6B01403 Музыка мұғалімі, қосымша білім беру педагогі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектептегі музыкалық білім беру саласындағы жаңа білім беру және заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, өзінің еңбек қызметін ғылыми негізде ұйымдастыра білуге және үнемі кәсіби өсуге дайын музыкалық білім беру саласында бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Негізгі музыкалық аспап аспап (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
Пәннің мақсаты: дыбыс шығару тәсілдерін қалыптастыру (ноталық сауаттылықты және аппликатуралық жүйені білу); музыкалық-орындаушылық еркіндікті алу, онсыз бүгінгі күннің талаптары деңгейінде музыка сабақтарын өткізу мүмкін емес; әр түрлі көркемдік репертуарды меңгеру; болашақ өзіндік жұмыс үшін репертуарлық қор құру; әр түрлі стильдер, дәуірлер, ұлттық мектептер мен көркемдік бағыттар музыкасының неғұрлым типтік ерекшеліктерін түсіну; музыкалық шығарманы өз бетінше талдау. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдылары бар кеңінен білімді музыканттарды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап аспап (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
Пәнді оқудың мақсаты: музыкалық білім беру саласында студенттердің кәсіби жеке, ансамбльдік және аспаптық-орындаушылық сүйемелдеуші дағдыларын қалыптастыру, Музыкалық және шығармашылық қабілеттерің дамыту, орындаушылық аспектіде әлемдік музыка мәдениетінің негізгі стильдерін, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептегі музыкант мұғалімініңжұмысына қажетті белгілі бір музыкалық репертуарды меңгеру. Студент аудитория алдында әртүрлі музыкалық шығармаларды орындау, сонымен қатар сүйемелдеуменән айту дағдыларын; музыкалық-аспаптық педагогика саласындағы нақты әдістерді меңгеру керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыканың теориялық білімдер негіздері
Пәннің мақсаты: музыка мұғалімінің теориялық білімінің негізін құрайтын музыкалық өнер және оның экспрессивті құралдары туралы нормативтік ақпаратты зерттеу. Пәннің мазмұны қарапайым дағдыларды біртіндеп дамытуды, олардан бірізділік немесе синхрондылықты құруды, оларды автоматизмге жеткізуді және күрделіліктің жоғары деңгейіндегі көптеген тұтас дағдыларды біртіндеп қалыптастыруды көрсетеді. Музыкалық сөйлеудің құрылымы және жеке элементтердің экспрессивті мүмкіндіктері туралы теориялық білім, ноталық жазудың, метроритмнің, Интервалдардың, аккордтардың қасиеттері туралы білім. Педагогикалық рефлексия қабілетін қалыптастыру, әдістемелік шеберлікті үнемі жетілдіруге ұмтылу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сольфеджио I
Студенттердің кәсіби музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оның дамуы, сонымен қатар көркем-шығармашылық және музыкалық-педагогикалық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету. Негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыру (интонациялау, тыныс алу, дикция); аккомпанемент жасау, импровизациялау, ноталарды парақтан оқуды жүзеге асыру, хор партитураларын транспозициялау, әуенді сольфеджиялау; музыкасауатын оқыту әдістемесі, балалардың музыкалық-есту қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ноталарды беттен оқу І
Пәннің мақсаты: музыкалық белгілерді, күрделі ырғақты және әуезді сызбаларды,штрих-ерекшеліктерді тез және дәл анықтай білу. Тұтас ырғақ-интонациялық кешендерді ұсына білу. Олардың әріптік белгілерін біле отырып, кілттерді шарлау мүмкіндігі. Отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі туындыларын өз бетінше қабылдауға, игеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, әр түрлі шығармашылық бағыттағы композиторлар стилінің ерекшеліктерін, жанрға тән ерекшеліктерін елестете отырып, шығармаларды орындай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аспаптық ансамбль І
"Аспаптық ансамбль" пәнін меңгерудің мақсаты музыкалық шығармалармен жүйелі, тиімді кешенді жұмыс жүргізу арқылы білім алушылардың ұжымдық шығармашылықтың ансамбльдік-орындаушылық дағдыларын қалыптастыру, орындаушылық ансамбльдік шеберлікті дамыту болып табылады. Ансамбль сезімін дамыту, музыкалық шығарманы бірлесіп орындау процесінде шығармашылық бірлікке қол жеткізу қабілеті, серіктестерін мұқият тыңдап, өз партиясын бүтіннің бөлігі ретінде қабылдау, оны жалпы орындау жоспары мен көркемдік жоспарға сәйкес жүргізу, өз партиясын тәуелсіз үйрену дағдыларын игеру (концертмейстердің көмегінсіз), парақтан ноталарды оқу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап (домбыра, қобыз, баян, фортепиано) І
Пәннің мақсаты: дыбыс шығару тәсілдерін қалыптастыру (ноталық сауаттылықты және аппликатуралық жүйені білу); музыкалық-орындаушылық еркіндікті алу, онсыз бүгінгі күннің талаптары деңгейінде музыка сабақтарын өткізу мүмкін емес; әр түрлі көркемдік репертуарды меңгеру; болашақ өзіндік жұмыс үшін репертуарлық қор құру; әр түрлі стильдер, дәуірлер, ұлттық мектептер мен көркемдік бағыттар музыкасының неғұрлым типтік ерекшеліктерін түсіну; музыкалық шығарманы өз бетінше талдау. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдылары бар, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын кеңінен білімді музыканттарды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап ІІ (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
Пәннің мазмұны студенттерге музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын игеруге көмектесу; нақты орындаушылық шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру; музыкалық ойлауды дамытуға бағыттау; түрлі музыкалық қойылымдармен жалпы дүниетанымын кеңейту. Негізгі орындаушылық дағдыларды қалыптастыру; сүйемелдеу, импровизациялау, ноталарды бірден оқуды жүзеге асыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап аспап II (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгеру, шығарманың көркемдік мазмұның ашу, педагогикалық және концерттік репертуар бойынша өз бетінше жұмыс істеуге қажетті дағдыларды, практикалық, орындаушылық және педагогикалық іс-әрекеттерге дайындық пәннің мазмұны болып табылады.Сонымен қатар, студент музыкалық шығарманы меңгеру процесінде аспапта ойнаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруы керек; көркем репертуарды, оның ішінде әртүрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды меңгеру; музыкалық мәтінді парақтан оқу және құлақтың сүйемелдеуін таңдау дағдылары; музыка сабағында және сыныптан тыс жұмыстарда әртүрлі жұмыстарда аспапты еркін пайдалана білу керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әуенді гармонизациялау
«Әуенді гармониялау»пәні кәсіби музыкалық есептерді шешуде музыкалық ғылымның теориялық және практикалық білімін жүйелендіруге үйретеді. Мақсаты: болашақ білікті мамандардың кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті гармониялық модельдерді құру және гармоникалық есептерді шешу үшін іс жүзінде маңызды білігі мен дағдысын қалыптастыру; кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметтің негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. маңызды көркем-мәнерлі және формалық құрал ретінде баяндау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гармония
Студенттерді әртүрлі тарихи дәуірлердегі музыканың дыбыстық ұйымдастырылуының заңдылықтары мен үйлесімді құрылымымен таныстыру. Меңгеруі керек: музыкалық тілдің компоненттеріне байланысты шығармалардың гармонияық талдауын жүзеге асыру, шығарма формаларымен драматургиясының заңдылықтары; толық гармониялық реттілікті есту арқылы талдау; әуенді өз бетінше үйлестіру; практикалық қызметте талдау нәтижелерін пайдалану. Музыкалық өнерді оқу және меңгеру, кәсіби оқу орындарына түсу үшін жеткілікті музыка саласындағы білімнің, іскерліктің және дағдылардың даму деңгейіне жету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап аспап III (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
Пәннің негізгі мазмұны практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады: музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен жеке бағдарламаларды орындауға дайындық; тандаған мамандығына сәйкес өз бетінше орындаушылық және педагогикалық іс-әрекетті жүргізуге мүмкіндік беретін білімнің, кәсіби іскерлік пен дағдының бүкіл кешенін меңгеру, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыру. Музыкалық шығармалар бойынша өз бетінше сыныптан тыс жұмыстың әдістемесін білуі керек; музыкалық терминология. Одан әрі педагогикалық іс-әрекетіне қажетті музыкалық шығармаларды көзбен көріп оқи білу. Мектептегі практикалық іс-әрекетке дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап аспап III (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
Пәннің негізгі мазмұны студенттердің әртүрлі жанрдағы және стильдегі аспаптық шығармаларды кәсіби деңгейде орындауға дайындығын қалыптастыру; музыкалық шығарманың орындалу сапасын талдау қабілетін дамыту; орындаудағы әртүрлі қиындықтарды жеңу әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық шығармамен жұмыс істеу әдістемесінің мазмұның білуі керек; әртүрлі стильдегі, жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды кәсіби сауатты, техникалық және стильдік дәл, мәнерлі орындай білу; музыкалық шығармаларға теориялық талдау жасай отырып, музыкалық аспапта орындау мәдеиетін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор класы
Бұл пәннің мазмұны хормен жұмысты дайындау үшін мамандықтың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін оқып-үйренуді және меңгеруді анықтайды. Хормен ән салуға кәсіби қызығушылықты дамыту – мектептегі мұғалімнің музыкалық іс-әрекетінің негізі. Хормен жұмысты дайындау үшін хор дирижері ісінің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін зерттеу және игеру. Пәннің мақсаты: студенттің хор орындаушылық саласында алған білім, білік, дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуды, хор репертуарын бағдарламалық талаптарға сай меңгеруді, оның ішінде әртүрлі стиль мен жанрдағы шығармалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар хорымен жұмыс жасау практикумы
Пәннің мақсаты: болашақ маманның бойында кәсіби білім, білік және дағдылардың тұтас кешенін, оның ішінде даму психологиясы, физиология, физиологиялық білімдерді тәр-биелеуді көздейтін хормейстер, балалар вокалдық және хор тобының жетекшісін дайындау. бала және олардың өсу процесіндегі өзгерістері туралы түсінік, шеберлік -ками хорды басқару, вокалдық технологияны білу, гигиена тура-лы түсінік, жылтырды қорғау және оны тәрбиелеу. Сонымен қатар, балалар вокал-хор үйірмесінің жетекшісі интеллек-туалды дамыған, өнерлі, ұйымдастырушылық қабілеті жоғары болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау І
Бұл курстың мазмұны хор дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде одан әрі практикалық жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті маманды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу кезінде шығармашылық топпен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады; жүргізудің техникалық қол құралдарын меңгеру; хордың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктері; бастапқы оқу және жалпы хор шығармасын қамту; авторлық мәтінді егжей-тегжейлі талдау; эмоционалдық күйлер мен көркем бейнелер әлемін түсіну, есту арқылы бақылау, орындау процесін басқару, сахналық мінез-құлық, психологиялық өзін-өзі алдын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша музыка пәнін оқыту әдістемесі
Пән ретінде интеллектуалды дамыған тұлғаны қалыптастыруға бағытталған елдегі жаңартылған білім беру мазмұнының теориялық-әдістемелік аспектілері, жаңартылған білім беру үдерісін ұйымдастыруды практикалық-әдістемелік қамтамасыз ету (педагогикалық тәсілдер, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары, оқу бағдарламалары мен оқу пәндерінің мазмұнын қайта құру), әртүрлі типтегі жалпы білім беру мекемелеріндегі жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшелігі, білім берудегі көшбасшылық және басқару қарастырылады. Болашақ педагогтарды оқытудың вариативті технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбие қызметін ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіптік-педагогикалық қызметке дайындықты жасауға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы I
Курстың негізгі ұстанымдары мен міндеттері: студенттерге көркемдік тәрбие беру, отандық және шетелдік классиканың озық үлгілерін, қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын, халық музыкалық шығармашылық; студенттердің вокалдық және хор дағдыларын меңгеруі; хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту; ұйымдастырушылық қасиеттерді сіңіру; студентті хор мұғалімі ретінде тәрбиелеу. Хор сыныбының жұмысына қатысу арқылы студенттер: вокалдық дағдыларды (ән айту тынысы, дыбыстың жоғары позициясы, резонаторларды пайдалана білу); хор шеберлігі (тізбекті тыныс алу техникасын, хор жүйесі мен хор ансамблінің дағдыларын меңгеру). Сонымен қатар, оқу хорында ән айту оған қатысушылардың дауыс диапазоны мен ұтқырлығын дамытуға, вокалдық кантиленаны меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар хорымен жұмыс жасу практикум I
Пән студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, студенттің мамандықты меңгеруге деген саналы қызығушылығын оятуға, қабілеттерін, дағдыларын және дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде, музыкалық және көркемдік құндылықтарды таратуға.Сақтауға, дамытуға және дамытуға бағытталған іс-әрекеттерді жүзеге асыруға көмектеседі. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – хор және ансамбль дирижері ретінде әртүрлі шығармаларға вокалдық-хор партитураларын (сүйемелдеумен және акапелламен) жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеру, вокалды-хор партитурасын көзден оқи білу дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап және қосымша музыкалық аспап I
Болашақ музыкалық-педагогикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби музыкалық орындаушылық дағдылардың тұрақты жиынтығын қалыптастыру пәнді оқудың мақсаты болып табылады. Пәнді оқу процессі болашақ кәсіптік қызмет үшін қажетті көлемде құралды меңгеруге бағытталған; аудитория алдында әртүрлі музыкалық шығармаларды орындау, сонымен қатар сүйемелдеумен ән айту дағдыларын меңгеру. Студент концертмейстерлік қызметтің негізгі әдістерін және ансамбльдік музыка жасау дағдыларын қолдануы керек; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті музыкалық аспаптық репертуарды білу керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтезаторда ойнауды үйрену I
Пән курсының негізгі мазмұны жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеруге жағдай жасау. Негізгі міндеттер: пернетақта синтезаторының көркемдік мүмкіндіктерін зерттеу; музыкалық сауаттылық пен теорияның негізгі білімдерін алу; орындау техникасын меңгеру: синтезатордың пернетақтасына қол қою; практикалық музыкалық-шығармашылық әрекетті жетілдіру: электронды музыкалық шығармашылықпен байланысты орындаушылық қабілеттерді үйлесімді дамыту; музыкалық шығармалардың мазмұнын игеру арқылы студенттерді адамгершілікпен байыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор партитураларын оқу I
Хор партитурасын оқу студенттерге фортепианода гармоникалық тізбектерді ойнауды үйренуге мүмкіндік береді; берілген әуенді немесе бас дыбысты жазбаша үйлестіру дағдыларының болуы; жақын аранжировкадағы аккордтардың ноталық жалғаулары; музыкалық шығарманы гармониялық талдау; классикалық байланыс нормаларын және аккордтарды текстуралық өңдеу тәсілдерін қолдана отырып, ән әуенін аккордсыз дыбыстармен үйлестіру шеберлігі. Курсты оқу мақсаты – хор партитурасымен өз бетінше жұмыс істей білу; пианинода партитураны ойнау; жұмыстарға орындаушы дирижерлық талдау жүргізуге; шығармалардың өзіндік орындаушылық интерпретациясын жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтезаторда ойнауды үйрену I
Негізгі мазмұны жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеруге жағдай жасау. Негізгі міндеттер: пернетақта синтезаторының көркемдік мүмкіндіктерін зерттеу; музыкалық сауаттылық пен теорияның негізгі білімдерін алу; орындау техникасын меңгеру: синтезатордың пернетақтасына қол қою; практикалық музыкалық-шығармашылық әрекетті жетілдіру: электронды музыкалық шығармашылықпен байланысты орындаушылық қабілеттерді үйлесімді дамыту; музыкалық шығармалардың мазмұнын меңгерту арқылы оқушыларды адамгершілік жағынан байыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар хорымен жұмыс жасу практикум II
Бұл пән вокалдық және хор дағдыларын меңгеруді қамтиды: дыбыс шығару, ән айту тынысы, артикуляция, дикция, эмоционалды экспрессивтілік. Әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі хор репертуарын меңгеру, хормен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Курсты оқу барысында мектеп оқушыларына рухани-адамгершілік және эстетикалық тәрбие берудің тиімді құралы ретінде хор өнеріне көзқарасты қалыптастыру мәселелері қарастырылады; классикалық музыкаға қызығушылық пен музыкалық шығармашылықты дамыту; музыкалық қабілеттерін дамыту: есту, ырғақ, есте сақтау, музыкалық және әртістік; хор орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білімнің электрондық білім беру ресурстары
Пәннің мақсаты - компьютерлік музыка технологияларын, электрондық білім беру ресурстарын, музыкалық бағдарламаларды қолдануға үйрету. Өзіңіздің жұмысыңызды жаза білу, оны талдау және қателерді табу, өз аранжирование жасау, CD-ге вокалды жазу, содан кейін сіздің жұмысыңызды тыңдау және бағалау. Бейнелер мен фотосуреттер жасай алу үшін - редакциялау және тағы басқалар. Музыкалық редакторлардың бағдарламаларын білу (MIDI редакторлары, музыкалық редакторлар, табулятор редакторлары, бағдарламалық синтезаторлар, тегін музыкалық редакторлар) Музыканы ойнау, редакциялау, негізгі көшірмелер жасау және дыбыстық арнайы эффектілерді өңдеу мүмкіндіктерін пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор дирижерлау II
Пәннің негізгі мазмұны студенттер арасында дирижерлық кешен қалыптастыру; балалар өнер мектептерінде, балалар музыка мектептерінде, балалар хор мектептерінде, қосымша білім беру мекемелерінде хор дирижері және хор пәндерінің мұғалімі ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті деңгейде білімі мен дағдыларын көрсете алатын білікті мамандарды дайындау, жалпы білім беретін мекемелер; хормен жұмысты дайындау үшін хорды дирижерлаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін зерделеу және игеру; балл бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту; студенттерді хормен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен таныстыру; - студенттердың көзбен оқу және әртүрлі хор партитураларын транспозициялау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап және қосымша музыкалық аспап II
Пәннің мазмұны мектеп оқушыларымен жұмыс жасаған кезде өзін орындаушы, концермейстер, иллюстратор ретінде көрсетуге тиіс, музыка мұғалімінің функционалдық іс-әрекетінің сан алуандығымен анықталадыжәне орындаушылық қызметтің барлық салаларында өзінің ойын ойнау қабілетін пайдаланады, негізгі музыкалық және қосымша музыкалық аспаптарда. Пәннің мақсаты – жеке, ансамбльдік, оркестрлік орындаушылықта аспаптың әртүрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеу; орындаушылық шеберлік кешенін қалыптастыру, оны дамыту студенттің репертуарын жинақтауына, әр дәуірдегі, стильдегі, бағыттағы, жанрлық және формадағы музыкалық шығармаларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор классы II
Пәннің мазмұны хор музыкасының әртүрлі стильдері мен жанрларын зерттеу, репертуар таңдау принциптерімен танысу сияқты мәселелерді қарастырады; ансамбльде ән айту дағдысын қалыптастыру; студенттерды мектепте вокалдық жұмысқа дайындау; студенттердың көркемдік-орындаушылық және вокалдық-техникалық деректерін дамыту; орындалатын тараптың тұтастың бөлігі ретіндегі рөлін білу; тембрлік бояу, динамикалық реңктердің бірлігі, тыныстың таралуы, сөз тіркесі бойынша дыбыстың максималды бірлігіне қол жеткізу; ән айтудың ұжымдық формаларын сахналық бейнелеу; жеткілікті жоғары орындаушылық деңгейі бар оқу хорын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор партитураларын оқу II
Пәнді оқудың мазмұны студенттердің келесідей қалыптасуына бағытталған: арнайы музыкалық әдебиеттерге бағыт-бағдар беру; концерттік бағдарламалар мен басқа да шығармашылық іс-шараларға репертуар таңдау; бейіндік бағыттағы пәндерді оқыту; әртүрлі дәуірлер мен стильдердің хор шығармаларын білу; фортепиано мен дауыста (сольфеджио және мәтінмен) барлық шығарманы, хор партитурасының кез келген фрагментін және әртүрлі стильдегі хор репертуарын еркін және көркем мәнерлі орындау; шығарманы берілген кілтке көшіру, пішінді, текстураны талдау; фортепианода хор партитураларын сүйемелдеусіз және сүйемелдеусіз орындау; парақтан оқу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік өнер тарихы
«Әлемдік өнер тарихы» пәні өнердің барлық негізгі кезеңдері мен бағыттарын, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін, нақты деректерді, оқиғаларды, маңызды көркем ескерткіштер мен шеберлерді меңгеруге; қоғамның ғылыми ойының құрамдас бөлігі ретінде өнердің қызметі туралы түсінікке ие болуға; көркемдік мәдениеттің түрлері мен әлемнің негізгі мәдени-тарихи орталықтары, олардың даму заңдылықтары, мәдени-тарихи дәуірлердің негізгі концепциялары және әлемдік өнер типтері туралы терең білімі болуға тиіс; әлем халықтарының көркем мәдениетін жіктеу принциптерін меңгеру; мақсаты: әлемдік өнердің даму үрдісі мен тарихи үрдістің өзара ықпалының заңдылықтарын білу, сонымен қатар ірі кезеңдер, дәуірлер мен стильдер – өнер тарихын кезеңдеу; өнердегі стильдің негізгі сипаттамаларын және оның көріністерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем музыка тарихы
Модульдің мазмұнына келесі пәндер кіреді: қазақ музыкасының тарихы, халық шығармашылығы, әлемдік музыка тарихы, әлемдік мәдениет тарихы. Бұл модуль студенттерге музыкалық мәдениеттің қалыптасуы мен тарихи дамуы саласындағы өз білімдерін кеңейтуге көмектеседі. Болашақ педагогикалық жұмыста өз білімдерін пайдалана алатын әлемдік музыкалық мәдениеттің қалыптасу тарихы туралы белгілі бір түсінігі бар болашақ мамандарды даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп репертуарымен жұмыс практикумы I
Семинар мектептің репертуарымен жұмыс істейді, бастауыш және негізгі мектептердегі студенттердің вокалды-хорлық дағдыларын дамыту үшін қажетті ән мен жаттығулар жүйесін дамыту; Мақсаты: түрлі жанрлар, стильдер мен бағыттардағы вокалды және хормен жұмыс істеу әдістерін дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап оқыту әдістемесімен
Пәннің мазмұны: Мәдениет және өнер саласындағы қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында мұғалімнің одан әрі қызметіне қажетті шамада музыкалық аспапта ойнауды оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: педагогиканың негізгі негіздерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың практикалық тәжірибесі болуы; оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, аспапта ойнауға үйретуді ұйымдастыру; істей алуы керек: орындаушы сыныптағы жағдайға педагогикалық талдау жасау; арнайы әдебиеттерді пайдалану; студенттің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, репертуар таңдауын жасау; білуі: тәрбие мен білім беру теориясының негіздерін; мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; мұғалімнің тұлғасына қойылатын талаптар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кіріктірілген оқытудың практикумы
Бұл пәнде интеграцияланған оқытудың тарихы, теориясы, тұжырымдамалары мен модельдері (мазмұны, құрылымы, білім беру және педагогикалық технологиялардың сабақта интеграциясы, кіріктірілген сабақтың түрлері мен формалары) интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сыныпты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, түзету және дамыту) қарастырылады студенттермен жүргізілетін педагогикалық жұмыс, отбасылық педагогикалық және педагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлеріпедагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкасы тарихы
Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің санасында қазақ музыкалық мәдениетінің рухани мұрасының құндылықтарын нығайту және кәсіби ой-өрісін кеңейту, студенттерге кәсіби қазақ музыкасының қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру; Қазақстанның жекелеген композиторларының шығармашылығын және неғұрлым жарқын көркем шығармаларды зерделеу; опера, оратория, кантата, симфония және т.б. сияқты ірі формаларды талдау дағдыларын меңгеру; қазақ кәсіби музыкасының музыкалық-стильдік мәселелерімен танысу. жалпы білім беретін мектептердің болашақ музыка мұғалімдерін шет елдердің музыкалық мәдениет білімдерімен жабдықтау. «Қазақ музыкасының тарихы», «Әлемдік музыка тарихы» пәндері бойынша алған білімдері мен дағдыларын дирижерлау, вокал сыныптарында, арнайы құрал бойынша сабақтарда, музыка мұғалімінің одан әрі практикалық қызметінде қодана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халық шығармашылығы
Пән музыкалық фольклордың дәстүрлі жанрларын оқытуды қарастырады; ауызша дәстүр өнеріндегі музыкалық тілдің негізгі заңдылықтарын анықтауды; фольклордың даму кезеңдерін зерделеуді; әндердің поэтикалық және музыкалық тілін талдау дағдыларын дамытуды; халық және кәсіби музыканың өзара байланысын ашуды, халық музыкасының алғашқы дағдыларын қалыптастыруды қарастырады. Курстың мақсаты: студенттердің бойында адамгершілікті-этикалық және руханият бөлшегінің қайнар көзі ретінде халық шығармашылығына ұлттық және әлемдің құндылық тұрғысынан қарауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклорлық ансамблі
Бұл пәннің ерекшелігі фольклорлық ансамбльде, оркестрде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; аспаптық партияларды оқу, партияларды жеке дайындау; топтық және жалпы дайындық, концерттік қойылымдар, репертуармен танысу болып табылады. Пәннің мақсаты фольклорлық ансамбльдердің жоғары білікті орындаушыларын дәстүрлі халықтық мәдениет саласындағы білімді өз ұжымының қатысушыларына жеткізе алатын педагог, тәрбиеші ретінде ұйымдастыру. Шығармашылық, орындаушылық және ұйымдастыру қызметіне дайындау қажеттілігі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концертмейстерлік класс
Пәннің мақсаты концертмейстерлік шеберлік негіздерін түсіну, ансамбльде ойнау дағдыларын дамыту; музыкалық ой-өрісін кеңейту: отандық және шетелдік композиторлардың репертуарымен таныстыру; қабілеттердің әртүрлі деңгейлерімен шығармашылық мүмкіндіктерді дамыту. Әдеби мәтінді, солист партиясын өз бетінше талдай білу. Тәуелсіз немесе мұғалімнің көмегімен жұмысты талдау. Сүйемелдеу партиясын оқыту. Жұмыс үстінде дыбысты. Вокалистпен немесе аспапшымен ансамбльде музыкалық және көркем образ жасау. Сөйлей білу - көпшілік алдында сөйлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту бойынша сүйемелдеуді таңдау
Пәннің мақсаты: жас пианисттің есту тәжірибесін қалыптастыру және дамыту, оған педагог орындаған пьесалардың әуезді желісі мен ырғағын қабылдау және көбейту кіреді. Сүйемелдеумен жұмыс жасауда білімді іс жүзінде қолдана білу. Сүйемелдеудің әр түрлі түрлерін игеру. Әуезді сызықтың күрделенуі. "Бас-аккорд" түріндегі аккомпанементтің ең көп таралған түрлерінің бірін игеру, Прима және Квинт бойынша өзгеретін бас аккорды. Әуенде-үлкен үштік. "Тегіс шайқау"сүйемелдеуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс жасау практикумы I
Пәннің мазмұны студенттердің хормен жұмыс істеу әдістерін меңгеру негізінде хор ұжымын басқару, хорда ән айтудың кәсіби шеберлігі мен дағдысын тәрбиелеу. Пәнді оқудағы практикалық білім мен дағдының негізі мыналар болып табылады: музыкалық қабілеттерді (есту, есте сақтау, эмоциялар) дамыту; дұрыс тыныс алуға, дыбыс шығаруға, дикцияға, интонацияға, сүйемелдеусіз ән айтуға үйрету; тыныстың таралуы, жоғары позицияда дыбыстың қалыптасуы; көркем бейнені жеткізу үшін музыкалық бейнелеудің барлық құралдарын пайдалана отырып, шығарманы орындау бойынша жұмыс; дауыссыз дыбыстармен тіркесіп ән айту; дұрыс ән айту дыбысының қалыптасуын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
«Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі» пәнінің мазмұны педагогикалық, кәсіптік, өндірістік тәжірибеден өтуге тірек қызметін атқарады. Пәнді меңгеру нәтижесі – түлектің вокал, аспапта ойнау, хорды басқару саласындағы орындаушылық іс-әрекеттерді жүргізуге қажетті дағдыларды және сәйкес кәсіби құзыреттерді меңгеру. Бітіруші білім беру диагностикасын ұйымдастырудың және музыкалық-оқу процесінің сапасын бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын білуі керек; мектеп оқушыларына музыкалық білім берудің әдістерін, технологияларын және әдістерін қолдану процесінің нәтижелерін талдай білу; денсаулық сақтау технологияларын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бағдарламаларын ескере отырып, музыкалық-білім беру ортасын қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс жасау практикумы II
Пәннің мазмұны хормейстердің студенттерді орта мектепте жұмыс істеуге дайындауы: музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта (хор, ансамбльдік және жаппай ән айту). Пәнді оқудың негізі – хор техникасын меңгеру; музыкалық және теориялық білім алу; әртүрлі дәуірлер мен стильдердің хор репертуарын зерттеу; атқарушы жауапкершілікке тәрбиелеу. Шығу кезінде студент музыкалық – теориялық талдау жасай білуі керек; музыкалық шығарманы талдау; тональдікті анықтау, нысаны мен мазмұны; әр түрлі ырғақтарды, аяқталуларды енгізуді, алып тастауды көрсету; хор партитурасын оқу дағдысы болуы; білуі: хор және хор партияларымен жұмыс істеудің негізгі әдістерін; орындау мақсаты мен шығарманың дыбысталуына қойылатын талаптарды жеткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп репертуарымен жұмыс жасау практикумы II
Пәннің негізгі мазмұны студенттердың музыкалық сауаттылығының қажетті деңгейін қалыптастыру және жалпы білім беретін мектепте музыка сабағында және сабақтан кейінгі уақытта музыкалық-эстетикалық тәрбие мәселелерін практикалық шешуге қажетті білім мен дағдыларды меңгерту болып табылады. Пәнді оқу барысында негізгі міндеттер: шетел және ұлттық музыка туындыларын орындауға қажетті музыкалық және орындаушылық еркіндікке тәрбиелеу; музыкалық шығармалардың әр түрлі стильдері мен формаларын меңгеру, мектеп репертуарының жұмысы бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп оқушыларына музыкалық-эстетикалық тәрбие беру бойынша оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын дамыту (мектептегі дәрістер, әңгімелер, концерттер, балалар клубтар, студиялар); мектеп хорымен практикалық жұмыс жасау дағдысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметті оның мақсаты, мазмұны, технологиялар өзгеруінің жаңару жағдайында жүзеге асыру; білім беруді жаңарту, оқыту және білім беру интеграциясы мен тәрбие беру мәселелеріне байланысты жағдайларды шеше білу
- музыкалық шығармашылық стиліне сәйкес көркемдік тәсілдер жиынтығын қолданыпорындау мәдениетін,шеберлікті жетілдіру, кәсіби қызметінде (орындаушылық, оқытушылық) әртістікті, шығармашылық әрі орындаушылық еркіндікті, ойды басқара білуді және фортепианоны пайдалануды көрсету
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- музыкалық және теориялық пәндер негіздері, қазақ және әлемдік музыка тарихы, халық шығармашылығы, фольклорлық және вокалдық ансамбль, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу мәдениеті сияқты пәндерді негіізге ала отырып, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы білім мен түсінігін көрсету
- өзінің болашақ мамандығының негізі мен әлеуметтік маңызын түсіну, оған тұрақты қызығушылық таныту;өз іс-әрекеттерін ұйымдастырып, кәсіби міндеттерді шешуге арналған стандартты әдістерді таңдай білу, кәсіби міндеттерді көтере біліп, оларды шеше білугежәне кәсіби әрітұлғалық дамытуға қажетті ақпаратты іздеу және пайдалану
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- интеграция, білім мен оқытудың жаңғырту мәселелері бойынша педагогикалық идеялар мен білімдерді өздігінен көрсете білу, оқыту үдерісіндетүрлі шығармашылық жағдайларда дамыған қарым-қатынас пен адаптивті жеке қасиеттерін көрсете отырып жұмыс істеу, қарым-қатынас жасау
- Музыкалық өнер саласында дәстүрлі және заманауи технологиялар мен оқу әдістемелерін пайдалана отырып, оқу үрдісін жоспарлау, әдістемелік жұмыстарды жүргізу, әртүрлі педагогикалық жүйелер мен әдістерді талдау, өз педагогикалық принциптері мен оқыту әдістемесін қалыптастыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- оқытушылық қызметте психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін пайдалану, орындаушылықбағытта сабақ жүргізуде оқу үрдісін ұйымдастыру мен талдауда базалық білімді және практикалық тәжірибені, сабақты даярлау мен жүргізу әдістемесін пайдалану
- студенттердің бойында көркемдік қажеттіліктер мен көркемдік талғамды қалыптастыру; психологиялық-педагогикалық ғылымның проблемалық саласын түсіне білу және оның қазіргі заманғы жетістіктерімен музыкалық өнер саласында білім беру сапасын қамтамасыз ету мақсатында жетекшілік ете білу, дәстүрлі музыкалық өнер мен ғылым саласындағы арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану
- ғылыми зерттеулердің әдістерін білуге және оларды зерттелетін салада қолдануға; музыкалық білім беру саласында арнайы әдебиеттермен жұмыс істей білу, академиялық мәтіндер жазу дағдыларына ие болу; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру жолын салу