Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03119 Жаңа әлемдік тәртіп шарттарындағы халықаралық қатынастар в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Кәсіби және ғылыми қызметке кіріспе

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми ойлаудың негіздері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мамандықты қалыптастырудың барлық кезеңдерін қарастырыңыз. Дипломат мамандығының кәсіби талаптары, ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру және академиялық терминологияны қолдану, дипломатияға кіріспе, дипломаттың портреті. Халықаралық қатынастардың тарихы мен теориясы, әлемдік саясат. халықаралық қауіпсіздік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Француз тілі А1.1

    Мақсаты: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) қатысымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Тапсырмалар: A1 деңгейінде коммуникативті дағдыларды қолдану, коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Дағдылар: әңгімелесуге, түпнұсқа мәтіндерді оқуға, шетелдік сөйлеуді құлақпен түсінуге, сонымен қатар А1 деңгейінде нәтижелі жазбаша сөйлеуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • француз тілі A1.2

    Мақсаты: кәсіби қызметті ойдағыдай жүргізуге қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Тапсырмалар: кәсіби бағдарланған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негіздерін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымдардың негізгі түрлерін меңгеру, шет тілінің сөйлеу тілін құлақпен түсіну. Мазмұны: болжам жасаңыз. Сіздің жұмысыңыз туралы сөйлесіңіз. Гипотезаны білдіріңіз. Кітап жіберіңіз. Өзгерістер туралы хабарлаңыз. Өкініш білдіріңіз. Өз пікіріңізді білдіріңіз. Дәлелді түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геосаясат негіздері

    Мақсаты: халықаралық ынтымақтастық саласындағы аналитикалық зерттеулер мен практикалық қызметті жүргізуде геосаясат білімін пайдалану. Мазмұны: геосаясат ғылым ретінде, оның қалыптасу кезеңдері. Геосаясаттың негізін қалаушылар және олардың тұжырымдамалары, геосаяси тұжырымдамалары және оларды қазіргі әлемдік саясатта қолдану, қазіргі мемлекеттердің геосаяси мүдделері мен геостратегиясын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қытай тілі HSK1

    Мақсаты: қытай тілінің негіздерін біледі, негізгі ауызекі сөз тіркестерін біледі. Бірінші кезеңдегі жалпы сөздік қоры 150-300 сөзден тұрады. Бұл деңгейде студент грамматика бойынша негізгі білімге ие, қарапайым қарым-қатынас үшін жеткілікті қарапайым сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді, үйренген иероглифтерді жаза және оқи алады. Қытай тілін меңгерудің бірінші деңгейі CEFR жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік жүйесінің A1 деңгейіне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу. Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды. Құзыреттері: - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну; - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу; - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті; - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қытай тілі HSK2

    Мақсаты: оқу және кәсіби қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану. Мазмұны: Уақыт. Күн тәртібі. Қытай тағамдары. Қытайдың Көрікті Жерлері. Дәрігердің қабылдауында. Бос уақыт. Қытай мифтері мен аңыздары. Қытайлық досына бару. Ұлы Қытай жазушылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі дипломатия институттары

    Мақсаты: дипломатия негіздерін, нормативтік-құқықтық базаны, дипломатиялық қызметтің принциптері мен құрылымын зерттеу. Мазмұны: елшіліктердің міндеттері мен функциялары, олардың практикалық қызметі, сыртқы саяси шешімдерді әзірлеу, қабылдау және іске асыру тәртібі туралы. Сыртқы қатынастардың мемлекеттік органдары, олардың құзыреттері, СІМ-нің елдің сыртқы саяси бағытын әзірлеу мен жүзеге асырудағы рөлі мен орны туралы нақты түсінік. Құзыреттері: сыртқы қатынастар органдарында дипломатиялық қызмет атқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі әлемдегі жаһандану процестері

    Мақсаты: Орталық Азия елдерін инновациялық жаңғыртуға қатысты Зияткерлік ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: өңірлік экономикалық интеграция шеңберінде пандемия кезеңінде ОА елдерін жаңғырту мәселелері. ОА елдерінің инновациялық дамуының негізгі ынталандырушы факторы ретінде өндірістік жобалау. ЕАЭО елдерін цифрландыру. Қазақстанның ОА-дағы инвестициялық жобалары. С5+1 Орталық Азия мемлекеттерінің әлемдік державалардың көшбасшыларымен кездесу форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Халықаралық ұйымдар және «виртуалды дипломатия»

    Мақсаты: жаңа геосаяси тұжырымдамалардың негізгі басымдықтарын ашу. Мазмұны: жаңа халықаралық шындыққа байланысты геосаяси тұжырымдамалардың өзгеруі. Қазіргі геосаяси стратегиялардың даму ерекшеліктері. Халықаралық ұйымдар және олардың қақтығыстарды шешудегі рөлі. Жаңа геосаяси шындықтағы халықаралық ұйымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Халықаралық қауіпсіздік пен әлемдік саясатқа заманауи қатерлер

    Мақсаты: әлемдік саясат аясында халықаралық қауіпсіздік мәселелерін ашу. Мазмұны: ядролық қауіпсіздік мәселелері. Қазіргі заманғы қауіпсіздік қатерлері және оларға қарсы тұру. Төртінші технологиялық революция оның халықаралық қауіпсіздік жүйесіне әсері.Әлемдік қоғамдастықтағы энергетикалық қауіпсіздік мәселесі және оны шешу жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Француз тілі А2. 1

    Мақсаты: А 2.1 - а 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т.б. туралы пайымдауларды қалыптастыру міндеттері: өз ойларын білдіру және тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес шет тілінде сөйлеу, сұрақтар қою және оларға жауап беру, зерттелген тақырып көлемінде француз тілінде сөйлесуді қолдау. Түйіндеме жазу. Мазмұны: дүкендер, дүкендер. Кафелер, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алыңыз. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша оқу. Сұхбатты қалай өткізуге болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қытай тілі HSK3

    Мақсаты: шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде әлеуметтік-коммуникативтік және оқу-кәсіби міндеттерді шешу үшін жеткілікті көлемде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: әлем елдері. Халықтың географиялық жағдайы. Әлем елдерінің мемлекеттік және саяси құрылымы. Ұлттық конституция. Мемлекетаралық қатынастар. Саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдар. Халықаралық ұйымдар. Қақтығыстар мен соғыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның сыртқы саясаты

    Мақсаты: сыртқы саяси сипаттағы ағымдағы проблемаларды шешуде Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын дамытудың бастаулары мен негізгі кезеңдері туралы білімді пайдалану. Мазмұны: Аналитикалық дағдылар, Қазақстанның халықаралық аренадағы бастамаларын талдай білу, практикалық қызметте ҚР сыртқы саясатының принциптері мен негіздерін қолдана білу. Құзыреттері: Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын қалыптастырудың бастаулары. Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының мақсаттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дипломатиялық құжаттама, этикет және хаттама

    Мақсаты: дипломатиялық құжаттардың, этикет пен хаттаманың барлық кешенін игеру. Мазмұны: Дипломатиялық құжаттама мен хат алмасудың түрлері мен түрлері. Дипломатиялық этикеттің рөлі мен функциялары және дипломатиялық практикадағы хаттаманың ерекшеліктері. Ұлттық пункцияның ерекшеліктері. ҚР дипломатиялық қызметі туралы заң. Қабылдау. Отыру. Елшіліктер мен консулдықтар. Дипломатиялық және консулдық қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Француз тілі А2. 2

    Мақсаты: А2.2– В1.1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Міндеттері: ауызша және жазбаша қарым-қатынастың сөйлеу дағдыларын дамыту, күнделікті және кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу мүмкіндігі; оқу мен жазудың әртүрлі түрлерін дамыту. Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: Студенттерге экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеу жүргізуге қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б. сияқты зерттеу әдістері; Мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері; Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы; Өндіріс; өндірістік шығындар. Нарықтық экономикадағы өндірістік табыс; Бизнес концепциясы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Өнім, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде. Сондай-ақ курс аясында студенттер деректерді жинау және талдау, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну әдістерін үйренеді. Құзыреттіліктер: әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, сапалы зерттеу жүргізу, алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша нысанда ресімдеу және ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Француз тілі В1. 1

    Мақсаты: В 1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Міндеттері: Кәсіби бағытталған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негізін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологиялық тұжырымның негізгі түрлерін меңгеру, шет тіліндегі сөйлеуді есту арқылы түсіну. Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау, қаржыны дамыту саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: ақшамен жұмыс істеудің негізгі ережелеріне үйрету, шығындарды бақылауды ұйымдастыру, пассивті кіріс құру, қай банкте салым ашу, қандай облигациялар сатып алу және т. б. Құзыреттер: дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақ құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Көпвекторлы дипломатия: оның қазіргі жағдайдағы ерекшеліктері

    Мақсаты: халықаралық даулар мен жанжалдарды шешуде қолайлы шешімдерді әзірлеуде көпжақты дипломатияның әдістері мен тетіктерін пайдалану. Мазмұны: халықаралық қақтығыстарды реттеудегі көпжақты дипломатияның рөлі. Аймақтық қақтығыстар және көпжақты дипломатия.. Қалыптасатын дағдылар: халықаралық қатынастардың тұтас жүйесіне қатысушылар ретінде мемлекеттер мен мемлекеттік емес актерлердің өзара қарым-қатынасын талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Дипломатиялық келіссөздерді жүргізудің қазіргі заманғы тәсілдері

    Мақсаты: сыртқы саясат мәселелерін шешуде дипломатиялық келіссөздер жүргізудің "тактикалық қадамдарды тіркеу", "келіссөздер процесін талдау" әдістері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: келіссөздер халықаралық ынтымақтастықты дамыту құралы ретінде, келіссөздер стратегиясы мен тактикасы, проблемаларды бірлесіп талдауға және шешуге арналған тактикалық әдістер. Келіссөздер процесі. Жоғары деңгейдегі келіссөздер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму негіздері

    Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру. Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау. Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу

    Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қытай тілі HSK4

    HSK 3 деңгейінде қытай тілін білу әр түрлі тұрмыстық және кәсіби салаларда барлық жалпы тақырыптар бойынша әңгімелесу мүмкіндігін ұсынады. HSK 3 деңгейі бар Студент қытай тілінде сөйлейтіндермен әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлесе алады. Төртінші деңгейдегі жалпы сөздік қоры-1200 + сөз. HSK 4 деңгейі көп жағдайда қытайлық жоғары оқу орындарына техникалық мамандықтарға түсу үшін жеткілікті. 4 қытай тілін білу деңгейі CEFR жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік жүйесінің B2 деңгейіне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қытай: көпполярлы әлемдегі ықпал ету стратегиясы

    Мақсаты: жаңа әлемдік тәртіптің пайда болуы кезеңінде Қытайдың қазіргі әлемдегі стратегиясының басымдықтарын анықтау. Мазмұны: Қытай әлемдік аренадағы жаңа супер держава ретінде. Қытайдың сыртқы саясатының негізгі күш орталықтарына әсері. Қытайдың көрші мемлекеттерге қатысты әлемдік көшбасшы ретіндегі қазіргі саясаты. "Бір белдеу-бір жол" мега жобасында Қытайдың Еуразиялық мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Дипломатиялық және консулдық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздері

    Мақсаты дипломатиялық және консулдық қызметтің негізгі ұғымдарын, мазмұнын ашу; мазмұны: дипломатиялық және консулдық қызметтің даму кезеңдері, дипломатиялық артықшылықтар, иммунитеттер және дипломатиялық өкілдіктердің артықшылықтары; Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің принциптері; дипломатиялық жұмыстың негізгі нысандары мен әдістері. Дәрежелер. 1961 жылғы Вена конвенциясы. ҚР дипломатиялық қызметі туралы заң.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Дипломатиялық және консулдық құқық

    Мақсаты: студенттерде халықаралық, дипломатиялық және консулдық құқықтың ерекше жүйе ретіндегі кешенді түсінігін және оның халықаралық қатынастарды реттеудегі рөлін қалыптастыру Мазмұны: сыртқы қатынастар жүйесі. Дипломатиялық және консулдық функциялар. Дипломатиялық өкілдік пен консулдық мекеменің құрылымы. Дипломатиялық және консулдық артықшылықтар мен иммунитеттер. ҚР дипломатиялық және консулдық қызметі. Құзыреттері: Халықаралық өмір оқиғаларын талдау, даулы мәселелерді бейбіт жолмен шешу кезінде дипломатиялық және консулдық қызмет туралы халықаралық-құқықтық нормалар мен қазақстандық заңнаманы қолдану, басқа мемлекеттермен қарым-қатынаста су мәселелері бойынша мемлекет пен оның азаматтарының мүдделерін құқықтық қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • АТР-дағы Халықаралық қауіпсіздік және ынтымақтастық құрылымы

    Мақсаты: әлемдік қоғамдастықта АТР-ға жан-жақты талдау және геосаяси маңыздылық беру. Мазмұны: халықаралық-саяси жағдайды талдау, АҚШ-тың экономикалық үстемдігін кеңейту, АСЕАН+3, АӨСШК, Корей түбегіндегі әскери қауіпсіздік мәселесі, Ресей-Жапон ынтымақтастығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Француз тілі В1. 2

    Мақсаты: практикалық және ғылыми жұмыс үшін, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау үшін лингвистикалық құзыреттерді дамыту және тереңдету. Міндеттері: оқытылған кәсіби бағдарланған тақырыптар шеңберінде сөйлеу, француз тіліндегі мамандық бойынша шынайы жазбаша және ауызша мәтіндердің негізгі мазмұнын түсіну. Мазмұны: еуропалық кеңістік, Француз университеттеріндегі Әлеуметтік лингвистика, БАҚ, дипломатиялық кездесулер, кәсіби алмасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жаңа жағдайдағы халықаралық қатынастардың архитектурасы

    Мақсаты: СҚО-ға дейінгі және одан кейінгі халықаралық қатынастарды компаративті талдау, әлемдік экономиканың салдарын түсіну. Мазмұны: жаңа әлемдік тәртіптің табалдырығындағы бейбітшілік, Батыстың санкциялары және Орталық Азия аймағы. С5+1: АҚШ, Қытай, Германия. Азық-түлік дағдарысы жаһандық қауіп ретінде. Жанжалды шешудегі халықаралық институттардың рөлі. Әлемдік қоғамдастықтың дағдарысты еңсеруге күш салуы. Ықпал ету салаларының бөлімі. Қытай-АҚШ-ЕО: ынтымақтастық перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Дипломатиялық қызмет және саяси-құқықтық аспектілер

    Мақсаты: сыртқы саясаттың, мемлекеттің ұлттық және халықаралық мүдделерін қамтамасыз етудегі дипломатиялық қызметінің маңызы. Мазмұны: мемлекеттің сыртқы саясатын жүргізуші болып табылатын және дипломатиялық қызметті жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың рөлі; құқықтық мәртебесі, функциялары, қайта ұйымдастырылуы, жаңа құрылымдары. Дағдылар: ҚР сыртқы саяси қызметін талдау, ҚР халықаралық қатынастардың жаңа жүйесіндегі рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі. Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттердің халықаралық бәсекелік артықшылықтары

    Мақсаты: халықаралық бәсекелестік және ынтымақтастық саласында кәсіби эрудицияны қалыптастыру. Мазмұны: халықаралық аренадағы мемлекеттердің бәсекелестігі. Мемлекеттегі ішкі және сыртқы саясаттың өзара байланысы. Мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігін дамытудағы сыртқы экономикалық институттардың рөлі. Әлемдік экономика мен саясаттағы ТҰК. Халықаралық бәсекелестіктегі мемлекеттер экономикасының рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дипломатиялық ағылшын тілі

    Мақсаты: дипломатиялық тілдің ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: халықаралық ұйымдар , халықаралық конференциялар және күнделікті дипломатиялық қызмет шеңберінде халықаралық аренада өзара қарым-қатынасты жеңілдетуге бағытталған қызмет саласы. Құзреттілігі: дипломатиялық қызметте дипломатиялық ағылшын тілін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Әлемдік трансформация жағдайындағы еуразиялық интеграция

    Мақсаты: жаһандық трансформация жағдайында интеграцияның негізгі себептері мен мақсаттарын зерттеу. Мазмұны: еуразиялық интеграцияның себептері мен алғышарттары. Еуразиялық интеграцияны дамытудағы сыртқы факторлардың рөлі. Ресей мен Украина қақтығысы жағдайында халықаралық қатынастар жүйесінің жаһандық трансформациясы. Санкциялардың әсері. Қазақстан өңірлік держава ретінде. Жаңа елдердің ЕАЭО-ға кіру перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Француз тілі В2

    Мақсаты: академиялық ортада табысты бейімделу үшін қажетті коммуникативтік және функционалдық құзыреттіліктерді дамыту. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігі, ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: ғылыми конференцияларды ұйымдастыру. Ауызша презентация. Конференцияда сөз сөйлеу. Дипломатиялық топтардағы БАҚ. Іскерлік хат алмасу. Мақала жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Мақсаты: халықаралық қатынастар тарихындағы маңызды мәселелерді зерттеу. Мазмұны: XVII ғасырдағы халықаралық қатынастар және Вестфалия халықаралық қатынастар жүйесінің қалыптасуы. МО XVIII ғасырда. ХVІІІ ғасырдың аяғы мен ХІХ ғасырдың басында Версаль конференциясынан қазіргі уақытқа дейін халықаралық процестер; әлемнің тарихи-саяси картасын, халықаралық дипломатияның рөлі мен орнын пайдалану. Халықаралық қатынастардың биполярлық жүйесі. Батыс-Шығыс Қақтығысы. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаңа әлемдік тәртіп жағдайындағы халықаралық терроризм

    Мақсаты: Қазіргі әлемдегі терроризмнің табиғатын, формалары мен тәжірибесін зерттеу. Мазмұны: терроризм құбылысы және оның маңызды сипаттамасы мәселесі. Еуропадағы Терроризм. Солтүстік Ирландия және Оңтүстік Еуропа. Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы Терроризм. Орталық және Оңтүстік-Шығыс Азиядағы Терроризм. Қазіргі халықаралық терроризм және оған қарсы күрес. Терроризмнің жіктелуі, оның әртүрлі түрлерінде жалпы және ерекше, терроризмге қарсы халықаралық қоғамдастықтың қызметі.і табу, ұғымдық аппаратты пайдалану, терроризмге қарсы күрес жөніндегі халықаралық қоғамдастықтың қызметін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия елдерін дамытудағы инновациялық әлеует

    Мақсаты: Қазақстанда, Өзбекстанда, Тәжікстанда және Түрікменстанда белсенді және жауапты азаматтық қоғамды дамыту, сондай-ақ азаматтық қоғамның прогрессивті көшбасшыларының жаңа буынын қалыптастыру. Мазмұны: институционалдық даму және тұрақтылық. Құзыреттері: азаматтық қоғам ұйымдарының қаржыландыру көздерін әртараптандыру және қоғамның өзара іс-қимылын кеңейту жөніндегі дағдыларын, құралдары мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • AI халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешу

    Мақсаты: халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешуде жасанды интеллектті қолдану. Мазмұны: гуманитарлық білім беру саласында жасанды интеллект пен нейрожеліні, атап айтқанда халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешуде халықаралық қатынастарды пайдалану. Құзыреттіліктер: нейрондық желіні практикалық қолдану, халықаралық қауіпсіздік саласындағы идеяларды талдау және генерациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Әлемдік саясатты зерттеудегі нейротехнология

    Мақсаты: нейротехнология жаңа әлеуметтік мәселелерді шешудің жаңа технологиялық құралы ретінде. Мазмұны: әлемдік қоғамдастық елдерін цифрландырудың басымдықтары мен негізгі бағыттары. Әлемдік халықаралық білім беру жүйесіндегі технологиялық серпіліс. Қазақстанның цифрландырудағы орны мен рөлі. Құзыреттіліктер: гуманитарлық сананы заманауи қабылдауда нейрондық желіні қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Халықаралық қатынастардың қазіргі мәселелері

    Мақсаты: жаһанданудың әлемдік процестерінің дамуына байланысты қазіргі заманғы халықаралық қатынастардың проблемаларын, халықаралық қатынастардың негізгі проблемалары мен заңдылықтарын ашу. Мазмұны: халықаралық қатынастардың заманауи мәселелері. Әлемдік қоғамдастықтың қазіргі заманғы проблемаларды шешу жөніндегі қызметі. Халықаралық мәселелерді шешудегі халықаралық институттар мен актерлердің рөлі. Халықаралық деңгейде саяси шешімдер қабылдау үдерісіндегі жаңа үрдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Ұжымдық қауіпсіздік институттары және заманауи қақтығыстар

    Мақсаты: этносаяси ерекшелікті қоса алғанда, халықаралық қақтығыстардың мәні мен ерекшелігін ашу, қақтығыстарды талдаудың негізгі теориялық тәсілдерін және бітімгершілік, делдалдық, көшбасшылардың рөлін қоса алғанда, реттеудің практикалық тәсілдерін білу. Мазмұны: халықаралық қақтығыстардың мәні мен ерекшелігі. Қазіргі халықаралық қақтығыстардың ерекшеліктері. Реттеуден халықаралық қақтығыстардың алдын алуға дейін: 21 ғасырдың саяси тәжірибесі нені үйретеді. Қазіргі халықаралық қақтығыстарды болжау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Әлем өңірлеріндегі цифрландыру

    Мақсаты: әлемнің жекелеген өңірлерінде цифрландыруды тарату мәселелерін қарастыру. Мазмұны: цифрландыру, әлемнің басқа елдерімен салыстырғанда Қазақстандағы цифрландыру процесі. Цифрландыру жаһандық ауқымдағы технологиялық революцияның жаңа кезеңі ретінде. Құзыреттері: қоғамдық дамудың барлық салаларына цифрлық технологияларды енгізу және оны Қазақстан Республикасында қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • геосаяси шындықтағы Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының заңдылықтарына талдау жасайды;
  • келіссөздер үдерісінің әдістемесін, шет тілдеріндегі дипломатиялық хат алмасуды пайдалана отырып, халықаралық ынтымақтастық мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;
  • академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын сақтай отырып және қолдай отырып, этномәдени және діни ерекшеліктер мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті реттейді және жүзеге асырады;
  • халықаралық ұлттан жоғары құрылымдарда Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын іске асыру үшін дипломатиялық және консулдық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздерін қолданады;
  • жаһандық, аймақтық және мемлекетаралық деңгейде халықаралық проблемалардың фактілерін, заңдылықтарын және құбылыстарын талдайды;
  • халықаралық қатынастар саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын дамытады;
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін таңдайды және оларды кәсіби қызметте қолданады;
  • дипломатиялық қызметте халықаралық қауіпсіздік фактілері, құбылыстары, теориялары және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімі мен түсінігін қолданады;
  • сандық және жасанды интеллект көмегімен стандартты емес кәсіби жағдайларды шешеді;
  • қазіргі халықаралық қатынастар мәселелерін зерттеуде инновациялық тәсілдерді қолданады ;
Top