6B01408 Музыкалық білім в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық-педагогикалық міндеттерді заманауи оқыту әдістері, құралдар мен технологиялар негізінде шығармашылықпен шеше алатын музыка мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап 1
Курс болашақ музыка мұғалімінің кәсіби тәжірибесінде қажетті аспапта орындаудың бастапқы дағдыларын алуға бағытталған. Оқу нәтижесінде студент музыкалық сауаттылықтың негіздерін, аспапта дыбыс шығарудың механизмдері мен тәсілдерін біледі; әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шағын шығармаларды орындайды; орындалатын шығармалардың ноталарын, саусақтарын, штрихтарын және ырғағын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Курс білім алушылардың музыкалық-теориялық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер музыка өнерінің түрлі құбылыстарымен, олардың теориялық анықтамаларымен танысады; музыкалық-теориялық терминологияны зерделейді; музыкалық мәнерліліктің негізгі құралдарын игереді; олардың өзара іс-қимылының заңдылықтарын анықтайды; ноталық мәтіннің дәл жазбасын, фортепианода ойнау дағдыларын меңгереді; алған білімдері мен дағдыларын оқу кезеңіндегі практикада қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор дирижерлау 1
Курс дирижерлік техниканың негізгі элементтерін дамытатын күрделі емес хор шығармаларын дирижерлеуге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент дирижерлік техникасының тарихы мен теориясын, дирижерлік аппараттың құрылысынмен функцияларын, дирижерлік қимылдың негізгі элементтерін, әртүрлі типтегі хор ұжымдарының орташа күрделіктегі репертуарын біледі; дирижерлік етудің базалық дағдыларын, арнайы педагогикалық терминологияны, , хор шығармаларымен жұмыс істеуде фортепианода ойнау дағдыларын меңгерген; а cappella хор шығармаларымен және сүйемелдеумен дирижерлік ете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклорлық ансамбль 1
Курс студенттердің фольклорлық аспаптарды меңгеруіне және оларда ұжымдық музыка ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ол бірнеше кезеңнен тұрады: жеке қатысушылардың партияны үйренуі, бүкіл ансамбльді біріктіру. Ансамбль репертуары халық фольклоры материалына негізделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор жүргізу 1
Бұл пән оқушыларды әншілік-хор өнерін дамытудың негізгі кезеңдерімен, көрнекті хор ұжымдарымен және олардың басшыларымен таныстыруды көздейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент хор партитураларының вокалдық-хор ерекшеліктерін, хор танудың теориялық негіздерін, әншілік және хор дауыстарының жіктелуін, олардың диапазондары мен тіркелімдік құрылымын біледі; ансамбльдік, интонациялық, сондай-ақ вокалдық-хор қиындықтарын және оларды еңсеру жолдарын анықтай біледі; хормейстердің әртүрлі құрамдағы хор ұжымдарымен жұмыс істеу әдістерін, хор шығармаларымен жұмыс істеуде фортепианода ойнау дағдыларын қолданады; кәсіптік терминологияны меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы 1
Курстың негізгі мақсаты студенттерді хор әндері өнерінің базалық білімі мен практикалық дағдыларына, шығармашылық орындаушылар ұжымын басқаруды үйретеді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент вокалдық жанрлардың шығармаларын (ораториялар, мессалар, кантаталар, концерттер, сюиталар) қамтитын әртүрлі типтегі хор ұжымдарының орташа күрделіктегі репертуарын біледі; хор ұжымының құрамында партияны орындай алады, күрделілігі орташа хор шығармасындағы партияны парақтан оқи алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап 2
Курс музыкалық шығармаларды игеру барысында аспапта ойнаудың техникалық және музыкалық-есту дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу нәтижесінде студент техникалық кешен, этюд ұғымдарын, музыкалық мәнерлілік құралдарының ерекшеліктерін біледі; шығармалармен жұмыс істеудің техникалық тәсілдерін, және шығармаларды орындау барысында есту бақылауын меңгереді; техниканы дамытуға арналған жаттығуларды және аспапта ән салу шеберлігін дамытатын кантиленді пьесаларды орындайды; шығармалардың техникалық және динамикалық жоспарын талдайды; техникалық жағынан қиын үзінділермен жұмыс істеу тәсілдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халық аспаптар оркестрі 1
Практикалық курс студенттерде ұжымдық музыка ойнау дағдыларын, ансамбльдік ойнау сезімін, музыкалық ішкі әуендік және үйлесімді есту сезімін, ішкі метро - ырғақтық пульсацияны, музыкалық жадты, сахналық мінез-құлық мәдениетін дамытуға бағытталған. Курс халық аспаптар оркестрі сыныбындағы жұмыстың репертуарлық жоспарын, жанрлар, стиль, педагогикалық бағыттағы әртүрлі шығармалармен танысуды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика және дидактика
Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сольфеджио
Пән әуендік есту, музыкалық естелік, метроритм сезімін дамытады. Курсты меңгеру нәтижесінде студентте интонациялау - интервалдар, аккордтар, тактілерді әуенімен айту дағдылары қалыптасады. Студент тұрақты интонацияны дамытады; дирижерлаумен әуенді ән салу, ансамбльде ән салу, парақтан ән салу, әуендерді өз бетінше үйрену дағдыларына ие болады.Студент музыкалық мәтінді есте сақтай отырып және ойнай алады. Оның әндерді, сүйемелдеуді есту бойынша іріктеу, ноталық мәтінді транспозициялау, есту бойынша әуендерді жазу сияқты шығармашылық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор партитураларын оқу 1
Курс білім алушылардың хор шығармаларын меңгеру кезінде қажетті негізгі білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде студент кәсіби қызметке бағдарланған музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи мәліметтерді біледі; аспапта хор партитурасын ойнаудың техникалық және орындаушылық дағдыларын меңгереді; эскиздік нұсқада халық музыкасының вокалдық-хор шығармаларын орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал
Пән дауыстық аппаратты кәсіби тұрғыдан қою дағдыларын меңгеруге, орындаушылық ерекшеліктерді дамытуға, сондай-ақ концерттік және одан әрі кәсіби қызмет үшін вокалдық шеберлікті практикалық меңгеруге бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде студент жеке вокалдық шығармаларды түсіндіру ерекшеліктерін, парақтан оқу, транспозициялау, есту бойынша іріктеу әдістемесін біледі; әртүрлі орындаушылық құралдар мен тәсілдер кешеніне ие; күрделілік деңгейі бойынша түрлі музыкалық шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Вокалдық-сахналық шеберлік
Вокалдық-сахналық шеберлік: Сахнадағы еркін қозғалыс және өзін-өзі сезіну орындаушы бейнесінің негізгі құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Сахналық шеберлік вокалшыға тыныс алу сияқты қажет. Сахналық шеберлік сабақтары студенттерге қысылмай еркін, сахнада өздерін табиғи және жеңіл сезінуге, актерлік импровизация өнерін меңгеруге, түрлі композицияларға бейнелер табуды үйренуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гармониялық талдаудың практикалық курсы
Бұл курс ладогармоникалық құралдар жүйесін талдау дағдыларын практикалық игеруге, нақты музыкалық шығармалардағы үйлесімділік заңдылықтарын түсінуге, гармониялық даму драматургиясының логикасына, оның негізгі көркемдік міндетпен (идеямен) байланысына, сондай-ақ бағдарламамен (симфониялық шығармаларда) және поэтикалық мәтінмен (вокалдық) музыкалық-семантикалық параллельдерге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент: - музыкалық шығармалардағы үйлесімділік логикасын түсінеді; - музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындай алады, музыкалық шығарманың мазмұны тұрғысынан гармониялық құралдарды сипаттай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қосымша музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, жетіген)
Курс орындаушылық репертуарды меңгеру процесінде музыкалық ой-өрісті кеңейту үшін қажетті қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдыларын алуға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде студент музыкалық аспапта ойнаудың негізгі орындаушылық тәсілдерін, сондай-ақ онымен техникалық жұмыс істеудің қарапайым ережелерін біледі; оқытылған музыкалық аспапты игерудің жақсы техникалық деңгейіне ие; классикалық және халық музыкасының үлгілерін, ұлттық қазақ композиторларының шығармаларын қамтитын бағдарламаларды орындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор партитураларын оқу 2
Курс шығармаларды игеру кезінде аспапта хор партитурасын ойнаудың техникасы мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, музыкалық ой-өрісті дамытуға, хор шығармаларын парақтан оқу дағдыларына, транспозициялауға ықпал етеді, студент алдында хор шығармаларын өз бетінше зерделеуге жол ашады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент хорлардың негізгі түрлері мен типтерін, кәсіби қызметке бағдарланған музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи мәліметтердін біледі; әртүрлі фактура мен күрделіліктегі хор шығармаларын орындау дағдыларын, хор партитурасымен жұмыс істеудің техникалық тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Негізгі музыкалық аспап 3
Курс аспапта орындаудың техникалық және көркемдік дағдыларын, сондай-ақ негізгі музыкалық аспап класында шығармашылық жұмысты жетілдіруге бағытталған. Оқу нәтижесінде студент әр түрлі формадағы шығармаларды орындау ерекшеліктерін, парақтан оқу, эскиздік зерттеу, шығармаларды транспозициялау ерекшеліктерін біледі; шығармаларды орындау барысында есту бақылауы мен техникалық тәсілдерді меңгереді; шығармаларды парақтан жақсы техникалық және көркемдік деңгейде орындайды; парақтан оқу және репертуарды эскиздік игеру барысында музыкалық мәнерлілік құралдарын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халық аспаптар оркестрі 2
Әрбiр студент өзiнiң партиясын жетекшiнiң талаптарына және орындалатын шығарманың мазмұнына сәйкес орындай алуы, бiрден ноталарды парақтан оқуы тиiс. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент оркестрлік ұжымның мақсаттары мен міндеттерін анықтай отырып, оны дербес ұйымдастыра алады; оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, осы ұжыммен жұмыс істеу әдістемесін меңгерген; ұжымның орындаушылық шеберлігінің деңгейін анықтайды және осыған сәйкес репертуарды іріктейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор жүргізу 2
Пән вокалдық-хор өнері теориясы, хор репетициялық-орындаушылық процесін ұйымдастыру, технологиялар, хорды басқару тәсілдері, көркем қарым-қатынас стилдері, негізгі дирижерлік-орындаушылық мәнерлеу құралдары, оқу және концерттік репертуарды іріктеу мәселелері бойынша жаңа тәсілдерді ашады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әртүрлі типтегі орындаушылар ұжымдарымен жұмыс жасау әдістемесін, вокалдық-хор өнерінің теориясын, орындаушылық стильдердің тарихи дамуын, хор ұжымымен репетициялық жұмыс жасау әдістерін біледі; білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, бастамасын неғұрлым тиімді дамыта біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Курс студенттердің оқыту және тәрбиелеу әдістемесі мен технологияларын меңгеруіне бағытталған. Игеру нәтижесінде студент оқу жоспарлары шеңберінде музыкалық білімнің мазмұнын біледі және түсінеді; оқу-тәрбие процесінде оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолданудың негізгі дағдыларын меңгерген; алған ғылыми-әдістемелік білімін сыныптан тыс музыкалық іс-шараларды ұйымдастыруда қолданады; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес эмоциялық-тұрақты, шығармашылық орта жасайды; оқу процесінде шығармашылық ойлау қабілеті мен көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, қолданылу деңгейін рефлексиялайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка тарихы
Курс көркемдік-стильдік үрдістер, классикалық музыка өнерінің жанрлық ерекшеліктерінің қалыптасуын, даму тарихын, қазақтың дәстүрлі музыка өнерін, музыкалық мәдениетін, көркемдік стильдерін, жанрларын, формалары мен қазақ халық композиторларының шығармашылығын зерттеуге арналған. Игеру нәтижесінде студент музыкалық өнердің даму жолын, негізгі бағыттарын, музыкалық жанрларды, батыс еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін, ұлттық композиторлық мектеп өкілдерін және олардың шығармашылығын біледі. Белгілі бір тарихи-мәдени кезеңдегі музыканың орны мен маңыздылығын және музыкалық-тарихи құбылыстарды, музыкалық бағыттардың стильдік ерекшеліктерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор класы 2
Курс көркемдік талғамды дамытуға және музыкалық ой-өрісті кеңейтуге, сахналық өнер көрсету тәжірибесін алуға ықпал етеді.Курсты меңгеру нәтижесінде студент хор әнінің өзіне тән ерекшеліктерін, өз бетінше жұмыс істеу әдістерін біледі; хор ұжымының құрамында және соло музыкалық шығармаларды сауатты орындай алады; дауыс аппаратын еркін басқарады; дирижерлеу техникасын қалыптастыру және дамыту әдістемесімен, әртүрлі стильдер мен жанрлардың шығармаларын түсіндіру сипаты туралы тұрақты түсініктермен иелік етеді; хор ұжымының басшысы ретінде музыкалық шығармаларды орындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гармония
Пән ладогармониялық құралдар кешенін зерделеуге, үйлесімділіктің кейбір заңдылықтарын, үйлесімділіктің музыкалық формамен, әуенмен, фактурамен өзара байланысын теориялық және тарихи ұғынуға бағытталған.Курсты меңгеру нәтижесінде студент:- үйлестіруге арналған жазбаша тапсырмаларда зерделенген білімді қолданады;- фортепианодағы жаттығуларда оқытылған құралдарды қолданады, гармониялық реттіліктерді орындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклорлық ансамбль 2
Студент қосымша дыбыстарды дұрыс таңдау, ажырату және таңдау, ансамбльде және жеке топтарда шығармалардың тақырыптарын сүйемелдеу шеберлігін меңгерген. Пән аспаптардың әрбір түрі мен түрін терең зерделеуді және ойын шеберлігінің негізгі шарттарын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор дирижерлау 2
Курс білім алушылардың дирижерлік қызметін кешенді қалыптастыруға, балалар білім беру мекемелерінде хор ұжымының дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті көлемде білім мен дағдыларды көрсете алатын білікті мамандарды тәрбиелеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент ән өнерінің ерекшеліктерін біледі; сүйемелдеуімен және a cappella шығармаларын, хорға бейімделген халық әндерін, классикалық композиторлардың, заманауи композиторлардың шығармаларын орындау дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыка сабағын оқыту практикумы
Пәнді оқыту студенттердің әдістемелік білімдері мен іскерліктерін меңгеруіне бағытталған: - музыка сабақтарын жобалауда және өткізуде, мектептегі жұмыстың нақты жағдайларына жақындатылған оқу ойын қызметі процесінде; - сабақтарда көрнекі музыкалық материалдарды, оқытудың техникалық құралдарын, мультимедиялық бағдарламаларды тиімді пайдалануға; - оқу процесінде оқытудың дидактикалық, тәрбиелік және интерактивті әдістері мен технологияларын қолдануда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор өнері
Курс білім алушының хор орындау саласында алған білімі, шеберлігі мен дағдысы негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәнді практикалық меңгеру партитуарлармен 6-8 дауысты орындаушылық құрамға дейін жұмыс істеуді көздейді.Курсты меңгеру нәтижесінде студент дирижерлік аппаратты қалыптастыру үшін жаттығуларды біледі; хордың вокалдық техникасымен жұмыс істей алады; орындау процесін бақылай және талдай алады; өз ұжымында төзімділік, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын қолданады; фразировка мен динамиканы, музыкалық шығармаларды түсіндіру дағдыларын және т.б. басқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Курс жоғары орындау дағдыларын меңгерген, музыкалық туындылардың көркем мазмұнын музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен ашуға қабілетті кәсіби білімді музыканттарды тәрбиелеуге бағытталған.Практикалық, орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын педагогикалық және концерттік репертуармен өзіндік жұмыстың қажетті дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орф-педагогикасы бойынша практикум
Пәнде Орф-педагогикасы музыкалық білім тұжырымдамасының базалық білімі негізінде дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқу нәтижесінде студенттер: - балаларды ән салу, музыкалық аспаптарда ойнау, би, театрландыру, импровизация арқылы музыкаға үйретуде білімі мен шеберлігін көрсету; - Орф-педагогикасы бойынша өзіндік зерттеу және педагогикалық әдістемелерді әзірлеу тәсілдеріне ықпал ету; - Орф-оқытудың мынадай қағидаттарын практикада іске асыру: оқыту дамыту үшін қажет; қозғалыс, дыбыс, сөйлеу, ән айту алдымен бөлінбейді, ал кейіннен бөлінеді; үдеріс нәтижеден маңызды; практика теориядан да маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп әндерін дирижерлау
Пән мектепте вокалдық-хор жұмысын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады, сол арқылы студенттерді музыка мұғалімі, хор дирижері ретінде өз бетінше жұмыс істеуге дайындауға ықпал етеді. Сабақ оқу жұмысының әртүрлі түрлерін қамтиды: хор туындысының партитурасын фортепианода орындау, музыканы интонациялық меңгеру, хор туындыларын талдау және дирижерлеу. Әрбір жеке сабақ өзінің мазмұны бойынша педагог студенттің алдына қандай мақсаттар мен міндеттер қоятынына байланысты ерекшеленеді. Пәннің негізгі міндеттерінің бірі - дирижерлық ету техникасы дағдыларын (дирижерге оның барлық ниеттерін: қарқыны, ырғағы, метрлері, сипаты, динамикасы туралы қажетті ақпаратты беруге мүмкіндік беретін тәсілдер жиынтығын; хорға немесе оның топтарына негізгі кіріспелерді көрсету; туындыны өзінің түсіндіруі).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық дирижерлау
Пән студенттерді жалпы білім беретін мектептер оқушыларының әдеттегі хоры сияқты, өз бетінше білікті басшылыққа даярлауды болжайды. Пәннің міндеті: - дирижерлеу мен ишараттардың негізгі тәсілдерін зерделеу, хор шығармасын зерделеу әдістемесі, хор партитурасын талдау жоспары, екінші жылдан төртінші жылға дейінгі оқу сабақтарының мазмұны; - біртекті және аралас құрамдар үшін хор партитураларын өз бетінше зерделеу, сондай-ақ мектеп репертуарымен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру білігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-цифрлық практикум
Болашақ мұғалімдер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласында білім жүйесін меңгерген. Студент музыка саласындағы әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын меңгеруге қабілетті. Студент өзінің педагогикалық қызметі үшін музыкалық білім беруде ақпараттық технологияларды игерудің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ноталық компьютерлік редакторлар
Курс шеңберінде студенттер компьютерлік бағдарламалардың түрлі түрлерімен, олардың техникалық мүмкіндіктерімен танысады, ноталық мәтінді теру үшін қажетті дағдыларды алады. Ноталық редакторлар ноталық мәтінді теруге, оны еркін өзгертуге, көшіруге, бөліктерін ауыстыруға, пішімдеуге және басып шығаруға мүмкіндік береді. Компьютерлік нотация бағдарламалары жиналған ноталық мәтінді де ұсына алады, ойната алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аспаптық орындау технологиялар
Аталған курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: көпшілік алдында концерттік қойылымда аспаптық орындау процесінде есту өзін-өзі бақылау дағдыларын игере алады; техникалық қиындықтарды еңсеру және шығарманың көркемдік бейнесін беру жөніндегі орындаушылық міндеттерді шешу үшін әдістерді таңдау; музыка сабақтары үшін орындаушылық репертуарды таңдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Топтық ортада музыканы оқыту әдістемесін қолданады, инклюзивті ынтымақтастық, интеграция және өзектілік қағидаттарына негізделген инклюзия әдістерін музыкалық білім беруде пайдаланады.
- Музыкалық-педагогикалық қызметте тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық білім мен дағдыларды пайдаланады.
- Балалардың музыкалық репертуарын ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгереді, оқушының музыканы меңгеруге қызығушылығын арттыру үшін оның жеке музыкалық қабілеттерін ескеріп, даму траекториясын айқындайды.
- Мектепте вокалдық-хор әдістемесін оқытудың іскерлігі мен дағдыларын көрсетеді, ұйымдық мәдениетте оң өзгерістерді бастауға және жүзеге асыруға қабілетті.
- Болашақ міндеттерге инновациялық жауаптарды әзірлеу үшін сыни және шығармашылық ойлауды қолдана отырып, музыканы оқытудың мазмұндық және әдістемелік аспектілерін пайдаланады.
- Жеке тұлғалық қатынасты қолдау арқылы балалар музыкалық ұжымдарының қызметін ынтымақтастық принциптеріне негіздеп ұйымдастырады және басқарады.
- Қазіргі заманғы музыка өнерінің жетістіктерін кәсіби қызметінде пайдаланады, музыкалық шығармашылықты дамытуға ықпал ететін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқу үдерісінде белсенді қолданады, музыкалық білім беру саласындағы мәліметті шығармашылықпен түрлендіреді.
- Музыканы оқыту әдістерін кәсіби өсу перспективасы мен өзін-өзі жетілдіру үшін меңгереді және шығармашылық орта құрады.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас мақсатында қазіргі ғылымның әлеуметтік-мәдени, философиялық, психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау дағдыларын меңгереді.