8D02212 Түркітану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Гуманитарлық ғылымдар саласында интегративті білімі бар, ғылыми зерттеудің жалпы ғылыми және кәсіби әдіснамасын меңгерген, нақты эмпирикалық міндеттерді шеше алатын түркітанушы ғалымды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D054 Түркітану
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Академиялық хат
Заманауи ғылыми парадигмалар және автордың концептуалды идеялары тұрғысынан ғылыми мақалаларды, монографиялар мен диссертацияларды талдау; Scopus, Web of Science дерекқорларына кіретін ғылыми-метрикалық көрсеткіштегі журналдарда білім алушылардың жариялау белсенділігі үшін академиялық құзыреттілік дағдыларын меңгеру; білім беру, ғылым және инновация салаларын біріктіретін инновациялық технологияларды (цифрлық, гипермәтіндік және т.б.) оқу үдерісіне енгізу; кәсіби құзіреттілікті арттыру үшін тәжірибеге бағытталған оқыту дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі әлемі теологиясы
Түркі халықтары діни танымының мәдени-тарихи негіздерін терең меңгерту, діни жүйелер (шаманизм, тәңірлік, буддизм, манихейлік, нестериандық бағыттағы христиан, ислам) туралы ғылыми білімін жетілдіру, ғылыми талдаудың дағдылары мен тәсілдерін игерту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының рухани құндылықтары
Ерте және кейінгі орта ғасырлардағы жазба ескерткіштерінде және түркі әдеби мәтіндерінде көрініс тапқан түркі халықтарының рухани құндылықтарын зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік жазба ескерткіштерін зерттеу мәселелері
Түрлі графикалық жүйелермен жазылған түркі жазба ескерткіштері мәтіндеріне интегративті, яғни филологиялық, тарихи және мәдени талдау жасау; түркі нарративті баяндау мәтіндерін сараптау және тәжірибелі-бағдарлы әдіс пен оқыту технологиялары үшін түрлі графиканы меңгерген білімді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазба ескерткіштер тілі
Жазба ескерткіштердің тілдік жүйесі, лексикалық құрылымын игерту, ежелгі түркі тілінің қазіргі түркі тілдерімен байланысын, ежелгі түркі тілінің ішкі құрылымы, кейінгі кезеңдегі түркі тілдерімен байланысын сабақтастыра отырып түсіндіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазба ескерткіштер тіліндегі жүйелік-құрылымдық тәсіл
Жүйелі-құрылымдық әдіснама аясында жазба ескерткіштер тілінің фонетикалық, морфемдік-деривациялық, лексикалық және грамматикалық жүйелерін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Түркі халықтарының тілін, әдебиетін, тарихын, мәдениетін зерттеу үшін интегративті түркітанудың ғылыми әдіс-тәсілдерін үйрету; түркітанудағы лингвистикалық зерттеу парадималарының маңызын түсіндіру, жасанды интеллект модельдері мен әдістерін түркі халықтарының тарихы мен тілін, мәдениетін зерттеуде қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ғылыми парадигмалар және автордың концептуалды идеялары тұрғысынан ғылыми мақалаларға, монографиялар мен диссертацияларға талдау жүргізе білу және қазіргі ғылымның философиясы мен әдіснамасын игеру; Scopus, Web of Science дерекқорларына кіретін ғылыми-метрикалық көрсеткіштегі журналдарда білім алушылардың жариялау белсенділігі үшін академиялық құзыреттілік дағдыларын меңгеру; білім берудегі инновация салаларын біріктіретін инновациялық технологияларды (цифрлық, гипермәтіндік және т.б.) оқу үдерісіне енгізе білу; кәсіби құзіреттілікті арттыру үшін тәжірибеге бағытталған оқыту дағдыларын қалыптастыру.
- Қолданыстағы ғылыми әдістер мен тәсілдерді олардың зерттелетін объектіге сәйкестігі тұрғысынан бағалай білу; түркітану саласындағы негізгі қағидалар мен ғылыми тұжырымдамаларды, лингвистикалық талдаудың принциптері мен әдістерін білу; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және түркітану әдіснамасын меңгеру; оқытылатын ғылым аясындағы зерттеу талдауларын жүргізе білу; Қазақстандағы, таяу және алыс шетелдердегі түркітану ғылымының дамуының қазіргі тенденцияларын талдай білу; түркі халықтарының тарихы мен тілін, мәдениетін зерттеуде жасанды интеллект модельдері мен әдістерін, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдану.
- Түркі әдебиетінің негізгі даму тенденцияларын, әдеби шығармалар жанрларының типологиясын, жалпы сюжеттер мен мотивтерді, сондай-ақ түркі халықтарының әдебиетіндегі көркем бейнелеу құралдарының ерекшеліктерін меңгеру; түркі халықтарының дінінің алуан түрлі формаларын талдай білу; түркі халықтарының рухани құндылықтарына талдау жүргізу барысында академиялық және кәсіби ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін пайдалану; түркі әлемі бойынша жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін білу.
- Руника, ұйғыр, араб, армян-қыпшақ, шағатай графикаларымен жазылған түркі жазба ескерткіштері мәтіндеріне филологиялық, тарихи және мәдени талдай жасай білу; түркі нарративті баяндау мәтіндерін сараптау және тәжірибелі-бағдарлы әдіс пен оқыту технологиялары үшін түрлі графиканы, білім берудегі инновацияларды пайдалану.
- Жазба ескерткіштердің құрылымдық байланысы мен тілдік жүйесін: графема белгілерінің мағыналарын, олардың дыбыстық және әріптік белгілерін, фонетикалық және фонологиялық заңдылықтарын, көне түрк сөзінің компоненттік құрамының көздерін, жазба ескерткіштер тілінің туынды потенциалын және ішкі грамматикалық заңдылықтарын білу.