Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08402 Аквакультура және су биологиялық ресурстары в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең теориялық және практикалық білімі бар, кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдыларын меңгерген, аквамәдениет және су биологиялық ресурстары саласындағы ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік, ғылыми – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін, Педагогикалық қызметті дербес орындауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M134 Балық шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M084 Балық шаруашылығы

Пәндер

  • Қазақстанның су биоресурстары жағдайының экологиялық мәселелері

    Курс су биоресурстарын пайдалану мәселелерін, адамның Қазақстанның су биоресурстарына антропогендік араласуының нәтижелерін қарастырады, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын, Ертіс, Сырдария, Іле ірі су артерияларының тұрмыстық ағынды сулармен ластануын зерттейді; қазіргі заманғы су ластағыштарының жіктелуін, магистранттар судағы улы заттарды анықтау, негізгі ластауыштармен күресу әдістерін меңгереді су экожүйесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балық өнеркәсібінің шикізат базасы

    Курс Әәлемдік балық аулаудың статистикасын, тарихы мен географиясын, балықтардың тұқымдары мен түрлерін, аудандары мен елдерін зерттейді. Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын қарастырады. Магистранттар әртүрлі елдердің балық аулау аймақтарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттейді, су биологиялық ресурстарының өнімділігін бағалаудың жаңа әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балықтарды жерсіндірудің теориясы және практикасы

    Курстың мақсаты: су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру бойынша кешенді іс-шараларды өткізу ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттың құзыреттіліктері қалыптасады: енгізілген интродуценттердің жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін, ондағы түрлердің жаңа популяциясының қалыптасу процестерін анықтау, жерсіндірілген түрлердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттеу, морфофункционалды өзгерістері бар биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделуді анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидробионттарды зерттеудің генетикалық әдістері

    Курстың мақсаты: гидробионттарды популяциялық-генетикалық зерттеу мәселелерін зерттеу және популяциялар мен таза сызықтардағы генетикалық белгілердің тұқым қуалауын талдау әдістерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант: гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға, сондай-ақ тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің цитологиялық және молекулалық негіздерінің негізгі ережелерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аквакультурадағы инновациялық зерттеу әдістері

    Курста аквакультура саласындағы инновациялық зерттеу әдістері, аквакультураның әртүрлі жүйелеріндегі судың рециркуляциясын зерттеудің заманауи әдістері, жем мен су ортасын зерттеу әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар: абиотикалық және биотикалық орта факторларды зерттеудің жаңа әдістерін қолдана алады, ультрадыбыстық зерттеу аппаратын қолдана отырып, бекіре, албырт балықтарының гонадаларының жағдайын зерттей алады, аквакультура кәсіпорындарында зерттеулер ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су биоресурстарын тиімді басқару

    Курс тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын тиімді басқару тетіктерін және оларды балық шаруашылығы мен аквакультураны сақтауды қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жауапты балық аулау Кодексін білетіндігін көрсетеді, су биоресурстарын аулау, қорғау, басқарудың құқықтық негіздерін қолдана алады, табиғи су қоймаларының биоресурстарын басқару саласында ФАО статистикалық деректерін жинау және тарату мәселелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курста ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы; теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау мәселелері қаралатын болады. Магистранттар Инновациялық қызметті, ғылыми зерттеулердің тиімділігін енгізу және бағалау техникасын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балық шаруашылық заңнамасы

    Курста осы саладағы қатынастарды реттейтін заңнамадағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, Қазақстанда балық аулаудың және су биологиялық ресурстарын сақтаудың құқықтық негіздері қарастырылады. Балық аулауды реттеу, су биологиялық ресурстарын өсіріп - көбейту және олардың мекендеу ортасын қорғау, балық аулау және су биологиялық ресурстарын сақтау саласындағы заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершілік мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гидробионттарды кәсіптік аулау теориясы мен динамикасы

    Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балық қорларын қалыптастыру теориясы

    Курс балық өмірінің формальды теориясының негізгі ережелерін, балық табыны динамикасының заңдылықтарын, балық аулау қарқындылығының балық популяциясына әсерін қарастырады, балық аулау объектілерінің қорын анықтау теориясын, пайдаланылатын балық табынының санын толықтыру және қалпына келтіру деңгейін зерттейді. Магистранттар балық аулаудың оңтайлы режимін таңдау және балық қорларын бұзбайтын табиғи су айдындарындағы популяциялардың өнімділігін есептеу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ішкі суқоймалардың экологиялық мониторингі

    Курс табиғи су объектілерінде жүргізілетін мониторингтік іс-шаралардың заңнамалық нормаларын зерделейді, су ресурстарының жай-күйін үздіксіз (ағымдағы) және кешенді қадағалау жүйесінің мәнін ашады, су объектілеріндегі судың сапасына және олардың жай-күйіне әсер ететін теріс процестердің дамуын анықтайды және болжайды. Магистранттар осы процестердің теріс салдарын болдырмау шараларын әзірлеу және жүзеге асыру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аквакультурадағы экономика және басқару

    Курс балық шаруашылығы экономикасының негізгі ұғымдары мен санаттарының мәнін, кәсіпорындардың негізгі және айналым қорларын, персоналмен жұмыс істеу және еңбекақы төлеу тетіктерін, аквакультура кәсіпорнын басқару тетіктерін қарайды, тәуекелдерді, субсидиялау және инвестициялау процестерін, балық өсіру жөніндегі жаңа кәсіпорынды ашу рәсімі мен регламентін зерделейді, магистранттар аквакультура кәсіпорындарының тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балық өсіру кәсіпорындарын ұйымдастырудың технологиясы

    Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ихтиопаразитология су токсикологиясы негізерімен

    Курс су токсикологиясының проблемалары, су объектілерінің ластануының пайда болуы, су объектілеріне кіретін ластаушы заттардың негізгі топтары, токсиканттардың гидробионттарға әсері, балықтардың толық паразитологиялық ашылуына зерттеу жүргізе отырып, су қоймасындағы эпизоотиялық жағдай туралы зерттейді. Магистранттар паразиттерді бекітудің заманауи әдістемесін меңгереді, фиксаторлар мен бояғыштардың әртүрлі рецептерімен жұмыс істейді, балық өсіру кәсіпорындарын сауықтыру бойынша ұсыныстар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аквакультурада қоректендіру және қорек өндірудің өзекті мәселелері

    Курс аквакультураның дәстүрлі және жаңа нысандарын тқоректендіру мәселелерін зерттейді, қазіргі нарықтағы отандық жем өндірудің жай-күйін қарастырады, жем өндірудің прогрессивті және дәстүрлі технологияларын зерттейді. Магистранттар аквакультура объектілері үшін әртүрлі азықтардың рецептурасын жасау әдістемесін меңгереді, аквакультура жүйесінде балық өсіру көлемін ұлғайта отырып, теңгерімді азықтарға қажеттілік нарығын талдайды, саланы азықпен қамтамасыз етудің балама жолдарын іздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балық ауруларын диагностикалау және емдеу әдістері

    Курс балықтардың жалпы және жеке патологиясының мәселелерін зерттейді, балық ауруларындағы эпизоотиялық процестің негізгі заңдылықтарын қарастырады және осы білімді балық өсірудегі ветеринарлық мәселелерді шешуде қолданады. Магистранттар балықтардың ауруға төзімділігін арттыруға, иммундық табынды қалыптастыруға және балық ағзасының қолайсыз жағдайларға табиғи төзімділігін арттыруға бағытталған емдеу – алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балық шикізаттарын өңдеу технологиясы

    Курс әр түрлі балық және теңіз өнімдерін өңдеу мәселелерін қарастырады. Балықты тоңазыту, тұздау, қақтау және кептіру, ыстау, консервілеудің дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларын талдайды. Балықтан жартылай фабрикаттарын дайындаудың технологиялық әдістері ұсынылады. Магистранттар балықтың тамақ қалдықтарын өңдеудің заманауи бағыттарын және шикізаттың сапасын бағалау әдістерін игереді, оның жартылай фабрикаттарды өндірудің технологиялық процесіне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аквакультура объектілерін өсірудің қазіргі заманғы технологиялары

    Курс аквакультураның жаңа түрлерін өсірудің заманауи технологияларын, олардың тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, дамуын, тірі нысандарды өсіру технологияларын құру принциптерін, суық су, жылы су және тропикалық балықтарды өсірудің биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар аквакультура үшін жаңа балық түрлерін өсіру және өсімін молайтудың технологиялық процестерін жобалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы білімдерін, ана және шет тілдерінде сауатты және дамыған сөйлеуі бар психология мен педагогика бойынша білімдерін көрсете отырып, зияткерлік даму мен мәдениеттің жоғары деңгейіне ие.
  • Түрді сақтаудың, су биологиялық ресурстарын қорғау мен қалыптастырудың экологиялық проблемаларын, далалық және зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, енгізу процестерін талдайды
  • Кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ақпаратты өз бетінше жинайды және талдайды, зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша ғылыми зерттеулер жүргізеді, содан кейін әлемдік балық шаруашылығының даму перспективалары мен динамикасын және әртүрлі елдердің балық аулау аудандарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды.
  • Ірі балық шаруашылығы су айдындарының экологиялық проблемаларын зерделеу үшін заңнамадағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, балық аулаудың құқықтық негіздері және Қазақстандағы су биологиялық ресурстарын сақтау бойынша білімді қолдана отырып, адамның Қазақстанның су ресурстарына антропогендік араласу процестерін бағалайды
  • Жаңа цехтар мен учаскелердің орналасуын әзірлеу және ұйымдастыру кезінде технология мәселелері бойынша кеңес береді, аквамәдениетте инновациялық әдістерді қолдана отырып, балық өсіру кәсіпорындарында балық өсіру технологиясын таңдайды және кәсіпорын жұмысының өндірістік-технологиялық тиімділігін есептейді және жобаның экологиялық тазалығын бағалайды
  • Өнеркәсіптік балық аулау құралдарын және балықтардың популяциялық құрылымын талдауды пайдалана отырып, гидробионттар популяциясының динамикасын ескере отырып, гидробионттарды кәсіпшілік аулауға арналған практикалық ұсыныстарды әзірлеуге қатысады.
  • Балық өсіру шаруашылықтарында гормондық терапия әдістерін, аквакультура объектілерін өсіру мен азықтандырудың қарқынды және инновациялық технологиясын қолдана отырып және өсірілетін аквакультура объектілерінің жай-күйін және қоршаған орта жағдайларын толық бақылай отырып, биотехникалық процестерді іске асырады.
  • Балықты тоңазытқышта сақтаудың, тұздаудың, кептірудің және кептірудің дәстүрлі және заманауи технологияларын пайдалана отырып, балықты өңдеу технологиясын жетілдіреді, табиғи және жасанды су айдындарындағы эпизоотиялық және паразитологиялық жағдайды емдік-профилактикалық іс-шараларды орындай отырып және балық шаруашылығы қызметін жүргізудің санитарлық нормаларын ескере отырып, Ихтиопатология әдістерін пайдалана отырып бағалайды..
  • Ихтиология мен гидробиологиядағы ғылыми зерттеулердің заманауи және дәстүрлі әдістерін, гидробионт популяцияларының кәсіптік-биологиялық параметрлерін талдай отырып, кәсіптік балықтарды анықтау әдістерін қолданады.
  • Балық шаруашылығы саласындағы өзекті мәселелер мен ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде аналитикалық ойлауды, логиканы, ғылыми негізделген және шығармашылық тәсілді пайдалана отырып, балық және теңіз өнімдерінен өнім өндіру саласындағы қызметті жобалайды
  • Кәсіпорынның даму Стратегиясын ұйымдастырады, ғылыми есептер, Жарияланымдар, кәсіби қызмет мәселелері бойынша аналитикалық шолулар жасайды, басымдықтарды белгілейді, жұмыстарды орындау мерзімдерін сақтайды, командада жұмыс істеуге дайын.
  • Оқу – әдістемелік қызметті бағдарламаларды және пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін құрастырумен жүзеге асырады.
Top