6B01910 Арнайы педагогика в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай арнайы педагогика мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этикасы мен этикасын қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері және оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді. Педагогикадағы қазіргі теорияның ғылыми-теориялық тұжырымдамаларын қалыптастырады. Жаңартылған бағдарлам а бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. Оқытуда диагностика және бақылау дағдыларын меңгерген. Қазіргі мектепте оқытудың жаңа технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арнайы мектептің тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курсты оқу барысында мүмкіндігі шектеулі балалармен тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздері, оның мақсаттары, міндеттері, мазмұны, мәні талқыланады. Арнайы мектептегі тәрбие жүйесінің ерекшеліктері анықталды. Осы пәннің курсында тәрбиенің заңдылықтары, құралдары, формалары қарастырылады; арнайы ұйымдардағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектілері ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Пән заманауи цифрлық технологияларды, медиа платформаларды, электрондық мәтіндерді білім беруде сұранысқа ие, өйткені олар білім беру мүмкіндіктерін іске асыруға ықпал етеді, білім алушылар мен педагогтарды желілік әлеуметтік әлемнің орталығына орналастыра отырып, білім беру процесін тиімді құруға мүмкіндік береді . Жаңа цифрлық технологиялар дәстүрлі технологиялар негізінде шешілмейтін немесе нашар шешілетін білім берудің негізгі міндеттерін шешуге мүмкіндік береді. Цифрлық технологиялар білім беру сапасын арттыруға, білім беру ұйымының ішкі құрылымының табысты жұмыс істеуіне мүмкіндік береді, бұл ресурстарды жоспарлаудың цифрлық жүйелерін, құжат айналымының электрондық жүйелерін, басқарушылық шешімді әзірлеу мен қабылдауды қолдау жүйелерін пайдалануды білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән білім берудегі менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, педагогикалық менеджмент саласындағы өзінің кәсіби қызметінің мақсаттарын, міндеттерін уақтылы анықтау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын, менеджердің функционалдық - рөлдік репертуарын; -менеджмент технологияларын, әдістерін және өзін-өзі басқаруды қарастырады және меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім
"Инклюзивті білім беру" курсы инклюзивті білім берудің маңыздылығын ашады және Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің ерекшеліктерімен таныстырады. Курстың мазмұнында пәннің мақсаттары, міндеттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін білімнің қалыптасуының негізгі ұғымдары мен тарихы қарастырылады. Сонымен қатар, мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім берудің негізгі қағидаттары мен технологиялары ашылады. Қазіргі заманғы инклюзивті мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз ортаның ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі заманғы инклюзивті білім беру жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
" Бағалаудың олшемдік технологиялары " пәнін зерттеу оқу жетістіктерін бағалаудың ғылыми-теориялық критерийлерін қарастыруды қамтиды. Курсты оқу барысында оқытуды бағалаудың жалпы тәсілдері талқыланады, бағалау ұғымына, оның оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастырудағы рөліне анықтама беріледі. Сондай-ақ, критериалды бағалау технологиясы туралы түсініктер, оның моделі және оқу жетістіктерін бағалаудың технологиялық негіздері туралы ақпарат игеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акмеология негіздері
Акмеология негіздері- баланың шығармашылық дамуына, өзін басқа қырынан көрсете алуына және берілген құралдарды толықтай пайдалана алуына ықпал жасайды. Акмеологиялық бағытқа мыналар жатады: - ересек адамдардың өз бетінше даму заңдылықтары; - кәсіби шыңғая белгілі бір табысқа жету секторлары; - өзін-өзі тәрбиелеуге, білім беруге және бақылай білуіне үйретуге қызықтыру; - кәсіби шеберлік шыңына жету үшін ересек адамдардағы түзету, жетілдіру және қайта құра алатын қасиеттерді тиімді пайдалана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты-арнайы мектептің оқу бағдарламасымен және мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін оқыту міндеттерімен таныстыру. Ана тілін оқытудың әдістері мен әдістерімен, дайындық кезеңінде тілді оқытудың мазмұны мен әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін қолжетімді ретінде ана тілі бойынша оқу материалының көлемі мен мазмұнын меңгеру ерекшеліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогика
Курсты оқу барысында арнайы педагогика теориясы, дамуында кемістігі бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арнайы білім беру тарихы қарастырылады. Оның жекелеген салаларының қалыптасуына байланысты арнайы педагогикада ғылыми білімді дамытудың негізгі кезеңдері анықталды. Арнайы педагогика мен оның салаларының дамуына шешуші әсер еткен маңызды ғылыми идеялар, тұжырымдамалар, теориялар ұсынылған. Арнайы білім берудің ғылыми білімінің теориясы мен практикасын талдайды. Дамуында ауытқулары бар тұлғаның даму және әлеуметтену ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ осындай тұлғаның максималды тәуелсіздікке қол жеткізуі үшін кемшіліктерді түзету мен өтеудің жаңа жолдарын іздеумен айналысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалар дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері
Пәнді оқу барысында ерте жастағы балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері, мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте кешенді күтім жасау жүйесі мәселелері қарастырылады. Қазіргі заманғы арнайы білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі жас балалармен түзету-дамыту жұмысының тиімді технологияларын пайдалана отырып оқыту мәселелері ашылады. Олар негізгі ұғымдармен жұмыс істейді: түзету, өтемақы, айыру, жарақат және т.б. балалардағы бастапқы ақаулардың пайда болуына ықпал ететін негізгі себептерді сипаттаңыз. Балалардағы психикалық дамудың негізгі заңдылықтары (дизонтогенез) және олардың педагогикалық және медициналық практика үшін маңызы талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология
Пәнді зерттеу жоғары жүйке қызметінің нейрофизиологиясының негізгі мақсаттары мен міндеттерін қарастырады. Студенттер жүйке жүйесінің дамуын, жүйке тінінің құрылымын және миды ынталандыратын жүйелерді, вегетативті жүйенің және мінез-құлықтың мінез-құлқын реттеудің физиологиялық механизмдерін, мидың когнитивті, моторлы және сенсорлық жүйелерінің физиологиясын, жоғарғы жүйке жүйесінің қызметін зерттейді. Ол жоғары жүйке қызметінің әртүрлі типтері бар адамдардағы нейрофизиологиялық процестерді, адамның жоғары жүйке қызметінің жеке ерекшеліктерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Мектепте қашықтықтан оқыту (сабақты)өткізу әдістемесі заманауи электрондық құралдарды, коммуникативтік жүйелерді пайдалана отырып, білім алушылардың оқу материалын өз бетінше оқуын барынша қосуды, өзін-өзі оқытуға және білімнің өзін-өзі бақылауына ықпал ететін оқу-әдістемелік құралдарды пайдалана отырып, тьютордың басшылығымен оқытуды дараландыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психопатология негіздері
Пәннің мақсаты - психикалық дезадаптацияның негізгі формалары мен шекаралық жағдайлардың клиникалық нұсқалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және студенттерде әртүрлі белгілердің, синдромдардың, патологиялық жағдайлар мен аурулардың даму механизмдері, психикалық ауру балаларды психопатологиялық тексерудің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Олар балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық белсенділіктің жалпы ұғымдарын қарастырады. Синдромдардың дамуын және факторлардың әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын себептердің құрылымы мен динамикасы зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы мүмкіндігі шектеулі балаларға жаратылыстану пәндерді оқытудың әдістемесі
Курсты оқу барысында мүмкіндігі шектеулі балаларға жаратылыстану пәндерінің сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері талқыланады. Пәннің мақсаты -интеллектісі бұзылған балаларды жаратылыстану ғылымдарын оқыту теориясы мен технологиясының негізгі мәселелері туралы тұтас және көлемді түсінік қалыптастыру, оқыту теориясы мен технологиясының түзету бағытын көрсету, табиғаттану материалының мазмұны мен құрылымы, арнайы мектепте жаратылыстану ғылымдарын оқытудың құралдары, әдістері мен формалары арасындағы заңдылықтар мен қатынастарды ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік физиологиясы
Бұл пәннің негіздері адам мен жануарлар анатомиясы және физиологиясы, жалпы гигена мен медициналық гигиена, биохимия, психология, педагогика, цитология, генетика т.б. биологиялық және табиғат тану ғылымдарының табыстарына сүйенеді. Жасқа сай физиология мен гигиена- жас ұрпақтарды тәрбиелеудің, оларға жасына лайық білім берудің ақыл-ойын дамытудың, дені сау, сымбатты етіп өсірудің негізі. Ол балалар мен жастардың денесінің дұрыс өсіп дамуын, ақыл-ойының жетілуін қамтамасыз етіп, оған қажетті жағдайларды ұсыну арқылы түрлі аурулардың алдын алады, еңбек қабілетін күшейтеді, дене шынықтыру жолдарын, күн кестелерінің бала организміне тиімді түрлерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Генетика негіздері
Пән генетиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамалық және ғылыми аппараттарымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Генетикадағы зерттеу әдістерімен, популяциялық-генетикалық әдіспен, тұқым қуалаушылық негіздерімен таныстырады. Психикалық аурулардың генетикасын, тұқым қуалайтын жүйке және жүйке-бұлшықет ауруларының себебін түсінеді. Жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын ауруларын сипаттайды. Тұқым қуалайтын ауруларды емдеу мен алдын-алуды сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Анатомия, есту, сөйлеу және көру органдарының физиологиясы мен патологиясы
Осы пәнді оқу курсында есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылымы, қызметі, патологиясы туралы идеялар қалыптасады. Курстың мазмұны есту, көру және сөйлеу органдарының қызметін зерттеудің негізгі әдістерін ұсынады, сонымен қатар есту, көру және сөйлеуді оңалту мен алдын-алудың заманауи құралдары мен әдістерін сипаттайды. Балалық шақтағы жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық дамуының ерекшеліктерін талдайды. Балалар неврологиясындағы зерттеу әдістерін және балалардағы жүйке жүйесінің ауруларын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақыл-есі кем балалардың клиникасы
Пәннің мақсаты дамудың бұзылуының клиникалық ерекшеліктерімен, патологияның әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезімен, тұқым қуалайтын аурулармен, пренатальды және ерте босанғаннан кейінгі кезең патологияларының ерекшеліктерімен, бұзылулардың динамикасымен және дифференциалды диагностикасымен, емдік және педагогикалық іс-шаралармен, мүмкіндігі шектеулі балаларды тексеру әдістерімен: клиникалық, клиникалық-генеалогиялық, зертханалық, аспаптық, баланың психикалық сферасын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Minor бағдарламасы I
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) – білім алушылар қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқу үшін анықтаған пәндердің (немесе) модульдердің және оқу жұмысының өзге де түрлерінің жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздері
Пәннің мақсаты – жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмысының және бұзылуының негізгі принциптерін, жұлынның құрылымы мен қызметін зерттеу; мидың құрылымы мен қызметі, жоғары психикалық функциялардың қалыптасуы, жүйке жүйесінің ауруларын, негізгі неврологиялық синдромдарды, қозғалыс бұзылыстарының синдромдарын, сөйлеуді, сезімтал бұзылулар синдромдарын, есту, сөйлеу және моториканы зерттеу; жүйке жүйесінің әсерін зерттеу ішкі ағзалардың ауруларын дамытуға. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының себептерін талдайды; жүйке жүйесіндегі туа біткен және жүре пайда болған қабыну процестері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі тьютордың қызметі
"Инклюзивті білім берудегі тьютордың қызметі" курсының мақсаты мүмкіндігі шектеулі баланы білім беру және әлеуметтік ортаға сәтті қосу үшін жағдай жасайтын маман дайындайды, бұл білім беру процесі мен әлеуметтену процесінде мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке жұмыс жасайтын мұғалім, ол оқушылардың өзін-өзі анықтауына және өзін-өзі жүзеге асыруына көмектеседі. олардың әрі қарай кәсіби және қоғамдық өмір, олардың шындыққа эмоционалды-құндылық қатынасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты - арнайы мектептің оқу бағдарламасымен және арнайы мектепте математиканы оқытудың міндеттерімен, математиканы оқытудың әдістері мен әдістерімен, математиканы оқытудың пропедевтикасымен, түзету мектебінде математиканы оқытуды ұйымдастырумен, математика сабақтарының жүйесін жоспарлау мен құруды үйретумен, ақыл-ойы бұзылған балалардың математикалық білімді игеру ерекшеліктерімен және оларды жеңу жолдарымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Minor бағдарламасы II
Пәндері қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Түлектерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім беру сапасы мен игеру тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Танымдық әрекетті түзету және психомоторика сенсорлық процестер
Осы бағыттағы жұмыстың мақсаттары: сенсорлық процестерді, психомоториканы, танымдық қызметті дамыту және түзету; кеңістіктік түсініктерді қалыптастыру; бірнеше міндеттерде жүзеге асырылатын балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің тиімділігін бақылау мен өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру, дағдылар мен дағдыларды дамыту: психомоторика мен сенсорлық процестерді зерттеу. Психикалық қызметтің еріктілігін дамыту. Перцептивті-гностикалық функцияның дамуы. Кеңістіктік қабылдауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру мекемелерінде беймделген дене шынықтыру және емдік дене шынықтыру оқытудың теориясы мен технологиясы
Бұл пән емдік дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен технологиясын, сондай-ақ сабақтардың мазмұнын, емдік дене шынықтыру /ЕДШ/ құралдары мен әдістерін қарастырады. Әр түрлі ауруларға қолданылатын арнайы жаттығулардың сипаттамасына көп көңіл бөлінеді. Дене шынықтырудың негізгі міндеті-мүгедектің өзін-өзі тәрбиелеуі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын арнайы жаттығулардың сипаттамасына көп көңіл бөлінеді білімді өзін-өзі бақылау үшін сұрақтар қойылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың ақыл-ойының даму деңгейін диагностикалау
Бұл пәнде ақыл – ойы бұзылған балаларды психологиялық -педагогикалық диагностикалаудың ғылыми - әдістемелік негіздері ашылады. Курсты оқу барысында психологиялық-педагогикалық кеңес беру кезеңдері, олардың сипаттамасы қарастырылады. Арнайы психологиядағы диагностиканың психологиялық - педагогикалық әдістерінің даму тарихын қарастырады. Кешенді диагностика дағдыларын дамытады. Балалардағы даму бұзылыстары туралы заманауи идеяларды және балалардағы даму бұзылыстарын психологиялық – педагогикалық диагностикалаудың әдіснамалық принциптерін сипаттайды. Ауытқулары бар балалардағы даму бұзылыстарының психологиялық –педагогикалық диагностикасының міндеттерін қарастырады. Даму кемістігі бар балаларды зерттеуге кешенді көзқарас дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Пәннің мақсаты логопедияның негізгі ұғымдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, логопедия ғылымының қазіргі даму кезеңі туралы идеяларды қалыптастыру, логопедиялық әсердің принциптерімен, әдістерімен, жолдарымен, формаларымен, мазмұнымен теориялық және практикалық танысу; сөйлеу патологиялары, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, сөйлеу бұзылыстарын жеңу бойынша түзету жұмыстарының бағыттары туралы жүйелі ақпарат қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектелген балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Пәннің мазмұнында психологиялық - педагогикалық зерттеудің теориясы мен әдіснамасы мәселелері қарастырылады. Пәнді зерттеу ғылыми қызметті, оның мақсаттары мен міндеттерін, психологиялық - педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін қарастыруды қамтиды. Ұқсас жағдайларды шектеу мәселесін, баланың дамуын кешенді зерттеу принциптерін, даму кемшіліктерін диагностикалауды даму кемшіліктерін диагностикалау кезеңдерін жіктейді. Дифференциалды диагностика принциптерін талдайды. Медициналық тексерудің, психологиялық – педагогикалық тексерудің принциптерін қарастырады. ПМПК-дағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақыл-есі кем балаларға коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
Ақыл-есі кем балаларда коммуникативті дағдыларды қалыптастыру пәні мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады . Бұзушылықтары бар адамдарда коммуникативті қызметті қалыптастыру процесінің теориялық негіздерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке басын қалыптастыру процесіне сөйлеу кемістігінің әсерін талдайды. Сөйлеудің сезімтал кезеңінде көрсетілетін түзету көмегін көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Олигофренопсихология
Пән ақыл-ой кемістігінің негізгі себептерін (жүйке жүйесінің туа біткен ақауы, аурудың немесе жарақаттың салдары) қарастырады, ақаудың психологиялық ерекшеліктерін, формалары мен көріну дәрежесін және олигофренопсихологияның басқа ғылымдармен байланысын зерттейді. Олигофренопсихологияның даму тарихын қарастырады. Олигофренопсихологияны зерттеудің заманауи әдістерін талдайды. Әртүрлі бұзылулары бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін, даму заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы (түзету) мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік - тұрмыстық бағдарлау бойынша жұмыстың мақсаты мен міндеттерін; әлеуметтік - тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар жүйесін; мүмкіндігі шектеулі балаларда әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауды қалыптастыру әдістемесін зерделейді. Арнайы (түзету) мектепте әлеуметтік –тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар мен сабақтар өткізу дағдыларын меңгереді. Балаларда дұрыс мінез-құлықты қалыптастыру. Дамуында ауытқулары бар балалармен түзету-тәрбие жұмысының мазмұны мен негізгі бағыттары. Өзіңізге және айналаңызға қамқорлық жасау қабілетін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелі сөйлеу бұзылыстары кезінде түзету жұмыстары
Пән алалия, афазия кезінде сөйлеуді түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби білімін, практикалық дағдыларын және дағдыларын жетілдіреді. Бұл сөйлеу бұзылыстарының себептерін қарастырады. Ауыр сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды тексерудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Кешенді сөйлеу диагностикасы әдістерін аспаптық қолдану дағдыларын қалыптастырады. Логопедиялық жұмыстың нәтижелерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақыл-есі кем балаларда когнитивтік процестерді дамыту
Пән ақыл-есі кем балалардағы танымдық процестерді дамыту пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады. Ақыл-есі кем балалардағы когнитивті процестердің дамуының теориялық негіздерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке басын қалыптастыру процесіне когнитивті процестердің әсерін талдайды. Түзету көмегін көрсету дағдыларын қалыптастырады және танымдық іс-әрекетті дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерте балалық аутизмдегі психокоррекциялық технологиялар
Ерте балалық аутизмдегі психокоррекциялық технологиялар зерттеледі-ерте балалық аутизмдегі ақаудың ерекшеліктері мен түзетілуі және оның балалардағы көріну ерекшеліктері. Ерте балалық аутизм кезінде түзету-тәрбие және диагностикалық жұмыстың кәсіби практикалық дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді. Ерте балалық аутизм, ерекшеліктер және түзету туралы тұтас идеяны қарастырады. Ерте балалық аутизмнің (ЕБА) түсінігі, себептері. Ерте балалық аутизмнің жіктелуі (ЕБА). Ерте балалық аутизмі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логоритмика
Пән логопедиялық түзету жүйесіндегі логопедиялық ырғақ ережелерін, мәселелерін, ерекшеліктерін қарастырады. Логопедиялық ырғақ бойынша сабақтарды жүргізуде кәсіби практикалық дағдыларды жетілдіреді. Логопедиялық ырғақтарды қолдану нәтижелерін талдайды: сөздер мен қимылдарды корреляциялау қабілеті. Ол балалармен әртүрлі категориядағы логоритмикалық жаттығуларды жүргізу, сөйлеу және қозғалыс функцияларының бұзылуын түзету және өтеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету
Пәннің мазмұнында ауызша және жазбаша тіл бұзылған жағдайда педагогикалық түзету жұмыстарының әдістері мен әдістері, мектеп жасына дейінгі балаларды дұрыс сөйлеуді оқытуды ұйымдастыру формалары, ауызша және жазбаша тіл бұзылған жағдайда педагогикалық түзету жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру қарастырылады. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуін түзету әдістері қарастырылды. Әдістемелік жұмыстың мазмұнын, ауызша және жазбаша сөйлеудің ауыр бұзылулары кезінде логопедиялық жұмысты құру принциптерін талдайды. Ауызша және жазбаша бұзушылықтар кезінде логопедиялық көмек көрсету бойынша практикалық жұмыс дағдыларын сіңіреді. Логопедияның бірқатар негізгі санаттарында жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру мекемелерінде бейнелеу және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
Курстың мақсаты - осы санаттағы балаларды еңбекке тәрбиелеу және оқыту туралы білімді қалыптастыру. Курс студенттердің арнайы білім беру мекемесінде ақыл – ойы бұзылған балалардың мүмкіндіктерін, қажеттіліктерін ескере отырып, өз бетінше оқуға, қоғамда өз орнын іздеуге ықпал ететін кәсіптік білім алудың алғышарттары мақсатында түзету-дамыта оқытудың ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастыруды және әлеуметтендіруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қозғалыс саласын түзету ырғағы және дамуы
Пәнді оқу барысында қозғалыс саласын түзетудің кәсіби практикалық дағдылары мен дағдылары, сондай-ақ логоритмика құралдарын белсенді қолдану жетілдіріледі. Дамуында ауытқуы бар балалардың психомоторлық және сенсорлық функцияларды тексеру дағдыларын қалыптастырады. Сөйлеу бұзылыстарын жеңу үшін түзету жұмыс жүйесінде логоритмикалық сабақтардың нәтижелерін талдайды. Балаларда моториканы қалыптастырады, саналы қозғалыстарды көбейтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйретеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Курстың мақсаты –олигофренопедагогиканың негіздерін, оның арнайы білім беру жүйесіндегі орнын түсіндіру. Курс интеллектісі бұзылған балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесі бойынша терең әдіснамалық және теориялық білімді, арнайы (түзету) мектептердің оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ғылыми, әдістемелік негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар - инклюзивті практиканы жүзеге асыратын мұғалім қызметінің мақсаты инклюзивті топқа баратын әрбір баланың әлеуетін дамыту үшін оңтайлы жағдайлар жасау болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін мұғалім кәсіптік қызметінде арнайы кәсіби міндеттерді шешеді. Осындай міндеттердің бірі - технологияларды меңгеру, әдістемені, әдістерді, жұмыстарды ұйымдастырудың формаларын, сонымен қатар оқушылардың қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес оларды дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас барысында ауызша және жазбаша түрдегі тілдік дағдыны көрсете білу;
- Белгіленген критерийлерге сәйкес түзете-дамыту жұмыстарының тиімділігін бағалау;
- Өзінің кәсіби өсуін жобалау, командада жұмыс істеу.
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) адамдар үшін техникалық, қалпына келтіру, оңалту мен көмекші оқыту және қарым-қатынас құралдарын пайдалана отырып, түзету-дамыту сабақтарын жүргізу;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларды сүймелдеудің денсаулық сақтау принциптерін және денсаулығы мен қауіпсіз жүріс-тұрысына әсер ететін факторларды білуі мен түсінігін қолдану;
- Арнайы және инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасының даму тенденциясы және перспективасын қалыптастыру;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларға, олардың ата-аналары мен педагогтарына түзету-тәрбиелік көмек көрсетудің құралдарын және қоғамдағы толеранттық қатынасты ұсыну;
- Арнайы педагогика мен арнайы психологияның тұжырымдарын, арнайы білім беру және балаларды әлеуметтік қорғау жүйесінің құқықтық негіздерін білуі мен түсінуін көрсете білу;
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, жобалау, талдау және қабылдау, мақсаттар қою және оларға жету жолдарын таңдау;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларды бар балаларды диагностикалаудың, түзетудің, дамытудың және оңалтудың ғылыми-зерттеу, инновациялық, цифрлық және арнайы әдістерін қолдану;
- Сөйлеу тілі және басқа да бұзылыстары бар балаларды оқыту және дамытуға арналған оқу-бағдарламалық қамтамасыз ету мен логопедиялық құжаттаманы әзірлеу;
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;