6B02115 Аспаптық орындау: Фортепиано в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және орындаушылық қызметтегі кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; концерттік және шығармашылық мекемелерге жоғары білікті орындаушыларды және орта музыка оқу орындарының оқытушыларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Аккомпаниатормен жұмыс I
Солисті сүйемелдеу және онымен бірге жұмыс жасау. Аккомпанементтің музыкалық-орындаушылық негіздері. Жеке әуеннің динамикасын ұстану, агогикалық ерекшеліктерді орындау, сүйемелдеушіні біркелкі темпте ұстау, ырғақты пульсация жасау дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық партиямен аккомпанементтік орындаудын үйлесімділігі. Әріптес солистке аккомпанемент орындау қабілеттерін қалыптастыру. Әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, композиторлардың туындыларын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
"Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді жаңғыртудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін зерделеу. Қазақстандық патриотизм мен құндылық бағдарларын қалыптастыруға бағытталған 7 негізгі құндылық қарастырылады, қазақстандық қоғам дамуының негізгі экономикалық, саяси және әлеуметтік ерекшеліктері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Студенттер музыкалық-теориялық пәндер жүйесін зерттеу саласындағы білім кешенін меңгереді; музыкалық экспрессивтілік элементтері саласында жүйеленген білім алады; музыкалық терминологияны еркін меңгере алады; көркем ноталық бейнелерде композиция, импровизация және бағдарлау үшін негіз ретінде сындарлы материалды құрудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен формалары қарастырылады. Курс барысында қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері қаралады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фортепианолық ансамбль I
Осы пән бойынша сабақтарды өткізу барысында студенттер өздерінің келесі кәсіби қызметіне қажетті қасиеттерді игеруі керек: тек өз бөлігінің ғана емес, сонымен қатар тұтас ансамбльдің дыбысын есту қабілетін дамыту және соған сәйкес ансамбльдің динамикалық тепе-теңдігін бағалау; қажет болған жағдайда музыкалық мәтінің барлық элементтерінің, штрихтардың, педализацияның, дыбысшығарудың т.б. сәйкестендірілуіне қолжеткізу мүмкіндігі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 1
Вокалдық шығармалармен жұмыс. Хор ұжымдарының сүйемелдеу дағдыларын игеріп, романстық музыканы, опералардан арияны үйренеді. Негізгі дауыстың гармоникалық және ритақты тірегі болып табылатын көмекші дауыстарды тыңдай біледі. Музыканы сүйемелдеудің мәнерлі функцияларына баса назар аударып, бейнелеу фонын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А)1
Фортепиано мамандығы бойынша дайындық. Аспапта ойнауға, өз бетінше орындауға, парақтан оқуға, дыбыс шығару кәсіби дағдылары мен қабілеттерін дамыту. Музыкалық мәтінмен жұмыс, саусақтарды сермеу, штрихтар, динамикалық реңктер, дыбыс шығару. Дәстүрлі орындаушылық мектептер арасындағы айырмашылықтар туралы негізгі білім. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың фортепианоға бай мұрасымен танысу. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен даму міндеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сольфеджио 1
Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепианолық ансамбль II
Студенттердің ансамбльдік ойын дағдыларын меңгеру, фортепиано сүйемеліндегі шекті және үрмелі аспаптарға арналған репертуарды игеру. Қазақстан және шет ел композиторларының туындыларындағы композиторлардың шығармашылық концепцияларды аша алу. Кәсіби есіту қабілеттерді дамыту, жаңа музыкалық образ туындауында орындалатын ансамбль партияларының маңыздылығын сезіну. Ансамбль мүшелерін ұжымдық жауапкершілікке тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық (A) 2
Музыкалық мәнерлік, техникалық құрал-жабдықтар, дыбыс шығару мәдениеті, мәнерлік орындаушылық құралдарын игеру; музыкалық шығармадағы өзіндік жұмыс, автордың мәтінін терең, мұқият зерделеу, музыканың табиғатын, оның бейнесін түсіну негізінде әр түрлі орындау қиыншылықтарымен жұмыс жасау тәсілдерін игеру; орындаушылық тәжірибені жинақтау, сахналық өзін-өзі бақылау дағдылары мен жұмыс тұрақтылығын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Аккомпаниатормен жұмыс II
Мектеп репертуарының шығармалары: әншінің өзің өзі сүйемелдеу дағдылары. Мектеп оқушыларымен мектеп әндері мен классикалық вокалды шығармаларды оқып үйрену кезінде өзін өзі сүйемелдеді, ән айтуды үйрену. Жеке орындаушының және сүйемелдеушінің партиясын нақты орындау, дауыстық және сүйемелдеу дыбыстарының дұрыс қатынасын, дирижерлік техниканың элементтерін дұрыс қолдану. Баспен немесе қолмен кіріспе және тыныс алу сәттерін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 2
Аспаптық орындаушылықта негізгі және сүйемел партиялардың орындаушылық шеберлігі жөніндегі жақсы түсінік қалыптастыру. Үрмелі аспаптардың (флейта, гобой, кларнет, труба, валторна, тромбон, туба) репертуарын меңгеру. Үрмелі аспаптарға арналған кіші және кесек құрылымды концерттік шығармаларды ойнай білу. Музыканың психологиялық мазмұнын аша алтындай дағдыларды үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сольфеджио 2
Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Негізгі музыкалық аспап 1
Шығарманы талдау. Аппликатура қою. Шығармадағы фразаларды, сөйлемдерді жеке-жеке ойнап жаттығу. Шығарманы жәй екпінде санап отырып талдау. Шығарманың әр бөліміне жеке дайындалу. Фортепианоның сүйемелдеуімен ойнау. Ансамбльдік қарым-қатынасты ести білу. Дыбысты таза басып, динамика белгілерін орындау. Техникалық қиын тустарды арнайы жаттығулар арқылы меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 3
Ішекті аспаптар репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, жеке партиямен бірге жүретін сүйемелдеуші аспап партиясын жақсы білу. Скрипкашыларды, виолончелистерді, контрабасшыларды сүйемелдеу мүмкіндігі. Ішекті аспаптарға арналған концерттік репертуардың кіші және ірі нысандарының туындыларын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио 3
Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) 3
Стиль, характер, штрихтар, нюанстар бойынша жұмыс. Техникамен, қолдың пластикасымен жұмыс, техникалық және орындаушылық талаптар. Пианистік қиындықтармен жұмыс, пианистік еркіндікке жетудің күрделі міндеттері. Пианиноның мәнерлігінің нақты құралдарын игеру қажеттілігі. Көркем мәнерлік, әуезді легато бойынша жұмыс. Полифониялық тапсырмалар, түрлі-түсті тембр, түрлі-түсті дыбыспен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Аккомпаниатормен жұмыс III
Вокалды жұмыстардың сүйемелдеуімен эскиздік жұмыс. Шығармалардағы концептуалды жұмыста келесі міндеттер шешіледі: ансамбль сезімін дамыту, аккомпанементпен жеке партияны ұштастыра отырып өзін-өзі есту қабілеті және сүйемелдеудің техникалық қиындықтарын жеңе білу. Әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, композиторлардың салыстырмалы қарапайым туындыларын зерттеу. Фортепиано партитураларын және клавир аранжировкаларын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония 1
Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы аспап 1
Студенттің ойын аппаратының физикалық еркіндігіне қол жеткізу және қол қойылымында бұлшықеттерін қыспай, еркін ұстау; шапшаңдықты, нақтылықты және орындау біркелкілігін дамытуға қажетті әртүрлі техникалық әдістерді игеру бойынша жұмысты тереңдету: саусақтардың ауысуы мен позициялардың өзгеруі; гаммалар, арпеджиолар, қос ноталар, флажолет, пиццикатомен жұмыстану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепианолық ансамбль III
Біртіндеп қозғалыс ортақтығын сезініп, ансамбльде бір шапшандықпен ойнау. Серіктес сезіну. Көркем түпкі ойы, драматургия бірлігімен жұмыс істеун және оларды бірлескен орындау процесінде нақтылы түрде көрсету. Фортепиано ансамблінің өнерін игеру; Қазақстан, Ресей және Батыс Еуропа композиторларының фортепианолық ансамбльдерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гармония 2
Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы аспап 2
Студенттің ойын аппаратының физикалық еркіндігіне қол жеткізу және қол қойылымында бұлшықеттерін қыспай, еркін ұстау; шапшаңдықты, нақтылықты және орындау біркелкілігін дамытуға қажетті әртүрлі техникалық әдістерді игеру бойынша жұмысты тереңдету: саусақтардың ауысуы мен позициялардың өзгеруі; гаммалар, арпеджиолар, қос ноталар, флажолет, пиццикатомен жұмыстану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аккомпаниатормен жұмыс IV
Парақтан оқу және транспозиция. Парақтан музыкалық мәтінді еркін оқу. Өз бетінше және мұғалімнің жетекшілігімен әртүрлі музыкалық әдебиеттермен танысу; орындаушылық репертуарды толықтыру, музыкалық көзқарасын кеңейту. Парақтан оқыған кезде репертуардың біртіндеп күрделенуі. Орындау процесінің алдын ала көзбен шолу. Музыкалық мәтінді толық оқып, негізгісін ажырата білу. Серіктестік қағидаларын, кеңейтілген көзқарасты (тек сүйемелдеуді ғана емес, сонымен қатар партияларды де орындау), өнімділіктің үздіксіздігін меңгеру. 3 жолдық мәтінді оқу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Негізгі музыкалық аспап 2
Музыкалық ладтар. Тоника және пентатоника. Аспаптағы позициялардың схемасы. Оң қолдағы пиццикато штрихы. Бір октавалық натуралды, гармониялық және мелодиялық гаммалардың аппликатуралары (А-moll). Позициядан позицияға көшудің негізгі әдістері: бір саусақты жылжыту арқылы ауысу, қатар тұрған саусақтарды өзара алмастыру арқылы ауысу (1-2, 2-3), ашық ішек арқылы ауысу, бір дыбысты әр саусақпен басу арқылы, саусақтардың арасын тарылту арқылы және кеңейту арқылы жаттығу, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 4
Рухани музыка репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеріп, үрмелі аспаптарға арналған шығарманы сүйемелдейтін сүйемелдеуші аспаптың партияларын меңгереді. Флейташыларға, кларнетистерге, кернейшілерге сүйемелдеуді біледі. Ағаш және мыс үрмелі аспаптарға арналған концерттік репертуардың шағын және ірі нысанды туындыларын зерттейді. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтырды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) 4
Көркемдік мәнерлік, қазақ музыкасын дұрыс түсіндіру, музыкалық талғамға тәрбиелеу. Фортепианода ойнаудың техникалық элементтерін жетілдіру; фортепианода ойнаудың көркемдік элементтерін жетілдіру; жобалар мен концерттік қойылымдарға дайындық. Гармониялық талдау; музыкалық форманы талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ноталық редакторларда жұмыс жасау
Ноталық редакторлар және олардың жұмыс принциптері. Кәсіби қызмет саласында компьютерлік технологияларды қолдана білу; бірдауысты, екідауысты музыкалық ноталарды жазу және ноталық графикаларды, қағыстарды, динамиканы, нюанстарды теруге арналған көпшілікке танымал компьютерлік бағдарламалар. Компьютерде сандық дыбысты жазу, өдеу және редакциялау технологиялары, MIDI технологиясының негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік музыкалық сауат және әрлендіру
Музыканттың кәсіби қызметінің міндеттеріне байланысты жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды тереңдету. Музыкалық композиция, оның орналасуы, музыкалық информатиканы дәстүрлі музыкалық теориялық пәндермен - сольфеджио, гармония, полифония, аспаптану, аспаптандыру - байланыстырудың мүмкіндіктері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма 1
"Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аккомпаниатормен жұмыс V
Есту қабілетіне сүйеніп ойнау. Есту қабілетіне сүйеніп ойнау үшін бірінші кезеңде шығарманың жоспары, оның стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері анықталады, сүйемелдеудің негізгі элементтері бөлінеді. Екінші кезеңде әннің фактурасы анықталады. Содан кейін белгілі бір жанрлық ерекшеліктерге сүйене отырып, оң қолындағы әуеннің дыбысы байытылады: екінші дауыс, қос ноталар қосылады. Әуенді өз бетінше орындау және оған толық сүйемелдеу жасау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық педагогика тарихы
Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концерттік адаптацияның негіздері
Студенттер әртүрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларға өзіндік интерпретация жасаумен жұмыс істейді; жеке ерекшеліктеріне қарай концерттік репертуар таңдау дағдыларын қалыптастырады. Олар музыкалық шығармаларды өз аспабына транскрипциялауды үйренеді, оқыту мен орындаушылық тәжірибеге дайындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Импровизация негіздері
Шығармашылық бастаманы жандандыру, импровизациялау техникасына және қарапайым композицияға тән негізінің білімін қалыптастыру. Жанрлық стилистика теориясы, ренессанс пен барокко импровизациясының дәуірі. Мелодиялық және ритмикалық импровизация, контрпункт, полиритмия, джаз фразаларын әртүрлі стильде және жанрларда қалыптастыру принциптерін тәжірибелік меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халық музыкалық шығармашылығы
Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суырып салмалы өнер
Шығармашылықтың импровизациондық түрлерін, еуропалық музыканы, шығыс мәдениеттерін, фольклордағы импровизацияның басталуын тарихи шолу. Гармоникалық импровизация. Импровизациядағы метроритм және метроритмдік құрылыс. Мелодика ерекшелігі мен мелодиялық, концерттік импровизация түрлері. Әдеттегі джаз формадағы импровизация. Джаз оркестрінде импровизацияның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) 5
Екі қолдың техникасын дамыту бойынша қосымша материалымен үнемі ойнау. Шығармаларды талдау. Арнайы әдебиеттерді зерттеу. Жұмыстың музыкалық мазмұнына бағдарлау, фразалық лигаларға, цезураларға, үзілістерге, динамикалық нюансқа, штрихтарға сүйене отырып, музыкалық мәтінді мотивтермен, фразалармен, гармониялық кешендермен қамту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Музыкалық педагогика және психология
Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармаларды талдау 1
Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
Қазақ ұлттық музыкалық мәдениетінің бастауы. Жазбаша дәстүрдің кәсіби музыкасының қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық психологиясы
Музыкант-орындаушының музыкалық шығармадағы жұмысының кезеңдерінің психологиялық мазмұны. Орындау техникасы және оның құрылымы, әртістік шеберлігі. Музыкалық ойлау мен қиял. Музыкант-орындаушыны концерттік қойылымға психологиялық дайындау мәселелерінің ерекшеліктері. Музыкалық орындаушылықтағы жеке психологиялық айырмашылықтар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 5
Халық аспаптарына арналған шығарманың орындалуымен бірге жүретін сүйемелдеу құралының партиясын жақсы білу. Домбыра музыкасының репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Домбырашыларға, қобызшыларға, примачтарға, домра-прима, саз сырнай орындаушыларына сүйемелдеу қабілеті. Халық аспаптарына арналған концерттік репертуардың кіші және ірі нысандарындағы шығармаларды зерттеу. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем музыкасының тарихы
Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдар мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, музыка өнерінің образдары мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандық (А) 6
Репетициялық және концерттік жұмыстарда жеке орындаушы, концертмейстер ретінде жұмыс жасау, балалар өнер мектептерінде, орта арнаулы оқу орындарында және басқа қосымша білім беру мекемелерінде сабақ беру тәжірибесінің жинақталуы. Теориялық білімдерін орындау тәжірибесінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 6
Оркестрлік және ансамбльдік музыка репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Оркестрлік партитуралардың концерттік репертуарының кіші және ірі нысандағы шығармаларын зерттеу. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Клавирды оқу
Ойын аппаратын дамыту және аспапта ойнауға қажетті дағдыларды игеру. Зерттелетін шығармалардың музыкалық және теориялық материалдарын кәсіби талдау, парақтан оқу, күрделі тақырыптық материалға нұқсан келтірмей күрделі симфониялық шығармалардағы фактураны жеңілдету шеберлігін игеру; музыкалық шығармаларды теориялық талдау үшін аспапты қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау 2
Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Полифония
Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма 2
"Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Концертмейстерлік класс
Музыкалық-шығармашылық қабілеттердің барлық кешенін дамыту: концертмейстерлік шеберліктің теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеру; концертмейстерлік Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру; музыкалық шығарма мен оқу - көмекші материал бойынша өзіндік жұмыс құзыреттілігін дамыту. Концертмейстерлік тәжірибеде аккордтарды жеңілдету және жылжыту, ыдыраған гармоникалық фигураларды негізгі гармоникалық функцияларға айналдыру сияқты нота сынағын жеңілдетудің әртүрлі әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Парақтан оқу
Ноталық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитуралармен жұмыс істеуге, парақтан нота оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Шығарманың музыкалық-көркемдік мазмұнның маңызды тәсілдерімен жұмыстану, аппликатураны дұрыс таңдау, динамиканы сақтау, фразировка, өнер туындысының формасын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел музыкасының тарихы
Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аккомпаниатормен жұмыс VI
Концерттік орындаудың дағдылары. Концертмейстерлік жұмыстың нақты орындау міндеттерін белгілеу және шешу жолдары: өнер көрсетуге дайындалу және вокалдық, аспаптық музыканың сүйемелдеуімен және ансамбльде ойнаумен концерттерге қатысу. Аккомпаниатордың жаңадан келген орындаушыларға концерттік дайындықтың, бағдарламаны орындауға жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын түсіндіре білуі, сонымен қатар сахналық толқудың жағымсыз көріністерін қалай жеңуге болатындығын үйрете білуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық мәдениет
Шығармашылықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті әртүрлі жұмыстарды көркемдік интерпретациялау барысында музыканттың кәсіби қасиеттер жүйесіндегі аспаптық мәдениет аспектілері, орындау шеберлігін теориялық негіздері, музыкалық ойлауды дамыту (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концерттік орындаушының шеберлігі
Классикалық және заманауи музыканың камералық шығармаларының ансамблінде (дуэт, трио, квартет) ойнау. Оқушылардың концерттік іс-әрекетін орындау: оқу орнының және басқа ұйымдардың концерттік бағдарламаларына қатысу, фестивальдерге, сыныптық концерттерге, жеке концерттерге қатысу. Педагогикалық психология негіздерін білу және сахналық шеберлікті жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) 7
Музыкалық және педагогикалық қызметте шығарманың парақтан оқу және эскиздік өту үшін техниканың білімдерін қолдану. Аспаптық жұмыстарды өз бетінше орындау және талдау дағдылары. Полимәдени және этно-көркем музыкалық білім беру бағдарламаларын орындау кезінде әр түрлі орындау құралдары мен әдістерінің кәсіби қолдануы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Камералық музыканың концерттік орындалуы
Ансамбльде бірыңғай идеялық және көркемдік жоспарды жүзеге асыру жолдары. Камералық ансамбльдердің тарихи қалыптасқан түрлері: біртекті аспаптар және фортепиано үйлесімдігі. Камералық ансамбльдер, әртүрлі дәуірлер, жанрлар мен стильдер туындыларын қоса алғанда, кең репертуарды білу; Шығармашылық толғаныс және жанашырлық. Әр партияның мәнерлілік мүмкіндіктері. Ансамбль өнеріндегі жеке және жалпы өзара байланыс. Фортепианода және фортепианолық педальмен дыбыс шығару тәсілдері. Ансамбльдегі динамика мен тепе-теңдік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композиция класы
Музыкалық шығармаларды жазу барысында дыбыстық техника түрлерін жинақтау. Композицияда қолданылатын түрлі музыкалық тәсілдерді зерттеу; музыка жазу дағдыларын дамыту; ырғақпен жұмыс. Фактура музыкалық сөйлем мен мәнерліліктің негізгі элементі ретінде, фактуралардың түрлерін (гармоникалық, ырғақты, әуезді) талдау және орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Джаз композициясы
Джаз музыкасының кезеңдері мен элементтерін сипаттайтын бірқатар жаңа ұғымдарды музыка ғылымына еңгізу; джаз музыка жүйесінің негізгі элементін түсіну мәселелері. Импровизация модельдерін құру және олардың компоненттерін зерттеу кезінде джаз құрамын практикалық зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль
Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 7
Парақтан транспозициялау кезіндегі әр дыбысты төменгі немесе одан жоғары деңгейдегі дыбысты аудара алу, аккордтың түрін бірден анықтау (үшдыбыстық, секстаккорд, септаккорд айналымдары, т.б.), оның шешімін, әуенді секіру интервалдардын, тональдық жақындығын сипаттау және т.б. концертмейстердің қабілеттерін дамыту. Концертмейстердің маңызды міндеті - оркестрдің дыбысын имитациялау, фортепианода ішекті, үрмелі және ұрмалы аспаптар дыбысының қажетті айырмашылығын көрсете білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аккомпаниатормен жұмыс VII
Ансамбльде ойнау. Ансамбльдік музыканы ойнаудың ерекшеліктері: студенттердің өзіндік партияны игеру сапасына деген жауапкершілік сезімін ояту, орындау кезінде ырғағы, ритімі, динамикасы, агогикасы бойынша нақтылықты көздеу. Дыбыстың тембрлік ерекшелігін, орындалатын шығарманың музыкалық және көркемдік бейнесінің бірлігі мен тұтастығын сақтау. Поэтикалық мәтіннің ерекшеліктері, сөз бен дыбыстың байланысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстандағы фортепиано өнері
Фортепианолық музыканың дамуы туралы және орындаушы музыканттар, қазақстандық фортепианолық мектебінің пайда болуынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі туралы білім қалыптастыру; білім берудің мәдени бағыттылығын қамтамасыз ету; фортепианолық классиканың қазынасымен танысу; Қазақстанның көрнекті пианистерімен қысқаша танысу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері
Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Отандық фортепиано музыкасының тарихы
Музыка мәдениетінің дамуындағы негізгі тарихи кезеңдер, көркемдік стильдер эволюциясы кезеңдері. Негізгі композиторлық стильдермен, отандық клавирлық және фортепианолық музыка жазған композиторлардың шығармашылығының дамуымен танысу; орындаушылық өнер теориясы мен фортепиано педагогикасының негіздерін талдау. Орындаушылық интерпретация және стильдердің ерекшеліктерін талдау және бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық музыка
Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс жасау техникасы, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірлердің, соның ішінде қазіргі отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларын зерттеу. Камералық музыканың музыкалық өнер түрі ретіндегі жанрлық және стилистикалық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологияларын енгізу, ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, жұмыстың әдістері мен әдістемелік, ғылыми-көпшілік салаларында бағдарлау саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру және кәсіби әдебиет және ақпарат көзі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды орындаудағы кәсіби дағдылар
Көрнекті тұлғалардың қол жеткен жетістіктері мен ғылыми-әдістемелік еңбектерін сараптап, репертуар қорын дамыту. Орындаушылық өнерге қатысты аппарат қойылымы, дыбыс сапасы, аппликатура, артикуляция, өлшем-ырғақ қиыншылықтарын меңгеру әдістері. Виртуозды және кантиленді туындылармен жұмыстану тәсілдері. Орындаушылық шеберлікті дамытуға арналған жаттығулар, гамма, этюдтермен өз бетінше дайындалу амалдары. Әртүрлі жанр және стильдерде жазылған Қазақстан мен шет ел композиторлары шығармаларының құндылығын түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған теориялық білімдерін, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптері, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін іс жүзінде қолдану.
- Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.
- Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.
- Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану.
- Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).
- Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.
- Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.
- Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу.
- Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді, электронды ортаны пайдаланатын қашықтықтан оқыту технологиялары қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
- Симфониялық, камералық, үрмелі, эстрадалық-симфониялық құрамда ойнайды, әр түрлі ансамбльдердің құрамында, оркестр репертуарына ие және теориялық және тарихи контекстті талдай отырып, парақтан оқу дағдылары музыкалық шығарма жасалды және ұсынылды.