Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02203 Дінтану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діндер тарихы

    Пәннің мақсаты: жалпы дін туралы кешенді түсінікті қалыптастыру. Бұл пән сенім негіздерін, діндердің пайда болу тарихын және дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Бұл пән буддизм, христиандық және исламның пайда болу алғышарттары мен негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану негіздері

    Курстың мақсаты - дінтану мамандығы және дінтанушының маман ретіндегі маңызы мен кәсіби қызметі туралы жалпы пікірді қалыптастыра отырып, ғылыми пікірталастарда дінтанулық түсініктерді, терминдерді, категорияларды ғылыми түсіндіруді жүйелеуді меңгереді. Пән аясында дінтанулық теориялар, діндердің шығу теориялары, дінтанулық әдіснама мен әдістемені меңгеру, дінтанушылардың негізгі қызметтері мен практикалық қажеттілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтанудағы кәсіби терминология

    Пәннің мақсаты - дінтанулық және діни түсініктерді, терминдерді, категорияларды ғылыми түсіндіру, мән мәтіндеу және негізгі діни категориялармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Курс барысында тұжырымдамалық-категориялық аппарат, жіктеу өлшемдері, кілт сөздер болып табылатын белгілі бір ұғымдар мен терминдер; діни құбылыстар мен процестерді түсіндірудегі кәсіби түсініктер; діни теориялар мен қасиетті мәтіндердегі ұғымдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдің кіріспе курсы (Араб / Латын тілі)

    Студенттерде болашақ мамандықтары контектстінде араб және латын тілдерінің маңыздылығы, оқу проблемалары мен әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Пән аясында тілдің қалыптасу тарихы, диалектілердің түрлері, грамматикалық жүйенің қызмет ету ерекшеліктері, пәннің терминологиялық аппараты, араб және латын тілдерінің таралу географиясы, араб мәдениетінің және латын жазбасының құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ұлттық діндер

    Курстың мақсаты – ұлттық діндердің ерекшеліктерін зерттеу және олардың әлемдік діндер мен жаңа діни ағымдардың дамуындағы маңызын зерттеу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: ұлттық діндердің пайда болу алғышарттары, Индуизм, Джайнизм, Иудаизм, Синтоизм тарихы. Конфуцийшілдік пен даосизм қытай мәдениетіндегі діни философиялық ілім ретінде. Ұлттық діндердің қазіргі замандағы ахуалы және көрінісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Діни этика

    Пәннің мақсаты - діни және діни емес адамгершіліктік жүйелер; этиканың дереккөздері (құқық, аскетика, философиялық этика, тәжірибелік этика) туралы түсінікті қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: этикалық жүйелердің философиямен, психологиямен, мәдениетпен және дінмен байланысы, діни этиканың негіздері; теологиялық көзқарастардың талдауы; діни этиканың негізгі түсініктері; әлемдік мәдениет жүйесіндегі діни-этикалық ілімдердің орны; этикалық теоцентризм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ ойшылдары дін туралы

    Пәннің мақсаты - қазақ ойшылдарының дін туралы оның орны туралы ұстанымдары мен негізгі идеяларын қарастыру. Пәнді оқу барысында дін мен ұлтшылдықтың өзара қарым-қатынасының аспектілері, адамның қоғам, басқа адамдар алдындағы және өзіне деген өнегелік міндеттерін түсіну, қазақ халқының діни түсініктерін зерттеуде қазақ ойшылдары мен қоғам қайраткерлерінің діни ізденістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Діни эстетика

    Пәннің мақсаты: студенттерде діннің эстетикалық саласының маңыздылығына қатысты, тәлім-тәрбиенің мүмкіншіліктері жайлы көзқарасты қалыптастыру. Осы модульді сәтті аяқтағанда діни сананың архитектоникасының негіздері мен спецификасын, паттерндер мен символиканы, өнердің жанрлары мен стильдерін, батысеуропалық және шығыстық діни мәдениеттің ерекшеліктерін түсінуге қатысты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Діни антропология

    Пән мақсаты – студенттердің діни мәселелерге байланысты негізгі теориялық және әдіснамалық ұстанымдарын қалыптастырып, діни антропологияның негізгі категориялық аппаратын түсіндіру. Пәнді оқу барысында қарастырылатын тақырыптар: діни антропологияның негізгі категориялары мен түсініктері, адамның шығу тегі, мәні және болмысы мәселелері бойынша антропология мен теология арасындағы диалог, адамның мақсаты, өлім және өлместік мәселесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Діни рәміздер теориясы

    Пәннің мақсаты - діни рәміздің пайда болуы мен қалыптасу тарихына және қазіргі кезеңдегі көріністеріне, діни рәміздер формаларына теориялық талдау жасау. Пәнді оқу барысында діни рәміз мәселесін талдаудағы ғылыми ұстанымдар мен көзқарастар, діндер жүйесіндегі рәміздің орны мен қызметі, діни ұйымдардағы рәміздерді салыстырмалы талдау, діни символдадың трансформациясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Шет тілінің практикалық курсы (Араб / Латын тілі)

    Пәннің мақсаты - тәжірибеде, яғни сакралды мәтіндерді түсіндіру мен аудармада қолдану және оларды сыни ұғыну дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында сакралды мәтіндер тілінің тарихы мен олардың методологиясы; ежелгі мәтіндерді аудару әдістемесі; аударма қызметі және сакралды мәтіндердің интерпретациясы; спецификалық араб дыбыстарының айтылуы; қиын емес араб лексикасы; оқу және жазу ерекшелігі меңгеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дін саласындағы мемлекеттік саясат

    Пәннің мақсаты - студенттерді дін саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі тұжырымдамаларының мазмұнымен таныстыру. Пән дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мақсаты мен міндеттеріне талдау жасауға; дін саласындағы мемлекеттік саясатты бағамдай, бағалай білуге, шетелдік тәжірибелермен салғастыра отырып, дін саласынағы мемлекеттік жобалар мен ғылыми зерттеудің шекаралары мен мүмкіндіктерін нақты түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі діни қозғалыстар мен культтер

    Пәннің мақсаты - жаңа діни қозғалыстар мен культтердің ерекшеліктерін ажырата білу, оларды өз бетінше зерттеп, олардың миссионерлік қызметтеріне талдау жасау. Пән аясында қарастырылады: жаңа діни ағымдардың спецификасы, альтернативті және маргиналды культтер; неохристиандық, неоисламдық, неоориенталистік қозғалыстардың; дәстүрлі емес және деструктивтік ағымдардың ерекшеліктері, жаңа діни ағымдар мен культтердің миссионерлік әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Рухани мәдениет тарихындағы еркін ойшылдық

    Пәннің мақсаты - адамзаттың әлеуметтік және рухани өмірінің тарихындағы дінге қатысты еркін ойлау ерекшеліктері туралы білімді және өзіндік аналитикалық көзқарасты қалыптастыру. Пәннің мазмұны еркін ойшылдықтың типологиясын, теизм, деизм, пантеизм, атеизм, клерикализм, антиклерикализм, сакрализация, секуляризация, постсекуляризация ұғымдарын түсіндіреді және олардың адамзаттың тарихи кезеңдеріндегі қоғамдық көзқарас ретіндегі көрінісіне сипаттамаларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кұран әдеби ескерткіш және қасиетті мәтін ретінде

    Пәннің мақсаты – студенттерді Құранның пайда болу және қалыптасу тарихымен, құрандық ғылымдардың дамуының тарихымен құран ілімі бойынша ерте дін мамандарының жұмыстарын кейінгі ғалымдардың еңбектерімен салыстыру. Осы модульді сәтті аяқтаған білім алушы қасиетті Құран мен Сүннетте бар діни фрагменттердің негізгі догмаларын, Құрандағы түрлі ұйғарымдар туралы түрлі пікірлерді дәстүрлі түсініктер көзқарасынан бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дінтанудағы далалық зерттеулер

    Пән мақсаты - далалық зерттеулерді жүргізудің әдістері мен әдіснамасының тәжірибелік дағдыларын кәсіптік қызметте дамыту. Курсты аясында қарастырылады: түрлі діни ағымдарды зерттеу негіздері мен әдіснамасы; дінді зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдемелері, кәсіби қызметте теориялық дінтанулық білімдер мен дінтанулық зерттеу әдістерін пайдалану, тәжірибелік жұмыста далалық зерттеу мәліметтерін қолдану, нәтижелерін талдау және жүйелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Эзотерикалық және мистикалық ілімдер

    Пәннің мақсаты - эзотерикалық және мистикалық ілімдер мен культтердің негізгі ұғымдарымен, принциптерімен, мәселелерімен және оның мәдениеттегі орнымен таныстыру. Осы пән бойынша келесі тақырыптар қарастырылады: эзотерикалық таным формасының дінмен, философиямен, ғылыммен байланысы; эзотерикалық білімнің формалары және оның қалыптасу механизмдері; қазіргі рухани өмірдегі эзотерикалық –мистикалық ілімдердің орны

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дінтанулық сараптама

    Пәннің мақсаты - студенттерді негізінен ғылыми, мемлекеттік, сот-құқықтық салаларда тиімді сарапшылық қызметке дайындау, кәсіби дінтанулық сараптаманың теориялық мәселелерімен таныстыру, дін саласындағы сараптамалық қызмет үлгілерін аналитикалық зерттеу және бағалау болып табылады. Пәннің мазмұны: дінтанулық сараптама түсінігі мен түрлері; дінтану сараптамасының әдістері; сот-дінтанулық сараптамасы; дінтанулық сараптама қорытындысының формасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дін психологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің дін психологиясының ғылым ретіндегі білімін, оның тарихи дамуы мен діни және діншіл адамдардың мәселелерін әдістемелік тұрғыдан түсінуін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қамтиды: діни топтар мен жеке тұлға психологиясы; дін психологиясының теориялары; бихевиоризмдегі діндарлық; әлемдік діндер психологиясы; жаңа діни ағымдардың психологиялық аспектілері; деструктивті тәуелді адамдармен психокоррекциялық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мамандық бойынша мәтінді аудару тәжірибесі (Араб/ Латын тілі)

    Пәннің мақсаты - студенттерде сакралды мәтіндерді түпнұсқа тілінен интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: сакралды мәтіндер тілі, сакралды мәтіндерді интерпретациялау және түсіндірме үшін тілдік білімдерін пайдалану; латын, араб тілінен ана тіліне және ана тілінен латын, араб тілдеріне аудару; ежелгі мәтіндерді аудару әдістемесін меңгеру, ойлау мәдениеті, ақпаратты қорытындылау, талдау, қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мұсылмандық ілімнің теологиялық мәселелері

    Пәннің мақсаты - мұсылман ілімінің пайда болу және даму үдерісін, исламның негізгі қағидалары мен тіректерін ашып көрсету. Мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Исламның пайда болуы және мұсылмандық ілім негіздерінің қалыптасуы; Ислам дінінің теологиясын дамытудағы Құран мен Сүннеттің рөлі; Иман және оның негіздері: иманның анықтамасы мен мазмұны, иман тіректері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының дін туралы заңнамасы

    Пәннің мақсаты – мемлекет-конфессиялық қатынастардың және мемлекет пен конфессиялардың өзара әрекеттесуінің құқықтық, заңнамалық және реттеушілік аспектілерінің ерекшеліктерін анықтау. Пәннің мазмұны дәстүрлі қоғамдағы моральдық-құқықтық қатынастардың тарихын зерттеуді, дін саласындағы реттеу бойынша нормативтік-құқықтық актілер мен құжаттарды сипаттауды, «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» заңнаманы талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Миссионерлік әдістері

    Пәннің мақсаты – миссионерлік қызметтің теориясы мен тәжірибесі туралы түсінік қалыптастыру, әртүрлі мәдени және діни контексттерде миссионерлік қызметтің әдістері мен стратегияларын түсіну және талдау. Пәннің мазмұны миссионерлік қызметтің тарихи және заманауи тәсілдерін, Қазақстан Республикасындағы миссионерлік қызметтің ерекшеліктерін, қазіргі әлемдегі миссионерлік әдістер мен стратегияларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Інжіл әдеби ескерткіш және қасиетті мәтін ретінде

    Пәннің мақсаты: Көне Өсиеттің пайғамбарлық кітаптарымен танысу және библиялық мәтінді, дереккөздердің құрылымы, жанры, авторлығы, тілі және маңызды діни қағидаттары тарапынан талдауға үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде христиандық ілімдер және ағымдар, христиандық сенімнің құпиялығы мен культтері туралы білімдер мен жалпы түсінікті, діни апологетика мәселелерімен байланысты арнайы әдебиеттермен жұмыс дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орталық Азиядағы суфизм

    Пәннің мақсаты - Орта Азияда сопылық ілімнің пайда болуы мен дамуы туралы, сопылық ағымдардың негізін қалаушы тұлғалардың ілімдері мен қызметі туралы жан-жақты білім беру. Негізгі тақырыптар: Мистицизмнің ерекшеліктері; Сопылыққа қатысты категориялыр мен ұғымдар; сопылықтың тарихи қалыптасуы мен дамуы; Тассауф кезеңі; Тарихаттар кезеңі; Тарихаттарға тән ортақ негіздер; Сопылықтағы маңызды мәселелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дін және дәстүр

    Пәннің мақсаты діни нормалар мен дәстүрлі ерекшеліктерге құндылықтық бағдарларды қарастыру. Осы модульде мәдениеттің діни сипаттағы элементтердің айырмашылықтары, діни және дәстүрлі құндылықтар жүйесі және қалыптасу себептері мен діни көзқарастардың ықпалымен мінез-құлықтың және өмірлік позициялардың өзгеруін зерттеудегі теориялық сұрақтары, дәстүрлі құндылықтарға ықпалы туралы тақырыптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дін социологиясы

    Пәннің мақсаты - діннің қоғамдағы рөлі туралы, классикалық және замануи дін социологиясы теориялары туралы түсінікті, әдіснамалық негіздері, социологиялық эмпирикалық әдістемелері туралы көзқарасты қалыптастыру. Пән дінаралық қарым-қатынастар (стратификация, діни бірегейлік, діни қақтығыстар) туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға; діни топтардың, конфессиялардың, діндар, діншіл және діндар емес тұлғалардың әлеуметтік өзара әрекеттестігін түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дінтанудағы деректану

    Пәннің мақсаты - дінтанушылардың базалық дайындығымен байланысты және студенттерде жеке деректанушылық зерттеу дағдысын қалыптастыру болып табылады Пәннің мазмұны қамтиды: деректерді таңдау және анықтау; деректану әдістемесі; деректану әдіснамасы мен теориясының жалпы мәселелері; діни дерек көздері және олардың жіктелуі; жазбаша діни дереккөздер; діни дереккөздердің мазмұндық ерекшеліктері; зерттеуші және дереккөз сыны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ислам философиясы

    Пәннің мақсаты Ислам философиясы саласында теориялық білімдерді қалыптастыру. Осы пәнді игеру барысында ислам ойшылдарының көзқарастары, ақиқат пен адасудың, білім мен сенімнің, адамзаттың өмірлік іс-әрекетіндегі рационалды мен иррационалдының өзара қатынасы, исламдағы сананың мәні, оның бейсанамен өзара әрекетінің, адамдардың мінез-құлықтарындағы, қарым-қатынастарындағы, жеке тұлғаның қалыптасуындағы рөлі туралы тақырыптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы дінтану тарихы

    Пәннің мақсаты - Қазақстандағы дінтану пәнінің даму тарихы мен маңыздылығын көрсету. Осы пәнді игеру барысында дінтану әдіснамасының тәжірибелерін зерттейтін негізгі ғылыми пәндердің концепциялары және заманауи пәнаралық тәсілдемелерді қолдануға қатысты, негізгі дінтану ғалымдарының еңбектерімен мамандыққа қатысты ақпараттар сарапталатындай, жүйелі тақырыптары қарастырылады. Нәтижесінде дінтанулық пәндер саласындағы ғылыми ақпаратты өздігінен жинақтап, талдау жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ханафи мазхабы

    Пәннің мақсаты студенттерді сунниттік исламдағы төрт құқықтық мектептердің бірі Ханафи мазхабының ілімімен таныстыру. Осы пәнді игеру барысындаХанафи мазхабының теориялық негіздері, мазхабтың негізгі идеяларымен ұстанымдарына, ханафи мазхабының діни-адамгершіктік мәселелерін сыни қарастыруға қатысты тақырыптары қарстырылып, Имам ағзам Абу Ханифаның ғылыми еңбектерін толықтай талдауға қатысты тапсырмалар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дін феноменологиясы

    Пәннің мақсаты - әртүрлі діни феномендердің өзара ықпалы мен өзара байланыс формаларын анықтау, дін феноменологиясының концептуалдық және әдіснамалық ыңғайларын игеру мүмкіндігін қалыптастыру. Пән келесі мазмұнды қамтиды: дін феноменологиясының негізгі концепциялары мен теориялары; діни тәжірибе, діни сана, діни рәсімдер мен ар-ұждан бостандығы, діни ғұрыптар, феноменологиялық әдістер, діни сананың трансформациясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шетелдік дінтану тарихы

    Пәннің мақсаты: эмпирикалық және теориялық білімдердің әдістерін зерттеу, дінтануды дамыту саласындағы ғылыми және ғылыми-зерттеу шетел әдебиеттерінде берілген тәжірибемен таныстыру. Осы пәнді игеру барысында дінтану әдіснамасын сипаттайтын негізгі категориялар, түсініктер, терминдер және дінтану әдіснамасының тәжірибелерін зерттейтін негізгі ғылыми пәндердің концепцияларын және заманауи пәнаралық тәсілдемелерді қолдананатын шетелдік ғалымдар мен ғылыми мектептер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы теология

    Пәннің мақсаты – студенттерде христиандық конфессиялар арасындағы айырмашылықтар, олардың пайда болу себептері, дамуы және осы айырмашылықтардың қазіргі жағдайы туралы нақты түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: салыстырмалы теология пәні; экуменистік кеңестердің догматикалық және экзегетикалық теологияны дамытуы; Православие шіркеуінің доктриналары; Рим-католик шіркеуінің доктринасы, құтқарылу, бастапқы күнә, қасиетті рәсімдер; протестанттық конфессиялар ілімінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Логика және діни риторика

    Пәннің мақсаты - студенттерге формалды логиканың негізгі қағидаттары туралы теориялық білімдер беру, оларда ойлау заңдарын және формаларын, тәсілдері мен операцияларын тәжірибеде қолдану дағдылары мен икемділігін дамыту және ойларын көркем жеткізу қабілеттілегін қалыптастыру. Пән келесі мазмұндарды қамтиды: діни мәтіндер риторикасы, риторикалық канондар құрылымы, дұрыс ойлаудың негізгі заңдылықтары, интуиционистік және конструктивтік логика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы діни жағдай

    Пәннің мақсаты - Қазақстандағы қазіргі діни жағдайды сипаттау, талдау жасау және көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында діни ахуалға жаһандық мәдени факторлардың әсері, әлемдік діни жағдайлармен салыстыру, Қазақстандағы қазіргі діни ахуалға баға беру, әлемдегі және Қазақстандағы этно-діни алуан түрліліктің қалыптасу тарихын талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Біліктілік жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - маманның сапалы дайындығы білікті дайындық пен қорытынды біліктілік жұмысын жазу үшін маңызды деректерді жинау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Біліктілік жұмысын ғылыми жобалауды жүзеге асыру үшін дипломдық жұмыста зерттеу әдістерін, дипломдық-біліктілік жұмысына қойылатын міндеттер мен талаптарды, қорытынды біліктілік жұмысын ұйымдастыру, тақырыптың өзектілігін бағалау, оның практикамен байланысын қолдану.Маманның сапалы дайындығы білікті дайындық пен қорытынды біліктілік жұмысын жазу үшін маңызды деректерді жинау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруды көздейді. Біліктілік жұмысын ғылыми жобалауды жүзеге асыру үшін дипломдық жұмыста зерттеу әдістерін, дипломдық-біліктілік жұмысына қойылатын негізгі міндеттер мен талаптарды, қорытынды біліктілік жұмысы бойынша жұмысты ұйымдастыру, тақырыптың өзектілігін бағалау, оның практикамен байланысын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дін философиясы

    Пәннің мақсаты - дінге қатысты мәселелер бойынша дәйектелген, жан-жақты қарастырылған, ғылыми дүниетанымдық позицияны қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: дін философиясының теориялары, философиялық теизм; дін философиясындағы онтологиялық, гносеологиялық, аксиологиялық мәселелер; конфуцишілдік даосизм философиясы; брахманизм, индуистік, буддалық философия, православтық философия, католицизм философиясы. Протестанттық философия. Ислам философиясы. Конфессиялықтан тыс синкреттік діндер философиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Діндер тарихы, дінтанулық теориялар, әдіснамалық негіздер мен дінтанудағы кәсіби терминологиялар туралы білімдерін қалыптастырады;
  • Әлемдік, ұлттық, дәстүрлі және жаңа діни қозғалыстар мен культтердің ерекшеліктерін сипаттай отырып, олардың философиялық, әлеуметтанулық, психологиялық және феноменоменологиялық аспектілеріне талдау жасайды;
  • Ғылыми зерттеулерде, қасиетті жазбалар мен мәтіндерді түпнұсқа тілде түсіндіруде, сондай-ақ көптілді және көпмәдениетті қоғамдағы коммуникация мәселелерін шешуде лингвистикалық әдістер мен әдіснамаларды қолданады;
  • Діннің мәдени жүйедегі орнын және оның адам мен қоғам өміріндегі қызметін зерттейді;
  • Діни және дінтанулық мәселелерді зерттеу барысында ғылыми (семиотикалық, нарративтік, далалық зерттеулер және т.б.) әдістерді пайдалана алады;
  • Қазақ ойшылдарының, ислам және христиандық теологияның әртүрлі мектептерінің діни сенім ұстаным мәселелерін, олардың тарихын, дін мен дәстүрге байланысты негізгі қағидалары мен ерекшеліктерін, этикалық, эстетикалық және семиотикалық құндылықтарын, әртүрлі діни және конфессиялық дәстүрлерге төзімділік қағидаттарына талдау жасайды;
  • Дін саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын айқындайтын құқықтық актілерді, дін және конфессияаралық қатынастардағы заңнаманы игеріп, аргументтей алады;
  • Ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және көпшілік алдында сөйлеу, риторикалық дәлелдеу және объективтік тұрғыдан жазбаша баяндау дағдыларын біліктілік жұмысының әдістемесін пайдалана отырып, сараптамалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыра алады;
  • Отандық және шетелдік дінтанудың даму ерекшеліктеріне салыстырмалы түрде талдау жасайды;
  • Кәсiпкерлiк, қаржылық сауаттылық, кәсiптiк қызметтiң стандартты мәселелерiн шешу, экология және адам қауiпсiздiгi дағдыларын меңгереді.
Top