Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01403 Көркем еңбек, графика және жобалау в QYZPU

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Жобалық ғылыми білім беру қызметтегі компьютерлік технологиялар

    Магистранттар дизайндағы заманауи компьютерлік технологиялармен және оларды жобалық, ғылыми және оқу іс-әрекетінде қолданумен танысады. Олар ақпараттық жүйелер мен технологияларды, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді, ғылым мен білім берудегі ақпараттық технологияларды, «Мультимедиялық технологияларды» оқиды.

    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылықты зерттеудің семантикасы

    Пәннің мақсаты магистранттардың көркем шығармашылықты ғылыми таным саласындағы семантикалық талдау ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар көркем өнердің семантиканың мәнін философия, эстетика және әдебиетпен байланысты талдау, зерттеу және деректерді визуализациялау жолдарын үйренеді. Көркем шығармашылықтағы бейнелерді, рәміздерді және өнер категорияларын талдау әдісін практикада қолдану дағдылары қалыптастырады.

    Несиелер - 4
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы

    Пән магистранттарға кәсіби педагогика саласындағы ғылыми әдістердің дамуы, зерттеу нысаны, ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар кәсіби педагогиканың нақты мәселелерін зерттеуде қолданылатын диагностика, талдау, бағалау әдістерді және зерттеу нәтижелерін жинақтау, жалпы қорытынды жасау, педагогикалық зерттеу нәтижелерін тіркеу, таратуды амалдарын меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі өнердегі жасанды интеллект қолдану әдістемесі

    Пән магистранттардың жоғары оқу орны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, шығармашылық жобалар орындау және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен шығармашылық жобаларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ тиімді білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Әлемдік және қазіргі заманғы өнердің тарихи теориясы

    Пән қазіргі заманғы өнердің қалыптасуын қарастырады. Өнер және модернизм баламасы, Постмодернизм. Ол өнердегі феминизмнің, концептуалдық және минимализмнің дамуын зерттейді, кэмпизм, ист-виллиджа, нео-поп өнерінің мәдени бейнелерін ашады. Өнердегі фотографияның гүлденуі. Заманауи өнер галереялар, сурет студиялар, суретшілер басқаратын кеңістіктер және т.б.

    Несиелер - 4
  • Графика және жобалауды оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар

    Магистранттар әртүрлі тұлғалық-белсенділікке және тұлғаға бағытталған педагогикалық технологиялармен танысады. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (графика пәндерін оқытуда мультимедиялық, интерактивті курстар, проблемалық, эвристикалық оқыту, дөңгелек үстел, жобалық әдіс және т.б.) және Кейс әдісіне негізделген оқу процесіне ұйымдастырудың ерекшеліктерін меңгереді

    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және моделдеу

    Магистранттар оқу барысында компьютерлік графиканың негізгі бағыттарын, модельдеудің негізгі принциптерін меңгереді. Олар модельдердің классификациясын, модель жасау технологиясын, модельдеудегі графикалық ережелерді зерттейді. Олар үлгілердің кезеңдерін, техникалық-экономикалық есептеулері бар сызбаларды, бұйымның және ұсақ бөлшектердің негізгі сызбаларын модельдеу ерекшеліктерін жасайды. Олар модельдеу нәтижелерін талдау және өңдеу арқылы өндірістік процестерде модельдеуді зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Дизайн теориясы және әдіснамасы

    Магистранттар жобалау және әзірлеу теориясының әдіснамасын, дизайнның анықтамасы мен түрлерін, оның ерекшеліктерін және даму тарихын зерттейді. Магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, өнеркәсіптік дизайнның жаңаша жетілдірілген заттық материалдық ортасын бірлік пен мазмұнның пропорциясы мен формасында үйлесімді қалыптастырып, көркем құрылымдау кезеңдерімен жүзеге асыру үшін алынған білімді тәжірибеде қолданады

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Көркем шығармашылық психология

    Пәнде «өнер психологиясы», «көркем шығармашылық психологиясы» т.б ұғымдардың мәні қарастырылады. Өнер психологиясын өнер таным ретінде, көркемдік техника, психоанализ және катарсис ретінде зерттейді. Ғылыми және көркем шығармашылықтың арақатынасын анықтайды. Көркем іс-әрекетті дамытудың педагогикалық шарттарын қиял, интуиция, ойлау және т.б. шығармашылықтың психологиялық аспектілерінде талдайды.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Көркемдік оқу іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Пән көркем білім беру саласындағы шығармашылық көркем іс әрекеттің зерттеу нысаны мен пәнін, көркемдік білім теориясының әдіснамасын меңгеруге бағытталған. Көркемдік оқу іс әрекет үрдісінде жоғары сапалы ғылыми зерттеу жүргізу үшін магистранттар қажетті дағдыларды игере отырып, көркем шығармашылық жобаларды іс жүзінде асыру үшін терең теориялық білімді практикалық әрекетінде қолданады. Ғылыми зерттеу әдістанаманың алғашқы ережелер мен категорияларды, негізгі заңдылықтарды оқытудың көркемдік білім беру проблемаларымен шешімін қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық инновация

    Магистранттар көркем білім берудегі педагогикалық инновациялық зерттеу технологиясын таңдауды, деректерді жинау, талдау процедураларын жоспарлау, зерттеу құралдарын әзірлеудің әртүрлі аспектілерін зерттейді. Көркем өнердегі педагогикалық инновацияларды шығармашылық индустриялар саласындағы білім беру жүйесінде түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Магистранттар ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу, білім беру саласындағы академиялық және практикалық іс әрекет құруда заманауи тәсілдерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Технологиялық дайындау практикумы

    Пәнді оқып-үйрену материалдық бұйымды өндірудегі технологиялық құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған. Магистранттар технологиялық жабдықтың классификациясын, оның тағайындалуын, конструкциясын және жұмыс принципін зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистранттар энергетикалық талаптар мен қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Графикалық жобалаудың ғылыми зерттеу әдістемесі

    Пән графикалық жобалау әдістемесінің мақсаты мен міндеттерін, оқытудың ғылыми әдістемелік бағытын қарастырады. Магистранттар графикалық дизайн бағдарламалық құралдарының негізінде шығармашылық өнердегі ғылыми зерттеу әдістемесінің өзекті мәселелерін талдайды. Олар өнердегі ғылыми-әдістемелік жұмыстың негізгі ұғымдарын және ғылыми таным әдістерін қолдануды, зерттеудің логикалық ережелерін, жобалаудың әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі көркемдік педагогикалық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері

    Пән қазіргі көркемдік білімнің өзекті мәселелері мен қайшылықтары ғылым, білім және өнер саласындағы теория мен тәжірибеде терең білім беруге бағытталған. Жалпы білім беру жүйесінде көркемдік білім берудің әдістемесі, оқытудың заманауи технологиямен байланысты маңызды зерттеу қырлары сипатталады. Магистранттар ғылыми зерттеудің тұтастық принципін философия мен көркемдік білім берудегі объективті және субъективтіктің арақатынасында ажыратады, жалпы ғылыми салалар және оның көркемдік білім берудегі маңызын анықтайды

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өнертану

    Пәннің мақсаты өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуге бағытталған. Пән оқыту өнерін және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуге бағытталған. Магистранттар Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасын, Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерін, көркем академиялардың пайда болуы және Тәуелсіз Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы кезеңдерін талдау және деректерді зерттеу әдістерін үйренеді. Тарихи ретроспективада өнер педагогикасының даму ерекшеліктерін түсіну, көркем шығармашылық қызметті меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 4
  • «Графика және жобалау» бейіні бойынша оқыту технологиясы

    Пәнді оқу кезінде магистранттар ақпаратты визуализациялаудың құралдары мен әдістерін, графикалық модельдеу және дизайн оқыту технологиясын меңгереді. Компьютерлік жобалау жүйелерін (АЖЖ); STAPRIM, «Грейс», «Леко», «АССОЛ», Лектра, Гербер, автоматтандырылған жобалау және визуализациялау құрылымын графикалық дизайн әдістерінде жасап үйренеді

    Несиелер - 5
  • Қазақ этнопедагогикасының әдіснамалық негізі

    Пән қазақ этнопедагогикасының мазмұны мен ерекшеліктерін, этнос теориясының дүниетанымдық мәнін зерттеуге бағытталған. Этнопсихологияның этнопедагогикадағы рөлі мен мәнін талқылау, зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, этнопсихология мен этнопедагогиканың өзара байланысын терең түсінуді дамытады. Ұлттық білім беру жүйесінде қазақ этнопедагогикасы педагогика ғылымының құрамдас бөлігі дербес оқу пәні ретінде қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Әдебиеттерді талдау, көркем білім саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды;
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басқару процестері мен оқыту әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді;
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады;
  • Ақпараттық, цифрлық, көркем еңбек, графика және жобалау саласындағы педагогикалық және жеке көркемдік-шығармашылық қызметтің нәтижелерін ғылыми зерттеу барысында талдауға, бағалауға және синтездеуге қабілетті; дизайн арт-жобаларын жасауда заманауи мультимедиялық технологиялар мен жаңа медианы пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді;
  • Жаңа білімді дамытуда ғылыми зерттеулер арқылы әдістемелік және тұжырымдамалық білімдерін қолдану, технологиялық құжаттаманы құру, оның ішінде заманауи компьютерлік технологияларды енгізу, жобалау, ғылыми және білім беру қызметінде қолдану дағдыларын меңгереді;
  • Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша көркем шығармашылық саласындағы оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті өнер педагогикасы және заманауи педагогикалық әдістер мен технологиялар туралы білімді меңгереді;
  • Әлемдік мәдениеттің әртүрлі дәуірлеріндегі өнердің ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдық аппаратты иелену, өнер түрлерінің жіктелуін білу, әлемдік және ұлттық мәдениеттің ерекше түрінде көрінетін әлеуметтік жүйенің құндылықтарын оқыту, қазіргі заманғы нарық талаптарына сәйкес келетін арт-жобалар жасау үшін визуалды өнер мен дизайн саласындағы қазіргі тенденциялар мен ағымдар туралы білімдерді меңгереді;
  • Эксперименттік зерттеу жұмысын жоспарлайды, ұйымдастырады, ғылыми жобаның мәселелерін шешудің тәсілдерін анықтайды және бағдарлама мен әдіснаманы жасайды; диагностика, талдау және қорыту негізінде ғылыми зерттеулердің кешенді мониторингін жүзеге асырады.
  • Оқу үрдісінде терең теориялық білімді заманауи және инновациялық технологияларда графикалық модельдеу нәтижесін талдайды, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жасанды интеллект көмегімен шығармашылық жобалардың нысанын презентациялайды;
  • Көркем білім беруде өнер педагогикасына қатысты кез келген ғылыми зерттеулер мен шығармашылық жобаларды жүргізу әдіснамасын тәжірибеде қолданады.
Top