7M01403 Көркем еңбек және жобалау в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру жүйесіне арналған заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды, ғылыми-зерттеу құзыреттерін меңгерген көркем еңбек және жобалау саласындағы бәсекеге қабілетті білікті магистрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пән басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, оларда еңбектің осы түрін зерттеудің толық бағдарлы негізін құруға, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Студенттерді басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп қырлы мазмұны туралы заманауи түсініктермен таныстыру; кәсіби қызметті табысты іске асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Профильдік пәндерді оқытудың әдістемесі
Пән білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және оқытудың диагностикалық мақсаттары негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауға бағытталған кәсіби бағыттағы оқытушыны әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курсты оқу қазіргі заманғы оқыту технологияларын қолдана отырып, бейіндік пәндерді жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудің қазіргі педагогикалық аспектілері
Пән болашақ магистрлерде кәсіби оқытудың заманауи мәселелері туралы жүйелі теориялық білімді, құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, визуалды ақпараттың, сәйкестендірудің және коммуникацияның ғылыми жобалық жүйелерін әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты - жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеу, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыру, жобалау технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, жоғары мектепте инновациялық және АКТ-ны жетілдіру. Пән ғылыми-педагогикалық практикадан өту үшін қажетті негізгі білім, білік, құзыреттілік базасын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Пән магистранттарда жоғары оқу орнында оқу қызметін ұйымдастыру және білім беруді жаңғырту жағдайында жоғары мектепте оқыту әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, өз пәнін оқытуды ұйымдастыру, сабақтарды ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, өз білімін беру дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Пән кәсіпкерлік ойлау мен инновация арасындағы байланысқа бағытталған. Курс табысты өсудің маңызды салаларына, соның ішінде дизайнерлік ойлауға, ашық инновацияларға, бизнес үлгілеріне, өнімнің нарыққа сәйкестігіне және қаржыландыруға бағытталған. Бұл курс табысты кәсіпорын құру дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы
Пән болашақ кәсіби оқыту педагогының ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімдері мен технологияларын игеруге, педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын меңгеруге, педагогтің зерттеуші ретіндегі педагогикалық этикасының құндылықтарын қалыптастыруға, ғылыми зерттеулердің технологиялары мен әдістерін меңгеруге және т. б. бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметегі психологиялық-педагогикалық бейімделу
Пән кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін терең зерттеу негізінде магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады, бейімделудің психикалық процестерімен, кәсіби даму заңдылықтарымен және кәсіби өзін-өзі анықтау заңдылықтарымен, сондай-ақ педагогиканың, қарым-қатынас психологиясының, шағын топ психологиясының және топаралық қатынастар психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарын білумен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Пән кәсіби қызметті түсінуге және рефлексиялық мінез-құлықты дамытуға, өзін-өзі реттеуге және мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыру қабілетіне негізделген идеяларды зерттейді. Курстың бөлімдерінде: жұмыс туралы ғылымның қалыптасу және даму тарихы, жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру шаралары көрсетілген. Курсты зерттеу ұтымды басқару әдістері мен технологияларын игеруге және оқытушының педагогикалық қызметін ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Бұл курстың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы заңдардың мысалдарын келтіру және оның салдарын түсіндіру, сыбайлас жемқорлық проблемаларының алдын алу стратегияларын анықтау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен ұйым мәдениеті мен осы бағыттың талаптарын сақтау бағдарламалары арасындағы өзара байланысты сипаттау болып табылады. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимылдың негізгі шаралары ретінде комплаенс қызметін күшейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек және кәсіптік оқыту мазмұнынынң ғылыми-әдістемелік негіздері
Пән проблемалық оқытуды қолдануға сындарлы-қызметтік тәсілге бағдарланған магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында қазіргі уақытта өзекті болып табылатын кәсіптік оқытудың заманауи әдістемесі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау әдістемесін зерттеу
Пән құрылымды, логикалық ұйымды, іздеу және шешім қабылдау әдістері мен құралдарын, әрекет ету принципін және белгілі бір қажеттіліктерді барынша қанағаттандыратын әлі жоқ объектінің құрамын зерттеуге, сондай-ақ берілген жағдайларда объектіні құру үшін қажетті сипаттаманы жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнімдерді прогрессивті өңдеу
Пән материалдар мен бұйымдарды өндірудің прогрессивті технологиялық процестерін қолдану мүмкіндіктерін зерттейді, олардың химиялық құрамына және термиялық және механикалық өңдеу әдістеріне байланысты материалдардың заңдылықтарын, құрылымы мен қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби педагогикадағы педагогикалық эксперименттің нәтижелерін жоспарлау және өңдеу
Пән педагогикалық зерттеулерді жоспарлау кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелерінің негізгі түрлерін зерттейді. Курстың бөлімдерінде: педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, ғылыми жұмыс түрлері, зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Оқу курсы магистранттардың кәсіби педагогика мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем-қолданбалы өнер
Пән кәсіби дайындық процесінде көркем-қолданбалы өнерді зерттеуге, халықтық сәндік-қолданбалы өнердің тарихи өзгеруін ашуға, халықтық мәдениеттің ою-өрнектерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында өзін-өзі көрсету, қиялды ояту, рухани байыту, сондай-ақ мұғалім үшін қажет табандылық пен шыдамдылықты қалыптастыру мүмкіндігімен қолмен шығармашылықты оқытуға талдау жасалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік технологиясы
Пәнді оқу біртұтас педагогикалық процесс технологиясының негіздерін меңгеруге, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға, магистранттарды болашақ мамандардың кәсіби шеберлігінің қалыптасуына ықпал ететін педагогиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби оқытудың заманауи тұжырымдамалары
Бұл пән психологиялық-педагогикалық, заманауи кәсіптік білім беру парадигмасының тұжырымдамаларын зерттейді, негізгі стратегиялық бағдарлардың сипаттамаларын, әдіснамалық тәсілдерді және қазіргі заманғы кәсіптік оқытудың даму тенденцияларын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды және сәндік-қолданбалы өнерді зерттеу теориясы мен әдістемесі
Пән бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың жүйелі әдістері мен технологияларын зерттеуге, оқу процесіне инновацияларды, визуалды және сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың практика- бағдарлау әдістері мен технологияларын экстраполяциялауға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек пен кәсіптік оқытудағы оқытудың инновациялық әдістері
Пән көркемдік-технологиялық білімге негізделген саралау әдістерін қолдана отырып, әр түрлі топтарда заманауи жоспарлау және оқу іс-әрекетін ұйымдастыру туралы идеяны қалыптастыруға бағытталған, ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құруға және дамытуға, кеңістіктік және көрнекі көріністерді, қиял мен байқауды қамтамасыз ететін педагогикалық ойлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жиекті тігісті инновациялық өңдеу әдісі
Пән тігін бұйымдарының заманауи үлгілерін зерттеуге, тігін бұйымдарын Құрастырудың технологиялық процесін жобалауға, құрастыруға және әзірлеуге, модульдің қозғалыс бағыты бойынша инеге қатысты автоматты түрде бағдарланған инновациялық әдіспен жиек және әрлеу тігістерін орындауға және Еңбек өнімділігі мен сапасын арттыратын бөлшектердің жиегінің қисаюына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік білім берудегі ақпараттық технологиялар
Пән заманауи білім беру процесін құрумен байланысты тиімді кәсіби қызметті зерттеуге бағытталған, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады. Білім беру жүйесін ақпараттандыру процесінің сипаттамасын зерттейді, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бағыттары мен әдістері ашылады. Кәсіптік білім беруді ақпараттандыру критерийлерін зерделеуге ерекше назар аударылады, ақпараттық-білім беру жүйесін жобалау аспектілері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-менеджмент
Пән арт-менеджердің кәсіби қызметін ашуға бағытталған. Арт-менеджер қызметіне қойылатын заманауи талаптармен, шығармашылық жобалармен жұмыс істеу шарттарымен, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару қызметінің ерекшеліктерімен танысу. Сонымен қатар, курс магистранттарды арт-менеджер қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерімен, арт-индустрия саласында жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінің моральдық-этикалық негіздерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философияның қазіргі заманғы ғылыми жетістіктері мен даму үрдістерін талдау және бағалау әдістерін түсінеді. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін шет тілінде коммуникативтік технологияларды меңгереді, сөйлеудің ғылыми және ресми-іскерлік стилінің жазбаша мәтіндерін жасайды.
- Педагогикалық ғылымның проблемаларын, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу-тәрбие процесінің құрылымын талдайды. Талдау және өзін-өзі бағалау негізінде білім беру қызметінің басымдықтарын және оны жетілдіру тәсілдерін айқындайды және іске асырады, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгереді.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерін түсінеді, мүдделер қақтығысын болдырмайды және шешеді, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтайды. Алған білімін кәсіби салада қолданады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Инновацияларды талдайды және оқу процесіне экстраполяциялайды және оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларын интеграциялау тетіктері мен қағидаттарын білу негізінде кәсіпкерлік элементтерімен көркем еңбекті және кәсіптік оқытуды жетілдіреді, оның ішінде жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін жобалайды және әзірлейді.
- Білім алушылардың зерттеу дағдыларының диагностикасын жүргізеді, пәндік салада және көркем еңбек пен кәсіптік оқытудың мазмұнында ғылыми зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін, ғылыми ақпаратты сыни талдау тәсілдерін, педагогикалық эксперимент нәтижелерін жетілдіру және жоспарлау және өңдеу дағдыларын игереді, бейінді пәндерді оқыту әдіснамасында бағдарланады. Білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін анықтайды және шешеді.
- Білім, ғылым және инновацияларға интеграцияны ескере отырып, оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді синтездейді, қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, жоғары мектеп пен кәсіптік оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық аспектілерін өзектендіреді. Білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, елде және шетелде педагог даярлау тәжірибесін жүйелейді.
- Көрнекі және сәндік-қолданбалы өнер, арт-менеджмент зерттеулерін заманауи нарық жағдайларына бейімдеумен синтездейді. Талдау және эксперименттік зерттеу кезінде кәсіби қызметте қолданылатын қолданбалы өнердің теориялық және практикалық білімдерін, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, көркем қолданбалы өнер саласындағы ғылыми-зерттеу және есептеу, талдау қызметінде жаһандық ақпараттық ресурстарды өз бетінше пайдалану дағдыларын меңгерген.
- Көркем еңбек және кәсіби оқыту жүйесінде дағдылар мен құзыреттерді қолданады. Өнімді, оның ішінде бұйымдар мен шеткі тігістерді өңдеу бойынша жобалау мен талдауды жүргізеді және көркем еңбек пен кәсіби оқытуда зерттеу дағдыларын қолданады және объектілер мен технологиялық процестерді моделдеудің заманауи компьютерлік әдістерін қолдана алады.