Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01512 Информатика және робототехника в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазылым негіздері

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін; математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияны және оның қосымшасын дифференциалдық және интегралдық есептеу; көп айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; еселі интегралдар және олардың қосымшалары; қатарлар теориясы; дифференциалдық теңдеулер; ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Функцияны, теңдеулерді және теңдеулер жүйесін, оларды шешу тәсілдерін, алгебралық құрылымдар: топтар, сақиналар, өрістер, векторлық кеңістік. векторлардың сызықтық тәуелділігі, базис, өлшемділік, евклидтар және біртұтас векторлық кеңістіктер, сызықтық операторлар, меншікті векторлар және меншікті мәндер, аффинды және евклидов n-өлшемді кеңістіктің аналитикалық геометриясы, екінші ретті сызықтар және беттер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Статиканы, статиканың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын зерттейтін пән. Кинематика. Материалдық нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы. Динамика. Динамиканың негізгі заңдары. Динамиканың жалпы теоремалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика негіздері

    Механикалық қозғалыстардың әртүрлі түрлерін, олардың пайда болу себептерін және қозғалыс өзгеруін, сондай-ақ қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын зерттейтін пән. Механиканың негізгі міндеті-механикалық қозғалыс заңдарын, энергияны сақтау заңдарын, импульсті және қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау

    Пән оқу бағдарламалау тілдерінің классификациясы, деректер типтері, операциялар, C бағдарламалау тілінің операторлары, кіші бағдарламалар арқылы бағдарламаларды әзірлеу, стандартты модульдер, бағдарламалау стилі, бағдарламалау сапасының көрсеткіштері, отладтау әдістері мен бағдарламаларды тестілеу, объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері (Delphi-де) зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектептегі робототехника

    Оқуға бағытталған пән: үш доңғалақты роботты бағдарламалау. Нұсқауларға сәйкес ізделген роботты құрыңыз. Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен бақыланатын өрісті бақылайтын көлік. «Сумо роботтары» сайысы. 4 дөңгелекті немесе ізді роботты жобалау. Роботты 4 дөңгелекті немесе тректерді жылжыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Білім беру робототехника және мехатроника

    Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms nxt2.0 жиынтығымен танысу. Бірінші модель Робот "Пятиминитука". Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Роботты бағдарламалау. Үш дөңгелекті роботты құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Бағдарламалау тілдері

    Пән, объектілі-бағытталған бағдарламалау, с тілінде бағдарламалау, Синтаксис және Visual C бағдарламалық конструкциялары, ООП принциптері, қолданбалы бағдарламалау негіздері, орындалатын модульдің құрылымы. жадыда мәліметтерді динамикалық орналастыру, түзету, бағдарламалық модульдерді тестілеу және оңтайландыру, с тілінің препроцессоры, конструктор, деструктор, полиморфизм, функциялардың шамадан тыс жүктелуі, виртуалды функциялар және абстракты базалық сыныптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Web-технологиялар

    Пәнді оқыту мақсаты: гипермәтін және web-беттер түсініктерін зерттеуге бағытталған пән. Гипермәтін түсінігі. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. Белгілеу тілдерінің нұсқалары. DOCTYPE директивасы. XHTML, XML ерекшеліктері. HTML-тегтер. Тегтердің синтаксисі. Тег атрибуттары. Бу және жалғыз тегтер. Түстерді, ұзындықтарды тапсыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Функцияның Булевасы. Кодтау теориясының элементтері. Графтар теориясының негіздері. Комбинаторика элементтері. Алгоритмдер теориясының элементтері. Кесте теориясына кіріспе. Пікір Алгебра. Предикаттар алгебрасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы

    Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • WEB-жобалау

    Пән пәндік түсініктерді зерттеуге бағытталған: Интернет туралы жалпы ақпарат. Ақпаратты беру және өңдеу веб-технологияларының тұжырымдамасы. HTTP протоколы бойынша сұраулар мен жауаптар үшін тақырыптар. Интернеттегі сөйлесу. Домендік атаулар жүйесі. DNS сервері. URL пішімі. Жалпы талаптар. Мазмұн, дизайн, ыңғайлылық, көптілділік, қаріптер, жаңартулар, бірегейлік, басып шығару нұсқасы, нетекет. Сайттың құрылымына қойылатын талаптар және арнайы мақсаттар беттерінің болуы - сайт картасы, іздеу, кері байланыс,

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік математика жүйесі

    Түсінігі, мақсаты, құрылымы, жіктелуі. Компьютерлік математика жүйелерінің пайдаланушы интерфейсі. Derive математикалық жүйесі: жүйемен қысқаша танысу, өрнектерді енгізу және редакциялау, өрнектерді түрлендіру, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, матрицалық алгебра есептерін шешу, Математикалық талдаудың типтік есептерін шешу, Терезелермен жұмыс, жүйенің графикалық мүмкіндіктері, анықтамалық жүйе. Mathcad математикалық жүйесі: жүйемен қысқаша танысу, енгізу және редакциялау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Түсініктерді зерттеуге бағытталған пән: ұяшықтардағы сілтемелердің түрлері, Excel стандартты функциялары, циклдармен Алгоритмдік құрылымдар, графикалық ақпаратты кодтау, дыбыстық ақпаратты кодтау, ақпаратты беру жылдамдығын анықтау, ақпарат санын өлшеу, әр түрлі хабарламалар саны, тіркесімдер Саны, хабарламаларды екілік кодтау, рекурсивті рәсімдер мен функциялар, Интернетте адрестеу, желілік адрестер, IP-мекенжай және желі маскасы бойынша желі нөмірін есептеу.,

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерде математикалық модельдеу

    Негізгі ұғымдардың иллюстрациясы. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары. Дескриптивті модельдер. Функционалдық модельдер. Нарықтың өрмекші тәріздес моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминирленген модельдер. Шешім қабылдау есебінің математикалық моделі, математикалық бағдарламалау есебінің жалпы қойылымымен байланыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшалар

    Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: мобильді қосымшаға қойылатын талаптарды талдау. Бағдарламалау тілінің статикалық элементтері. Басқару элементтерін жасағанда javascript пайдаланыңыз. Интернетке бағдарланған деректер қорын жобалау. Бөлінген жүйелер. Жалпы шлюз интерфейсі технологиясы. Веб-негізделген, туған және гибридті мобильді қосымшаларды дамыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы

    Пәнге бағытталған: информатиканы оқыту теориясының пәні, информатиканы оқыту процесінің элементтері мен деңгейлері, білім беру мазмұны, мектептегі информатика курсының орын мәселесі, информатика бойынша оқу бағдарламаларын салыстырмалы талдау, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, информатика бойынша оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, оқыту құралдарының жүйесі және олардың оқыту процесіндегі функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбаны әзірлеу

    Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Қолданбаның негізгі функциялары. Бағдарламалау тілінің статикалық элементтері. Басқару элементтерін жасағанда javascript пайдаланыңыз. Интернетке бағдарланған деректер қорын жобалау. Бөлінген жүйелер. Жалпы шлюз интерфейсі технологиясы. Интернет-бағытталған және клиент-серверлік қосымшаларды құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі Роботтар

    Робототехника пәні. Роботтардың жіктелуі. Автоматты роботтардың жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтар. Роботтарды басқару жүйелері. Роботтарды басқару жүйелерінің құрылымдық схемасы. Басқару-Есептеу модульдері. Роботтың жұмыс істеу алгоритмі. Басқару машинасын әзірлеу. Басқару автоматтарының блок-схемалары. Басқару автоматтарының блок-схемалары. ТИ датчиктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модельдеу негіздері

    Түсініктерді зерттеуге бағытталған пән: негізгі түсініктерді иллюстрациялау. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің пәні, оның көлемі, мазмұны және оқу жоспарының басқа пәндерімен байланысы. Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Ұсынылатын әдебиеттер. Жасанды интеллект( AI), негізгі ұғымдар. АИ бағыттары. Қысқаша тарихи анықтама. Білім және оларды ұсыну модельдері. Логикалық модельдер. Өндірістік модельдер. Семантикалық желілер. Жақтау модельдері. Есептерді шешудің әлсіз әдістері. Біріздендіру. Біріктіру алгоритмі. Қарар әдісі. Қарарды жеңілдету стратегиялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникалық жүйелерді компьютерлік модельдеу

    Робототехника құрылғыларын компьютерлік модельдеу. Компьютерлік модельдеудің негізгі түсініктері. Пәндік аймақтың сипаттамасы. Робототехника. Компьютерлік математика жүйелері. Есепті алгоритмдік талдау. Мәселенің толық тұжырымы. Математикалық модельдің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект модельдері мен әдістері

    Анық емес жиындар және анық емес логика. Сенімділік коэффициенті. Шешім қабылдаудың Байес әдісі. Нейробиология. Биологиялық нейрон. Нейрондық желілер (NS). Жасанды NS қалыптасуы мен дамуы. Бір қабатты НС. Көп қабатты НС. NS көмегімен шешілетін міндеттер. NS оқыту: мұғаліммен оқыту. Желіні бағалау функциялары. Қатені кері тарату әдісімен оқыту. Мұғалімсіз оқыту. Ынталандырумен оқыту. Колмогоров-Арнольд Теоремасы. Хехт-Нильсонның Жұмысы. Толықтық туралы Теорема.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдау үшін математикалық білім мен әдістерді қолданады. Математикалық негіздер саласындағы есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген компьютерлік есептеу
  • Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді
  • Заңдылықтарды сыни тұрғыдан талдайды және олардың негізінде ақпараттық, физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестердің компьютерлік модельдерін жасайды, оларды визуализациялау және зерттеу жұмыстарды
  • Мехатроника ғылымындағы жаңа бағыт, электрониканы қолданудың негізгі принциптері, роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері, робототехникалық жүйелерді бағдарламалау принциптері мен арнайы тілдері туралы жалпы түсінікке ие
  • Есептеу техникасының, компьютерлік жүйелер архитектурасының тарихы мен даму үрдістерін, Компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылысы және жұмысы, деректерді жобалау мен әзірлеудің негізгі әдістерін қолданады деректер базасы, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары, жаңартылған білім беру мазмұнындағы информатика мен АКТ оқытудың ерекшеліктері. Зерттеу және жобалау қызметімен байланысты әдістерді қолданады және оқытудың басқа да инновациялық әдістерімен
  • Базалық бағдарламалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істейді; Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін Кәсіби-бағытталған бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдаланады; объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің, оның ішінде 3D ақпараттық және компьютерлік модельдерін жасайды
  • Ғылыми қарым-қатынастың мықты жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істейді
Top