Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Цитология, гистология және эмбриология

    Пәнді меңгерудің мақсаты – организмнің жасушалық және жасушалық құрылымының ұйымдық, ғылыми және әдістемелік негіздері, онтогенездегі даму заңдылықтары туралы білім кешенін қалыптастыру. Тірі ағзалардың құрылымдық ұйымдасуы мәселелерін зерттейді, студенттерді цитология, гистология және жалпы эмбриология салаларында қолданылатын заманауи тенденциялармен және әдістемелік тәсілдермен, сонымен қатар осы саладағы бар жетістіктермен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Пән өсімдіктердің физиологиялық процестерін, олардың өзара байланысын және физиологиялық процестердің сыртқы ортаға тәуелділігін зерттейді. Өсу процесінде өсімдіктердің сыртқы және ішкі факторларға тәуелділігін қарастырады. Ол негізінен құрылымдық-функционалдық ерекшеліктер мен су алмасу физиологиясы, тыныс алу физиологиясы және өсімдік жасушасының минералды қоректену физиологиясы бөлімдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Курс жануарлар әлемінің әртүрлілігін, филогенезін, ұйымдастырылуын, экологиясын және омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңыздылығын көрсететін биологиялық білім беру пәндерінің циклінің бөлігі болып табылады. Курсты игеру барысында студент омыртқасыз жануарлардың қоршаған ортамен таралуын, жүйеленуін, эволюциясын және филогенетикалық байланыстарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәшеневтану

    Қоғамның даму жүйесінде студенттерге көшбасшылық идеяларын қалыптастыруға, жеке тұлғаның қалыптасуындағы рухани құндылықтарды дамытуда ұлттық мәдениет, тіл мен діл мәселелерін құрметтеуге, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында қолдана алуын қамтитын тұтас білім беруді мақсат етеді. Студенттердің бойында сананың ашықтығы, өзіндік ұлттық код, ұлттық сана сезім, рухани жаңғыру, бәсекеге қабілеттілік, реализм және прагматизм, сыни ойлау, білімге ұмтылыс қасиеттерін қалыптастыруға, олардың әділдік, намыс, еркіндік және тағы басқа дүниетанымдық ұғымдарды игеруіне, сонымен қатар, толеранттық құндылықтарын, мәдениетаралық сұқбат пен бейбіт өмір сүру мәдениетін нығайтуға және дамытуға бағыттау мақсататында оқытылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы химия

    Заттың периодтық заңы мен атомдық құрылымы, химиялық байланыстардың түрлері, Заттың агрегаттық күйі, полимерлік және дисперсті жүйелер, заттың сапалық және сандық қасиеттері және химиялық процестер химиялық реакциялардың жіктелуі мен кинетикасы мен химиялық тепе-теңдікті үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Омыртқалылардың практикалық маңыздылығын, олардың қорларын ұтымды пайдалануды, жануарлар әлемін, әсіресе сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді қорғауды қарастырады. Зоологиялық ғылымның қазіргі даму тенденцияларын ескере отырып, Қазақстан фаунасының өкілдеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ботаника

    Пән өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымының дамуын, олардың жер бетінде таралу заңдылықтарын қарастырады. Өсімдіктердің жеке және эволюциялық даму заңдылықтарын, өсімдіктердің жүйелі топтары мен таксономиялық категорияларының мазмұнын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы

    Пән сыртқы және ішкі жағдайлардың әсерінен белгілі бір заңдылықтарға негізделген эволюциялық тұтастық ретінде адам ағзасының мүшелерін құрайтын қор-шаған ортаға байланысты адам денесінің пішінін, құрылымы мен қызметін және оның дамуын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Табиғаттағы химиялық қосылыстардың құрамын және оларды алудың жалпы принциптерін зерттейді. Элементтердің қышқыл-негіздік, тотығу-тотықсыздану және басқа қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын және периодтар, топтар, периодтық жүйенің негізгі кіші топтық элементтері бойынша олардың маңызды қосылыстарын қарастырады. Элементтер химиясынан алынған білім студенттердің химияның басқа салаларын, атап айтқанда аналитикалық химия, физикалық және коллоидтық химия, органикалық химия, химиялық технология, химиялық синтезді зерттеудің бастапқы кезеңі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы

    Оқушылардың физиологиясының және психологиясының дамуы организмнің жас ерекшеліктерін, оқыту мен тәрбиелеу процестерін,алдын алу шараларын әзірлейтін,қоршаған орта жағдайларының мәселері зерттелетін саласы, олардың денсаулығын нығайту және қалыпты дамуы үшін ережелер мен тақырып сұрақтарды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Табиғаттағы химиялық элементтердің (атомның) және заттардың (молекуланың) құрылымын, таралуын, алынуын, қасиеттерін, қолданылуы мен қосылыстарын қарастырады. Сонымен қатар, химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен ұғымдары, заттың периодты заңы мен құрылымы және химиялық байланыс теориясы, химиялық реакциялардың заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, күрделі қосылыстар сияқты теориялық мәселелерді үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия тарихы

    Пән заттардың қасиеттері мен түрленуін зерттеуге байланысты нақты білімді жинақтаудың күрделі про-цесін қарастырады және сипаттайды; оны химияның дамуымен байланысты құбылыстар мен процестерді адамзат қоғамының тарихымен байланыстыратын білімнің шекаралық саласы ретінде қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Органикалық химия- органикалық молекулалардың функционалдық туындыларының химиясын, органикалық қосылыстардың қасиеттері мен реакция әдістерін, органикалық молекулалардың функционализациясын, реакция жағдайларын, қолданылатын реактивтер мен катализаторларды және органикалық элементтердің маңыздылығын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның химия өнеркәсібі

    Химия өнеркәсібі ел шаруашылығында маңызды рөл атқарады. Ғылыми-техникалық прогресті іске асыра отырып, машина жасау және электрэнергетикамен қатар, химия өнеркәсібі соңғы технологиялық циклдің саласы болып табылады. Шикізат пен қалдықтарды кешенді түрде өңдеуге үлкен мүмкіндіктер тудырады. Еңбек заттарын өңдеуде негізінен әдістерді баса қолданатын өндіріс салаларының комплексі. Іштей химия және мұнай-химия, негізгі химия, жасанды талшық, синтетикалық шайыр және пластикалық массалар, сыр-бояу өнеркәсібі .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикалық және коллоидты химия

    Курс химиялық термодинамика, термодинамиканың негізгі заңдары, физика-химиялық талдау және фазалық тепе-теңдік, коллоидтық химияның негізгі бөлімдері мен әдістерін зерттейді. Физикалық және химиялық тепе-теңдіктің негізгі заңдылықтарын, температура, қысым, концентрация сияқты критерийлердің бірі өзгерген кездегі тепе-теңдік заңының құбылыстарын зерттейді. Заттың агрегаттық күйі оның негізгі физика-химиялық сипаттамалары болып табылады. Заттың бір агрегаттық күйден екінші агрегаттық түрленуге ауысуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Мақсаты: Ақпараттандырылған шешімдер қабылдау үшін, сондай-ақ жеке қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін қажетті қаржыға қатысты білім мен дағдыларды игеру Мазмұны: Білім алушыларда қаржылық жоспарлау мен жеке қаржыны басқарудың базалық дағдыларын, жинақтау және инвестициялау құралдары, кредиттік ресурстарды пайдалану қағидаттары, электрондық есеп айырысуларды жүргізу туралы түсініктерді қалыптастыру. Қаржылық ақпаратты жан-жақты түсінудің, қаржылық өнімдерді талдаудың және қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның дисперсті жүйелері

    Дисперсті жүйелердің пайда болу және бұзылу жолдарын, физикалық қасиеттерін, фазалық байланыс беттерінің молекулааралық өзара әрекеттесу құбылыста-рын зерттейді. Екі немесе одан да көп компоненттерден тұратын ауыспалы құрамдағы қатты немесе сұйық біртекті жүйелер, дисперсиялық жүйелер оларда жүретін процестерге физика-химиялық заңдылықтарды, күш әсерінен денелердің қозғалысын, галактикадан ұсақ элементар бөлшектерге дейінгі объектілерді тануға бағытталған пәндер жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал), қазіргі ғылым саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда қоғамдық концепцияны білу, қағамдық қызметтерге талдау, қазіргі қоғамдық ғылымдар саласындағы тұжырымдамаларды түсіну және кәсіби қызметте қолдану, қоғамдық білімдер циклі бойынша білім беруде өз ұстанымын қорғау,туралы мәліметтер қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Курс заттардың химиялық формулаларын зерттейді. газдар қоспасы, металл қоспасының құрамы, бейорганикалық, органикалық заттардың қоспасы, органикалық қосылыстардан тізбекті реакциялар, негіздер мен тұздардың суда ерігіштігі, металл мен тұз ерітіндісі арасындағы алмастыру реакциясы, өнімнің теориялық және практикалық шығымы. Тәжірибеде есептерді шешу арқылы заттардың және басқа түрлердің химиялық реакцияларының теңдеулерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл дағдыларын, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға байланысты құқыққа қарсы мінез-құлыққа, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың теріс салдары туралы білімге жол бермеуге қатысты берік сенімділікті қалыптастыру, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері талданады; қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстаным қалыптасады; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер жетілдірілуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект негіздері пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері,оның негізгі бөлімдері;экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы мен-джмент;табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипатта-масы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Педагогика ғылымының негізінде айқындалған педагогикалық үдеріс ұғымдарын, оқу-тәрбие жұмысының нысандарын, әдістерін, құралдарын, дамудың негізгі кезеңдерін, әдіснамалық негіздерін, құрылымын, құрылымын, мақсаттарын қарастырады. Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін, ҚР-дағы заманауи тәрбие тұжырымдамаларын, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесін және тәрбие жұмысының диагностикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия сабағында есептер мен жаттығулар

    Парафиндердің, алифатты, хош иісті қосылыстардың туындыларына арналған есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесін үйретеді. Білім алушылар орта мектеп бағдарламасы шеңберінде қаралатын органикалық химия бойынша есептерді шешуді, міндеттерді талдауды, оларды шешу әдістемесімен танысады, органикалық заттарды сапалы талдау бойынша практикалық міндеттерді шешуді үйренеді. ППЭ бітіру, теориялық білім мен тәжірибе арасындағы байланысты жүзеге асыру, білім алушылардың химиялық -логикалық ойлауын дамыту, білімді практикалық қолдану мүмкіндігін жасау арқылы білім алушылардың ой-өрісін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Пән биологиялық процестердің молекулалық негіздерін, тірі жүйелердің жұмыс істеуінің іргелі принциптерін, ДНҚ-ның екі спиральды моделін құруды, репликацияның қосымша механизмін және қазіргі биологияның даму бағытын ашуды зерттейді. Негізгі мақсат нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен қызметін, негізгі молекулалық генетикалық процестерді анықтайды: репликация, транскрипция, трансляция, мутация және генді жөндеу механизмдері. Биотехнология жасуша ішілік реттеудің молекулалық механизмдерін зерттейді және оларды микроорганизмдердің селекциясында қолдануды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы

    Белгілі бір білім беру және жеке қала (университет) шеңберінде жұмыс істейтін қашықтықтан оқыту жүйесін зерттейді, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, сонымен қатар мектептер гимназиялар мен колледждер кіреді. Мұндай жүйе шеңберіндегі жұмыстың алғашқы кезеңдерінде үздіксіз білім беру принциптерін сәтті жүзеге асыру, зияткерлік потенциалды, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалану қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру процесіне толық енгізуді және әлеуметтік бейімделуді арнайы қолдауды, жынысына, тегіне, мінез-құлқына, жағдайына, ата-аналарды баланың белсенділігіне, түзету-педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктеріне қарамастан, балаларды ерекшелендіретін кедергілерді жоюды қамтиды. Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдарын, білім беру қызметіндегі инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдаудың заманауи модельдерін және оны жүзеге асы-ру жолдарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химия сабағында компьютерлік технологияларды қолдану

    Пән студенттерді кванттық химияның өзекті мәселелерімен, есептеу әдістерімен және химиялық бағдарламалармен таныстырады. Компьютерлік эксперименттер кезінде диалог арқылы компьютермен жұмыс істеу қабілетін зерттейді, олардың танымдық белсенділігін арттырады, ғылыми-зерттеу және ойлау қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері

    Пән студенттерге мектептегі білім берудің бір бөлігі ретінде биология курсында эксперименттерді қолдана білуге үйретеді және биологиялық эксперименттер көмегімен құбылыстарды зерттеуге, идеяларды қалыптастыруға ықпал етуге болады жаңа оқу материалын меңгерту, білімді бекіту және жетілдіру, практикалық дағдыларды қалыптастыру, дербестік, қызығушылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химия

    Курста аналитикалық химияның негізгі теориялық мәселелері, сапалық және сандық талдау әдістері қарастырылады. Болашақ мұғалімдер химиялық заттарды сәйкестендіру, айқындау, бөлу және анықтау бойынша білімге ие болады, тәжірибелік жұмыстарды орындау және рәсімдеу, реактивтермен және жабдықтармен жұмыс істеу, қауіпсіздік техникасы бойынша дағдыларды меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • сапалық және сандық зерттеу әдістерінің негіздерін сипаттайды; • заттың сандық құрамын анықтау кезінде талдаудың титриметриялық әдістерінің қағидаттарын түсінеді; • химиялық экспериментте жеке операцияларды (өлшеу, еріту, қыздыру, сүзу, кептіру, күйдіру және т.б.) орындау техникасын меңгереді. • катиондар мен аниондарды анықтау үшін сапалық талдау жүргізеді, нақты реакциялардың мәнін және олардың аналитикалық әсерлерін түсіндіреді; • теориялық титрлеу қисықтарын есептей біледі; • алынған нәтижелерді ғылыми заңдар мен сабақтас пәндердің фактілері тұрғысынан талдайды және өңдейді; • жүйелі және кездейсоқ қателерді анықтау арқылы эксперимент нәтижелерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология және нанотехнология

    Табиғи шикізаттан өнеркәсіптік өнімді алудың техно-логиялық әдістері мен процестерін, сондай-ақ наноқұрылымдар мен наноқұрылымдарды бағалау мен зерттеудің бірқатар заманауи әдістерін зерттейді: Электрон -, ион-далалық микроскопия, оптикалық, рентгендік және магниттік спектроскопия. Кеңістіктің нанометрлік аймағындағы жеке атомдарға, молекула-ларға, молекулалық жүйелерге әсер ету арқылы жаңа физика-химиялық қасиеттері бар молекулаларды, наноқұрылымдарды, наноқұрылымдарды және мате-риалдарды алу мүмкіндіктерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • STEM оқытуды жобалау

    STEM – студенттік ғылыми жұмыстың жобалық түрі. Студенттер ғылыми білім мен дизайнды, ақпараттық технологияларды және математикалық есептеулерді табиғи түрде біріктіретін жобалар арқылы пән мазмұнын меңгереді; ұйымдастыру әдістемесін зерде-леу, кезеңдерін талқылау, STEM оқыту тәжірибесінде әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану – оқыту, STEM зерт-теулерін жобалау, оқу ортасының әртүрлі түрлерінде зерттеуді оқыту тәжірибесіне интеграциялау дағдыла-рын дамыту. Студенттер болашақ мамандығына барынша жақын тәжірибе жинақтайды. Сонымен бірге олар «жұмсақ» дағдыларын дамыта отырып, командада күрделі технологиялық жобада жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Популяциялық генетика (орыс тілінде)

    Пән популяциядағы генетикалық әртүрліліктің қалы-птасу процестерін және оның ұрпақтар қатарында және диапазонның әртүрлі бөліктерінде өзгеру заңды-лықтарын қарастырады. Популяция генетикасының міндеті табиғи және эксперименттік популяцияларды зерттеуді де, осы саладағы теориялық зерттеулерді де қамтиды.Классикалық дарвинизм мен генетиканы біріктіретін эволюцияның синтетикалық теориясының негізін құрайтын популяциялық генетика аясында жа-салған эволюцияның қарапайым факторлары туралы түсініктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Генетика және селекция негіздері

    Пән генетика, селекцияның негізгі мәселелерін қарастырады. Атап айтқанда, генетикалық, селекциялық заңдылықтардың эволюция теориясымен байланысы, Адам генетикасы, дәрігерлік генетика, даму генетикасы, гендік инженерия және т. б. мәселелерін жан-жақты, жүйелі түрде зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Органикалық реакциялардың механизмдерінің негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-реакция барысын, оның бағыты мен тиімділігін басқару мүмкіндігі. Көптеген органикалық реакциялар оларды зерттеу және талдау үшін күрделі қосылыстардан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы

    Пән алифатты қосылыстардың жіктелуінің, номенклатурасының, химиялық қасиеттері мен қасиеттерінің жалпы заңдылықтарын, оларды зертханада және өндірісте алу тәсілдерін, олардың туындыларының қасиеттерін, реакциялардың түрлері мен механизмдерін зерттейді. Органикалық химияның іргелі негіздері, циклдік органикалық қосылыстар химиясы, Химия өнеркәсібінің теориялық негізі, циклдік орга-никалық қосылыстардың негізгі кластарының маңызы, құрылымы мен қасиеттері, синтез жолдары туралы білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрохимия

    Бұл курс электрохимиялық үдерістердің негізгі механизмдерін дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер ғылымның сабақтас салаларынан алған білімдеріне сүйене отырып, энергия мен жүйелердің химиялық және электрлік түрлерінің өзара айналу заңдылықтарын, электрохимиялық аспаптар мен құрылғылардың жұмыс істеу қағидаттарын зерттейді. Курс иондық жүйелер, фазалардың ажыратылуы шегінде қуатталған бөлшектермен болатын үдерістер мен құбылыстар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • нақты электрхимиялық үдерістерге білімді қолданады және есептеулер жүргізеді; • электрохимиялық құрылғыларда жұмыс істеу қағидаттарын түсінеді және жұмыс істей алады және тәжірибелік ақпаратты өңдейді; • электрхимиялық үдерістердің заңдылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық экология

    Курс қоршаған орта факторларын; экологиялық және антропогендік факторларды; қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін; атмосфералық ауаның, судың, топырақтың және басқа факторлардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Болашақ мұғалімдер ағзадағы зат алмасу үдерістерін түсіндіру үшін биоорганикалық заттардың құрылысы туралы білімдерін пайдаланады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі заттардың құрылымын зерттеу үшін биохимиялық талдау жүргізеді. Олар эксперимент кезеңдері мен сабақтас ғылымдар негіздері арасындағы логикалық байланысты ұстануды үйренеді және мектептегі химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • тірі ағзадағы химиялық үдерістердің және энергияның өзгеріс заңдылықтары мен мүмкіндіктерін түсіндіреді; • ағзада болатын химиялық өзгерістердің реттелу механизмдерін және олардың тіршілікті қамтамасыз етудегі рөлін сипаттайды; • эксперименттік зерттеулердің толық циклін жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биология бойынша STEM білім беру

    Студенттер STEM арқылы биологияны оқытуда оқушылардың оқу іс-әрекетін белсендіру мен қарқын-дату, диагностикалау, бағалау негізінде заманауи әдістер мен технологияларды оқиды. STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) оқыту әдісі зерт-теу дағдыларын қалыптастырады. 4K-сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, коммуникация, топта жұмыс істеу сияқты әмбебап дағдыларды дамытады) пәндік және пәнаралық мәселелерді шешу процесінде, яғни рөлдерді функционалды бөлу арқылы жұпта немесе топта шешу, командалық жұмысты дамытуға және қарым-қатынас дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық және эволюциялық биология

    Теориялық және эволюциялық биология студенттерде диалектикалық-материалистік көзқарастарды қалыптастырады, олардың биологиялық ойлауын дамытады, көкжиегін кеңейтеді және табиғи құбылыстарды зерттеу және осы құбылыстар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды түсіндіру үшін статистикалық әдістерді қолдануға үйретеді. Пәннің мақсаты-студенттердің жер бетіндегі тіршіліктің дамуының себептері мен жолдары туралы ғылыми түсінігін қалыптастыру. Міндеті эволюция теориясын ұйымның барлық деңгейлерінде тірі табиғаттың дамуына көзқарастың біртұтас жүйесі ретінде зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология және вирусология

    Микроорганизмдер немесе микробтар деп аталатын микроскопиялық жаратылыстың биологиялық белгілерін, систематикасын, экологиясын, олардың басқа организмдер жануарлар, өсімдіктер жіне адамдармен өзара қарым-қатынасын зерттейді. Жалпы биологиялық маңызынанықтау, өнеркәсіптік продуценттерді өсіруәдістерін, микробтық ақуызды, амин қышқылдарын, антибиотиктерді, ферменттерді,ауылшаруашылық препараттарын, микроорганизмдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Cтуденттердің ғылыми жұмыстарды жүргізу, ғылыми әдістерді меңгеруі болып табылады. Сонымен бірге ғалымдардың ғылыми жұмыстарымен танысып, ғылыми жұмыстың бағытын анықтау Ғылыми-зерттеу жұмысы-қолда бар білімді кеңейту, жаңа білім алу мақсатында ғылыми ізденіспен, зерт-теулер жүргізумен, эксперимент-термен, ғылыми гипотезаларды тек-серумен, табиғатта, қоғамда пайда болатын заңдылықтарды анықтау-мен, ғылыми қорытындылармен, жобаларды ғылыми негіздеумен байланыстыру арқылы студентке ғылыми-зерттеу еңбегінің дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам даму биологиясы

    Адамның даму биологиясы жынысты жолмен көбейген жағдайда жыныс жасушаларының пайда болуынан бастап аталық және аналық жасушалардың қосылып, зигота түзгеннен тіршілік процесі тоқтағанға дейін дамуын, өзгерістерін, қайта кері кетуін, ақырында өлуіне дейінгі процестерді зерттейді. Сонымен қатар адамның эволюциялық дамуы барысында әртүрлі өзгерістерге ұшырау заңдылықтарын да анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология және биотехнология негіздері

    Пән биологиялық процестердің молекулярлық негіздерін, тірі жүйелер қызметінің негізгі принциптерін, қос тізбекті ДНҚ моделін құруды, комплементарлы репликация механизмін ашуды және қазіргі биологияның даму бағыттарын зерттейді. Негізгі мақсаты нуклеин қышқылдары мен белоктардың құрылысы мен қызметтерін, негізгі молекулалық-генетикалық процестерді: репликация, транскрипция, трансляция, мутация механизмдері мен гендердің репарациясын анықтайды. Биотехнология – жасушаішілік реттеудің молекулалық механизмдерін зерттейді және оларды микроорганизмдерді таңдауда қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы химия- биологияны оқыту әдістемесі

    Технология-өндіріс процесін жүргізу әдістері мен тәсілдері туралы білім жиынтығы. Педагогикалық технология-практикада іске асырылатын педагогикалық жүйенің жобасы. Болашақ мұғалім үнемі ізденісте бола отырып, оқушының қабілетіне, қабылдау деңгейіне және білім алушылардың қабылдау деңгейіне байланысты өз ізденісі арқылы жаңа оқытудың, дамыта оқытудың, сыни ойлау технологияларының модульдік, рейтингтік жүйесінің әдістері мен әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Пән соңғы ғылыми жаңалықтар негізінде өсімдіктер мен жануарлардың жеке даму заңдылықтарын зерттейді. Жыныс жасушаларының пайда болуы, ұрықтану, споралардың пайда болуы, фрагментация, гаструляция, жүйке жүйесінің дамуы, ішкі ағзалардың қалыптасуы мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, дамудың биохимиялық, цитологиялық және генетикалық мәселелері, регенерация процесі, эмбрионның индукциясы және қартаю процестерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект арқылы химиялық зерттеулердің физикалық әдістемесі

    Пән сәулеленудің заттармен өзара әрекеттесуін, электромагниттік толқындардың шкаласын, бейорганикалық және органикалық қосылыстардың құрылымын анықтауға бағытталған зерттеулердің көрінісін жасанды интеллек арқылы қалыптастырады. Студенттерді масс-спектроскопия, микротолқынды, инфрақызыл және ультракүлгін спектроскопия, ядролық магниттік резонанс, электронды-парамагниттік резонанс және молекула құрылымын анықтаудың заманауи физика-химиялық талдау әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект арқылы биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі

    Пәннің мақсаты – жасанды интеллект арқылы биологиялық білім беруді зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін жобалау , әдебиеттерді іріктеу дағдыларын қалыптастырады және зерттеу әдістері мен әдістемесін және ғылыми жұмыстың бағытын анықтайды. Жасанды интеллект арқылы ғылыми жұмыс саласына кіріспе. Жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оның тиісті салаларда қолданылуымен таныстырады. Пән студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетінде инновациялық технологияларды қолдану, биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализдің заманауи әдістері

    Жалпы ғылыми салада қолданылатын талдау әдістерін қолдану дағдыларын үйренеді және сіңіреді. Химиялық талдау стратегиясы мен тактикасы, талдау әдістері мен шарттарын таңдаудың теориялық негіздері, химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық басқару, синтетикалық синтезді дайындау және жүзеге асыру, тазарту және саралау әдістері туралы білім алу. Студенттерге талдаудың негізгі заманауи әдістерін үйрету, әртүрлі әдістерді, заңдар мен принциптерді қолдану салалары туралы негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік, философиялық, экономикалық білімдерін көрсету, экологиялық мәселелерді шешу
  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде, оның ішінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас пен даму міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын пайдалана отырып, ауызша және жазбаша нысанда әртүрлі коммуникациялар құра білу
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, сондай-ақ академиялық жазуды зерттелетін салада қолдану, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
  • Пән бойынша таңдалған мақсатқа сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностикалауды қолдана білу, пәнді оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалану, жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оны тиісті салаларда қолданумен болашақ кәсіби іс-әрекетінде инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамыту, теориялық білімдерін кәсіби қызметте пайдалану
  • Жалпы және бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық, коллоидтық химия, ботаника, зоология, адам анатомиясы, физиология және биотехнология, биохимия бойынша білімдерімен интеграциялауда дидактикалық білімді пайдалана отырып оқу сабақтарын өткізу
  • Химия мен биологияны оқыту әдістері мен әдістемесін, экспериментті жоспарлау мен қоюды, талдау мен синтезді; технологиялық схемаларды, физика-химиялық есептеулер әдістерін және теориялық және практикалық есептерді шешуді меңгеру
  • Педагогикалық инновациялық технологияларды мақсаттар мен міндеттерге, оқыту мен тәрбиелеудің күтілетін нәтижелеріне сәйкес пайдалану. ББ меңгеру қорытындысы бойынша мектеп курсының пәндерін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға дайын болу
  • Командада коммуникативті, тұлғааралық қарым-қатынас, тиімді жұмыс, психологиялық жайлылық атмосферасын құру, қолдау көрсету, мәмілеге келу қабілетін көрсету
  • Инклюзивті білім беру құндылықтарын түсінуді және ерекше қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын көрсету
  • Химия және биология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану және дәлелдерді тұжырымдай білу
Top