Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05303 Физика және электроника в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистрлік бағдарламаның мақсаты қазіргі ғылыми және практикалық физикалық есептерді тұжырымдап шеше білу, нәтижелерді сын тұрғысынан пайымдау, жоғары оқу орындарында физиканы оқытуға ықпал ететін кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейін қалыптастыру; еңбек нарығындағы кәсіби ұтқырлықты қамтамасыз ететін ғылым тоғысындағы іргелі білімді меңгеру және одан әрі білім алуды жалғастыру мүмкіндігін алу болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M090 Физика

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант физиканың ағымдағы жағдайы, даму перспективалары, ғылыми, технологиялық және этикалық сипаттағы мәселелер туралы толық түсінік алуы тиіс. Маңызды физикалық заңдар, бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдаудың негізгі әдістері қаралды, техника мен адам қызметінің басқа салаларын дамыту үшін физиканың іргелі және қолданбалы мәселелерінің өзара байланысын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пәніндегі визуалды және интерактивті жобалар

    Бұл пәннің мақсаты қашықтықтан және интерактивті технологиялар негізінде бакалаврларды оқыту бойынша кәсіби қызметке қажетті оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін арттыру болып табылады. Тиісті пәнді оқыту процесінде визуалды және интерактивті технологияларды қолдануға үйрету. білу: - білім беру үдерісіндегі ақпараттық−коммуникациялық технологиялардың рөлі; - ғаламдық Интернет желісінің жұмысын ұйымдастыру және принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикадан білім берудегі бақылау мен бағалау әдістері

    Пәннің мақсаты: жалпы, орта арнайы және жоғары білім беру жүйесінде физика пәнін оқыту, бақылау және бағалау саласындағы кәсіби қызметте магистранттардың құзыреттерін қалыптастыру, физика оқытушысының кәсіби қасиеттерін дамыту. Магистрант білімді құралдарды, диагностика әдістерін, білім алушылардың білім беру нәтижелерінің қалыптасуын бақылау және бағалау критерийлерін жобалап, қолдана алады. Курстың қысқаша мазмұны: білім сапасы туралы түсінік, оқу нәтижелерін сапаны басқару элементі ретінде бағалау, оқу нәтижелерін бағалау, білім беру сапасын бақылау. оқыту сапасын бақылау түрлері, нысандары және ұйымдастырылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың инновациялық технологиялары

    Пәннің мақсаты магистранттарды оқытудың инновациялық технологияларын игерту, мемлекеттік тапсырысқа және қазіргі қоғамның талаптарына сәйкес болатын білім беру әсерлерінің пайда болуына ықпал ету және магистранттарды өз қызметінде заманауи инновациялық технологиялардың ең тиімді түрлерін шығармашылықпен қолдана алатын дәрежеге жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және оптиканың таңдаулы тараулары

    Пәнді оқытудың мақсаты материалдық әлемнің физикалық заңдары саласындағы іргелі білімді жетілдіру, эксперименттік материалды есептеу мен өңдеудің заманауи әдістерін қолдану, қазіргі заманғы технологияларды қолдану салалары мен даму перспективалары туралы ақпарат болып табылады. Классикалық электромагнетизмнің келесі бөлімдерінің теориялық материалының қысқаша және дәйекті экспозициясы ұсынылған: электростатика, тұрақты электр тогы, магнитостатика, электромагниттік құбылыстар, электрлік тербелістер және электромагниттік толқындар. Пән бағдарламасында қазіргі заманғы физикалық оптика, Атомдық және молекулалық жүйелердің оптикалық спектрлерінің кванттық теориясы, наноқұрылымдардың спектрлік сипаттамаларының ерекшеліктері, лазерлік технологиялардың физикалық және техникалық негіздері көрсетілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стандартты емес есептерді шешу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-физикадағы стандартты емес есептерді шешудің белгілі бір техникасын одан әрі дамыту. Физиканың әр бөлімінде есептерді шешудің ерекшеліктері талданады, шешімге талдау жасалады және физикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері қарастырылады, есептерді шешу дағдыларын жетілдіруге, Әртүрлі күрделіліктегі есептерді шешу тәжірибесін жинақтауға назар аударылады. Ұсынылған курс оқытудағы коммуникативті зерттеу тәсіліне бағытталған. Қысқаша мазмұны: физикалық есептерді шешудегі жалпы талаптарды жіктеу және түсіндіру. Стандартты емес есептерді шешу стратегиялары; шешу құралдары мен нәтижелерін талдау, кері бағытта шешу, ұқсастық әдісі, салыстыру әдісі, стандартты емес есептерді шешудегі Өлшем әдісі; физика бойынша сапалық және сандық стандартты емес есептер (Сандық есептер, графикалық есептер, эксперименттік есептер интеграцияланған тапсырмалар).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептеу экспериментінің негіздері

    Курс келесі мәселелерді қамтиды: есептеу экспериментін жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік аппаратының негіздері, күрделі физикалық жүйелерді математикалық модельдеу; зерттеу есептерін қою әдістері, бастапқы ақпаратты өңдеу, қолданбалы математикалық модельдер және проблемалық-бағытталған бағдарламалау, аппараттық-бағдарламалық құралдар кешенін пайдалана отырып имитациялық модельдеу, модельдеуді жүзеге асыру үшін бастапқы деректерді дайындау және өңдеу; есептеу экспериментін жоспарлау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті қорғау және патенттеу

    Зияткерлік меншік ұғымы, зияткерлік меншік объектілерін жіктеу, зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландырудың мақсаттары мен стратегиялары, зияткерлік меншік саласындағы қазақстандық және халықаралық заңнаманың негізгі ережелері, өнертабысқа, пайдалы модельге, өнеркәсіптік үлгіге, тауар белгісіне және зияткерлік меншіктің басқа да объектілеріне өтінім жасауға қойылатын талаптар, зияткерлік меншік объектілерін беру саласындағы келісім-шарттар мен келісімдердің түрлері қаралды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және микропроцессорлық электроника

    Пәнді оқытудың мақсаты электротехника мен электрониканың теориялық негіздерін жетілдіру, әртүрлі электрондық құрылғылардың конструкциялары, әрекет ету принциптері, параметрлері мен сипаттамалары туралы алған білімдерін қазіргі заманғы электрондық құрылғылардың элементтік базасын игеруде қолдану. Микропроцессорлық құралдарды өндірісте қолдану мүмкіндігін талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика және молекулалық физиканың таңдаулы тараулары

    Пәнді оқытудың мақсаты-ғылыми-зерттеу жұмысында әрі қарай пайдалану үшін Механика мен молекулалық физиканы зерттеу және қолдану саласындағы іргелі дайындықты дамыту; зерттеу дағдыларын және білімді практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында келесі мәселелер зерделенеді: кинематиканың негізгі принциптері. Динамиканың негізгі заңдары, жұмыс және энергия. Үздіксіз механика негіздері. Статистикалық әдіс. Молекулалық қозғалыстың кинематикалық сипаттамалары. Термодинамика. Молекулааралық әрекеттесуі бар газдар және сұйықтықтар, тасымалдау процестері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Наноматериалдарды алу және зерттеу әдістері

    Пәнді меңгеру мақсаты наноматериалдарды синтездеудің физикалық әдістері, қажетті өлшемдегі және пішіндегі нанобөлшектерді алу үшін бақыланатын өсу әдістері, пленкалар мен жабындарды синтездеу әдістері, наноматериалдарды тұрақтандыру туралы білім алу болып табылады. Полярлы және полярсыз ортадағы нанобөлшектердің дисперсиясы және пленкалар мен көлемді құрылымдардағы нанобөлшектердің өзін-өзі ұйымдастыруы, сондай-ақ наноқұрылымдар мен наноматериалдарды диагностикалау әдістерінің негіздерін игерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және спектральды талдауы

    Пәннің мазмұнында келесі мәселелер қарастырылады: ғылыми-зерттеу қызметінде қолданылатын әр түрлі жарық көздерінде өтетін негізгі кванттық үрдістерді талдау негізін спектрлік сызықтардың қарқындылығына әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған спектрлік талдауды қолдану мүмкіндіктері қарастырылды; зерттеу объектілерінің спектрлік сипаттамаларын өлшеу, өңдеу және өлшеу нәтижелерін талдауға байланысты пәнаралық салаларда қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің ғылыми негізі, эксперименттерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Ғылымның мәні, оның рөлі және ұйымымен таныстыру, физикаға зерттеу жүргізу және экспериментті қою әдістемесі бойынша дағдыларды қалыптастыру, ғылыми зерттеудің негізгі әдістерімен, оларды өндірісте практикалық қолданумен таныстыру, талдау жасауға, қорытынды жасауға және ғылыми зерттеудің нәтижелерін ресімдеуге үйрету. Пән келесі мәселелерді қамтиды: ғылыми таным және ғылыми-техникалық шығармашылық әдіснамасы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістері ғылыми және техникалық шығармашылықта модельдеу, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық физика есептерін шығару негізінде теориялық физика әдістемесі

    «Жылулық сәулелену», «Сыртқы фотоэффект» тақырыптары бойынша теориялық материалдың қысқаша мазмұнын қамтиды. Фотонның сипаттамалары. Комптон эффектісі», «Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Де Бройль гипотезасы. Белгісіздік қатынасы», «Шредингер теңдеуі. Ψ-функцияның мағынасы. Потенциалды шұңқырдағы бөлшек», «Бөлшектердің потенциалдық тосқауыл арқылы өтуі», «Атомдардың қасиеттері»; жоғарыда аталған тақырыптар бойынша есептер шығару мысалдары және өз бетінше шешуге арналған тапсырмалар талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық физиканың арнайы тараулары

    Пәннің мақсаты ғылыми мәселелерді талдаудың теориялық физикасы әдістерімен, Теориялық физиканың негізгі принциптерімен танысу болып табылады. Нақты жүйелер мен процестердің математикалық модельдерін құру үшін негіз болатын нақты физикалық модельдерді таңдау білігін қалыптастыру; физикалық-механикалық жүйелер мен процестердің мінез-құлқын сипаттау үшін жаңа модельдерді түрлендіру және құру дағдысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Электрониканың физикалық негіздері

    Электрондық аспаптардың физикалық негіздері, сипаттамалары, параметрлері және эквивалентті схемалары, олардың мақсаты, жіктелуі, таңбалануы, негізгі конструкторлық-технологиялық және пайдалану параметрлері, ұшу аппараттарының электр жабдықтарының құрылғыларында қолданылатын электрондық құрылғылардың типтік схемотехникалық шешімдері, сондай - ақ кәсіпорындар мен мекемелердің электр шаруашылықтары сұрақтары қамтылған; - электрондық құрылғыларды құру үшін электрондық аспаптарды пайдалана білу; - электрондық құрылғыларды құру үшін электрондық құралдарды пайдалана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Зерттеудің заманауи физикалық әдістері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – қосылыстарды анықтауға, олардың құрамын, құрылысын және реакциялық қабілетін зерттеуге байланысты есептерді шешу үшін ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне дайындау. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде әртүрлі деңгейдегі құрылымдық мәселелерді шешудің заманауи мүмкіндіктері туралы түсініктер, сенімді ақпарат алу және нәтижелерді интерпретациялау әдістерін (әдістерін) дұрыс таңдау қабілеті қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының «Педагогика» және «Психология» білімін кәсіби деңгейде қолданады;
  • Қазіргі физиканың барлық салалары бойынша жоғары білімге ие және жетілдірілген тәжірибелік қондырғылар мен құрылғыларда жұмыс істеуді, алгоритм мен оны талдауды өздігінен жасау дағдыларын білетін, кәсіпкерлік дағдыларына ие білікті маман болуы керек
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың озық біліміне негізделген зерттелетін саладағы іргелі білім мен түсінікті көрсету
  • Физиканың іргелі негіздерін; энергия үнемдеу технологиялары мен жаңартылатын энергия көздерінің физикасы мен техникасын; ғылыми зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз етуді білу
  • Ғылыми зерттеулер үдерісін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және үйлестіру; жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру; өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне және ғылыми қоғамдастыққа хабарлау; ғылыми саланың шекарасын кеңейте отырып, өзіндік шешімдермен, зерттеулермен үлес қосу
  • Физиканы оқытуда жаңа технологияларды енгізу; белгілі бір технологияға сәйкес оқу процесін жоспарлау; әртүрлі технологиялардың білім беру әсерін бағалау; оқу процесіне инновациялық технологиялардың элементтерін енгізу
  • Тұлғаның ерекшеліктерін зерттеудің психологиялық әдістерін меңгеру; қарым-қатынас жасау үшін маңызды сұхбаттасушының жеке қасиеттерін көрсету; жанжал жағдайындағы мінез-құлық стратегиясын анықтай білу, ұжымда туындайтын жанжалдарды шешу
  • Нанотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімдерді қолдану және наножүйелерде физикалық процестердің өтуінің негізгі заңдылықтарын түсіндіру
  • Кәсіби бағдарлы сипаттағы арнайы әдебиетпен жұмыс істеуге және алынған ақпаратты өңдеуге; конференцияларды, презентация, дебаттар, дөңгелек үстел, көрмелерді шет тілінде ұйымдастыру және өткізуге; шет тілінде ғылыми мақалалар мен тезистер жазу қабілетті; қабылданған әлеуметтік-мәдени нормаларға сәйкес шет тіліндегі іскерлік хат мәтінін құру
  • Әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметін ұйымдастыру және бағалау, диагностиканың жаңа әдістері мен технологияларын меңгеру; қолданбалы және инженерлік-техникалық міндеттерді талдау және шешу кезінде эксперименттер мен математикалық модельдеуді жүргізуде қазіргі заманғы әдістерді қолдану
  • Математикалық модельдерді құру үшін құбылыстар мен процестердің мәліметтері мен сипаттамаларын пайдалану, теориялық қорытынды жасауды, математикалық өңдеу жүргізуді және алынған нәтижелерді талдау, теориялық тұжырымдар мен математикалық модельдерді тексеру үшін зертханалық тәжірибе техникасын игеру
  • Күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету
  • Материалдардың қасиеттерін және оларды алудың технологиялық процестерін талдау үшін физикалық заңдар мен әдістерді қолдана білу, қажетті физикалық-химиялық қасиеттері мен технологиялық мүмкіндіктері бар материалдарды қолдану
  • Атомдық - эмиссиялық және атомдық - абсорбциялық, люминесценттік спектралдық талдау және спектрометриялық жабдықтардың техникалық сипаттамаларын білу және осы құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру
  • Алынған ақпаратты дерексіз ойлау, талдау, синтездеу және теориялық физика курсы бойынша есептерді шешу дағдыларын меңгеру
Top