Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04117 Менеджмент в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ағылшын тілі A1

    Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) карта жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым. Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қосымшаларын оқыту. Мазмұны: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Теорема Кронекера-Капелли. Әдісі Жордана-Гаусс. Векторлар және векторлар жүйесі. Тікелей. Қалыптасатын құзіреттіліктер: Математикалық талдау негіздерін білу, математикалық модельдерді құра білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Француз тілі (А 1.1)

    Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтырыңыз. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) карта жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым. Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі A2

    Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А деңгейінде ағылшын тілінің сөз қорын дамыту 1.2. Мазмұны: күн уақыты мен режимі. Әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер. Англия мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Атақты адамның өмірбаяны. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Досыңызға хат. Саяхат. Қалыптасқан құзыреттер: таныс немесе тұрмыстық тақырыптар бойынша қарапайым ақпарат алмасуға байланысты тапсырмаларды орындай білуі керек. Қарапайым сөздермен өзіңіз туралы, туыстарыңыз бен жақындарыңыз туралы айта білу, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Мақсаты: микроэкономиканың негізгі көрсеткіштерімен таныстыру, талдауға, шешім қабылдауға үйрету, көптеген шешімдердің ішінен оңтайлы шешімді таңдауға бағыттау. Мазмұны: Пән, Микроэкономика әдістері. Микроэкономика қазіргі экономикалық теорияның бөлігі ретінде. Нарықтың мәні, оның негізгі элементтері. Нарық құрылымы және бағасы. Баға белгілеу. Бәсекелестік, монополия.Өндіріс теориясы. Өндіріс факторларының қайтарымының төмендеу Заңы. Тұтынушының мінез-құлық теориясы. Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты:Абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру. Мазмұны:19 ғ қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін айқындайтын әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру; әдебиеттану ғылымының жетекші бағыттарын білу; әдеби құбылыстардың негізгі заңдылықтарын, типтік құбылыстары мен өтпелі жағдайларын ажырату. Қазақ әдебиетінің классигі Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылық мұрасын, философияны, қоғамдық-эстетикалық көзқарастарды, қазақ поэзиясындағы поэзия жүйесіндегі жаңалықтарды, оның поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесін зерттейді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: негізгі теориялық терминдердің, зерттеудің инновациялық әдістерінің, әдебиет және тарих қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын талдаудың маңыздылығын білу және түсіну; қазақ әдебиеті мен XIX ғасыр ақындарының шығармашылығын дамыту проблемаларын теориялық білім мен түсінуді практикада қолдана алады; оқыту мен оқытудың тиімді стратегияларын меңгере алады, реферат жазу,әдебиеттану, әдебиеттану, көркем мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз тілі (А 1.2)

    Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту 1.2. Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат. Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық экономика

    Мақсаты: әлемдік экономика үдерістерін және олардың даму үрдістерін зерттеу. Мазмұны: әлемдік экономиканың құрылымы. Халықаралық сауданың классикалық теориялары. Әлемдік нарық. Әлемдік валюта жүйесі. Интеграция. Халықаралық капитал қозғалысы. Жұмыс күшінің көші-қоны. Өндіріс кооперациясы, МРТ. Жаһандану. Арнайы экономикалық аймақтар. Технологияларды халықаралық беру. Сыртқы сауда саясатын іске асыру құралдары. Қызметтердің халықаралық саудасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде дербес экономикалық талдаулар жүргізуді қалыптастыру; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі B1

    Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру. Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме Қалыптастырылатын құзыреттер: әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. мезгілдерде туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсінуі керек, меңгеріліп отырған тіл елінде болған кезде көптеген туындауы мүмкін жағдайларда сөйлесе білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы статистикалық әдістер

    Мақсаты: көпөлшемді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, шешілетін міндеттердің сахналанған бөлігінде осы әдістердің қолданбалы аспектілерін игеру және нәтижелерді түсіндіру, тиісті бөлімдермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу. Мазмұны: статистикалық қорытынды және топтастыру. Абсолютті және салыстырмалы статистикалық шамалар. Вариацияның орташа мәндері мен көрсеткіштері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Статистикалық зерттеу әдістерін; қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесін құрудың, есептеудің және талдаудың әдіснамалық негіздерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Макроэкономика

    Мақсаты: тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін зерделеу. Мазмұны: макроэкономикалық модельдер, көрсеткіштер. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Экономикалық өсу, оның факторлары. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Мақсаты: студенттерге статистикалық көрсеткіштерді қолдана отырып, жаппай процестерді сандық зерттеу әдістері туралы түсінік беру. Мазмұны: статистиканың пәні, әдісі және міндеттері. Статистикалық жұмыстарды ұйымдастыру. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды статистикалық өлшеу және бақылау. Статистикалық байқау материалдарының қысқаша мазмұны және топтастырылуы.Статистикалық ақпаратты өңдеу мен талдаудың негізгі әдістері.Индексті талдау әдісі.Іріктеп бақылау.Динамика қатарларын талдау.Корреляциялық талдау. Көпөлшемді статистикалық талдау. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді модельдеу және болжау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бастапқы ақпаратқа қойылатын негізгі талаптарды білу және түсіну,қолда бар ақпаратты өңдеу үшін статистикалық әдістерді өз бетінше таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Француз тілі (А 2.1)

    Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру. Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме. Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: ұйымдастыру және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Байланыс. Басқарушылық шешімдер қабылдау. Жоспарлау. Басқару функциясы ретінде ұйымдастыру. Мотивация. Бақылау. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі В1

    Мақсаты: А 2.2 – В 1.1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Англия және ағылшын қоғамы. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабардар ету. Баспасөз. Оқиғаға баға беру. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдетте, жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. мезгілдерде туындайтын әр түрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіну керек, меңгеріліп отырған тіл елінде болған кезде көптеген туындауы мүмкін жағдайларда сөйлесе білуі тиіс, белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай білуі керек, алған әсерлерін, оқиғаларды, үміттерді сипаттай білуі керек, өз пікірлері мен жоспарларын баяндап, негіздей алуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп және аудит

    Мақсаты: студенттерге іс жүргізудің негіздері мен тәртібі туралы ақпарат беру бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын зерделеу негізінде бухгалтерлік есеп. Мазмұны: бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастыру негіздері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі, бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен принциптері, бухгалтерлік баланс, шоттар жүйесі және қос жазба. Ағымдағы және ұзақ мерзімді активтер. Қалыптастырылатын құзыреттер: бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Француз тілі (А 2.2)

    Мақсаты: А2.2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс іздеу, жұмысқа арналған құрылғы. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм. Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі типтегі диалогтарды жүргізе білуі және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі, әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, танысу, зерттеу, ізденіс оқу түрлерін қолдана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру. Мазмұны: қоғамдық көбеюдегі қаржының рөлі. Қаржы жүйесі. Қаржы саясаты және қаржы механизмі. Мемлекеттік қаржы. Салықтар және салық жүйесін ұйымдастыру. Мемлекеттік бюджет. Мемлекеттік несие және қарыз. Сақтандыру. Қаржы нарығы. Инфляция. Қалыптастырылатын құзыреттер: алған білімдерін елдің экономикалық өмірінің фактілерін талдау кезінде өзінің практикалық қызметінде пайдалана білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорын әрекеті мен ойлау образын қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті түсініп үйрену Мазмұны: маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Қалыптасатын құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылауды білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіпорынның экономикалық қызметін басқару саласындағы негізгі мәліметтер көлемін меңгеруі. Мазмұны: ұлттық экономиканың құрылымы. Кәсіпорынның өндірістік, ұйымдық құрылымы және инфрақұрылымы. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның еңбек ресурстары.. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мемлекеттік және өндірістік мүдделерді үйлестіретін экономикалық ойлау дағдыларын; кәсіпорынның экономикалық даму жағдайын бағалауды меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Мақсаты: студенттердің жанжалдардың теориясы мен практикасы саласында жүйеленген білім негізінде конфликтологиялық құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: конфликтологияның теориялық негіздері. Конфликт өзара әрекеттесуді басқару технологиялары. Қақтығыста өзара тиімді ұсыныстар жасау технологиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әртүрлі салалардағы шиеленіс жағдайлардың пайда болу көздерін, объективті және субъективті себептерін талдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясымен және практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерделеу. Мазмұны: кәсіпкерлік қызметтің объектілері, субъектілері, мақсаттары. Кәсіпкерлік қызметтің ішкі, сыртқы ортасы. Кәсіпкерлік идея, оның таңдауы. Материалдық база. Құрылымы. Мемлекеттік реттеу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі кәсіпкерлік нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білу, кәсіпкерлік қызметте өз мүмкіндіктерін анықтай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Мақсаты: экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық-әдіснамалық және ұйымдық-құқықтық негіздерін оқыту. Мазмұны: экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық аспектісі және оның объектісі. Экономикалық өсім. Халықты ұтымды жұмыспен қамтуды және әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Экономиканы реттеудің қаржылық-бюджеттік әдістері Қалыптасатын құзыреттіліктер: мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын негіздеу бойынша тиісті жұмыстарды жүргізе білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Француз тілі (В 1.1)

    Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Францияның экономикасы және саясаты

    Курстың мақсаты: ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басында Францияның ішкі және сыртқы саясаты мен экономикасында болып жатқан процестерді зерттеу. Францияның жаңа әлеуметтік-экономикалық модельге көшуі. Мазмұны: Ұлттық экономикалық жүйені талдаудың мазмұны мен принциптері. Меншік және оны өзгерту. Мемлекеттің экономикалық рөлі және экономикалық саясаты. Қалыптасқан құзыреттер: Франция экономикасын басқарудың саяси-экономикалық негіздерін, өзін-өзі басқару тұжырымдамасын және оның негізгі ережелерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономико-математикалық моделдеу

    Мақсаты: студенттердің теориялық білімді игеруін зерттеу және қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді тұжырымдау, оларды талдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану бойынша қарапайым практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі түсініктері, пәні және қолдану салалары. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдердің жіктелуі. Белгісіздік пен тәуекел жағдайында шешім қабылдау әдістері. Жаппай қызмет көрсету модельдері Қалыптасқан құзыреттіліктер: табиғаттың, қоғамның және ойлаудың даму заңдылықтарын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Мақсаты: басқару және экономикалық үдерістер заңдылықтарының сандық өрнегін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен тәсілдер туралы ғылыми түсінік беру. Мазмұны: Эконометрика негіздері. Ақпараттық база. Динамикалық қатарлар. Регрессия. Теңдеудің параметрлерін есептеу және бағалау. Мультиколлинеарлықты анықтау әдістемесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлеуметтік-экономикалық үдерістердің өзара байланысын сандық бағалау әдістерін білу керек

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Пәннің мақсаты: кадрлық басқару шешімдерін қабылдау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және персоналды басқару мәселелері бойынша желілік және функционалдық басшыларға консультациялық көмек көрсету. Мазмұны: Персоналды басқару. Кәсіпорындардың кадрлық саясаты. Қызметкер мен кәсіпорынның еңбек әлеуеті. Қызметкерлерді іріктеу. Еңбек ұжымындағы кәсіби және әлеуметтік-психологиялық бейімделу. Қалыптастырылатын құзыреттер: персоналды стратегиялық басқару негіздерін білу және оларды іс жүзінде қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Мақсаты: тұтынушыны логистикалық операцияларды және пайдаланылатын өндірістік ресурстарды жүзеге асыруға ең аз шығындармен қажетті уақытта және белгілі бір жерде өнімдермен қамтамасыз ету. Логистика физикалық бөлу мен материалдық ресурстарды басқарады. Логистиканың ғылым ретіндегі мазмұны материалдық және ақпараттық ағындарды басқарудың тиімді ұйымдастырушылық формалары мен әдістерін анықтау және практикада жүзеге асыру мақсатында тауарларды тарату процесіне тән себеп-салдарлық байланыстар мен заңдылықтарды белгілеу болып табылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: өндірісті тактикалық жоспарлау және ұйымдастыру процесінің тұжырымдамалық ережелерін білу, жоспарларды дайындауды, олардың орындалуын ұйымдастыруды және өндірісті реттеуді қамтитын тактикалық басқару процесін жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі В2

    Мақсаты: В2 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары мамандандырылған мәтіндерді түсінуі, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен үнемі сөйлесу үшін жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлей білуі, әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай білуі және негізгі мәселеге өз көзқарасыңызды білдіре білуі, әр түрлі пікірлердің артықшылығы мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық тәртіп

    Мақсаты: студенттерге ұйымның тиімді қызметін арттыру үшін жеке тұлға мен топтың мінез-құлқын басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша теориялық білім негіздерін және практикалық дағдылар кешенін беру. Мазмұны: Ұйымдастырушылық мінез-құлық түсінігі және мәні. Жеке басын куәландыратын және ұйымдастыру. Ұйымдағы коммуникативті мінез-құлық. құзыреттер: бизнес түрін таңдау туралы шешім қабылдай талдай білуі керек

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Мақсаты: экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың орнықты даму негіздері туралы терең жүйелі білім алу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және ОЖ қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу, білім алушыларда өмір қауіпсіздігі кәсіби мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Экология ғылым ретінде. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарық, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. шектеуші факторлар. Дене және қоршаған орта. Организмдердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі. Популяция экологиясы – демэкология. Қалыптасатын құзыреттер: тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін анықтайтын негізгі заңдылықтарды; табиғатты қорғау мен ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін; тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын және оларды жұмыста қолдану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау

    Мақсаты: кәсіпорынның қызметін болжау мен жоспарлаудың негізгі категориялары, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздері туралы білім беру. Мазмұны: экономикалық болжау. Кәсіпорын жұмысын жоспарлау принциптері. Ішкі жоспарлауды ұйымдастыру. Жоспарлау түрлері және жоспарлау жұмыстарын ұйымдастыру тәртібі. Өндірістік жоспар. Бизнес-жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоспарлау мен болжаудың ерекшелігін білу, жоспар туралы теориялық білімге ие болу, Стратегиялық жоспарлау мен болжаудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістерін шарлай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі С1

    Мақсаты: С1 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Мазмұны: Пікірталас. Экологиялық мәселелер. Қазіргі тенденцияның жаһандануы. Презентациялар. Халықаралық экономикалық қатынастар. Ревю жасаңыз. Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінуі, жасырын мағынаны тануы, сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлей білуі, ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді қолдана білуі, күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарлама жасай білуі, мәтінді ұйымдастыру модельдерін, құралдарды меңгергендігін көрсетуі керек байланыстар және оның элементтерін біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: ЖИ технологияларын реттеуге байланысты мәселелер бойынша құқық салаларында білім алу. Мазмұны: жасанды интеллекттің құқықтық мәртебесі. Жасанды интеллект дамуының білім беру жүйесіне әсері. Білім берудегі жасанды интеллект этикасы. Білім берудегі жасанды интеллект. Талдау: тұжырымдама және құқықтық реттеу. Цифрлық экономиканы құқықтық қамтамасыз ету. Дербес деректерді құқықтық қорғау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: мобильді және талдамалық заманауи құралдарды игере отырып, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Инвестициялық және инновациялық менеджмент

    Курстың мақсаты: микро және макро деңгейдегі инновацияларды және инвестицияларды басқарудың функциялары мен әдістері туралы теориялық және практикалық тәжірибені жалпылау және ғылыми білім. Мазмұны: Инвестициялық менеджменттің мәні мен міндеттері. Инвестициялық нарық: мәні және жұмыс істеу механизмі. Инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістері. Компанияның инновациялық қызметін басқару негіздері. Инновациялық процесті ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Өнімнің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде инновацияларды құру және дамытуды басқару әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: компанияның жағдайын және оның көрсеткіштерін талдай, бағалай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Салықтар және салық салу

    Мақсаты: салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру. Мазмұныі: салық салудың теориялық негіздерін және оның экономикалық мәнін ашу; ҚР-да салық салуды реттеудің құқықтық негіздерін ұсыну; ҚР салық жүйесінде тікелей және жанама салықтардың әрекет ету механизмін ашу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептей білу, салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық шешімдердің тиімділігін бағалау

    Курстың мақсаты: студенттердің инвестициялық шешімдер қабылдау және инвестициялық талдау теориясы мен практикасы саласында қажетті білім алуы. Мазмұны: бизнестің қаржылық моделі. Инвестициялық қызмет саласындағы қаржылық шешімдер. Бизнес құнын құрудың қаржылық модельдері. Бизнесті дамытудың қаржылық стратегиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инвестициялық ұсынысты және инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлей білу; инвестициялық жобадан түсетін ақша ағындарын болжай білу; инвестициялар мен инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Француз тілі (В 1.2)

    Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту. Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс. Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: Студенттерге экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеу жүргізуге қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б. сияқты зерттеу әдістері; Мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері; Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы; Өндіріс; өндірістік шығындар. Нарықтық экономикадағы өндірістік табыс; Бизнес концепциясы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Өнім, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде. Сондай-ақ курс аясында студенттер деректерді жинау және талдау, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну әдістерін үйренеді. Құзыреттіліктер: әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, сапалы зерттеу жүргізу, алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша нысанда ресімдеу және ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу

    Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Мақсаты: өндірістік жүйелерді басқарудың теориялық негіздері мен принциптерін зерттеу Мазмұны: жаңа өнімді жобалау. Өндірістік процестердің типтері. Өндірістік цикл. Өндірістік қуаты. Материалдық-техникалық жабдықтау және қойма шаруашылығын ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: өндірістік бағдарламаларды күнтізбелік бөлуді қалыптастыру, ұйымдарда қорларды басқару

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Француз тілі (2.1)

    Мақсаты: қарым-қатынастың оқу, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін ауызша және жазбаша түрде шет тілін меңгеру; тұлғааралық қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілін қолдана білу. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тіліндегі көркем-әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндердегі ақпаратты түсінуі; алынған ақпаратты жинақтауы, өз көзқарасын негіздеу немесе проблема бойынша қорытынды тұжырымдау мақсатында оны жаңғыртуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Дағдарысқа қарсы басқару

    Курстың мақсаты: Дағдарысқа қарсы басқаруды мемлекет, экономика, өндіріс, ұйым, адаммен байланысты мәселелердің барлық кешенінде зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстар. Экономикалық дағдарыстардың пайда болу және шешу тенденциялары. Дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу. Дағдарысты басқарудың негізгі факторлары. Кәсіпорындардың банкроттығы. Кәсіпорынның дамуындағы жағымсыз тенденцияларды тегістеу әдістері. Дағдарыс кәсіпорнының персоналды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: дағдарысты басқарудың негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерін білуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін жасау

    Курстың мақсаты: басқарушылық шешімдерді әзірлеу, қабылдау және іске асырудың теориялық және әдістемелік ережелерін оқу Мазмұны: басқарушылық шешімнің мәні мен мазмұны. Басқарушылық шешімдерді дайындау және іске асыру процесі. Белгісіздік және тәуекел жағдайында басқару шешімдерін әзірлеу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: басқару шешімін қабылдау алдында жағдайды талдай білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: қоғамдық өмірді қайта құру жағдайында кәсіпорындарды стратегиялық жоспарлаудың теориясы мен практикасын зерттеу Мазмұны: стратегиялық басқарудағы болжам. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын Стратегиялық талдау. Стратегия және оның ұйымның дамуындағы рөлі. Стратегиялық баламалар. Қалыптасатын құзыреттер: стратегиялық басқару объектісінің жағдайына жүйелік талдау және бағалау жүргізе білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдікті басқару

    Мақсаты: студенттерде білімдерді қалыптастыру, сондай-ақ белгісіздік және қауіп жағдайында тиімді басқаруды жүзеге асыру үшін тәуекел-менеджменттің қабілеттері мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: тәуекелдің мәні және оның негізгі себептері. Тәуекелдерді жіктеудің негізгі принциптері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: басқару шешімдерін іске асыру тиімділігіне тәуекел және оның әсер ету дәрежесін анықтау, талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психологиялық менеджмент

    Мақсаты: студенттерді тиімді басқару үшін қажетті психологиялық білім жүйесін игеру. Мазмұны: тұлға басқару объектісі және субъектісі ретінде. Басқарушылық қарым-қатынас негіздері. Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы. Ұйымдағы қақтығыстар мен стрессті басқару психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау қабілетін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Фирманың экономикалық стратегиясы

    Мақсаты: фирманың экономикалық стратегиясының мәні туралы және оны әзірлеу және іске асыру процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: кәсіпорын өндірістік жүйе ретінде. Бәсекелестік артықшылығы теориясының негіздері, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі. Кәсіпорынның экономикалық стратегиясы. Кәсіпорынның ресурстық стратегиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: нарықтық жағдайды талдаудың және нарықтың бәсекелестік жағдайын бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдана білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару негіздері

    Мақсаты: жобаларды басқарудың әдістемесі мен технологиясын зерттеу, қазіргі қоғамда сұранысқа ие зерттеу, аналитикалық және сараптамалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: жобалық қызметтің теориялық негіздері өзгерістерді басқару және жобаны аяқтау Қалыптасатын құзыреттіліктер: жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқара білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі. Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Өндірісті ұйымдастыру

    Мақсаты: білім алушыларда өндірісті ұйымдастыру бойынша теориялық білімді қалыптастыру, кәсіпорын қызметінің ұйымдастырушылық-экономикалық міндеттерін шешуде практикалық дағдыларды меңгеру Мазмұны: өндірісті ұйымдастырудың жүйелік негіздері. Өндірістік процестерді ұйымдастыру негіздері. Өндірістік-техникалық жүйелер. Ұйымдастыру-техникалық жүйелер. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіпорында өндірістік процестерді жобалау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары

    Мақсаты: тыңдаушыларда жүйелі басқарушылық ойлауды, жобалық басқару әдістерін пайдалана отырып күрделі өзгерістерді басқаруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру Мазмұны: жобаларды басқару және жоспарлау Жүйесі. Жобаларды басқарудың мақсаты, фазалары және заманауи технологиялары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жобаны әзірлеу және жүзеге асыру кезеңдерін, құру құрылымын білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Кәсіби ағылшын тілі С 2

    Мақсаты: қарым-қатынастың оқу, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін ауызша және жазбаша түрде шет тілін меңгеру; тұлғааралық қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілін қолдана білу. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тіліндегі көркем-әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндердегі ақпаратты түсінуі; алынған ақпаратты жинақтауы, өз көзқарасын негіздеу немесе проблема бойынша қорытынды тұжырымдау мақсатында оны жаңғыртуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Тайм менеджмент

    Мақсаты: студенттердің басқару идеялары тұрғысынан уақытқа аналитикалық көзқарасын қалыптастыру. Мазмұны: уақыт табиғаты. Мақсатқа жету процесі және оның қасиеттері. Уақытты басқаруды жоспарлау және пайдалану. құзыреттер: өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқару, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Курстың мақсаты: корпоративтік басқарудың қолданбалы міндеттерін шешу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу, Математикалық талдау және беру әдістерінде студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін алу. Мазмұны: корпоративтік басқару теорияларының эволюциясы. Корпоративтік басқарудың модельдері мен қазіргі заманғы практикасы. Корпорацияның басқару органдары. Корпоративтік басқарудың қаржылық аспектілері. Корпоративтік басқару тиімділігін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызмет процесінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың жоғары тиімді тәсілдері мен технологияларын қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • іскерлік этика нормаларын сақтау, әлем халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімділік таныту, коммуникабельділік пен психологиялық дайындықты көрсету, командада жұмыс істеу, салауатты өмір салтын ұстану, CLIL пәндік-тілдік оқыту технологияларын пайдаланады;
  • магистратурада оқуды жалғастыру үшін қажетті басқару негіздері мен оқыту дағдылары арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады;
  • әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарға талдау жүргізу және осы негізде кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінің міндеттерін шешеді;
  • ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау кезінде әртүрлі талаптар (құны, сапасы, қауіпсіздігі және орындалу мерзімі) арасында компаға келу және басқару саласында оңтайлы шешімдер қабылдайды;
  • ұйымның қызметін стратегиялық, тактикалық және операциялық жоспарлауға және болжауға қатыса алады, принциптерді түсінеді және сақтайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды;
  • мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылық пен командада жобалық қызметті орындай біледі;
  • шаруашылық жүргізуші субъектілер мен мемлекеттік субъектілердің қаржы-экономикалық қызметі нәтижелерінің есептік-талдамалық жұмысын орындайды;
  • байланысты салалардың мамандарымен жұмыс жасауда коммуникабельділік пен психологиялық дайындықты көрсету, басқару шешімдерін қабылдау, сондай-ақ орындаушылардың жұмысын ұйымдастырады;
  • экономикалық талдаудың негізгі және арнайы әдістерін қолдану, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, оларды басқару саласында қолданады;
  • қазіргі қоғамның ғылыми дүниетанымын кеңейту үшін IT бағдарламаларын қолдану, мәліметтер базасын құру үшін ақпаратты жалпылау және жүйелеу, басқару жүйелерін талдау және модельдеу бағдарламалық жасақтамасының құралдарына ие болады.
Top