әдістерін қолдануға , олардың қызығушылықтарын, қиындықтарын, проблемаларын, жанжалды жағдайларын және оқушылардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтауға мүмкіндік береді; балаларды әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы туралы білім негізінде кәсіби қызметті құру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар әлеуметтік-психологиялық міндеттерді тұжырымдай алады, студенттердің мінез-құлқындағы мүдделерді, қиындықтарды, проблемаларды, жанжалды жағдайларды және ауытқуларды анықтау бойынша іс-шараларды таңдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару философиясы мен тарихы

    Бұл пән магистранттардың басқарушылық қызметке ретроспективті және философиялық көзқарасын қалыптастыруға, ғылыми негізделген гипотезаларды тұжырымдауға, құбылыстар мен процестердің теориялық модельдерін құруға, ғылыми таным әдіснамасын кәсіби қызметте қолдануға, ұйымдастырушылық басқарушылық шешімдерді, оның ішінде дағдарыс жағдайында ұйымдастыруға және қабылдауға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттардың басқару теориялары мен басқару технологияларын әдіснамалық талдаудың негізгі ережелері мен принциптерін игеруіне байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ұйымдастыру теориясы және ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Бұл пән магистранттарды ұйымдардың ұйымдық және басқарушылық құрылымын қалыптастыру жөніндегі міндеттерді шешуге қабілетті әр түрлі деңгейдегі орындаушылар немесе басшылар ретінде ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және ғылыми-зерттеу қызметіне даярлауға; ұйымды (кәсіпорынды) дамытуға бағытталған жобаларды әзірлеу және іске асыру жөнінде; ұйымға (кәсіпорынға) бағытталған персоналды ынталандыру және ынталандыру жөнінде стратегиялық және жедел мақсаттарға қол жеткізуге; басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасының факторлары туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін жеткілікті көлемде шет тілін білуі мен меңгеруін көрсетеді;
  • үнемі өзгеріп отыратын және дамып келе жатқан ортада басқару психологиясы, инновациялық және стратегиялық менеджмент туралы білімді біріктіреді;
  • өзінің әрі қарайғы кәсіби өсуін және оны басқару жөніндегі қызметін жобалау мақсатында шешендңк өнерін және педагогикалық шеберлігін бағалайды;
  • басқару теориясының тарихы, философиясы мен әдіснамаға сүйеніп тұтас педагогикалық үдерісті басқаруды ұйымдастырып, іск асырады;
  • қазіргі білім беру қызметтері нарығында қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында маркетинг принциптерінің жүйесін ендіруде кәсіпкерлік дағдыларын бағалайды;
  • жанжалды жағдайларды реттеудің медиативтік технологияларын қолдануға баса назар аудара отырып, білім беру ұйымының психологиялық қызметінің іс-әрекетін талдайды;
  • білім беру ұйымдарының ұйымдық және басқарушылық құрылымын қалыптастыру жөніндегі міндеттерді шешу дағдыларын көрсетеді;
  • сандық жабдықтар мен цифрлық бағдарламаларды қолдана отырып, ақпаратты және психодиагностикалық әдістемелерді өңдеу негізінде тест тапсырмаларын құрастырады, жобалайды;
  • нәтижелі, сындарлы өзара әрекеттесу мен ынтымақтастық үшін жеткілікті әңгімелесушінің эмоционалды интеллект деңгейін қалыптастырады.
Top