Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Физика-Информатика мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті физика және информатика пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Программалау тілі: Python
Механикадан лабораториялық практикум
Молекулалық физика
Математика
-
2 Оқу жылы
Мәліметтер қорын басқару жүйелері
Молекулалық физикадан лабораториялық практикум
Мобилді қосымша даярлау
Электр және магнетизм
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Электр және магнетизмнен лабораториялық практикум
Оптика
Жасерекшелік психологиясы
Интернетте программалау
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Оптикадан лабораториялық практикум
Физиканы оқыту әдістемесі
Информатиканы оқыту әдістемесі
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Атом және атом ядросы физикасы
Астрономия
Теориялық физика 1
Бағалаудың заманауи технологиялары
Атом және атом ядросының физикасынан лабораториялық практикум
Білім берудегі Smart-технологиялар
-
4 Оқу жылы
Робототехника негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Математикалық физика әдістері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Теориялық физика 2
Физикалық есептерді шығару практикумы
Мультимедиалық технология
Қаржылық сауаттылық
3D моделдеу
Физиканы оқытудың компьютерлік және инновациялық технологияларын қолдану
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемалар шешімдерінің креативтілігін бағалай алады, оқу практикалық және кәсіби міндеттерді шешуде білімін қолданады.
- Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;
- Нақты өмірдегі болжамдар, айғақтар және түсiндiрмелер ұсыну үшiн ғылыми жаңалықтарды ескере отырып, ғылыми модельдер мен дәлелдемелерді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды.
- Пән бойынша жоспарланған оқу нәтижесіне қол жеткізу үшін әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады және ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хатты меңгереді;
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғына отырып, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және ақпараттық мәдениетін көрсетеді.
- Физиканың, астрономияның әлеуметтік және экономикалық қоғамның дамуындағы, ғылымдағы рөлін дәйектей алады; физикалық құбылыстар мен олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді;
- – Педагогикалық, психологиялық, физиологиялық және гуманитарлық, экономикалық, экологиялық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас салаларында туындаған проблемаларды шешеді.
- Физикалық білімін өз бетінше жалғастыратын оқыту дағдыларын игере отырып, критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады
- Математикалық тұжырымдар мен аксиоматикалық әдістер жүйесін біледі;
- Физика саласындағы білімдерін, түсініктерін табиғат пен техникадағы құбылыстарды, процестерді түсіндіруде, есептер шығаруда, эксперимент жүргізуде көрсетеді
- Физикалық процестерді модельдеуде, эксперимент нәтижелерін өңдеуде, талдауда, пәнді оқытуда АКТ-ны, цифрлық білім ресурстарын қолдана алады;