Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02314 Лингвистика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми, қолданбалы және білім беру саласындағы кәсіби, коммуникативті құзыреттілікке ие, ғылыми ұйымдардағы мамандар сапасына қойылатын жоғары талаптарын қанағаттандыратын, лингвистикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыра білетін кәсіби лингвист, философия докторларын (Ph.D) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D057 Лингвистика
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Прагмалингвистика

    Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), лингвистикалық зерттеулер саласы. Коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі болып табылады. 1. Орталық объект-сөйлеу актісі, осыған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері егжей-тегжейлі талданады. 2. Объект-тіл бірліктері мен олардың белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары арасындағы қатынас. Бұл прагмалингвистике бөледі функционалдық прагмалингвистику және жасырын прагмалингвистику.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Академиялық сауаттылық туралы тұтас көзқарас және оның заманауи ғалымның, университет оқытушысының, оқу орны басшысының тиімді кәсіби қызметі үшін маңыздылығы; әр түрлі ақпараттық ресурстарды сыни бағалауға, ақпаратты таңдау мен түрлендіруге және білімді тиімді беруге мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер жиынтығы ретінде академиялық жазудың маңыздылығын бағалау; академиялық жазудың негізгі міндеттері мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметінде қолдануға ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвосемиотика

    қсаты: тіл бірліктерінің затты, оның қасиетін, болмысқа қатыстылығын білдіретін материалдық-идеялық құрылымы жайында мағлұмат беру. Мазмұны: Тілдік таңбалардың жиынтығы -ерекше таңбалар жүйесі. Тілдік таңбаның екі жағы. Тілдегі асимметриялық жалпы заңдылық. Тілдік таңбаның неғұрлым жиі кездесетін түрі . Қалыптасатын құзіреттіліктер:тілдік таңбаның ерекшеліктерін талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы. Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникация тілі

    Пәннің мақсаты: коммуникация теориясы, лингвистика, медиакоммуникация ғылымдарының байланысын игерту. Мазмұны: Электронды БАҚ тілі, медиалық-ақпааттық сауаттылық, ақпараттық-коммуникациалық өріс, коммуникативтілік құзыреттілік,интернет тілі, медиамәтін жүйесі, неология теориясы. Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілдік және бейвербалды құралдарды қолдана отырып, коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • лингвистикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістерін ашудың негізгі тәсілдері мен принциптерін талдап, тұжырымдайды, ғылыми зерттеулеріне енгізіп, қолданады;
  • лингвистикадағы жаңа бағыттардың мәселелеріне, прагматикалық бағыттың даму тарихына, медиа лингвистиканың, лингвоаксиология негіздеріне талдау жасайды;
  • БАҚ-тағы коммуникация тілін зерттеудің ғылыми-теориялық негізін, баспасөз, телерадио, интернет, әлеуметтік желі тіліндегі коммуникациялық жағдаяттарды зерттеудің теориялық негізін үйренеді, сыни талдайды, салыстырады, зерделейді;
  • мәтінді семиотикалық талдаудың негіздерін, соның ішінде жарнамалық, визуалдық, ауызша емес нысандарды және т.б. ажыратады;
  • мәтінді талдаудағы әр түрлі құрылымдық, имманентті, интертекстуалды, семиогоникалық; семиотикалық тәсілдердің ерекшеліктерін талдайды;
  • эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыруда кәсіби мәселелерді шешуде лингвистиканың жүйелік теориялық және практикалық білімдерін ажырата алады;
  • заңдық және лингвистикалық-құқықтық мазмұндағы материалдарды талдап, салыстырады, ғылыми зерттеу жұмысында қолданады.
  • лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысын сараптайды;
  • ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері үшін шешім қабылдайды және жауап береді.
Top