Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04115 Digital маркетинг в Каспий қоғамдық университеті

Пәндер

  • Экономикадағы математика

    Пән экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдарын: матрицалар мен детерминанттарды, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін, олардың векторлары мен әрекеттерін, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулерді, экономикалық-математикалық модельдеуді, қолданбалы математикалық модельдерді, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын білуге және түсінуге үйретеді. Курс ақпаратты талдау арқылы аналитикалық және есептеу сауаттылығы дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән қажеттіліктерді, ресурстарды, тауарларды, қызметтерді, қоғамдық өндірісті, экономикалық жүйелерді, меншікті, нарықты, капиталды зерттейді. Кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастырады, факторлық кірістерді, жер аннуитетін, пайданы талдайды. Экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық және оның нысандары, инфляция және оның түрлері туралы дүниетанымды қалыптастырады. Курс ақша-несие және қаржы жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономиканың тенденцияларын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс әртүрлі мамандықтар (білім беру бағдарламалары) бойынша бакалавр студенттерімен құқық пен мемлекеттің жалпы теориясы саласындағы базалық білімді, сондай-ақ жекелеген құқық салалары конституциялық, әкімшілік, азаматтық, отбасылық, қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу, еңбек құқығы және басқа да салалардағы білімді игеруі үшін қажетті болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласындағы арнайы білімді игеруге және құқықтық мәдениеттің тиісті деңгейін қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлық бұзушылықтар мен көріністердің кез-келген түріне бітіспес көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер алған білімдерін практикада қолдана алады және өздерінің кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін жеткілікті дағдылар ала алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пән тұтынушылардың, кәсіпорындардың, Үкіметтің, әртүрлі ресурстардың иелерінің мінез-құлқын, сондай-ақ олардың арасындағы экономикалық ортадағы қатынастарды зерттейді. Курс микроэкономикалық деңгейде нарықтық орта оқиғаларын талдау, бағалау және болжау әдістемесін зерттейді. Микроэкономикалық талдау әдістерін білу таңдауды жүзеге асыруға, басқарудың ең дұрыс шешімдерін қабылдауға көмектеседі. Курс микроэкономикалық талдаудың негізгі құзыреттерін белгілейді. Теориялық талдау әдістерін практикалық мысалдармен және жағдайлармен байланыстыру ерекше ойлау тәсілін алуға және экономикалық интуицияны дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы қатынастар, оларды сәйкестендіру әдістері мен критерийлері, алдын алудың негізгі әдістері және экологиялық және өндірістік салалардағы жағымсыз элементтердің әсерін азайту, тіршілік факторларының қауіпсіздігі мен бақылауын қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сондай-ақ болжау, іс-шараларды әзірлеу, төтенше жағдайларды бақылау және жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік

    Пән экономика негіздері және кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша білім кешенін ұсынады, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде аналитикалық ойлаудың практикалық дағдыларын алуға ықпал етеді. Курс зерттелетін материал негізінде өз бетінше қорытынды жасау, кез-келген экономикалық жағдайда бағдарлау, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану, жеке және кәсіби бағытта өз қабілеттерін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пән студенттерді макроэкономика негіздерімен және макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерімен таныстыруға, макроэкономикалық талдау құралдарының кең спектрін ұсынуға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар макроэкономиканың негізгі мәселелеріне бағдарланады, негізгі макроэкономикалық модельдердің нәтижелерін біледі және қазіргі макроэкономикалық зерттеулердің бағыттарын түсінеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық математикалық әдістер

    Курс кәсіби қызмет саласына қатысты экономикалық процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті дайындықты қалыптастырады. Талданатын жүйені дамытудың балама сценарийлеріне еліктеу мақсатында экономикалық процестерді эмпирикалық талдаудың математикалық әдістері туралы теориялық білім қамтылады; басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін қажетті талдау құралдарын таңдау және алынған нәтижелерді мазмұнды түсіндірудің практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән қаржылық баламаларды салыстырмалы талдау, жинақтарды қалыптастыру, кредиттер алу, салықтарды төлеу, жеке және мүліктік тәуекелдерді сақтандыру және т. б. процесінде банктермен, зейнетақы қорларымен, салық органдарымен, сақтандыру компанияларымен өзара іс-қимыл негіздерін зерделеу арқылы жеке бюджеттің болашақ кірістері мен шығыстарын жоспарлау және болжау негізінде шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл жеке және мүліктік тәуекелдерді уақтылы сақтандыруға және қаржы нарығында жеке тұлғаларға қатысты алаяқтық белгілерін анықтауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Пән маркетингтің принциптері мен функцияларын, маркетингтегі стратегиялық жоспарлаудың мәнін, маркетинг ерекшеліктері бар өнімнің өмірлік циклінің кезеңдерін, маркетингтік зерттеу әдістерін, маркетингтік орта факторларын, сегменттеу критерийлері мен принциптерін, тауарды нарықта орналастыру жолдарын, сатып алу мінез-құлқының моделін, жаңа өнімді әзірлеу стратегиясын, тауарды бөлудің табиғаты мен мақсаттарын, баға стратегиялары мен әдістерін, маркетингтік коммуникацияның мақсаттары мен құралдары, жарнамалық қызметтің негіздері. Курс маркетингтік орта факторларын талдау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, маркетингтік зерттеулер жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін олардың нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән менеджменттің даму ерекшеліктерін, оның бағытын, тұжырымдамалық-қазіргі менеджменттің категориялық аппаратын, команданы қалыптастыру ерекшеліктері мен көшбасшылық сипатын, басқару іс-әрекетінің тәжірибесінде қолданылатын ұйымдық құрылымдардың негізгі түрлерін, бәсекелестердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау және талдау әдістерін, нарықтың әлеуетін және оған кірудегі кедергілерді бағалауды, іс-шаралар жоспарын әзірлеуді, экономикалық тиімділікті базалық бағалауды қарастырады. Курс менеджмент саласында арнайы білім, білік және дағдыларды игеру арқылы білім алушылардың кәсіби өзін-өзі дамуына ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық негіздері

    Пән-бұл студенттерге тек құқықтық аспектілерді ғана емес, сонымен қатар бизнеске әсер ететін экономикалық факторларды терең түсінуге көмектесетін пәнаралық бағдарлама. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу тетіктері, бизнес пен жалпы қоғам үшін сыбайлас жемқорлық әрекеттерінің салдары туралы білім береді, бұл әдептілік қағидаттарын дамытуға және кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде заңдарды сақтау қажеттілігін түсінуге көмектеседі. Студенттер кәсіпорындардың экологиялық жауапкершілігіне қойылатын талаптар, табиғи ресурстарды пайдалануға рұқсат алу рәсімдері, сондай-ақ экологиялық нормаларды бұзудың салдары туралы біледі, кәсіпкерлік мүмкіндіктерді талдауды, бизнес-жоспарларды әзірлеуді, нарық пен бәсекелестерді зерттеуді үйренеді, бұл кәсіпкерлік әлеуетті дамытуға және бизнестегі табысты мансапқа дайындалуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пән студенттерде әкімшілік-шаруашылық, ұйымдастырушылық-экономикалық және есеп айырысу-экономикалық жұмыстарды орындауға, сондай-ақ экономикалық процестерді басқаруға қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады. Студенттер кәсіпорынның даму мақсаттарын анықтау, кәсіпорынның әртүрлі түрлерін жоспарлауға қатысу, қажетті экономикалық талдауды жүзеге асыру, кейінгі жұмыста аналитикалық әдістерді қолдану қабілетін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг құралдары

    Пән нарықты түсінуге, кәсіпорынның клиентке бағытталған стратегиясын жасауға, интеграцияланған маркетингтік бағдарламаны құруға, мақсатты аудиториямен тиімді тұрақты қарым-қатынас орнатуға, сондай-ақ кәсіпорынды басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпаратпен қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін құралдар жиынтығы туралы білімді қалыптастырады. Курс студенттерге қазіргі заманғы кәсіпорындардың нақты және әлеуетті өнім/қызмет нарықтарымен өзара әрекеттесу кезінде бизнестің қолданбалы басқару мәселелерін шешуге қажетті маркетинг құралдарын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Статистика

    Пән студенттерге деректерді талдаудың бастапқы әдістері, статистикалық гипотезаларды тексеру, сондай-ақ оларды бағалаудың негізгі эконометрикалық модельдері мен әдістері, оларды қолдану салалары туралы түсінік береді; деректерді бастапқы талдауға және нақты статистикалық деректерді талдауға эконометрикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік беретін статистикалық пакеттер. Курс студенттерді экономикалық агенттермен шешім қабылдау кезінде сандық әдістерді қолданумен таныстырудың маңызды кезеңі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пән бухгалтерлік есеп теориясын, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен түрлерін, шаруашылық операциялардың құжаттарын, бухгалтерлік есептілікті, баға белгілеу ерекшеліктерін, бухгалтерлік есептің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді. Курс бастапқы есепке алу құжаттамасын ресімдеу, бухгалтерлік жазбаларды жасау әдістемесін, ағымдағы есепті ұйымдастыру және жүргізу әдістері мен тәсілдерін пайдалану дағдыларын; бухгалтерлік есеп объектілерін жіктеу және бағалау дағдыларын; бухгалтерлік жазбаларды жасау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау (Python)

    Пән әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді зерттеуге бағытталған. Бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және Python бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке даму модулі (Академиялық жазу, Дизайнерлік ойлау)

    Академиялық жазу - өз ойларын қысқаша, сонымен бірге сенімді ғылыми мәтін арқылы білдіру және негіздеу қабілеті. Ол жоғары оқу орнында табысты оқудың және одан әрі ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектілерінің бірі болып табылады, соның ішінде халықаралық деңгейде Дизайнерлік ойлау - студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның проблемасын түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және стартап

    Пән өзінің кәсіпкерлік жобаларын іске асыру үшін кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен модельдеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс студенттерге өз құзыреттерін, топтық жұмысын және іскерлік дағдыларын дамытуға көмектеседі, сонымен қатар идеяны іздеуден бастап өнімнің нарыққа шығуына дейінгі стартапты құрудың бүкіл процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Пән маркетингтік шешімдерді қабылдаудағы белгісіздікті азайту үшін маркетингтік ақпаратты жинаудың, өңдеудің және талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі құралдары мен негізгі принциптері туралы білімді қалыптастырады. Курс студентке маркетингтік зерттеулер кешенін шарлауға, тауарлар мен қызметтер нарығын маркетингтік зерттеу әдістемесін және маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруды басқару әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интернет-трейдинг

    Пән интернет-трейдинг жүйесі, сауда платформаларын ұйымдастыру үшін интернетті пайдалану мүмкіндіктері, демо-шот ашу мүмкіндігі бар сауда платформаларының құралдары, мәмілелерді жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты талдамалық қолдау және техникалық талдау құралдары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке қаржы

    Пән үй шаруашылықтарының қаржылық қатынастарының ерекшеліктерін, жеке қаржылық жоспарлаудың ерекшеліктерін, қаражатты инвестициялау құралдарын, жеке қаржылық шешімдер қабылдау тәуекелдерін, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау мүмкіндіктерін зерттейді. Курс жеке бюджетті сауатты жоспарлау, салық салу бөлігінде заңнамамен ұсынылған мүмкіндіктерді пайдалану, азаматтарды әлеуметтік (зейнетақы) қамтамасыз ету (жеңілдіктер, шегерімдер, жәрдемақылар және т.б.), қаржы жинақтарын инвестициялау құралдарын айқындау және қаржы нарығындағы тәуекелдерді бағалай алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-қосымшаларды әзірлеу

    Бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері, негізгі ақпараттық ресурстар, web-қосымшаларды әзірлеу кезінде іздеу және пайдалану әдістері; ақпаратты сақтау, өңдеу және ұсыну міндеттерін шешуге арналған заманауи серверлік бағдарламалау тілдері, мәліметтер базасы, технологиялар мен ресурстар туралы білімді; web-ресурстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес шешімдеріне арналған эконометрика

    Пән негізгі эконометрикалық модельдер мен оларды бағалау әдістері, статистикалық пакеттер туралы түсінік қалыптастырады, нақты статистикалық деректерді талдауға және бизнесте шешім қабылдауға эконометрикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытады. Курс студенттерге экономикалық жүйелердің дамуын модельдеу және болжау үшін қажетті ақпаратты өз бетінше жинауға, сақтауға, өңдеуге және бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • HR-менеджмент

    Пән персоналмен жұмыс жөніндегі бөлім қызметінің негізгі бағыттары, кадрларды іздеудің қазіргі заманғы технологияларына сәйкес персоналды іріктеу, жаңа қызметкерлерді тиімді бейімдеу тәсілдері, қызметкерлерді ынталандыру, бағалау және аттестаттау, оқыту және қайта оқыту тәсілдері, кадрлық құжаттамамен жұмыс істеу және талдау дағдылары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Пән әртүрлі тұтынушылардың сипаттамаларын және олардың мінез-құлқын зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді, қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында нарықты тауарлар мен қызметтермен қанықтыруды қамтамасыз ету негізінде тұтынушылармен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингті басқару

    Пән студенттердің маркетингті басқару жүйесі туралы білімдерін және маркетинг саласында шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға, маркетинг стратегиясын әзірлеуге, нарықтық жағдайды талдауға, тәуекелдерді талдауға, ұйым қызметінің тиімділігін бағалау үшін Кәсіпорынның сыртқы ортасын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SQL Data Bases

    Реляциялық мәліметтер базасы туралы білімді реляциялық деректер моделіне негізделген ең көп қолданылатын мәліметтер базасы ретінде қалыптастырады; реляциялық мәліметтер базасын басқару жүйелері және реляциялық мәліметтер базасын басқару жүйесінде сақталған деректерді басқаруға, реляциялық мәліметтер ағындарын басқару жүйесінде немесе құрылымдық деректерді өңдеу кезінде басқаруға арналған құрылымдық сұраныстар тілі (SQL) туралы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сату технологиясы және іскерлік келіссөздер жүргізу

    Тәртіп сату технологиялары, әлеуетті сатып алушыларды іздестіру және оларды тарту тәсілдері, жеке сату әдістері мен техникалары, негізгі клиенттермен қарым-қатынастарды басқару, сатып алу-сату шартын жасау процесін талдау, сатудың ақпараттық технологияларын пайдалану және іскерлік келіссөздер жүргізу дағдылары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетингтегі консалтинг

    Пән аутсорсингтік негізде маркетинг бойынша консультанттарды тарту мүмкіндігін ескере отырып, бизнесті кешенді талдауға, егжей-тегжейлі маркетингтік зерттеулерге негізделген маркетингтік консалтинг туралы білімді, маркетинг стратегиясын әзірлеу кезінде тәуекелдерді негіздеу және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік маркетинг

    Пән әлеуметтік маркетингті Денсаулық сақтау, білім беру, қоршаған ортаны қорғау саласындағы көптеген әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік маркетинг құралдары арқылы шешуге бағытталған қызмет түрі ретінде зерттейді: фандрайзинг, сатуды ынталандыру (коммерциялық сектор үшін) және демеуші брендтердің арнайы акцияларын ұйымдастыру (қоғамдық ұйымдар мен коммерциялық компаниялардың бірлескен акциялары).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пән мінез-құлық, когнитивтік және нейроғылымдар саласындағы іргелі принциптерді, жаңалықтарды және зерттеу құралдарын қолдану саласындағы білімді, дағдыларды және дағдыларды қалыптастырады. Курс осы білім салаларының қолданбалы бағыттарының ағымдағы даму тенденцияларын қарастырады. Осы салалардағы деректер мен әдістерді коммуникацияны басқару саласындағы практикалық сынуда, клиенттің профилі үшін коммуникациялық хабарламалардың әдістерін, арналарын және өзін оңтайландырумен коммуникациялық хабарламаларды жобалауда пайдалану логикасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салық және сақтандыру

    Пән салықтар мен сақтандыру, сақтандырудың, салықтар мен алымдардың түрлерін, негізгі элементтерін, заңды және жеке тұлғаларға салық салу кезіндегі салықтық жеңілдіктер жүйесі сияқты қаржылық категориялардың мәнін, қажеттілігі мен әлеуметтік маңыздылығын зерттейді, сондай-ақ студенттердің бизнесті қаржылық қорғау институты ретінде сақтандыру мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады. залалды өтеу, сондай-ақ бұзылған құқықтарды қалпына келтіру бойынша шығындарды өтеу бойынша дағдаларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық жарнама

    Пән цифрлық жарнама туралы білімді қалыптастырады, Интернет, әлеуметтік желілер, цифрлық дисплейлер, ақылды құрылғылар, ұтқыр коммуникациялық құрылғылар, тапсырыс беру, сатып алу, орналастыру және цифрлық жарнаманы жүзеге асырудың тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент

    Пән цифрлық маркетингтегі жарнаманы басқару саласындағы білімді, дәстүрлі жарнама алдындағы цифрлық жарнаманың артықшылықтарын, фирманың маркетингтік және бизнес-стратегияларын ескере отырып, компанияның дамуын басқару және цифрлық маркетинг саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін менеджментті пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесте жасанды интеллектті қолдану (практикум)

    Пән студенттерде бизнес-мәселелерді шешу үшін деректермен жұмыс істеудің озық әдістерін қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Курс негізінен жасанды интеллект технологиялары экономиканы және бизнесті жүргізу тәсілдерін қалай өзгертетініне бағытталған қазіргі уақытта экономикада қандай өзгерістер болып жатыр және болашақта жасанды интеллект технологиялары дамып келеді деп күтілуде. Курс сонымен қатар цифрлық экономиканың негізгі технологияларын жасанды интеллектті (AI) зерттеуге бағытталған, атап айтқанда: AI дегеніміз не, ai технологияларының тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары және олар экономиканы ұйымдастыру және бизнесті жүргізу тәсілдерін қалай анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі скоринг жүйесі

    Пән маркетингтегі жетекші скоринг жүйесі туралы білімді, әлеуетті клиенттің сатып алуға дайындығына әсер ететін факторларды, әлеуетті клиенттерді компанияның тауарын немесе қызметін сатып алуға дайындау үшін жетекші өсіру (lead nurturing) тұжырымдамасымен бірге скоринг тұжырымдамасын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пән кәсіпорындардағы маркетингті стратегиялық басқару, өнімдер мен қызметтер нарығының жұмыс істеуі жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдау, нарықты және нарықтық жағдайды талдау дағдыларын; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (мотивтер, артықшылықтар); сұранысты бағалау және болжау, нарық сыйымдылығы, бәсекелестерге қатысты кәсіпорын үлесі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері және маркетолог құралдары

    Пән болашақ мамандарда дизайнерлік жобаларға арналған коммуникациялық науқанды әзірлеуде теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін, бизнестегі нәтижелердің жоғары деңгейіне қол жеткізудің жаңа тәсілдерін қолдану мәселелері туралы қалыптастырады. Курс мыналарды зерттейді: дизайн-жобалар нарығының ерекшелігін түсіну; зерттеу дағдыларын одан әрі дамыту үшін бастапқы теориялық-қолданбалы база; сапалы және сандық зерттеулер жүргізу және маркетингтік бағдарламалар құру; дизайн-жобаларды тұтынушыларды зерттеу әдістері; дизайнер брендін және оның жобасын орналастыру құралдарын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің методологиясы

    Пән студенттердің ғылыми проблеманы өз бетінше табу және экономика мен басқару саласында ғылыми зерттеулерді сауатты негіздеу, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастырады. Осы пәнді зерделеу қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып танымдық және зерттеу қызметін ұйымдастыру және оңтайландыру бойынша құзыреттерді алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Банктер мен инвестициялар

    Пән банктер жұмысының негізгі ұғымдары мен принциптерін, коммерциялық банктердің өз клиенттеріне қызмет көрсетуімен байланысты әртүрлі банктік операцияларды: депозиттік операцияларды, нарықтық экономиканы несиелендіруді, қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды ұйымдастыруды, бағалы металдар мен бағалы қағаздармен операцияларды, валюталық операцияларды, лизингтік және факторингтік операцияларды зерттейді. Сондай-ақ, қазіргі экономикада инвестицияларды жүзеге асыруға байланысты банктік операциялар қарастырылады: инвестициялардың экономикалық мазмұны; банк қаражатын инвестициялау нысандары; банк қаражатын инвестициялау көздері; банктердің кредиттік-инвестициялық қызметі; банктердің бағалы қағаздар нарығындағы қызметке қатысуы, инвестициялық банктердің қызметтері туралы ақпарат алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • В2В маркетинг

    Пән B2B маркетингі туралы білімді қалыптастырады, оның ішінде нарықты зерттеу, маркетингтік стратегияны әзірлеу, жылжыту, өнімді ұсыну және компаниялар арасында пайда табу мақсатында деректерді талдау, өнеркәсіптік нарықтарды талдау дағдылары, B2B нарықтарындағы заманауи тәжірибелер, өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтік шешімдерді негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджменті

    Пән брендтің көп қырлы тұжырымдамасын, қазіргі жағдайда брендтердің маңыздылығының арту себептерін зерттейді, олардың түрлері, принциптері, заманауи модельдері мен стратегиялары, брендтің құндылығын бағалау тәсілдері сипатталады. Курс жоғары бәсекеге қабілетті нарық жағдайында бренд менеджменті саласындағы теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеру кезінде құзыреттілікті қалыптастыруға және компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қолданыстағы құқықтық және әлеуметтік нормаларды, қолда бар ресурстар мен шектеулерді негізге ала отырып, қойылған міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологиялар мен жүйелік тәсілді қолдана отырып, ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және синтездеуді жүзеге асыру; өз уақытын басқару, командада жұмыс істеу және толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың тиісті деңгейін қолдау; табиғи ортаны сақтау үшін өмір сүрудің қауіпсіз жағдайларын жасау және қолдау
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде әлеуметтік өзара қарым-қатынас пен іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру; әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін ілгерілету
  • Маркетингтік ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдайды, ақпараттық қауіпсіздіктің берілген қасиеттерін қамтамасыз ету үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолдана алады
  • Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде маркетингке, қаржыға, экономикаға қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану.
  • Маркетингтік шешімдер қабылдауға арналған заманауи фреймворктар мен цифрлық құралдарға негізделген дерекқорды басқару жүйелерін жобалау, құру және әзірлеу дағдыларын меңгерген
  • Қолданбалы бағдарламалық өнімдерді, заманауи цифрлық платформаларды, технологияларды тиімді пайдаланады, өнімді тарату арналарын құру және түпкілікті сатып алушыға жеткізу үшін деректерді өңдеудің техникалық құралдарын бейімдей алады
  • Нарықты маркетингтік зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, әлеуметтік желілер, соның ішінде халықаралық нарықтар арқылы тауарлар мен қызметтерді ілгерілетеді
  • Нарықтық конъюнктураны ескере отырып, өнімнің/компанияның нарықтағы позициясын жақсарту бойынша ұсыныстар жасай алады
  • Соңғы цифрлық технологияларды қолдана отырып, әр түрлі сандық жарнамалық арналарды саралау және қолдану арқылы электрондық коммерция дағдыларын көрсетеді
  • Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін қолданады және компания үшін маңызды көрсеткіштердің динамикасын болжайды
Top