Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02115 Аспаптық орындау: Фортепиано в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және орындаушылық қызметтегі кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; концерттік және шығармашылық мекемелерге жоғары білікті орындаушыларды және орта музыка оқу орындарының оқытушыларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аккомпаниатормен жұмыс I
Экология және тұрақты даму
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Академиялық хат
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Құқық негіздері
Дінтану
Музыка теориясы
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Фортепианолық ансамбль I
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 1
Мамандық (А)1
Сольфеджио 1
Фортепианолық ансамбль II
Мамандық (A) 2
Аккомпаниатормен жұмыс II
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 2
Сольфеджио 2
-
2 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап 1
Орындаушылық өнер тарихы
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 3
Сольфеджио 3
Мамандық (А) 3
Аккомпаниатормен жұмыс III
Гармония 1
Арнайы аспап 1
Фортепианолық ансамбль III
Гармония 2
Арнайы аспап 2
Аккомпаниатормен жұмыс IV
Негізгі музыкалық аспап 2
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 4
Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
Музыка тарихы
Мамандық (А) 4
Ноталық редакторларда жұмыс жасау
Компьютерлік музыкалық сауат және әрлендіру
-
3 Оқу жылы
Музыкалық форма 1
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Аккомпаниатормен жұмыс V
Музыкалық педагогика тарихы
Концерттік адаптацияның негіздері
Импровизация негіздері
Қазақ халық музыкалық шығармашылығы
Суырып салмалы өнер
Мамандық (А) 5
Музыкалық педагогика және психология
Музыкалық шығармаларды талдау 1
Қазақ музыкасының тарихы
Орындаушылық психологиясы
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 5
Әлем музыкасының тарихы
Мамандық (А) 6
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 6
Клавирды оқу
Музыкалық шығармаларды талдау 2
Полифония
Музыкалық форма 2
Концертмейстерлік класс
Парақтан оқу
Шетел музыкасының тарихы
Аккомпаниатормен жұмыс VI
-
4 Оқу жылы
Орындаушылық мәдениет
Концерттік орындаушының шеберлігі
Арнайы педагогикалық дайындық
Мамандық (А) 7
Камералық музыканың концерттік орындалуы
Композиция класы
Джаз композициясы
Камералық ансамбль
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 7
Аккомпаниатормен жұмыс VII
Қазақстандағы фортепиано өнері
Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері
Отандық фортепиано музыкасының тарихы
Камералық музыка
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Музыкалық шығармаларды орындаудағы кәсіби дағдылар
Ғылыми зерттеу негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған теориялық білімдерін, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптері, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін іс жүзінде қолдану.
- Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.
- Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.
- Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану.
- Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).
- Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.
- Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.
- Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу.
- Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді, электронды ортаны пайдаланатын қашықтықтан оқыту технологиялары қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
- Симфониялық, камералық, үрмелі, эстрадалық-симфониялық құрамда ойнайды, әр түрлі ансамбльдердің құрамында, оркестр репертуарына ие және теориялық және тарихи контекстті талдай отырып, парақтан оқу дағдылары музыкалық шығарма жасалды және ұсынылды.