8D02206 Тарих в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: ақпарат құралдарын критикалық қабылдау мен бағалау дағдылары бар, дүниежүзі және отандық тарихтың өзекті мәселелері бойынша логикалық ой құрап, еркін ойын білдіріп, дәлелдер арқылы өз тұжырымдарын негіздей алатын, тарих және пәнаралық зерттеулер бойынша методологияны меңгерген және ғылыми жұмыстарының нәтижелерін көрсете білетін, көшбасшы қабілеті бар жоғары квалификациялы ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауды қамтамасыз ету (отандық және шетелдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары сапалы мамандарды) болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты: өз идеяларын, ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын құрылымдау. Ғылыми жұмысты жазудың негізгі әдіснамалық тәсілдерін қарау, идеяларды жазбаша түрде дәлелдеу, академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін пайдалану, сілтемелерді, библиографияны шет тілінде ресімдеу, ғылыми мақалаларды Q1-Q4 көрсеткіштері бар журналдарда және импакт-факторы жоғары немесе JCR-дәйексөзді басылымдарда жариялау құралдары көрсетіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Миграциялық процестердің ортағасырлық Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының этномәдени интеграциясына әсері
Пәннің мақсаты ортағасырлық миграциялық процестер, Орталық Азия халықтарының этномәдени әсері, халықтың миграциясы феномені бойынша шетелдік және отандық концепциялар негізінде қалыптасқан теориялық білімін қолдана білуге дағдаландыру. Пән ортағасыр, Орталық Азия халықтарының этномәдени өзара қарым-қатынасы кезеңінде көші-қон үдерістері бойынша теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи жады және саясат
Пәннің мақсаты - тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін қалыптастыруға арналған. Қазіргі заманғы мемлекеттердің тарихи саясатының мәнін түсіну үшін қазіргі тарихнамадағы тарихи естеліктердің негізгі концепцияларын жазу және талдау қабілетін докторанттарда қалыптастыру. Пән тарихи жадының негізгі концепцияларын сипаттау және талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшпелілерде мемлекеттіліктің қалыптасуының теориялық мәселелері
Курстың мақсаты Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің пайда болуы мен қалыптасуының теориялық және пратикалық мәселелері, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің жалпы ортақ белгілері мен ерекшеліктерін, өзара ішкі байланыстары мен сабақтастығы туралы білімді қолдана білу дағадыларын қалыптастыру. Пән мемлекеттіліктің теориялық мәселелері бойынша білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ ділі (менталитеті) тарихи психология контексінде
Пәннің мақсаты – қазақ ділі бойынша теориялық білімді, шетелдік және отандық тарихнамадағы пәнаралық зерттеулерге қатысты жаңа білімдерді зерттеу мен психотарих, жеке тұлғалық сана картографиясындағы этникалық компонент туралы қазіргі заманғы идеялар мен ғылыми түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Case Study" тарихи әдіс ретінде
Курстың мақсаты қоғамдағы тарихи процестерді түсіну және талдау үшін бір немесе бірнеше жағдай болып табылатын ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Case study нақты жерде, нақты уақытта және нақты белгілі бір әлеуметтік және уақытша шекаралары бар жеке жергілікті жағдайды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты – сандық технологияларды қолдану негізінде тарихи және басқа да байланысты ғылымдардың әдіснамасын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Зерттеуде жалпы ғылыми әдістерді, әдіснамаларды, гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдарды қолданудың ғылыми құралдары қаралатын болады. Пән гуманитарлық ғылымдарды зерттеу барысында алынған білімге негізделеді және гуманитарлық ғылымдардың барлық салаларында ғылыми зерттеулер жүргізудің тиімді құралы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихи процесс динамикасы және тарихтың модельдері
Пәннің мақсаты-әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарих ғылымының негізгі бағыттары; постмодерндік сын-қатер мен лингвистикалық айналымның тарих ғылымына әсері;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми жетістік немесе маңызды саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени немесе шаруашылық маңызы бар ғылыми проблеманы шешу ретінде теориялық ережелерді әзірлейді; жаңа ғылыми негізделген шешімдерді баяндайды, оларды енгізу қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде елдің дамуына және зерттеу практикасында қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға елеулі үлес қосады.
- Қолданбалы зерттеулерде ғылыми ізденістің нәтижелерін талдай және жинақтай отырып, тарихи зерттеулерді жүргізу үдерісіндегі қазіргі заманғы әдістемелерді, дәстүрлі және жаңа тәсілдерді нәтижелі үйлестіре отырып, ұсыныстар жасайды.
- инновациялық әдістерді әзірлейді, тарих ғылымының ұғымдық аппаратын және жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына адалдықты дамытады;
- Ғылыми семинарлар, конференциялар дайындайды және өткізеді, ғылыми журналдарда, сондай-ақ ғылыми іс-шаралар аясында тарих ғылымының өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар ұйымдастырады.
- мемлекеттік бағдарламаларға сәйкес жаңа ақпараттық технологияларды ескере отырып, мәдени-ағартушылық жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады.
- ғылыми және ақпараттық өнімдер мен қызметтерді құру және оларды коммерциялық негізде іске асыру мақсатында отандық және шетелдік қорлармен, ғылыми мекемелермен бірлескен жобаларды іске асырады.
- мемлекеттік және жергілікті басқару органдарының шешімдер қабылдауы үшін тарихи мәнмәтінді ескере отырып, әлеуметтік-саяси салада ғылыми негізделген ұсынымдар әзірлейді.
- психологиялық-педагогикалық зерттеулердің басым бағыттарын ескере отырып, аймақтар мен әлем елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы бойынша аналитикалық шолулар дайындайды