6B01510 Физика-Информатика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттерге, физика және информатика мұғалімінің кәсіби құзыреттеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Заттық сандарды зерттейтін пән. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты функциясы. Теориясы шегінен. Шегі реттілігі. Функцияның шегі. Үздіксіздік. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Дифференциалдау ережелері. Жоғары ретті туындылар және дифференциалдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау негіздері
Теріс емес мүшелері бар сандық қатарларды зерттейтін пән. Белгісіздік қатарлар. Қатардағы туындылар. Функционалдық тізбектер және қатарлар. Біртекті қосылатын функционалдық қатарлардың белгілері мен қасиеттері. Қатарларды дифференциялау және интегралдау. Далалық қатарлар. Тейлор Қатары. Фурье Қатары. Функцияның Фурье қатарына ыдырауы. Фурье қатарының дифференциялануы және интегралдалуы. Фурье-Риман Қатары. Фурье Интегралы. Заттық сандар. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты фун
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Аксиоматиканың жалпы мәселелерін зерттейтін пән. Аксиомның негізгі жүйелері. ""Бастау" Евклида. Гильберт аксиом жүйесі. Вейль аксиом жүйесі. Мектеп геометрия курсының аксиом жүйесі. Шамаларды өлшеу теориясы. Лобачевский Геометриясы. Басқа геометриялар. Риманова геометрия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Статиканы, статиканың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын зерттейтін пән. Кинематика. Материалдық нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы. Динамика. Динамиканың негізгі заңдары. Динамиканың жалпы теоремалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия
Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Электростатиканың негізгі заңдарын зерттейтін пән. Электр өрісі және оның сипаттамалары. Кернеу және потенциал. Электр өрісіндегі өткізгіштер және диэлектриктер. Тұрақты электр тогының негізгі заңдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Молекулярлық физика
Термодинамикалық және молекулалық-кинетикалық зерттеу әдістерін зерттейтін пән. Идеалды газ моделі. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, Гаусстың таралуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Электр және магниттік құбылыстардың негіздері
Оқыту пәні: Кулонның заңы. Потенциалды нүктелік заряд. Шекті зарядтау өрісі. Электростатиканың негіздері. Тұрақты электр тогы. Өлшеу әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Газдардың және жылудың кинетикалық теориясы
Жылдамдық бойынша молекулалардың Максвеллдық таралуын зерттейтін пән. Термодинамиканың негізгі заңдары. Жылусиымдылық. Циклдық процестер. Тасымалдау процестері. Нақты газдар, сұйықтықтар және қатты денелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптика
Жарықтың корпускулалық-толқындық дуализмін зерттейтін пән. Екі мөлдір диэлектриктердің шекарасында жарықтың шағылысуы мен сынуы кезінде байқалатын құбылыстар. Орталықтанған оптикалық жүйелер. Жарық жылдамдығын анықтау әдістері. Фотометрия заңдары. Жарық интерференциясы және дифракциясы. Спектрлік аспаптар. Сызықты емес оптика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлау
Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика
Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесін зерттейтін пән. Ғылыми зерттеу әдістері. Пәнаралық байланыс түрлері. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру функциялары. Физикалық Есеп және оны шешу алгоритмдері. Физика курсының тақырыптарын ғылыми-әдістемелік талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиада есептерін шешу
Жоғары күрделіліктегі физика бойынша есептерді шешуді зерттейтін пән. Механика: кинематика, динамика, статика, сақталу заңдары, механикалық тербелістер мен толқындар. Молекулалық физика: МКТ, газ заңдары, Термодинамика негіздері, ішкі энергия, термодинамикадағы жұмыс, жылу мөлшері, термодинамика заңдары, сұйықтар және қатты денелер. Электр және магнетизм: электростатика, тұрақты ток, магнетизм және электромагнетизм, айнымалы ток. Оптика: геометриялық оптика, толқындық оптика
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін цифрландыру
Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Механика, молекулалық физика және электродинамика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Тақырып бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздерін зерттейтін пән. Үдемелі және айналмалы қозғалыстың материалдық нүктесінің кинематикасы. Динамика. Ньютон Заңдары. Материалдық нүктелер жүйесі. Жұмыс, қуат, энергия, сақталу заңдары. Табиғат күші. Дүниежүзілік тартылыс заңы. Сұйық және газ механикасы. Механикалық тербелістер мен толқындар. Идеал газдың молекулалық-кинетикалық теориясы, газ заңдары. Термодинамика негіздері. Ішкі энергия, термодинамикадағы жұмыс, жылу мөлшері. Термодинамика заңдары. Сұйы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оптика, атом және ядролық физика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Тақырып бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздерін зерттейтін пән. Бейнелеу заңдары, жазық айна, бейнелеу заңдары, сфералық айна, сыну заңдары, жұқа линзадағы бейнелерді салу, жұқа линзаның формуласы, оптикалық линзаның күші, линзаның ұлғаюы, фотометрия. Толқындық оптика, Жарық интерференциясы, Жарық дифракциясы, жарықтың поляризациясы. Кванттық оптика: сәулеленудің кванттық табиғаты, кванттық механика элементтері. Атомдар мен молекулалардың қазіргі заманғы физикасының элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атомдық физика
Микромир заңдарының ерекшеліктерін зерттейтін пән. Бор теориясына, сутегі атомына, корпускулярлық-толқынды дуализмге негізделген кванттық түсініктердің дамуы. Қатты дененің кванттық физикасы. Рентгендік сәуле шығару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы
Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп экспериментінің техникасы
Пән мектептегі физикалық эксперименттің түрлерін оқытады. Демонстрация жасау техникасы және өткізу бойынша негізгі әдістемелік талаптар. Көрсету және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының нормалары. Қазіргі мектепте физика курсын оқытудағы эксперименталды әдістің дидактикалық, дамытушы және тәрбиелеуші рөлі. Демонстрациялардың, Зертханалық жұмыстардың, физикалық практикумның, эксперименттік есептердің маңызы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрономия
Астрономия пәнін оқытатын пән, астрономия зерттейтін объектілер. Аспан саласы туралы түсінік. Аспан саласының элементтері. Жұлдызды аспан, Жұлдыздар. Ретінде зерттеп, жұлдызды аспан. Биіктік шарықтау шыңында Жарық. Уақытты өлшеу принциптері. Жұлдызды уақыт. Шынайы және орташа күн уақыты. Планеталар. Ғаламшардың көрінетін қозғалысы. Планеталық конфигурациялар. Планеталар қозғалысындағы кезеңдер. Кеплер заңдары және олардың салдары. Планета орбитасының элементтері. Айдың Қозғалысы. Айдың Фазалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық оқу жабдықтары
Физика курсының барлық бөлімдері бойынша физикалық кабинеттің арнайы айлабұйымдарының, негізгі құралдардың, демонстрациялық құралдардың сипаттамасын оқып үйренетін пән. Фронтальдық сабақтарға, практикумдарға арналған аспаптардың, сондай – ақ зертханалық-қосалқы жабдықтардың сипаттамасы, баспа және экрандық құралдар. Жаңа буын физика кабинетінің жабдықтарымен, оқу құралдарымен, негізгі дидактикалық әдебиеттермен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Микромир заңдарын зерттейтін пән. Бор теориясын, сутегі атомын, корпускулалық-толқындық дуализмін қарастыру. Қатты дененің кванттық физикасының элементтері. Көпэлектронды атомдар құрылысының негіздері, мінездемелік рентгендік сәулеленудің сәулеленуі. Зееман әсерін зерттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехниканың заманауи үрдістері
Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығымен танысу. "Бесминутка" роботының бірінші моделі. Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Бағдарламалау жұмыс. Үш доңғалақты роботты құрастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша есептерді шешу технологиясы
Негізгі мектепте информатика есептерін шешу бойынша базалық курсты және жоғары сатыда Профильді курстарды оқытатын пән. Студенттің курсты табысты оқуы базаны құрайды, оның негізінде келешекте оның әдістемелік дайындығының міндеттері тиімді шешілуі мүмкін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі робототехника
Оқуға бағытталған пән: үш доңғалақты роботты бағдарламалау. Нұсқауларға сәйкес ізделген роботты құрыңыз. Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен бақыланатын өрісті бақылайтын көлік. «Сумо роботтары» сайысы. 4 дөңгелекті немесе ізді роботты жобалау. Роботты 4 дөңгелекті немесе тректерді жылжыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
- Заманауи білім беру технологиялары саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті көрсету, педагогтың инновациялық қызметінің әдістері мен тәсілдерін; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне, психологиялық-педагогикалық, физика-математика ғылымдарының жетістіктеріне сәйкес оқыту әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдаудың жүйелілігі, кешенділігі және оңтайлылығы негізінде әдістемелік құралдарды әзірлеу
- Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалауды, өзіндік жобалау қызметін және білім алушылардың жобалық қызметін басқаруды, олимпиадалық дайындықты жүзеге асыруды қолдану.
- Ғылыми зерттеулер мен зертханалық сабақтарды жүргізу барысында жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы теориялық білімді қолдану; жаһандану үрдістерінің әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болу; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдарының орнын түсіну.
- Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктеріне сәйкес физика, информатика, математика саласында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Физика, информатика бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендерді әзірлеу.
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етумен, өзін-өзі тану және кері байланысты жүзеге асырумен информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, топта жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, білім алушылардың оқу процесінде танымдық іс-әрекетінің психологиясын негізге ала отырып, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
- Әлемнің ғылыми бейнесін түсіну және түсіндіруге, жалпы физика бойынша білім негізінде Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, жұмыста жер және ғарыш туралы ғылым саласындағы жобалық қызметтің перспективалық бағыттарын пайдалануға, сыни ойлау дағдыларын пайдалануға, ғылыми жаңалықтарды талдауға қабілетті.
- Физикалық-математикалық пәндер саласындағы негізгі тенденцияларды білу мен түсінуді көрсете алады, белгілі физиктер тұрғысынан талдау жүргізу кезінде дәлелдер жасай алады; дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерттеу қабілеті мен іскерлігін меңгереді; физикалық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алады.