Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04109 Бизнес және Менеджмент в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

  • Есептеуге кіріспе 1

    Курстың негізгі мақсаты - математикалық талдау теориясында берік негіз қалау және студенттерді AP Calculus емтиханына дайындау. Студенттер графикалық калькуляторды қолдануды және белгіні, өлшемді және өлшем бірліктерін қоса есептеулердің дұрыстығын анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономикаға кіріспе

    Курстың мақсаты - адамдар мен кәсіпорындардың іс-қимылын басқаратын экономика қағидаттарын зерделеу және меңгеру. Курс сондай-ақ экономикалық шешімдер әлемді қалай қалыптастыратынын тереңірек түсіну үшін сұраныс пен ұсыныс, икемділік және нарықтық құрылымдар сияқты тұжырымдамаларды зерттейтін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 1

    Бұл курс студенттерге мәліметтерді жинау, талдау және қорытынды жасау үшін негізгі ұғымдар мен құралдарды үйретуге арналған. Студенттер нақты әлем контекстіндегі деректер туралы сөйлесуді, екі айнымалы деректер жиынындағы қарым-қатынастарды, іріктеу және эксперименттік жобалау принциптерін зерттеуді, ұзақ мерзімді перспективада кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын сандық бағалауды және статистикалық қорытынды жасауды, іріктеу үлестірімдерін пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеуге кіріспе 2

    Курс студенттерді математикалық талдаудың пайдалы тәсілдерімен және әдістемелерімен таныстырады және оларға есептеу техникасы саласында қосымша дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Бұл курс Есептеуге кіріспе 1 курсынан алған мазмұны мен дағдыларына негізделеді. Ол параметрлік берілген қисықтарды, полярлық қисықтарды және векторлық функцияларды қамтиды. Курс сондай-ақ интегралдарды есептеудің және оларды қолданудың қосымша әдістерін, сондай-ақ дәйектілік пен қатарлар тақырыптарын енгізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Макроэкономикаға кіріспе

    Бұл базалық курс студенттерді жалпы экономикалық жүйеге қолданылатын қағидаттармен таныстырады. Курс ұлттық кірісті зерделеуге және баға деңгейін анықтауға назар аударады. Ол сондай-ақ студенттерге экономикалық қызмет, қаржы секторы, тұрақтандыру саясаты, экономикалық өсім және халықаралық экономика көрсеткіштері бойынша білім береді. Студенттер экономикалық тұжырымдамаларды талдау, сипаттау және түсіндіру үшін графиктерді, диаграммаларды және деректерді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 2

    Бұл курс Статистикаға кіріспе 1 курсының жалғасы болып табылады. Бұл курс студенттерді статистикалық қорытындымен таныстыруға арналған. Студенттер биномдық популяциялық пропорциялар туралы қорытынды жасау үшін категориялық деректерді талдауды, сенімділік интервалдарын құруды және түсіндіруді, маңыздылық сынақтарын орындауды, популяция құралдары туралы қорытынды жасау үшін сандық деректерді талдауды, бақыланатын және күтілетін сандар арасындағы қашықтықты өлшеу үшін хи-квадрат статистикасын пайдалануды, күтілетін сандарға қатысты, сенімділік аралықтарын құруға және маңыздылық сынақтарын орындауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандық контекстегі бизнес және менеджмент 1

    Бұл курс жаһандануға, халықаралық саудаға және халықаралық компаниялардың дамуына назар аудара отырып, жаһандық бизнес-ортаны зерттейді. Мәдени, этикалық және әлеуметтік факторларды қоса алғанда, әлемдік іскерлік практиканы қалыптастыратын саяси, экономикалық және құқықтық шеңберлер қаралады. Негізгі тақырыптар халықаралық сауда теорияларын, өңірлік интеграция мен жаһандық қаржы жүйесін қамтиды. Курс сондай-ақ таяудағы деглобализация сияқты үрдістерді және халықаралық бизнес үшін болашақ сын-қатерлер мен мүмкіндіктерді қозғайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп принциптері 1

    Бұл курс студенттерге бухгалтерлік есептің қағидаттары мен практикаларын және Халықаралық Қаржылық Есептілік Стандарттарын (ХҚЕС) зерделеуге мүмкіндік береді. Студенттер бухгалтерлік есептің тұжырымдамалары мен жалпы қабылданған ұғымдарын зерделейді, олардың негізін, мақсаттары мен шектеулерін түсінеді. Пән сондай-ақ балансты, кірістер туралы есепті және ақша қаражатының қозғалысы туралы есепті қоса алғанда, қаржылық есептілікті дайындауды, талдауды үйренеді. Бұдан басқа, студенттер негізделген экономикалық шешімдерді қабылдау үшін қаржылық есептілікті талдау және түсіндіру әдістерін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе 1

    Курстың бірінші бөлімі Қаржы жүйелерінің құрылымы мен қызметін зерттейді. Қаржы делдалдарына, бағалы қағаздарға және қаржы нарықтарына назар аударылады. Екінші бөлімде банктік принциптердің кең ауқымына қатысты мәселелер қарастырылады. Онда қаржылық делдалдардың бар екендігін дәлелдеу үшін қолданылатын негізгі экономикалық себептер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математика 1

    Бұл курс бөлігінде басты назар негізгі математикалық әдістер мен олардың экономика, менеджмент және онымен байланысты салалардағы мәселелерге қолданылуына аударылады. Мақсаты-студенттерге есептеу және сызықтық алгебра әдістері бойынша дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, студенттерді математика және/немесе сабақтас пәндер бойынша келесі бөлімдерге дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Статистика 1

    Бұл курс студенттерді менеджмент, экономика және әлеуметтік ғылымдарда түсіну және пайдалану үшін қажет болуы мүмкін негізгі статистикалық тұжырымдамаларды қолданумен таныстырады. Кестелер мен нәтижелерді түсіндіруге, сондай-ақ статистикалық міндеттерді шешу тәсілдеріне назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері: микроэкономика теориясы

    Бұл курстың мақсаты - студенттерді экономика саласын әлеуметтік ғылым ретінде түсінумен таныстыру, студенттерді экономикалық талдауда қолданылатын негізгі аналитикалық құралдармен және дәлелдермен таныстыру, студенттерді экономикалық талдаудан алынған негізгі тұжырымдармен таныстыру және студенттердің ұйымдастырушылық және саяси салдары туралы түсініктерін дамыту, сонымен қатар студенттерге экономикалық мәселелер бойынша пікірталастарға қатысуға мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері: макроэкономика теориясы

    Бұл курс макроэкономикалық теорияға неғұрлым тереңдетілген тәсілді ұсынады және ұлттық кірісті, экономикалық өсімді және тауарлар нарығын есепке алуды қамти отырып, Макроэкономикаға кіріспе курсының жалғасы болып табылады. Ақша мен банктердің рөлі, ақша-кредит және фискалдық саясаттың динамикасы, сондай-ақ жиынтық сұраныс пен ұсынысты айқындау зерделенеді. Негізгі тақырыптар саяси салдарға және экономикалық тұрақтылыққа баса назар аудара отырып, инфляцияны, жұмыссыздықты, валюталық режимдерді және ашық экономиканың макроэкономикасын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп принциптері 2

    Бұл курс шығындарды, шығындардың маржиналды және толық есебін, сондай-ақ CVP талдауын қоса алғанда, басқару есебінің негізгі тұжырымдамаларын қамтиды. Студенттер бюджетті жоспарлауды, стандартты шығындарды, ауытқуларды талдауды және бизнесте стратегиялық және қаржылық шешім қабылдау үшін күрделі инвестициялар бойынша шешім қабылдау әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жаһандық контекстегі бизнес және менеджмент 2

    Бұл курс студенттерге Халықаралық бизнес контексттері туралы түсінік беруге және оларға жаһандық ауқымда стратегия әзірлеу және операцияларды басқару туралы пайымдаулар жасай отырып, осы контексттерде жұмыс істеуге мүмкіндік беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе 2

    Бұл курс қаржы негіздерін зерттеуді жалғастырады. Мұнда нақты инвестициялық жобаларды бағалау үшін фирмалар пайдаланатын әдістер және облигациялар мен акцияларды бағалау үшін инвесторлар пайдаланатын модельдер қаралатын болады. Инвесторлардың оңтайлы портфельді қалыптастыруына байланысты мәселелерді зерттейді және активтердің баға белгілеудің негізгі тепе-теңдік модельдерін айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы принциптері 1

    Бұл курс корпоративтік қаржының негіздерін зерделеуге арналған. Ол жобаларды бағалау және қаржыландыру, төлемдер саясаты, капитал құрылымы, бірігу және қосып алу, акцияларды орналастыру және тәуекелдерді басқару мәселелерін шешу үшін пайдаланылатын теориялық базаны ұсынады. Ол студенттерге қаржылық менеджмент және инвестициялар саласында одан әрі оқыту үшін қажетті құралдарды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Активтерге баға белгілеу және қаржы нарықтары 1

    Бұл пәнаралық пән бухгалтерлік есеп, қаржы және активтерге баға (қарыз және капитал) элементтерін қолданады. Пән теориялық консистенцияны құруға, сондай-ақ нарықтың тиімділігін бағалау үшін қолданылатын нарықтық құралдарды түсінуге арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Негізгі басқару тұжырымдамалары 1

    Бұл кіріспе менеджмент курсы бакалавриат студенттерін менеджменттің жалпы тұжырымдамалары мен теориялық негіздерімен таныстыруға арналған. Студенттер менеджменттің кең салаларымен танысады және өзін және басқаларды тиімді басқару, компаниялар үшін стратегияларды әзірлеу және олардың әлемдік нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қажетті іргелі дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді басқару 1

    Бұл курс ақпараттық жүйелерді басқаруды цифрландыру тенденциясына, ұйымдардағы АКТ-ның стратегиялық рөліне және АКТ-ны тиімді өрістету логикасына мән бере отырып зерттейді. Студенттер ұйымда осы жүйелерді табысты пайдалану үшін стратегиялық жоспарлаудың маңыздылығын баса көрсете отырып, басқару және бизнес қызметін қолдау үшін пайдаланылатын негізгі технологиялық шешімдерді зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметтер

    Бұл курс қазіргі әлемдегі волонтерлік қызметтің негізгі себептерін қарастырады. Ол студенттерді жаһандық және жергілікті волонтерлік қозғалыстардағы соңғы жаңалықтармен таныстырады. Студенттер волонтерлік жобалардың портфолиосын жасайды, олар әр түрлі рөлдерде қызмет етеді, далалық волонтерден жоба менеджеріне дейін. Студенттер сонымен қатар тиісті тәжірибе алу үшін бар волонтерлік жобалармен ынтымақтасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникациялар

    Курс жергілікті мәдени ортаның ішінде және сыртында тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүдделі адамдарға арналған. Курс оқушыларға мәдени шекара арқылы тиімді қарым-қатынас жасау үшін ғылым мен құрал ретінде мәдениетаралық коммуникацияны жалпы түсінуге мүмкіндік береді. Мәдениетаралық коммуникация туралы коммуникаторлардың әртүрлі тілдік және әлеуметтік-мәдени тәжірибесі олардың ауызша және жазбаша өзара іс-қимылын жеңілдететін не жалпы түсінбеушілікке, тұлғааралық және мәдениетаралық дағдылардың болмауынан хабарламаның бұрмалануына әкелетін жағдайда айтылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік келіссөздер және хат алмасу

    Курс келіссөздер жүргізу теориясы мен практикасымен танысу және келіссөздер процесімен бірге жүретін іскерлік хат алмасуды қамтиды. Курс келіссөздер процесімен байланысты хат алмасудың әр кезеңі үшін тілдік материалды ұсынады. Өзін-өзі оқыту материалы тыңдауға және оқуға арналған шынайы үзінділерді, кейстерді және қосымша тәжірибе үшін интерактивті жаттығуларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Активтерге баға белгілеу және қаржы нарықтары 2

    Капитал нарығы және активтерді бағалау, тарихи құнды есепке алу мен қаржы нарықтарының арасындағы теориялық келісімді қалыптастыруға, сондай-ақ нарықтық тәуекелдерді, пайда мен олардың тиімділігін бағалайтын, экономистер мен инвесторлар пайдаланатын нарықтық құралдарды түсінуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді басқару 2

    Бұл курс жобаларды басқаруға, жоспарлауға, АКТ-ны басқаруға және аутсорсингке мән бере отырып, ақпараттық жүйелерге қатысты жобаларды басқаруды қамтиды. Ол сондай-ақ электрондық бизнесті, үлкен деректерді талдауды және білімді басқаруды қоса алғанда, ақпараттық жүйелерді енгізудің басқарушылық және экономикалық артықшылықтарын зерттейді, бұл жүйелер ұйымның бәсекелестік артықшылығы мен табысына қалай ықпал ететінін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы принциптері 2

    Курс жобаларды қалай бағалау керектігін және капиталды бюджеттеудің негізгі әдістерін қолдануды түсіндіреді (мысалы: NPV және IRR). Сондай-ақ курс капиталды бюджеттеудің озық әдістемесі ретінде нақты опциондар теориясын түсінуге және қолдануға көмектеседі, төлем саясатының өзектілігін, фактілері мен рөлін түсінеді және түсіндіреді, төлемдердің бағалы қағаздарды бағалауға қалай әсер ететінін есептейді.. Курс қарыздың салықтық артықшылықтары мен қарыздың әртүрлі шығындары арасындағы сауда-саттық фирмаларының алдында тұрған түсініктерді, сондай-ақ бағалау кезінде капиталдың әртүрлі шығындарын есептеуді және қолдануды және капитал құрылымының әртүрлі теорияларын, соның ішінде ақпараттық асимметрия мен агенттік қақтығыстарын білу және түсіндіруді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Тіршілік қауіпсіздігі негіздері пәні студенттерді оқытуға, оларға табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан зардап шеккендерге қауіпсіздік, қорғау және алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша жалпы білім алуға, жағдайды талдауға және құтқару және құтқару туралы дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік беруге және апат аймағында қалған адамдарға көмектесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Негізгі басқару тұжырымдамалары 2

    Курс менеджменттің негізгі салаларын және басқару тұжырымдамаларының зияткерлік негіздерін қамтиды. Бұл курс шеңберінде студенттерге стратегия, қаржы, шешім қабылдау, адами ресурстарды басқару, инновациялар, креативтілік және кәсіпкерлік сияқты басқарудың маңызды кіші пәндерін егжей-тегжейлі түсіну үшін жаһандық контексте басқару пәні қарастырылады. Курс сондай-ақ әлеуметтік ғылымдардың бизнесті жүргізумен қалай байланысты екенін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жоспарлау және консалтинг

    Курс бизнес-жоспарлау мен консалтингтегі проблемаларды, оларды шешу жолдарын зерделеуге, сондай-ақ бизнес-идеяларды бағалауға және түрлі бизнес-мәселелерді шешуге бағытталған. Консалтинг тұрғысынан алғанда, курста шағын кейстер ұсынылған, олардың көмегімен студенттер проблемаларды анықтайды, шешімдерді ұсынады және оларды қорғайды. Бизнес-жоспарлау бойынша студенттер идеяның тартымдылығы, қаржы өндірісі нарығы мен тәуекелдерді талдау сияқты факторларды назарға ала отырып, бизнес-жоспар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару 1

    Бұл курс маркетингтің тарихы мен негізгі теорияларын қамти отырып, маркетингке жалпы кіріспе береді. Негізгі тақырыптар маркетингтік ортаны, тұтынушылардың мінез-құлқын және сатып алушылардың ұйымдастырушылық мінез-құлқын, сондай-ақ тиімді маркетингтік стратегиялар үшін студенттерді қажетті біліммен қамтамасыз ете отырып, нарықты саралау, таргеттеу және ұстанымдау қағидаттарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару 1

    Бұл курс адам ресурстарын басқарудың (HRM) негізгі тақырыптары мен анықтамаларын қамтиды, соның ішінде жалдау, жұмыс міндеттерін әзірлеу, өтемақы және қызметкерлерді тарту. Курс адам ресурстарын басқарудың негізгі саясаттарын және HR саласында халықаралық тәжірибені қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Алаяқтық тексерудің принциптері

    Курс алаяқтықты анықтауды, оның жасалу әдістерін, алдын алуды, анықтау мен реттеуді қамтитын жан-жақты шолуды ұсынады, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық схемаларын анықтау және оларға қарсы күрес жөніндегі материалдарды ұсынады. Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: қаржылық есептермен алаяқтық схемасы, ішкі және сыртқы алаяқтық, алаяқтықпен бухгалтерлік қағидаттардың өзара іс-қимылы және алаяқтық тәуекелін бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Іскерлік құқық

    Курс заңды тұлға құрудан бастап қызметін тоқтатуға дейінгі бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласындағы практикалық білімді ұсынады. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер кәсіпкерлікті реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздерін және Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары туралы ережелерді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құралдары мен қағидаттарын, шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық-құқықтық нысандарын, сондай-ақ оларды Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген реттеуді білетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі зерттеу әдістері

    Бұл курс бизнес пен экономикадағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған. Ол студенттердің зерттеу жүргізу кезінде нені ұстануы керектігінің егжей-тегжейлі сипаттамасын және зерттеу әдістерін қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықты, соның ішінде жағдайлық зерттеулерді, сауалнамалар мен статистикалық қорытындыларды қамтиды. Ол студенттерге бизнесте зерттеулер жүргізуде және ғылыми журналдарда зерттеу нәтижелерін жариялауда пайдалану үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық курсы бюджетті жасауды, жинақтарды, инвестициялауды, кредиттерді пайдалануды және болашаққа жоспарлауды қоса алғанда, жеке қаржыны түсінуді және басқаруды қамтиды. Бұл негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға мүмкіндік береді және ұзақ мерзімді қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 1

    Бұл курс дәстүрлі статистикаға неғұрлым қолданбалы тәсілді қолдана отырып, деректерге тәуелсіз талдау жүргізуге мүмкіндік беру үшін студенттерді статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару 2

    Бұл курс клиенттермен өзара қарым-қатынасты басқаруды (CRM), брендингті, өнімдерді әзірлеуді және инновацияларды қоса алғанда, маркетингтің негізгі тұжырымдамаларына тереңдейді. Студенттер өнімнің өмірлік циклін, ілгерілету стратегиясын, баға белгілеу мен дистрибуцияны, сондай-ақ маркетингтегі корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің (CSR) рөлін зерделейді. Курс сондай-ақ маркетингтік шешімдерді тиімді қабылдау және стратегияларды әзірлеу үшін талдамалық құралдармен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және мотивация

    Кейстерді талдау тәсілін қолдана отырып және әлемдік ұйымдардың мысалдарына сүйене отырып, курс көшбасшылық пен мотивацияның теориясы мен практикасын зерделейді. Негізгі модульдерге мыналар жатады: көшбасшы ретінде адамдар, Топ басшылығы; әйелдер және көшбасшылық; мотивация және ұйымдық көшбасшылық теорияларын қолдану; командалық көшбасшылық теориясы, командалық көшбасшылық мәселелерін шешуге арналған Хилл моделі; Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін қабылдау

    Бұл курс тиімді шешім қабылдаудың негізінде жатқан ғылымды қамтиды. Бұл шешім қабылдаудың және өндірістік процестердің негізгі тұжырымдамаларын суреттеу үшін күнделікті өмірден, сондай-ақ бизнестен практикалық мысалдарды пайдалана отырып, теориялар мен тұжырымдамаларды енгізу, өзін-өзі бағалау, кейс-стадилер мен талқылауларға назар аудара отырып, пікірталас арқылы қол жеткізіледі. Курстың мақсаты - шешім қабылдау процесін жеңілдету және студенттерге нақты әлемде тиімді шешім қабылдауға әсер ететін көптеген факторларды жақсы түсіну туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Инновациалық менеджмент

    Бұл курс негізгі тұжырымдамалар мен дағдылар туралы білімді дамытуға бағытталған: ел деңгейіндегі дамудағы инновацияның рөлі; компанияда инновациялық ортаны қалыптастыратын ішкі процестердің маңыздылығы; инновация тұрғысынан жедел басқарудың маңызы; білім мен зияткерлік меншікті басқару; экономикадағы инновацияның рөлін зерттеу. инновациялық дамуға арналған стратегиялық альянстар мен желілер; ҒЗТКЖ-мен байланысты процестер; ұйымдардағы технологияларды, ақпарат пен білімді берудің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі жасанды интеллект негіздері

    Бұл курс үлкен деректермен, AI және ML және олардың қосымшаларымен жұмыс істеу принциптерімен таныстырады. Тақырыптарға AI-мен байланысты тәуекелдер, персоналды біріктіру және деректерге негізделген маркетинг кіреді. Студенттер AI технологиялары және оларды бизнеске бағытталған енгізу процестері туралы түсінік алып, бизнесті жүргізудің заманауи әдістерін AI арқылы оңтайландыру мүмкіндіктеріне түсініктеме береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Технологияларды басқару

    Бұл курс технологиялық өнімдерді, процестерді немесе қызметтерді кешенді жоспарлау, жобалау, оңтайландыру, пайдалану және бақылау үшін технологияларды басқарумен таныстырады. Курс компаниялар клиенттердің қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратын және корпоративтік өнімділікті, кірістілікті және бәсекеге қабілеттілікті арттыратын өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу үшін технологияларды қалай пайдалана алатынын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • ESG-ге кіріспе

    Бұл курс ESG кіріспесін, негізгі экологиялық, әлеуметтік және басқару мәселелерін және олардың бизнес үшін маңыздылығын зерттейді. Курс негізгі тарихи кезеңдерді қамтиды, реттеудегі жаһандық және жергілікті өзгерістерге әсер етеді және қаржыдағы ESG-мен таныстырады. Осы курстың соңында студент ESG негізгі мәселелері мен әзірлемелері туралы жан-жақты түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару 2

    Курсты меңгеру кезінде HR стратегияларына, қызметкерлерді тиімді бейімдеу, оқыту және дамыту процесін түсінуге ерекше назар аударылады. Ұйымның тиімділігін арттыру және бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін персоналды бағалаудың және қызметкерлерді басқару тәжірибесінің негізгі принциптері қарастырылады. Курс персоналды басқаруды ұйымның тұрғысынан да, қызметкерлер тұрғысынан да қарастырады, соның ішінде персоналды басқарудың заманауи және халықаралық мәселелерін қозғайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 2

    Курс студенттерге маркетингтік зерттеу проблемасын анықтауға және тиісті зерттеу жоспарын әзірлеуге, маркетингтік зерттеу жағдайында деректерге тәуелсіз талдау жүргізуге және осы жағдайда қандай статистикалық әдіс қолданылатынын анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Пәнаралық тәсілді қолдана отырып, адам ресурстарын басқарудың теориялық білімдері мен модельдерін, басқарудың негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ әртүрлі практикалық жағдайларда басқарушылық шешімдерді тиімді қабылдау үшін жаһандық бизнес-процестерді түсінуді қолдана отырып, бизнес пен менеджменттің күрделі мәселелерін талдау және шешу.
  • Бизнес пен экономикада статистиканың, математиканың және есептеудің іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін, сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану
  • Практикалық мәселелерді талдау және шешу үшін экономикалық принциптер мен теорияларды қолдану
  • Маркетингті және оның функцияларын түсіну, оның процестері мен міндеттерін, соның ішінде цифрлық маркетингті басқару, сонымен қатар тиімді маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу үшін қолданылатын жан-жақты маркетингтік зерттеулерге сүйене отырып, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсіну.
  • Қаржылық жоспарлаудың, болжаудың және инвестициялық жобаларды талдау әдістерінің негізгі әдістерінің көмегімен басқарушылық шешімдерді қабылдаудың барлық деңгейлерінде қаржыны басқару тұжырымдамасын зерделей отырып, қазіргі заманғы қаржы менеджментінің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен қағидаттарын айқындау.
  • ҚЕХС және салық салуға сәйкес бухгалтерлік есеп стандарттары мен қаржылық есептілік тұжырымдамаларын білу
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар туралы білімді құқықтық және этикалық нормаларға сәйкес қолдану
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздерін және қоршаған орта сапасын басқару қағидаттарын, табиғат пен қоғамның орнықты даму тұжырымдамаларын, стратегияларын біле отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдану
  • Іскерлік хат алмасу, презентациялар дайындау және өткізу сияқты коммуникативті дағдыларды қолдана отырып, іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынас орнату
  • Өзгерістерді басқару, инновациялық және технологиялық тәсілдерді қолдану шеңберінде тиісті шешімдерді ұсына отырып, өзгерістерді, инновацияларды және жасанды интеллект технологияларын басқару саласындағы проблемаларды тиімді талдау.
Top