8D01505 Математика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика ғылымы бойынша теориялық білімін практикада қолданаа алатын, аналитикалық, зерттеу және оқытушылық қабілеті бар, көшбасшылық дағдылары қалыптасқан философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән ғылыми бағыттағы түрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікірлер, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарын жан - жақты меңгертуге бағытталады. Сондай-ақ ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды. Докторанттар пәнді оқу арқылы сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шеткі есептерді шешуді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты докторанттарды шеттік есептерді шешуді оқытудың заманауи әдістемелерімен таныстыру, шеттік есептерді және олардың қолданылуын шешу әдістері бойынша әдебиеттерді өз бетінше зерттеу дағдыларын қалыптастыру, шеттік есептерді шешудің тиімді сандық әдістерін таңдау дағдыларын дамыту. Нәтижелер - шеттік есептерді шешудің аналитикалық әдістерін біледі; - есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдана отырып, шеттік есептерді шешу үшін сандық әдістер мен алгоритмдерді таңдау әдісін меңгерген; - зерттеу арқылы алынған нәтижелерге сүйене отырып, шеттік есептердің шешімдеріне талдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпаратты математикалық және графикалық өңдеудің заманауи әдістері
Пәннің мақсаты эксперимент нәтижелерін бағалауға көмектесетін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің тиімді заманауи математикалық және графикалық әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелер: - ақпаратты өңдеудің заманауи математикалық және графикалық әдістерін біледі; - эксперимент нәтижелерін математика-лық бағалауды біледі және теориялық қорытынды жасай алады; - математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде командада жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Функционалдық сауаттылықты бағалау моделі
Пәннің мақсаты-функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненттерінің идеясы мен құралдарын: математикалық сауаттылықты, оқу сауаттылығын, жаратылыстану сауаттылығын, қаржылық сауаттылықты, жаһандық құзыреттілікті және креативті ойлауды зерделеу арқылы функционалдық сауаттылықты бағалау модельдерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант ұсынуы керек - функционалдық сауаттылық бойынша зерттеулерді дамытудың халықаралық контексті туралы, - функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мониторингі туралы, - негізгі мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалаудың жалпы тәсілдері туралы, - функционалдық сауаттылықты бағалау үшін өлшеу материалдарының спецификациясын және тапсырмаларға қойылатын талаптарды әзірлеу туралы. Білу - өлшеу материалдарын әзірлеу кезеңдері және бағалаудың дұрыстығы мен сенімділігін қамтамасыз ету, - функционалдық сауаттылықты қалыптастыру критерийлері: мотивациялық критерий (ниет деңгейі), стандартты емес жағдайларда әрекет ету, шеберлік критерийі, сөйлеу рефлексиясының дамуы, ақпараттық критерий (сөздіктер мен анықтамалықтарға жүгіну), когнитивтік критерий, коммуникативтік критерий. - білім алушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау модельдері. Докторант функционалдық сауаттылықты бағалаудың белгілі бір моделін қолдану барысында жеке блоктардың мазмұнын нақтылай және толықтыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканың философиялық негіздері
Математиканың философиялық негіздері курсында таным теориясының элементтері, танымның философиялық және математикалық формаларының байланысы қарастырылады, қазіргі математиканың әдіснамасы мен метафизикасының мәселелері талданады, әдіснамалық негізі бар математика дидактикасының таңдалған сұрақтары баяндалады. Докторант біледі - математика, философия және математиканың философиялық негіздері, - математика негіздері мен негіздемелерінің мәселелері, математикадағы рационалды және иррационалды математикалық объектінің мәселелері, - математикалық білімнің ерекшеліктері, математикалық ғылымның қалыптасуы мен дамуы, - математикалық білім құрылымдары, - математикалық танымның ерекшеліктері. Докторант біледі - математика философиясындағы негізгі бағыттарды ажырату: пифагоризм, платонизм (және оның түрлері), априоризм, эмпиризм (және оның түрлері), - математика философиясындағы фундаменталистік және фундаменталистік емес (әлеуметтік-мәдени) бағыттар. Докторант кейбір заманауи теорияларға ие (Ален Бадью және оның философиялық жүйесі: математика=онтология). Докторант бар - математикалық теорияларды философиялық-әдіснамалық талдау, - философиялық және математикалық ойлау мәдениеті. Докторант техникалық қиындықтардың артында қазіргі математикадағы жаңа зерттеу әдістерінің әдіснамалық мәнін тани алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім алушының ғылыми зерттеу жұмысын тиімді жазуына қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету мақсатында жүргізілетін Ғылыми зерттеу әдістері пәні зерттеу туралы түсініктен бастап, әртүрлі ғылыми мәтіндерге жан-жақты талдауды жүзеге асырады. Зерттеу жұмыстарына талдау жүргізіліп, олардың әдіснама бөлімінің жазылуына тоқталады. Докторантқа өз зерттеу саласына байланысты осы кезеңге дейінгі жинақтаған тәжірибесі мен білімін ұштастыра отырып, өзіне қолайлы деп санайтын зерттеу жоспарын құруға мүмкіндік жасалынады. Сонымен қатар зерттеу жұмысының дизайнында қамтылатын зерттеулер жиынтығы жөнінде жан-жақты мағлұмат беріледі. Осы арқылы докторанттың зерттеу жұмысының жүйелі жазылып шығуына ықпал етіледі және өзге де ғылыми зерттеу әдістері туралы мағлұматтардан хабардар болады. Сондай-ақ сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістерінің қолданылуы, деректерді жиналу жолдары, зерттеу әдебі, деректерді талдау сияқты зерттеу үдерісі барысына қажетті ақпараттар туралы білімдерін жетілдіретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу
Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу ережелері мен қағидаларын сақтай отырып, ғылыми жұмыстарды жариялау үшін халықаралық рецензияланатын деректер базасы мен ресурстарды пайдаланады;
- ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасай отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ауызша түрде баяндай алады;
- пәндік зерттеулер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және нәтижелерді коммерцияландыру жолдарын біледі;
- ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады;
- математикалық білім беру саласындағы зерттеулердің барлық негізгі түрлерін сыни тұрғыда бағалап ғылыми пікірталастарға қатысады;
- жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып математикалық білім беру саласындағы ғылыми-әдістемелік мәселелерді шешеді және зерттеулер спектрін кеңейтуге өз үлесін қосады.
- математика және математикалық білім беру саласындағы білімін тереңдетіп және зерттеу қабілеттерін жетілдіре отырып әдістемелік құзыреттілігін үздіксіз кеңейтеді.