8D02204 Исламтану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Исламтану саласындағы біліктілігі жоғары ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D052 Исламтану
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты –докторанттардың таңдап алған бағыт, дайындық саласында заманауи ізденіс әдістерін меңгеру, ғылыми ақпаратты өңдеу және қолдану ісінде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, сонымен бірге жоспарлау, ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу қызметін кезең-кезеңмен өткізу, кешенді зерттеуді жобалау және жүзеге асыру ғылыми-біліктілік жұмыс (диссертация) тақырыбына сәйкес зерттеудің эмпирикалық базасымен ғылыми-эксперименталды жұмыс жүргізу қабілетін дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Суфизм тарихи перспективада
Пәннің мақсаты – суфизм тарихы бойынша терең әрі жүйелі білімдерін қалыптастыру, суфизмнің исламдағы діни-мистикалық бағыт ретінде қалыптасу себептері мен ықпалдарын зерттеу және талдау, суфизмнің негізгі категориялары мен оның дүниетанымдық мәнін түсіндіру, суфизмнің канондық әдебиеті мен дереккөздерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұсылмандық құқық және шариғат мақсаттары
Пәннің мақсаты – жүйелі тәсілді қолдана отырып, ислам құқығының (мақасид әш-шариа) іргелі құқықтық теориясын дамыту, мұсылман құқығы саласының дамуы мен қалыптасуын, олардың басқа құқық салаларынан ерекшелігін оқыту, ислам құқығы мақсаттары теориясының ерекшеліктерін философиялық тұрғыдан қарастыру, ислам құқығының институттары жөнінде ұғым қалыптастыру, ислам құқығының қазіргі теорияларын талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Исламның негізгі мәтіндері
Пәннің мақсаты – докторанттарға арналған алуан түрлі ислам көздерін жүйелі түрде түсіну және білу, салыстырмалы герменевтикалық зерттеулер негізінде мәтіннің түпнұсқалығын тану қабілеттілігін қалыптастыру, шариғаттағы сүннеттің, исламдағы хадистердің орнын негіздеу және бағалау, хадистерді жоққа шығаратын ағымдарға ғылыми жауаптарды әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ислам діни дәстүріндегі диалог жолы ретіндегі Ханафи мазһабы
Пәннің мақсаты – ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін теологияның негіздері мен негізгі кезеңдері жөнінде түсінік беру, ханафи мазхабының канондық негізгі қағидаларын түсіну және талдау, ханафи мазхабының ерекшеліктерін логикалық түсіндіру және талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суниттік теологияның қалыптасуы мен дамуы
Пәннің мақсаты – сүнниттік теология мен мұсылмандық теологиялық-философиялық ойдың эволюциясын қарастыру, сүнниттік теологияның қалыптасуы мен эволюциясының түсінігі мен жүйелік білімін көрсету, даму иерархиясына талдау жасау, ақидадағы матуридилік және ашарилік мектептердің ерекшеліктерін ашу және түсіндіру, сүнниттік теологияның таралған теологиялық дискурстарын салыстыру және сыни талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрантану негіздері
Пәннің мақсаты – Қасиетті Құран тарихы мен мәтінін түсіндірудің теориялық принциптерін оқыту, оның түсірілу тарихы мен кодификациясы жөнінде ұғым қалыптастыру, Құран мәтінін тәпсірлеуде түрлі ғылыми әдістерді қолдану, діни және философиялық мәселелердің дамуындағы сабақтастық пен пікірталасты қоса исламның Құранда келген негізгі идеяларын талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты –академиялық дискурс ерекшелігін ескере отырып әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндер жасау, өзіндік идеяларын құрылымдық тұрғыдан баяндау қабілетін қалыптастыру, ғылыми мәтіндердегі нормативті-стилистикалық қателерді талдау, докторлық диссертация тақырыбы, таңдап алынған бағытына сай ғылыми мәтіндерді құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым, жоғары білім және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету
- Білім алушыларда зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамыту
- Заманауи ақпараттық технологияларды және қолданып және сараптамалық зерттеулерге және алынған іргелі, жүйелі білімге сүйене отырып, елдің діни кеңістігіндегі исламның рөлі мен орнына, исламтанулық, дінтанулық ғылыми материалдарға әртүрлі күрделілік деңгейлерінде сараптамалық қорытынды жасау
- Исламтанудың күрделі мәселелері бойынша эксперименттік зерттеулер жүргізу барысында мемлекеттік және шет тілдеріндегі заманауи салыстырмалы және басқа әдістемелік тәсілдер мен ақпараттық технологияларға негізделген зерттеу процесін құру
- Эмпирикалық және теориялық әдістер мен ғылыми технологияларды қолдана отырып, тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде культтік-ғұрыптық тәжірибе, ислам туралы зерттеулер жүргізу
- Халықтың діндарлығын анықтау және исламның түрлі бағыттарындағы мазмұнды сүзгілеу үшін, исламдағы деструктивті, экстремистік, салафизм ағымдарын қадағалау үшін исламтану және дінтану, конфессияаралық қатынастар (кросс-платформалық құрылғылар, қосымшалар, электрондық карталар және т.б.) саласындағы инновациялық стартаптарды дамыту
- Өзара байланысты ғылыми салалар мен сандық технологиялардың білімдері мен әдістемесін қолдана отырып, мәселелерді, мақсаттарды, міндеттерді, тұжырымдарды, ережелерді құрастыра отырып, исламтанудың өзекті мәселелері бойынша тәуелсіз медиа-контент пен видеоөнімдер жасау
- Исламтану саласындағы ғылыми және білім беру мәселелерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу топтарының жұмысына қатысу
- Дін психологиясы мен әлеуметтануы саласындағы соңғы инновациялық жетістіктер негізінде, халықтың жекелеген топтарының радикалдану деңгейін төмендетуге бағытталған дінтану саласындағы пәнаралық зерттеулер негізінде деструктивті діни культтарға енген адамдарға арналған әлеуметтік оңалту орталықтарының жұмысын ұйымдастыру
- Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін Web of Science немесе Scopus халықаралық деректер базасына енгізілген рейтингтік журналдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық рецензияланған басылымдарда, монографияларда, оқулықтарда жариялау