6B02111 Сән индустриясы в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Fashion индустриясының инновациялық даму қажеттіліктеріне сәйкес кәсіби, креативті және жеке құзыреттілікке ие, жаппай өндіріс, жеке тапсырыс және эксперименттік сән жағдайында киімнің бәсекеге қабілетті модельдерін жасауға қабілетті, fashion индустриясында жоғары білікті, әлеуметтік жауапты мамандардың жаңа буынын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Сән және сұлулық индустриясының даму тарихы
Мақсаты: Сән және сұлулық индустриясының теориясы мен тұжырымдамасын, оның дамуының тарихи аспектілерін зерттеу; сәнді мінез-құлық психологиясының негіздері. Мазмұны: Сән және сұлулық индустриясының компоненттері, әлеуметтік, экономикалық және технологиялық факторлардың сән және сұлулық индустриясының дамуына әсері. Сұлулық индустриясының жұмыс істеу ерекшеліктері. Сәнде болжау. Зерттеу және болжау әдістері. Кәсіби жобаларды, презентацияларды ілгерілету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түстану және колористика
Мақсаты: түс теориясының негіздерін, түстің негізгі сипаттамалары мен қасиеттерін, түс жүйелерін, колориметрия негіздерін, түстерді қабылдау психологиясы мен физиологиясының негіздерін, түс символикасын зерттеу. Мазмұны: түс үйлесімдерінің типологиясы, контрасттардың жіктелуі, түс сорттары, органикалық және бейорганикалық бояғыштар мен пигменттердің сипаттамалары. эстетикалық экспрессивтілікке, көркемдік бейнеге және композициялық тұтастыққа қол жеткізу үшін түс гармониясының типологиясын қолданыңыз, оптикалық иллюзиялар мен түс тудыратын психологиялық бірлестіктерді ескеріңіз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Мақсаты: Әлемдік өнер процесінің эстетикалық және әлеуметтік-мәдени қызметі контекстінде әлемдік мәдениет және өнер тарихы саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Көркем образды құру заңдылықтарын, көркемдік құралдардың рөлін түсіну: композиция, пропорция, кеңістік, көлем, силуэт, контур, түс. Өнер эволюциясының барысын түсіну және сезіну қабілетін, нақты шығармалардың олар құрылған дәуірдің дүниетанымымен байланысын тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киім дизайнындағы материалтану негіздері
Мақсаты:Тоқыма талшықтары мен жіптерін зерттеу, оларды алу және құрылымы; маталардың, тоқылған және тоқыма емес маталардың құрылымы мен алынуы. Мазмұны: Былғары, аң терісі, пле-түнгі материалдарының құрамы мен құрылымын зерттеу; материалдар құрылымының негізгі сипаттамалары, оларды анықтау әдістері мен әдістері; материалдардың геометриялық, механикалық, жылу-физикалық және сорбциялық қасиеттері. Материалдар ассортименті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәшеневтану
Жұмабек Тәшенев республиканың саяси, экономикалық, мәдени дамуына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірген қоғам қайраткері. Қылышынан қан тамып тұрған Кеңес үкіметінің Қазақстан жеріне жасалған шовонистік әркеттерін тойтырып отырған көреген басшының өмір мен саяси көзқарастарын қазіргі таңда жастардың бойында қалыптастыру маңызды қадамдардың бірі болып саналады. Тәшенев тұлғасы студенттер арасында ұлттық таным мәселелерін қалыптастыру мен елжандылыққа тәрбиелеудің айнымас құралы екендігі даусыз. Қоғамдық сананы жаңартудағы және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешудегі «Тәшеневтану» пәнінің аясында білім алушылардың тұлғалық, көшбасшылық идеяларын және әдістемелік мәдениет негіздерін игереді. Негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Костюм композициясының негіздері
Мақсаты: Композиция заңдылықтарын зерттеу-позициялық қалыптау құралдары: пропорциялар, масштаб ,мақ, контраст және нюанс және графикалық парақтың өнімділігі, киім үлгілерін, аяқ киімдерді, аксессуарларды, тігін бұйымдарын көркемдік безендіру және әшекейлеу. Мазмұны: Әр түрлі экспрессивті көркемдік-графикалық құралдармен композициялық шешімдерді орындаудың практикалық дағдылары арқылы костюмнің бейнелі-пластикалық және сәндік-конструктивті құрылымын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясының негіздері
Мақсаты: «Сәнді» өнімдердің имиджін қалыптастыру, оларды өндіру және өткізу. Мазмұны: Сән коллекциясын құру процесінің негізгі кезеңдері. Топтаманың негізгі идеясын таңдау және тенденцияларды зерттеу. Материалдар мен аксессуарларды таңдау. Эскиздерді құру. Егжей-тегжейлі дизайн. «стандарттарды» құру. Дәрістер жинағын жасау. Сән көрсетіліміне қатысу жәнетоптаманы жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Мақсаты: Студенттерде B2+ LSP меңгеру деңгейінде орыс тілінде кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ, (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу. Жалпы және кәсіби лексиканың негіздерін, белгілі бір тақырып бойынша кәсіби сипаттағы ақпарат алмасудың негізгі ережелерін, кәсіби жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті жазбаша сөйлеу ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Мақсаты: студенттердің қоршаған әлемді, оның заттары мен адамын бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының заңдарын, ережелері мен тәсілдерін, ұзақ (көпсеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін игеруі Мазмұны: Сурет шығармашылық ойлауды, әлемді көркемдік және эстетикалық қабылдауды қалыптастыруға көмектеседі, өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді. Қоршаған әлем объектілерін олардың кеңістіктік орналасуын, көлемін, құрылымын табиғаттан да, есте сақтау, елестету, қиялдан да бере отырып, шынайы бейнелеу принциптері болашақ дизайнерге қажетті шығармашылық қабілеттерді дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Мақсаты: Көркемдік байқауды, көрнекі есте сақтауды, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту, сондай – ақ оқушылардың эскизден бастап оны аяқтауға дейінгі барлық кезеңдер бойынша жұмыста дәйекті жұмыс істеу дағдыларын игеру. Мазмұны: Реалистік форманы құрудың негізгі заңдары мен ережелерін зерттеу. Пән кескіндеменің барлық түрлері мен бейнелеу өнерінің жанрларын дәйекті түрде игеруді көздейді, өйткені практикалық жұмыста болашақ дизайнер көркем образдың әртүрлі деңгейлерінің әр түрлі көріністеріне тап болады, оларды түсіну және сауатты бағалау қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет
Мақсаты: Дизайнердің кәсіби қызметіндегі арнайы суреттің ерекшеліктері. Мазмұны: Арнайы суреттің бейнелеу құралдары. Заманауи декор элементтерінің эскиздері, перделер, адам фигурасын, щетканы, аялдаманы, бастарды әр түрлі графикалық құралдармен сәндеуді қолдана отырып салу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді және оны қолдану практикасын зерттеу. Мазмұны: Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның және олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтарын зерттеу, экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеу ерекшеліктері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын адамдардың қазіргі және болашақ ұрпақтарының мүдделері үшін жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тігін жабдықтарының құрылымы және оларды жөндеу
Мақсаты: Қазіргі заманғы өндірістік жабдықтардың ерекшеліктерін қарастыру. Мазмұны: Тігін өнеркәсібінің технологиялық жабдықтарының мақсаты мен техникалық сипаттамасы, тігін жабдықтарының жұмыс істеуінің әртүрлі параметрлерін анықтау және орнату. Тігін өндірісі жабдықтарының жұмыс істеу принциптерін, оның жұмыс істеу ережелерін білу. Тігін машиналарындағы кішігірім ақауларды жою мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оны тиісті салаларда қолданумен танысу. Мазмұны: Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде Инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Бұл жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе және оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдану. Олар машиналық оқыту, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет
Мақсаты: Студенттердің әртүрлі көркем материалдарды қолдана отырып, сурет салудың әртүрлі түрлері мен жанрларында білім, теория және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәндік әлем мен кеңістік объектілерінің бейнесін зерттеу: сурет түрлері. Табиғаттан сурет салудың негізгі әдістері, визуалды сауаттылық негіздері: пропорциялар, перспектива. Геометриялық денелердің, тұрмыстық заттардың, архитектуралық бөлшектердің суреттері. Натюрмортты салу: кескінді форматта орналастыру заңдары мен ережелері, сызықты, штрихты, дақты қолдана отырып, көлемді тонмен беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны:Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық көзқарасты дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы адамгершілік хабардарлықтың құндылықтарын енгізеді. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи тігін құрал-жабдықтары
Мақсаты: Қазіргі заманғы өндірістік жабдықтардың ерекшеліктерін қарастыру. Мазмұны: Тігін өнеркәсібінің технологиялық жабдықтарының мақсаты мен техникалық сипаттамасы, тігін жабдықтарының жұмыс істеуінің әртүрлі параметрлерін анықтау және орнату. Тігін өндірісі жабдықтарының жұмыс істеу принциптерін, оның жұмыс істеу ережелерін білу. Тігін машиналарындағы кішігірім ақауларды жою мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарын құрастыру
Халықтың өлшемді типологиясын зерттеу, еркін фитингтің өсуі, жеңіл өнеркәсіп өнімдерін жобалау әдістерінің сипаттамасы. Әйелдер көйлегінің, жеңнің, белдіктің негізгі дизайнының есептеулері мен құрылысын білуі мен сәйкес түрлі пішіндегі шалбар, белдемшелер, сұлбалар, пішімдер, модельдердің сән бағытымен, материалдардың қасиеттерімен, өндіріс жағдайымен жүргізу. Иық және белдік киімдерінің әртүрлі ассортиментінің негізгі дизайнын жасай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі әдістің мәнін зерттеу: түсінігі, талаптары. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын құрастыру негіздері
Адам анатомиясы мен морфологиясының элементтерін зерттеу және оның нәтижелерін киім жобалауда қолдану. Костюмдегі сән үрдістері мен қалыптасу туралы, киімнің әртүрлі кесінділерін құрастыру ерекшеліктері туралы, материалдардың қасиеттерінің өнім құрастыруды жасауға әсері туралы білім. Құрылымның сызбасын құру үшін бастапқы деректерді анықтау, иықты пен белдікті киімнің негізгі конструкциясын жасай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Мақсаты:Ақпараттандырылған шешімдер қабылдау үшін, сондай-ақ жеке қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін қажетті қаржыға қатысты білім мен дағдыларды игеру Мазмұны: Білім алушыларда қаржылық жоспарлау мен жеке қаржыны басқарудың базалық дағдыларын, жинақтау және инвестициялау құралдары, кредиттік ресурстарды пайдалану қағидаттары, электрондық есеп айырысуларды жүргізу туралы түсініктерді қалыптастыру. Қаржылық ақпаратты жан-жақты түсінудің, қаржылық өнімдерді талдаудың және қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Студенттерде B2+ LSP меңгеру деңгейінде шет тілінде кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы өзекті коммуникативтік міндеттерді шет тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Кәсіби қайраткер саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік және журналистік стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу-жаңалықтар. Жалпы және кәсіби лексика негіздерін, белгілі бір тақырып бойынша кәсіби ақпарат алмасудың негізгі ережелерін, кәсіби жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті жазбаша сөйлеу ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сән бұйымдарын көркем жобалау
Мақсаты:эстетикалық әсер мен функционалдылықты біріктіретін бірегей және тартымды өнімдерді жасау. Мазмұны:Авторлық стильдің дамуы. «Ансамбль» жүйесінде жастар киім үлгілерінің топтамасын құрастыру. «Ансамбль» көркемдік жүйесінде жастар киім үлгілерін құрастыру. Идеяларды іздеу, фор-эскиздерді жүзеге асыру. Туристік және ашық ауадағы іс-шараларға арналған ансамбльдер сериясын жобалау. Тақырыпты таңдау және жоба тапсырмасын қою. «Ансамбль» көркемдік жүйесінде талғампаз киім үлгілерін құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарының технологиясының негіздері
Мақсаты: Әртүрлі материалдардан жасалған тігін бұйымдарын технологиялық өңдеу әдістері мен әдістерінің негіздерін зерттеу. Мазмұны: Болашақ мамандардың киімді өңдеу технологиясының теориялық негіздері және оларды жасаудың практикалық әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Киім бөлшектерін жіппен біріктіру әдістері. Қолмен тігістер мен тігістердің құрылымы. Машина тігістерінің түрлері. Киім бөлшектерін желіммен байланыстыру. Киімнің негізгі бөлшектерін бастапқы өңдеу. Түйінді өңдеудің технологиялық реттілігін құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар ассортиментіндегі бұйымдарды құрастыру
Мақсаты: Студенттерге эстетикалық және утилитарлық қасиеттері жоғары балалар киімдерін жасау үшін оңтайлы конструктивті және композициялық шешімдерді таңдауға мүмкіндік беретін қажетті білім, білік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны:Балаларға арналған киім ассортименті, балалар киіміне арналған маталар, балалар киіміне қойылатын талаптар туралы жалпы мәліметтерді білу. Әр түрлі жастағы балаларға арналған киім конструкцияларының сызбаларын есептеу және салу. Негізгі конструкциялар негізінде балалар киімдерінің жаңа үлгілерін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарының технологиясы
Мақсаты: Тігін бұйымдарын жасауда қолданылатын әдістерді, процестерді және құралдарды зерттеу. Мазмұны: Киімге қойылатын өндірістік талаптар. Киімге тұтынушылардың талаптары. Модельдік эскиздердің сыртқы түрін сипаттау. Киім бөлшектерін өңдеудің жабысқақ әдістері. Көйлектерді дайындаудың технологиялық реттілігі. Блузаларды дайындаудың технологиялық реттілігі. Юбкаларды дайындаудың технологиялық реттілігі. Шалбарды дайындаудың технологиялық реттілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық сурет
Мақсаты: Студенттердің қоршаған әлемді, оның заттары мен адамын бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының заңдарын, ережелері мен әдістерін, ұзақ (көпсеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін игеруі. Мазмұны: Сурет шығармашылық ойлауды, әлемді көркемдік және эстетикалық қабылдауды қалыптастыруға көмектеседі, өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді. Қоршаған әлем объектілерін олардың кеңістіктік орналасуын, көлемін, құрылымын табиғаттан да, есте сақтау, елестету, қиялдан да бере отырып, шынайы бейнелеу принциптері болашақ дизайнерге қажетті шығармашылық қабілеттерді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн
Мақсаты: Графикалық дизайнның тарихы, міндеттері, негізгі стильдері мен бағыттары бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Графикалық дизайндағы композицияны, қаріпті, қаріп бейнесін, графикалық техниканы, пішінді стильдеуді, бейнелеу белгілерін зерттеу. Бренд стилінің негізгі және қосымша элементтерін, фирмалық стильдегі түсін біліңіз. Түрлі көркем-графикалық материалдар мен текстураларды пайдалану дағдыларын, бейнені немесе көркемдік тұжырымдаманы табу процесінде еркін Іздеу суретін, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің формаларын пластикалық талдау және шығармашылық түрлендіру әдістерін, графикалық мәдениетті меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын көркем жобалаудың негіздері
Мақсаты: Бейнелі-сындарлы ойлауды қалыптастыру, костюмнің силуэт формаларын жасау және тігін бұйымдарын жобалау. Мазмұны: Көркем шығармашылықтың әдістері мен құралдарын қолдану негізінде костюм формасын композициялық құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеру. Костюмнің силуэт формаларын жасау. Көрнекі иллюзиялар. Әр түрлі маусымдар мен мақсаттардағы киімдегі түс комбинацияларын таңдау. Шығармашылық қиялды тапсырмаға сәйкес келетін жеке композициялық образ жасау қабілетімен байланыстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика
Мақсаты: Сызба геометриясының, инженерлік графиканың негізгі ережелерін зерттеу Мазмұны: ГОСТ сәйкес жалпы техникалық және мамандандырылған сызбаларды практикалық орындау, Auto CAD автоматтандырылған жобалау ортасында заманауи компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдылары, 3D модельдеу. Техникалық сызбаларды оқу дағдылары. Кеңістіктік бейнелеу мен қиялды, сындарлы-геометриялық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке фигураға киім құрастыру
Адам денесінің сыртқы пішінінің сипаттамасы. Дене түрі, пропорциялары, қалпы. Дене өлшеміндегі жас өзгергіштігі. Әртүрлі қалыптары бар фигуралар үшін киім дизайнының ерекшеліктері Стандартты емес фигуралар үшін иық бұйымдарының негізін салу ерекшеліктері Жеке фигураға арналған әйелдер кеудешесінің конструкциясының конструкциясының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ізденіс және костюм графикасы
Мақсаты: костюмдер жасау үшін шығармашылық іздеу және графикалық тұжырымдамаларды әзірлеу процесін зерттеу. Мазмұны: Түрлі тарихи кезеңдердегі көркем графиканың қалыптасуы мен дамуы, графика өнеріндегі стильдердің эволюциясы, өнер және дизайн тарихындағы көркемдік графиканың рөлі, оның көркем кескіндеменің ерекше саласы ретіндегі маңызы туралы жалпы мәліметтер объективті дүниенің дамуына және қоршаған кеңістіктің эстетикалануына әсер ететін, негізінен дәуірдің көрнекі сипатын анықтайды. Қолданылған көріністер диаграммалар. Бірегей графиканың классикалық әдістері. Графиканың мәнерлі құралдары. Түсті пастелді графика, акварельді маркерлер. Аралас медиа графикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сән индустриясындағы шығармашылық ойлау
Мақсаты: Шығармашылық ойлаудың ерекшеліктерін, шығармашылық психологиясының негіздерін зерттеу. Мазмұны: Шығармашылық және көркем шығармашылық. Шығармашылықтың көріну салалары. Сән индустриясындағы шығармашылық технологиялар. Тұлғаның шығармашылық қасиеттерін көрсетудің әмбебаптығы. Менеджменттегі шығармашылық ойлау. Шығармашылық ойлау тренингтерін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фирмалық стиль
Мақсаты: Бренд стилін жобалаудың бірыңғай принциптерін зерттеу, корпоративті сәйкестендіру. Брендтің негізгі ерекшеліктері. Мазмұны: Фирмалық стильдің, сауда белгісінің негізгі функцияларын зерттеу және меңгеру (ауызша, көрнекі, алынбалы, дыбыстық, аралас.) Компанияның корпоративтік имиджін, дресс-кодын, фирмалық блокты құру. Фирмалық ұранды (ұранды), түстер гаммасын зерттеу. Фирмалық қаріп жиынтығын, эмблеманы, компания сайтының фирмалық стилін жасау. Қолтаңба стилін қоршаған орта контекстінде көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дизайндық ойлау
Мақсаты: Кәсіби мәселелерді шешуде аналитикалық ойлауды, көпсалалы тәсілді, шығармашылық сипатты және принциптердің әмбебаптығын дамыту. Мазмұны: Интеллектуалды белсенділікті ынталандыру. Шығармашылықты дамыту. Командалық өзара әрекеттесудің тиімділігі. Дизайнды ойлау кезеңдері: проблемалық тұжырымдамалар, идеяларды қалыптастыру, ең жақсы шешімді таңдау, прототиптеу, нәтижелерді бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Брендтік киім формаларын жобалау және модельдеу
Мақсаты: Дизайн бейнесінің ерекшеліктері қарастырылады. Мазмұны: Заттың қызметі. Жобалау процесінің әдістемесі. Проблеманы жоба алды зерттеу әдістемесі және мақсатты орнатуды әзірлеу. Шығармашылық ізденіс кезеңінің әдістемесі – идеяларды тудыру және тұжырымдаманы алға жылжыту. Көркем модельдеудің негізгі принциптері мен құралдары. Фирмалық киімді немесе кешенді макет пен эргономикалық схемаларды өзара байланысты дамыту жүйесі ретінде жобалау процесі, материалдар мен технологияларды талдау және орынды таңдау, әлеуметтану және психология талаптарын ескере отырып дизайн және эстетикалық зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түрлі мақсаттағы киімдерді жобалау
Негізгі дизайнды жаңа үлгіге айналдыру процесі ретінде заманауи модельдеу идеясын қалыптастыру. Модельдердің дизайнын жетілдіру, бұйымдарды жобалау бойынша білімдерін тереңдету.Техникалық модельдеудің негізгі кезеңдерін оқу. Көрнекі қабылдау заңдылықтары бойынша костюмдерді модельдеу принциптерін оқып үйрену және оптикалық түзетулер жасау қабілетін дамыту. Шығармашылық көзқарасты, абстрактілі және логикалық ойлауды, модельдерді кеңістікте қабылдауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киімді конструктивтік модельдеу
Мақсаты: Көрсетілген шарттарға сәйкес әр түрлі киім үлгілерін құрастыру саласында қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Күрделі тіліктердің жеңдері бар бұйымдардың конструктивтік ерекшеліктерін зерттеу, модельдеу және киім өндіру технологиясының заманауи тенденцияларын ескере отырып, негізгі құрылымдарды түрлендіру әдістерін меңгеру, әртүрлі көлемді-силуэттік формалардың үлгілерінің конструктивті және техникалық шешімінің ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киім коллекцияларын жобалау
Мақсаты: Негізгі формаға негізделген өнімдер сериясын әзірлеу. Мазмұны: Бірыңғай бұйымдар мен жиынтықтардың дизайны. Костюмдер ансамблін құрастыру. Топтама және ансамбль. Бас киім «костюм» жүйесінде қызмет етеді. «Киім коллекциясы» жүйесін жобалау. Коллекция түрлері. Коллекцияларды құруға жүйелі көзқарас. Өндірістік деңгейдегі «жинақ» жүйесі. Киім топтамасы туралы түсінік. Киім өндірісінің қазіргі жағдайындағы стандарттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киімді техникалық модельдеу
Мақсаты: Негізгі құрылымды жаңа үлгіге айналдыру процесі ретінде заманауи модельдеу идеясын қалыптастыру. Мазмұны: Модельдердің дизайнын, бұйымдардың дизайнын жетілдіру бойынша білімдерін тереңдету. Техникалық модельдеудің негізгі кезеңдерін зерттеу. Көрнекі қабылдау заңдылықтары бойынша костюмдерді модельдеу принциптерін оқып үйрену және оптикалық түзетулер жасау қабілетін дамыту. Шығармашылық көзқарасты, абстрактілі және логикалық ойлауды, модельдерді кеңістіктік қабылдауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән бизнесі мен жоба презентацияларының негіздері
Авторлық стильді дамыту. "Ансамбль" жүйесінде жастар киімі үлгілерінің топтамасын жобалау. "Ансамбль" көркемдік жүйесінде жастар киімінің үлгілерін жобалау. Идеяларды іздеу, фор-эскиздерді орындау. Туризм мен сыртқы жұмыстарға арналған ансамбльдер сериясын жобалау. Тақырыпты таңдау және жоба тапсырмасын қою. "Ансамбль" көркемдік жүйесінде талғампаз киім үлгілерін жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнеркәсіптік коллекцияларды жасау
Мақсаты: Мақсаты: әр түрлі көркемдік әрлеуді орындау кезінде жеке идеяларды жүзеге асыру, сән мен стиль мәселелерін жақсы бағдарлау. Мазмұны: Көркем безендірудің әртүрлі түрлерін орындау кезінде жеке идеяларды жүзеге асыру, сән және стиль мәселелерін жақсы білу, көркем безендіруді қолдана отырып, жаңа үлгілермен жұмыс істеудің бүкіл процесін елестету, коллекциялық бұйымдарды жобалау әдістері мен құралдарын теориялық және практикалық дамыту. Мақсаты мен өндіріс жағдайларына байланысты жеке және коллекциялық бұйымдарды жобалау тәсілдерінің түбегейлі айырмашылықтарын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Күрделі құрылымды және пішінді киімдерді жобалау
Мақсаты: Иық және белдік киімнің күрделі формалары мен кесінділерін жобалау саласында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, базалық негіздер бойынша киімнің жаңа үлгілерін жобалау. Мазмұны: Заманауи киімдердің ассортиментімен және жіктелуімен танысу, киімнің көлемді формасын, сыртқы формасын және әр түрлі кесілген киім модельдерінің дизайнын жасаудың сындарлы әдістерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жобаланған киімнің сапалы деңгейін арттыруға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы 2D және 3D технологиялары
Мақсаты: Компьютерлік технологияны пайдалана отырып, жұмыс сызбаларын, көрнекі бейнелерді құрастыру әдістері мен тәсілдерін меңгеру, үш өлшемді модельдеудің практикалық дағдыларын меңгеру, 2D және 3D технологияларымен жұмыс істеу. Мазмұны: Үлгі салу. Үлгілер жиынтығын әзірлеу, костюм дизайнының объектілерін жасайды. Суреттерді өзгерту және өңдеу, импорттау және экспорттау құралдарының болуы. 3D киім үлгілерін құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киім брендінің тарихы
Мақсаты: Сән-салтанат брендінің, ерлер мен әйелдер киімдерінің, аяқ киімдердің, аксессуарлардың және парфюмерияның пайда болу тарихын зерттеу. Мазмұны: Киім брендінің мұрасы. Сән үйлерінің шығу тегі, брендтер үшін керемет коллекциялар жасаған көптеген әлемге әйгілі сәнгерлермен ынтымақтастық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән саласындағы маркетинг және іскерлік тәжірибе
Мақсаты: Студенттер бизнес-жобаларды, стратегияларды, брендтерді, өнімдер мен коммуникацияларды әзірлеу және тиімді басқаруға арналған кең ауқымды әдістер мен құралдарды тәжірибеден өткізуге мүмкіндік алады. Мазмұны: Деректерді талдаудың заманауи әдістері, бизнес-модельдер және құндылық ұсыныстары, стратегиялық талдау құралдары, жүйелік динамика, маркетинг стратегиясы, қаржылық талдау негіздері. Стратегиялық брендті басқару, сән индустриясындағы біріктірілген брендті басқару құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Мақсаты: Студенттердің кәсіптік қызметте заманауи ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты саладағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қолданбалы бағдарламалық кешендерді және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қоса алғанда, компьютерлік технологияларды пайдалану, сән индустриясының өнімдерін зерттеу және жобалау кезінде ғылыми және инженерлік мәселелерді шешуде дағдыларды алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Люкс сегментінің тарихы және брендтердің мұрасы
Мақсаты: сәнді тауарлар (люкс) сегментінің тарихын және осы саладағы жетекші брендтердің мұрасын зерттеу. Мазмұны: Сән-салтанаттың жетекші үйлерінің тарихы мен мұрасы, бренд дәстүрлері, әлемдегі нарықтық өзгерістер негізінен ірі брендтер, сәнді киімдер, сәнді бұйымдар үшін проблемалы болып табылады. Барлық сәнді брендтер арасындағы сапа алшақтығын азайту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макеттеу және пішін қалыптастыру
Мақсаты: Киімді жобалаудағы муляж әдісін, тігу әдісімен киім жасау принциптерін зерделеу, тігу тәсілімен киімді модельдеу құралдары мен әдістерін үйрету. Мазмұны: Асимметриялық пішіндердің қалыптасуы. Қиғаш бойымен көлемді пішіндердің қалыптасуы. Бөлшектеу элементтері бар аз көлемді пішіндерді қалыптастыру, спиральды тігістерді енгізу. Техникалық және шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Есептеу-графикалық әдіспен киімнің макетін жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көрме қызметінің дизайны
Көрмелер тарихын және қазіргі заманғы постмодерндік көрмені және «көркем-шығармашылық» тұжырымдамасын зерттеу. Көрме-экспозициялық кеңістікті жобалау: композицияның негізгі элементтері мен принциптері. Жарнамалық материалдардың дизайны және басып шығару мүмкіндіктері. Көрнекі коммуникациялар және көрме кеңістігінің көрнекі ақпаратын заманауи қабылдау аспектілері. Көрме алаңдарының түрлері. Көрме өнердің жаңа түрі ретінде заманауи мәдени контексте технологиялар. Экспозициялық материалдар мен жүйелердің сипаттамалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көрме дизайны
Мақсаты: Көрме ғимараттарының интерьерін кешенді шешуге заманауи талаптар қарастырылған. Мазмұны:Көрме жабдықтары, графикалық өнімдердің корпоративтік сәйкестік элементтерін құру негіздері және компьютерлік графиканы қолдану арқылы көрнекі байланыс құралдары. Әртүрлі мақсаттағы экспозициялардың кеңістіктік ортасын жобалау. Заманауи әсер ету әдісі адамдар арасындағы нақты өзара әрекетті қамтамасыз ететін ақпараттық технологияның ең өнімді бөлігі болып табылады (коммуникативтік).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сән индустриясында портфолио жасау
Мақсаты: Мүмкіндіктер сән портфолиосын жасайды. Мазмұны: Портфолио құрылымы мен мазмұнына қойылатын талаптар. Негізгі ұғымдардың анықтамасы. Moodboard, Lookbook, эскиз дәптері, каталог. Портфолионың мазмұнды және көрнекі мазмұнын дамыту. Портфолио түрлері мен түрлері. Сән портфолиосының технологиясының теориялық аспектілері. Сән журналдарының беттерін безендірудің композициялық принциптері, сән трендтері, киім үлгілерінің каталогтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Декоративті қолданбалы өнер
Мақсаты: Әртүрлі ою-өрнектердің композициялық құрылысының негізгі принциптерін, стильдеу тәсілдерін қалыптастыру. Мазмұны: Түрлі графикалық құралдарды пайдалана отырып, текстураларды орындаудың технологиялық әдістері. Қоршаған ортаны эстетикалық ұйымдастыру жүйесіндегі және көркемдік талғамды қалыптастырудағы сәндік өнердің орны мен рөлі. Сәндік өнер және халық қолөнерінің эскиздерін жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы кәсіпкерлік бизнес
Мақсаты:Кәсіпкерліктің даму тарихы және оның қазіргі экономикалық қатынастардағы орны. Кәсіпкерлік қызметтің мазмұны. Мазмұны:Сән индустриясындағы кәсіпкерліктің объектілері мен субъектілері. Кәсіпкерлік қызметтегі бизнесті жоспарлау. Шағын кәсіпкерлік және оның кәсіпкерлік жүйесіндегі орны. Сән индустриясының кәсіпкерлік қызметіне инвестициялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық шеберхана және кәсіби портфолио дайындау
Мақсаты: Әйелдер мен ерлер киімдерінің коллекцияларын жасау — тұжырымдамадан инкарнацияға дейін. Мазмұны: Сәннің тарихы мен теориясы, оның қазіргі жағдайы, бүгінгі сән индустриясының құрылымы, сәндегі брендтің ұйымдастырылу және жұмыс істеу принциптері. Әйелдер мен ерлер киімдерінің топтамаларын жасау – тұжырымдамадан іске асыруға дейін. Қазіргі сән дизайнының әдістемесі: шығармашылық ізденістер жүргізу, дизайн концепциясын әзірлеу, эскиздер мен техникалық сызбаларды құру, макет, коллекция құру принциптері. Тоқыма дизайны, авторлық баспалар мен авторлық полотноларды әзірлеу. Кәсіби портфолио құру және жылжыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдармен жұмыс гобелен тоқу
Мақсаты: Тоқыма талшықтары, табиғи және химиялық талшықтар, тоқыма маталарын өндіру технологиясы, гобелен тоқу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Гобелен өнерінің шығу тарихын зерттеу, гобелен тоқу станогы, кілем тоқу жіптері, арқан жіп, шанышқы Королла, тебен инесі. Гобелен, түс, кілем, панно әдісімен кілем тоқу, қолөнер жасау тәсілдері мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гобелен
Мақсаты: Гобеленнің даму тарихын зерттеу. Мазмұны: Гобелен жасау техникасы туралы жалпы мәлімет. Гобелен түрлері. Гобелен тоқу технологиясы Материалдар, құралдар және жұмыс орнын дайындау Гобелен өндірісінде қолмен тоқудың негізгі әдістерінің мазмұны. Тоқыма бұйымдарын жобалау жолдары. Автордың шығармасының нобайын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ою-өрнек композициясы
Мақсаты: Ою-өрнек және стиль тарихының негізгі мәселелерін зерттеу, ою-өрнектің тарихи эволюциясы, жалпы заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Ою-өрнек өнердегі стильдік элементтердің бірі ретінде. Ою-өрнектің шекарасы, оның рөлі мен өнердің басқа түрлерінен айырмашылығы. Ою-өрнектердің классификациясы. Сәндік композиция. Экспрессивтілік құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән индустриясының бизнесіндегі ақпараттық жүйелер мен технологиялар
Мақсаты: Ақпараттық технология ғылым мен техника синтезінің катализаторы ретінде. Мазмұны: Өнеркәсіптік кәсіпорындарда, көрме залдарында, сән үйлерінде бизнес-процестерді талдау және реинжиниринг мәселелерін шешу үшін оларды қолдану тұрғысынан жаңа ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері. Бизнес-процестерді функционалдық және имитациялық модельдеуге арналған заманауи технологиялар мен құралдар тұжырымдамасы (CA BPwin, ARIS, IDEF0 / EMTool, Systems Modeling-тен Arena және т.б.)
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы бренд-менеджмент
Мақсаты: Бренд және брендингтің негізгі түсініктерін зерттеу. Бренд пен тауар белгісінің айырмашылығы. Мазмұны: Брендті қорғау және брендті тіркеуге дайындау. бренд сәйкестендіру жүйесі. Бренд тұлғасы. Атау: брендтің мәтіндік атауын әзірлеу; брендке балама атауларды таңдау. Стратегиялық бренд коммуникациялық науқандары (жарнама, PR, өнімді орналастыру). Брендті дамыту. Бренд жасау Бренд аудиті. Бренд құнын бағалау. Бренд архитектурасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сән индустриясындағы брендинг
Мақсаты: Тауарлар мен қызметтерді брендтеудің теориялық негіздері мен әдістемелік құралдарын зерттеу. Мазмұны: Бренд имиджінде бейнеленген өнім сипаттамаларының жиынтығын зерттеу. Брендті позициялау тұжырымдамасын талдау Тұтынушы мен бренд арасындағы қабылданатын және сақталатын байланыстың диагностикасы. Бренд имиджін қалыптастырудың іргелі принциптерін және оның тұтынушымен байланысын зерттеу. Әлемдік сән нарығының даму тенденциялары. Сән индустриясындағы маркетингтің ерекшеліктер
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Материалда жұмыс
Мақсаты: әртүрлі модельдерде тиімді пайдалану үшін белгілі бір материалдың ерекшеліктерін, қасиеттерін және мүмкіндіктерін зерттеу. Мазмұны: Әртүрлі қасиеттері бар материалда авторлық жобаларды әзірлеу және күрделі пішінді костюмді ұйымдастырудың негізгі техникалық әдістерін сынау, костюм дизайнында жаңа шешімдерді іздеу, стиль мен үйлесімділік сезімін дамыту, модельдер жасауға мүмкіндік беретін кәсіби дағдыларды дамыту қазіргі заманғы өндірістің деңгейіне де, технологияларына да сәйкес келетін және келешегі бар мәдени және техникалық үрдістерге бағытталған.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы бұйымдардың сапасын басқару
Мақсаты: Сән индустриясында тауартану және бұйымдарды сараптау, сапаны бағалау және сараптау саласында білімді қалыптастыру. Мазмұны: Сапа менеджментінің заманауи жүйелерін қолдану негізінде ұйымның қызметін жақсарту жолдарын игеру. Өнімнің сапа деңгейін сандық бағалауды жүргізу, сапаны бақылаудың статистикалық әдістерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясының жарнамалық жобасы
Мақсаты: Сән индустриясының негізгі кезеңдерін оқу. Қазіргі кезеңнің ерекшеліктері. Мазмұны: Сән индустриясындағы сату арналарын басқару: онлайн, офлайн, омниканал. Сән индустриясындағы онлайн және офлайн компанияларда ассортимент стратегиясын әзірлеу. Дәстүрлі және онлайн сауда компанияларындағы клиенттермен жұмыс істеу стратегиялары. Сән индустриясында жаңа жобаны құру және іске қосу: қадамдар алгоритмі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Киімдегі әшекейлік элементтер
Мақсаты: Костюмдегі сәндік элементтердің эстетикалық ерекшеліктерін зерттеу, олардың дәретхананың бейнелі жағындағы рөлін анықтау және көркем жоба жасау үшін киімді безендірудің кейбір әдістерін игеру. Мазмұны: Әр түрлі халықтардың костюмдерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу, костюмді теориялық зерттеуге байланысты белгілі бір мәселелерді әр түрлі түсіндіру және олар туралы өз пікірін қалыптастыру мүмкіндігі. Костюмді безендіруге арналған декордың мәні. Костюмнің көркемдік дизайнындағы декор орны: дизайн-дизайн, дизайн, безендіру, сәндеу. Әлеуметтік-мәдени даму мен технологиялық прогрестің салдары ретінде дәстүрлі функционалды декордың өзгеруі мен эволюциясы.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы қызмет
Мақсаты: Сервистік қызметте нақты технологиялық процестерді өңдеуде тұтынушының талаптарын ескеру ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Клиенттердің ымыраға келу және ынтымақтастық негізіндегі өзара әрекеті. Тұтынушының талаптарын ескере отырып, қызмет көрсету үдерісінің технологиясын әзірлеу және клиентпен қарым-қатынас орнату. Технологиялық процестің мүмкіндіктеріне тұтынушылардың талаптары. Қызмет көрсетуші кәсіпорындарда дайын өнімнің, технологиялық процестердің, пайдаланылған материалдық ресурстардың сапасын бағалау әдістемесі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы бұйымдарды сараптау
Мақсаты: Сән индустриясында тауарлық зерттеулер мен бұйымдарды сараптау, сапасын бағалау және сараптау саласында білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Сән индустриясындағы өнімдердің жіктелуін, ассортиментін және тұтынушылық қасиеттерін және олардың сапасын бағалау әдістерін зерттеу. Сән индустриясында ассортимент пен сапа көрсеткіштерін анықтау, өнімнің сапасын қамтамасыз ету және сақтау дағдылары мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киімдегі декор
Мақсаты: Композиция құру, графикалық, реңк және түс схемасын ойластыру. Мазмұны: дизайнерлердің эскиздерін және дизайнерлер модельдерінің фотосуреттерін сауатты зерттеу, композиция элементтерін ескере отырып дизайнерлер модельдерінің көркемдік-конструктивті көрсеткіштерін талдау, кескін стиліне сәйкес декор нұсқаларын эскиздеу
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын материалда жобалау
Мақсаты: таңдалған материалдың ерекшеліктерін пайдаланатын инновациялық, функционалды және эстетикалық тартымды дизайндарды әзірлеу. Мазмұны: Әртүрлі мақсаттағы тігін бұйымдарын өндіруде қолданылатын инженерлік жобалаудың заманауи әдістерін, тігін өнеркәсібін дамытудың негізгі бағыттарын, студенттерге олардың біліктілігін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін заманауи прогрессивті технологияларды меңгеру және оқу. өндірістің барлық кезеңдеріне қатысу және өнеркәсіп тауарларын өндіру бойынша салааралық мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясының бітіруші жобасы
Мақсаты: Сән индустриясының жобалық менеджментінің мүмкіндіктері мен шектеулерін негіздеу, әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде «жоба» категориясының мазмұнын зерттеу. Мазмұны: Сән индустриясы жобаларының тиімділігін бағалаудың негізгі принциптерін, түрлері мен әдістерін қарастыру. Тәуекел факторлары мен белгісіздікті ескере отырып, жобаның тиімділігін бағалау. Жобаның жүзеге асырылуын, жобаның нәтижелі аяқталуын ұйымдастырып, сән индустриясының тұсаукесерін сәтті өткізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сән және сұлулық қызметі
Мақсаты: клиенттерге сәнге, сұлулыққа және стильге қатысты көптеген қызметтер мен өнімдерді ұсыну. Мазмұны:Сәнді киімдер мен шаш үлгілерін зерттеу, тұтынушы, сатып алушы (сәнді киімдерді сатып алу бойынша маман), сән дүкендерінің сауда алаңдарында мерчандайзер, сән және сұлулық саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырушы үшін корпоративтік тұлғаны дамыту өнеркәсіп. Сән және сұлулық индустриясындағы сервисті зерттей отырып, олар киім мен шаш үлгісінің эксклюзивті және мақсатты үлгілерін әзірлеу принциптерін, жаңа материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетік меңгерген.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киім модельдері сән шеруін ұйымдастыру
Мақсаты: Сән көрсетілімі - бұл киімдердің көрсетілімі. Модельдерді көрсету тұжырымдамасын дамыту. Мазмұны: Құймаларды өткізетін үлгілерді таңдау. Сән көрсетілімін ұйымдастыру, көрмелер өткізу, көрме залдарын ұйымдастыру, презентациялар өткізу үшін орынды таңдау.. Шаш үлгісін, макияжды сауатты таңдау. Қонақтарды және баспасөзді шақыру, баспасөз хабарламаларын тарату, баспасөзді аккредиттеу. Жарнамалық науқанды жүргізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дефеле ұйымдастыру
Мақсаты: Дене мәдениеті, хореография, актерлік шеберлік арқылы сахнада әдемі қимыл-қозғалыс дағдыларын меңгерту арқылы физикалық дамыған, дені сау, шығармашыл тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Студенттерді жеке және топтық түрде түзу сызықта жүру дефилені сауатты үйрету. Жаңа топтамаға композиция қою идеясын талқылау. Жаңа топтамаға композиция қою идеясын ашатын бейнені талқылау. Композициядағы қозғалыстармен образ сипатының сәйкестігін талқылау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлей алады. Әлеуметтік-саяси маңызды мәселелер мен үдерістерді талдау, шындықты, қоғамды, бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін философиялық талдау және өмір мен кәсіби позицияны таңдау үшін теориялық білімді қолдану.
- Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлерін шығармашылық пайымдау негізінде өзін-өзі дамыту стратегиясын айқындау, мәдениеттану мен психологияның, экология мен тіршілік қауіпсіздігін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, компьютерлік графиканың негіздерін, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық дағдыларын, сән индустриясындағы инновацияларды қабылдағыштық салаларында құзыретті болу
- Түс, жарық және көлеңке, кеңістіктік қағидалар, кескіндеме, сурет, графикалық дизайнның тональдық ерекшеліктеріне негізделген объектілерді бейнелеу
- Жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын және оның әртүрлі қолдану салаларындағы әлеуетін түсіну.Сән индустриясының өнерінің тарихы мен теориясы, стилі, композициясы, сәні және сұлулығы саласындағы білімдерін көрсету
- Үлгілік және жеке фигураларға арналған конструкциялардың сызбаларын әзірлеу, тәжірибелік іздестіру үдерісінде киімді модельдеудің және материалдар беттерінің ою-өрнек композицияларын безендірудің дәстүрлі әдістері мен тәсілдерін шығармашылықпен түсіндіру
- Сән үрдістерін, жабдықтарды таңдауды, технологиялық өңдеу режимдері мен әдістерін ескере отырып, материалтану және өнімде әртүрлі материалдарды қолдану саласындағы білімді меңгеру
- Эскиздер мен материалдарда дизайн тапсырмалары мен костюм дизайны саласындағы озық білім негізінде бәсекеге қабілетті модельдер мен киім топтамаларын әзірлеу.
- Кәсіби қызметте сән бизнесінің негіздері мен сапа менеджменті, сараптама, шығармашылық және өндірістік процестер туралы білімді қолдану
- Сән индустриясындағы өзіндік тұжырымдамалар, авторлық идеялар, брендинг, балама және инновациялық әдістер мен технологиялар негізінде кәсіби міндеттердің креативті шешімдерін шығармашылық іздеуді жүзеге асыру
- Брендті тұжырымдама мен өндірістен, сатудан, маркетинг пен коммуникацияға дейін ілгерілету дағдылары үшін сән индустриясында PR,2D,3D технологияларының құралдарын қолдану
- Сән индустриясының кәсіби жобаларын табысты ілгерілету үшін заманауи визуалды коммуникациялар туралы білімді және визуалды презентация құралдарын жасау дағдыларын қолдану
- Өзіндік білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу, креативті ойлау, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, жеке және командада жұмыс істеу.