6B01509 Физика және информатика пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде физика және информатика мұғалімі болып жұмыс істеуге дайындалған, мәселелерді жоғары ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және кәсіби түрде шешуге қабілетті, көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, заманауи формациядағы жоғары кәсіби бәсекеге қабілетті маман дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Математика 1,2
Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, математикалық күтім және дисперсия; комплексті сандардың теориясының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Механика
Курста классикалық механиканың негізгі заңдылықтары баяндалады, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері қарастырылады, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, сондай-ақ механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу және жазу практикасы
Пәнді игерудің мақсаты-тілдік қызметтің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді болжайтын, оқытылатын Шетел тілі бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сондай-ақ кәсіби міндеттер үшін шет тілі ақпаратын алу, бағалау және қолдану үшін шетел тілін қолдануға дайын болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика және термодинамика
Курста молекулалық жүйелердің ерекшеліктері; Термодинамика және молекулалық физика баяндалады. Практикалық фактілерді жалпылау ретінде макроскопиялық денелер курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптері, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері; Максвелл-Больцманның таралуы; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Программалау тілдері
Курс "бағдарламалау тілі (с++)" мамандығы бойынша әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес пәндік дайындықты қарастыратын негізгі пәндердің бірін оқуға бағытталған. "Программалау тілі (с++)" курсында алгоритмдерді әзірлеу және аспаптық құралдардың көмегімен бағдарламаларды жүзеге асыру негіздері баяндалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электромагниттік өріс теориясы және қолданбалы аспектілер
Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: электромагнитті индукция құбылыстары және оны техникада қолдану, өзара индукция және электромагнитті энергияның берілуі; электромагнитті кері әсер ету және электр машиналары, вакуумдық және материалдық ортадағы Максвелл теңдеулері электромагнитті толқындар, толқын өткізгіштер, тарату желілерінің жалпы қасиеттері, беттік толқындар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және берілгендер құрылымы
Бұл курс аясында сұрыптау алгоритмдері есептерін шешудің негізгі алгоритмдері қарастырылады: ішкі және сыртқы сұрыптау. Деректерді іздеу үшін араластыруды пайдалану. Аралық есептерді шешу: " алгоритмдерді бөлу және жеңу, бағдарламалаудың динамикалық әдісі,, тармақталған және шекара әдісі. Динамикалық мәліметтер құрылымы. Деректер құрылымы ретінде графалар. Ағаштар графтардың ерекше жағдайы ретінде. Ағаштарды сұрыптау және теңдестірілген ағаштар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Курста функционалдық заңдылықтары қамтылған. Электрмагниттік құбылыстардың салалары. Негізгі заңдарды эксперименталды негіздеуге, сондай-ақ әртүрлі олардың математикалық сипаттамасының нұсқалары. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардың магниттік қасиеттерін түсіндіру.. Магнит өрісінің қасиеттері. Айнымалы ток. Электромагниттік толқындардың сәулеленуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытудың заманауи әдістері
Бұл курс мектептегі физиканы оқытуды жаңғыртудың негізгі үрдістерін, орта мектептегі физиканы оқытудың заманауи технологияларын таныстырады. Іс-әрекеттік технологиялар негізінде физика бойынша интерактивті білім беру үдерісін құрудың әдістемелік принциптері берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи деңгейде информатиканы оқыту әдістемесі
Бұл курста интеллектуалды дамыған тұлғаны қалыптастыруға бағытталған білім беру мазмұнының теориялық-әдістемелік аспектілері, инклюзивті және қосымша білім беру тәсілдерін қарастыратын әртүрлі үлгідегі мекемелерде оқыту процесін ұйымдастыруды практикалық-әдістемелік қамтамасыз ету (педагогикалық тәсілдер, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары, оқу бағдарламалары мен оқу пәндерінің мазмұнын қайта құру) қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Бұл курс аясында ең жиі кездесетін ақпараттық процестердің теориялық негіздері қарастырылады: аналогты-цифрлық түрлендіру, байланыс арналары арқылы беру, ақпаратты іздеу және аналитикалық-синтетикалық өңдеу, Шеннон ақпаратының теориясы, кодтау теориясы, Алгоритмдер теориясының элементтері және соңғы автоматтар теориясы, сонымен қатар жүйелерді модельдеу мен сипаттаудың жалпы сұрақтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: есептеу жүйелерінің архитектурасын құрудың негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын; есептеу жүйелерінің типтерін және олардың сәулеттік ерекшеліктерін; компьютерлік жүйелердің негізгі логикалық блоктарының жұмысын ұйымдастыру мен принципін; компьютерлік архитектураның барлық деңгейлеріндегі ақпаратты өңдеу процестері; компьютерлік жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі компоненттері; ресурстарды басқарудың негізгі принциптері; осы ресурстарға қол жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи оптикалық аспаптар
Курс геометриялық және толқындық оптика заңдарымен, құрастырудың негізгі принциптерімен танысуға бағытталған, оптика-электрондық аспаптардың(ЭББ) жұмыс істеу ерекшеліктері, ЭББ сапалы жұмысын энергетикалық қамтамасыз ету ерекшеліктері және олардың негізгі сипаттамаларын, ЭББ синтездеу және талдау әдістерін үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптика және спектроскопия
Бұл курс аясында жарық толқындық табиғатымен байланысты сұрақтар қарастырылады: интерференция, дифракция құбылыстары, изотропты және анизотропты орталардағы жарықтың таралуы, қозғалатын ортадағы оптика. Спектрлік аппараттар жұмысының негізгі принциптерімен және спектрлік талдау әдістерімен таныстырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі эксперимент техникасы
Курс студенттерді физикалық тәжірибелерді жоспарлау, жүргізу және талдау әдістерімен таныстырады. Жабдықты, өлшеу құралдарын, қауіпсіздікті таңдауды қамтиды. Студенттер эксперименттік қондырғыларды баптау, деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді. Дәлдік, қателіктер, нәтижелерді түсіндіру мәселелерін көтереді. Эксперименттік зерттеулерді жүйелеу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық физика негіздері
Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы
Бұл пән келесі бөлімдерде демонстрациялық экспериментті ұйымдастырудың әдістемесі туралы негізгі ақпаратты қамтиды: кинематика және динамика; жұмыс және энергия; импульс пен энергияның сақталу заңдары; айналмалы қозғалыс; арнайы салыстырмалы теория; молекулалық физика; термодинамика; нақты газдар; электр және магнетизм, оптика, атом физикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық физиканың қолданбалы аспектілері
Бұл курста кванттық физика және конденсирленген орта физикасындағы физикалық нысандар мен әртүрлі физикалық процестер мен күйлерді сипаттайтын негізгі ұғымдар мен теориялар қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы программалық қамсыздандыру (PhotoShop, CorelDraw, Gimp. Sketch)
Растрлық және векторлық жұмыстың негізгі ұғымдары мен принциптері сипатталған жеке компьютердегі графикалық кескіндер. Компьютерлік графиканың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері қарастырылады. Ең қысқа шолу танымал графикалық пакеттер. Photoshop нүктелік кескін өңдеу пакетінің негізгі функциялары егжей-тегжейлі қарастырылған және векторлық сурет CorelDRAW. Осы бағдарламаларда жұмыс істеудің әдістері мен тиімді әдістері көрнекі мысалдармен ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сервер тілдерін программалау (Python, Java, Perl, РНР)
Бұл пәннің мақсаты-студенттердің компьютерлерді жергілікті желілерге біріктіру саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, интернет желісінде қолданылатын деректер алмасу хаттамаларын Ғаламдық телекоммуникациялық ғаламтор желісіне жергілікті желілерді біріктіру; студенттердің гипермәтін белгілеу тілін, стильдердің каскадтық кестелерін, клиенттік және серверлік скриптік тілдерін қолдана отырып интернет-ресурстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
WEB бағдарламалау
Пәннің негізгі міндеттері: web-бағдарламалаудың негізгі концепциялары мен тәсілдерін оқу. заманауи web-технологиялар туралы түсініктерді кеңейту. web-қосымшаларды құру үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдану дағдыларын меңгеру. зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды, порталдарды құру кезінде дербестікті дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad)
Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad) курсының мақсаты – нақты әлемнің заңдарын математикалық модельдеу және практикалық қызметте таным заңдарын қолдану үрдісінен туындайтын, компьютерге - бағытталған есептеу алгоритмдерін шешу үшін студенттерді әзірлеу. Тақырыптар тізбесі: математикалық және статистикалық есептерді шешу үшін топтамалар. MathCAD пакетінің мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрономия
Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын тануда және әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы принципті рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Осы курс аясында ақпараттық қауіпсіздіктің мәні мен түсінігі, оның құрамдастарының сипаттамасы; елдің ұлттық қауіпсіздік жүйесіндегі ақпараттық қауіпсіздіктің орны; ақпараттық қауіпсіздік қатерлерінің көздері және олардың алдын алу шаралары қарастырылады; құпия ақпаратты құру, өңдеу, беру үдерісіндегі өмірлік циклдер; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи құралдары мен тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жылу техникасы
Курс келесі сұрақтарды қамтиды : термодинамикалық жүйе және қоршаған орта;термодинамикалық жүйелер: жабық, ашық, оқшауланған;термодинамикалық процестер; газдар мен булардың ағуы және дросселденуі; жылуөткізгіштік, конвективті жылу алмасу; сұйықтың қозғалысының ламинарлы және турбулентті режимдерінде жылу алмасу процесі; сәулеленумен жылу алмасу; жылу беру; жылу алмасу аппараттары ;термодинамикалық циклдер; циклдық булы су қондырғылары. бу машиналарының кері циклдері; жылу шығындарын кәдеге жарату
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Статистикалық физика және термодинамика
Бұл курста Термодинамика және статистикалық физика негіздері, оның әдістері және нақты есептерді шешу үшін заманауи физиканың даму тенденцияларын есепке ала отырып, маңызды физикалық қосымшалар берілген. Қысқаша мазмұны: статистикалық жүйе зерттеу объектісі ретінде; жабық жүйелердің термодинамикасы; ашық жүйелердің термодинамикасы;классикалық статистикалық механика; кванттық статистика; тепе-тең емес термодинамика негіздері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық физика курсының таңдаулы тараулар
Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
Бұл курс деректермен жұмыс істеу үшін арнайы құралдар құру қарастырылған-деректер базасының құрылымын редакциялау, оны деректермен толтыру, іздеу, сұрыптау, берілген өлшемдер бойынша деректерді іріктеу, есептерді қалыптастыру. Сондай-ақ қолданбалы міндет үшін ақпаратты өңдеуді автоматтандыруды қамтамасыз ететін бағдарлама немесе бағдарламалар кешені болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехниканы енгізу
Бұл пән келесі тақырыптарды қамтиды: Робототехника қолданбалы ғылым ретінде; робототехниканы зерттеуге арналған жабдық; робототехникалық конструктордың электрондық және құрылымдық компоненттері; LEGO конструкторының негізіндегі роботтар модельдері; робототехникалық конструкторлардың бағдарламалық қамтамасыз етуі; LEGO Mindstorms графикалық бағдарламалау ортасы; Қимылмен бағдарламалау; Датчикті бағдарламалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Космология және қазіргі астрофизика
Бұл курста ғаламның, оның шығу тегі және эволюциясы туралы жалпы түсінік қарастырылған, негізгі астрофизикалық нысандар, оның ішінде жұлдыздар мен күн, галактиканың Күн жүйесі, тұмандық, қара тесіктер; астрофизика мен космология алдында тұрған заманауи міндеттер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сымсыз компьютерлік желілер және компьютерлік желілерде ақпаратты қорғау
Бұл курс Компьютерлік желілер мен желілік бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және басқару әдістемесі мәселелерін қамтиды; - компьютерді желіге біріктіру тәсілдері - жабдыққа бірлесіп қол жеткізу тәсілдері - бағдарламаларды бірлесіп пайдалану тәсілдері - файлдарды бірлесіп сақтау тәсілдері Компьютерлік желілер бойынша АЖ қауіптерінің түрлері және есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері,ақпаратты қорғау технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта физикасы
Курстың мақсаты экологиялық нормаларды сақтау қажеттілігіне және жеке мінез-құлық пен қызметте тиісті ережелерді қолдануға дайын екендігіне сендіруді қалыптастыру ;экологиялық мәдениетті арттыру. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: экология, табиғатты қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану мәселелері туралы; мектеп физикасы курсының негізгі тірек экологиялық түсініктері туралы түсінікке ие болуы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- физика және информатиканың теориялық және практикалық білімдерінің өзара байланысын, сонымен қатар оларды заманауи технологиялар мен есептеу және зерттеу әдістерінде, ғылыми және өндірістік мәселелерді шешуде және жаратылыстану ғылымдары аясындаөзіндік жетілуде, физика мен информатиканы оқытудың жаңа технологияларына сәйкес оқыту әдістерінде қолдана білу
- оқыту және тәрбиелеу үдерістерін және олардың психологиялық негіздерін; тәрбие және білім беру жүйелерін; білім беру жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын; педагогикалық зерттеу әдістерін; физиканы оқытуда қолданылатын қазіргі педагогикалық технологияларды қолданудың мәні мен принциптерін; ерекше қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу әдістерін; инновациялық технологияларды оқыту үдерісіне енгізу кезінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін құруды; білім беру әсерлерін бағалау тәсілдерін білуі
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды қазіргі заманғы сандық және символдық математикалық пакеттерді, техника мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен физика негіздерін пайдалана отырып, оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, қолданбалы есептердің кең ауқымының математикалық модельдерін талдау кезінде одан әрі пайдалана отырып, компьютерлік математикалық білімді кеңейтуде меңгереді
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- компьютерлік шабуылдарды анықтау технологиясын және олардың мүмкіндіктерін; қазіргі компьютерлік жүйелерге негізгі осалдықтар мен типтік шабуылдарды; компьютерлік желілерді қорғау әдістерін; ақпаратты қорғаудың желілік бағдарламалық-аппараттық құралдарының жіктелуі мен жалпы сипаттамасын; қорғалған компьютерлік жүйелерді әкімшілендірудің негізгі принциптерін; ақпаратты қорғаудың қазіргі заманғы бағдарламалық-аппараттық құралдарымен әдістерін жүзеге асыру ерекшеліктерін білу
- математика, физика және информатика пәндерінің негізгі ұғымдары мен әдістерін білімін және түсінігін көрсету, нақты жағдайлардағы негізгі физикалық, ақпараттық процестерді ажырыта білу, физикалық, техникалық және өндірістік жүйелердегі ақпараттар процестерінің ағымындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау
- физикалық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдану; физикалық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру; әртүрлі күрделі есептерді шеше білу, математикадан, информатикадан және физика пәндерінен алынған жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның білімі мен негіздерін пайдалану
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- алгоритмдерді формальды түрде орындай білу, виртуалды іске асырушыларды басқару алгоритмдерін құру, таңдалған бағдарламалау ортасында графикалық кескіндерді салудың қарапайым алгоритмдік мәселелерін шешуге арналған бағдарламаларды орындау, дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламалар мен білім беру қызметтерін қолдану
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінің жаңа нысандарын, критериалды бағалау жүйесін пайдалану
- астрономияның негізгі ұғымдарын, қазіргі космологияның негізгі постулаттарын және әлемнің эволюциясының әртүрлі сатыларында болып жатқан негізгі процестердің ерекшеліктерін білу және түсіну