8D01506 География в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Географияның теориясы, әдіснамасы және практикасы бойынша терең білімі бар, кәсіби салада өз бетінше дамуға қабілетті және география саласында зерттеу мен оқыту дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән ғылыми бағыттағы түрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікірлер, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарын жан-жақты меңгертуге бағытталады. Сондай-ақ ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды. Докторанттар пәнді оқу арқылы сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу
Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық білім берудің заманауи парадигмалары
Жүйе парадигмасы және оның жүйе қалыптастырушы процестермен байланысы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. Географиялық ғылымдардың жүйелік парадигмасы. География ғылымының интеграциялық парадигмасы. География ғылымындағы аймақтық және салалық парадигмалар. Географиядағы белсенділік-геокеңістіктік көзқарас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географиялық зерттеулердегі қашықтан зерделеу
Географиядағы қашықтан зерделеу және оның ғылым және өндіріс салаларымен байланысы. Қашықтан зерделеудің мәні және негізгі функциялары. Географиялық зерттеулерде қашықтан зерделеуді қолдану. Жоғары сапалы ғарыштық түсірілімдерді алу әдістері және оны жүзеге асыру әдістері. Планетамыздың бетінің жай-күйі туралы объектілерді, процестерді және құбылыстарды зерттеу. Табиғи кешендердің кеңістік пен уақыттағы өзгерістері. Ғарыштық бейнелеу құрылғылары және түсіру түрлері. Жерді қашықтан зерделеу деректерін визуалды және автоматты интерпретациялау. Мәліметтерді талдау және картографиялық модельдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар және геосаясат
Геосаясаттың ғылым ретінде қалыптасуы. Геосаяси идеялардың эволюциясы. Классикалық геосаясаттың негізгі идеялары мен принциптері. Геосаясат ғылымының қазіргі даму кезеңі: Батыстың геосаяси теориялары мен мектептері. Көпполярлық әлемнің жаңа геосаяси моделі. Жаһандық әлемді танудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі геоглобалистикадағы өркениет парадигмасы. Жаһандық өзара әрекеттесу стратегиялары. Жаһандық әлемдегі саяси кеңістік пен уақыт. Қазіргі заманның жаһандық мәселелерінің жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері, зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері, түрлі ғылыми зерттеу жүргізуде қолданылатын әдістер тобын таңдаудың негізделуі, пәндік зерттеу саласына қатысты жалпы ғылыми, формальді-логикалық, пәнаралық зерттеу әдістері, ғылыми-зерттеу практикасының негізгі мәселелері қарастырылады. Пән зерттеу жұмысын жүргізу барысында пәндік зерттеу саласына қатысты ғылыми-зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыс нәтижелерінің нақтылығы мен оның тиімділігін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
География ғылымының тарихы мен философиясы
Б.з.д. VII-VI ғ. Ежелгі Грециядағы және б.з.д. VII ғ. Шығыс Азиядағы грек колониялары. XVI-XVII ғ. Галилео Галилей, Эратосфен, Страбон, Птолемейдің география жөніндегі еңбектері. Жаратылыстану ғылымының дамуындағы Араб және Отырарлық ғалымдардың рөлі. ХХ ғасырға дейін қалыптасқан классикалық ғылым: статизм, элементаризм, антиэволюционизм бағыттары. Дүние танымдық көзқарастағы дін мен философия. Қазақстан аумағының зерттелуі және отандық ғалымдардың еңбектері. Шексіз әлем: қазіргі астрофизикалық, космологиялық тұжырымдамалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы талапқа сай ғылыми нәтижелерді кәсіби тұрғыда көпшілікке таныстыру үшін академиялық мәтінді дайындаудың, жазудың, редакциялаудың негізгі принциптерін, ережелерін, нормаларын біледі.
- Инновациялық идеяларды жүзеге асыру үшін ғылыми мәтіндерді ресімдеудің формалары мен тәсілдерін, ғылыми зерттеулердің заманауи технологияларын меңгерген.
- Зерттеу әдістерін жүйелей отырып, теориялық талдау және эмпирикалық зерттеу негізінде ғылыми проблеманы қоюды және қалыптасқан міндеттерді шешуді жүзеге асырады.
- Географиялық ілімдердің қалыптасу тарихы және ғылыми зерттеулердің қазіргі мәселелерін талдау арқылы географияның басым бағыттарын анықтайды.
- Тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықты оңтайлы орналастыру, табиғи ресурстарды үнемді пайдалану және қорғау жөніндегі жобаларды әзірлейді.
- Білім берудегі жаңа парадигма мен тұжырымдамаларды ескере отырып, білім беру бағдарламаларын жобалай алады.
- Қашықтықтан зерделеу мәліметтерін пайдалану арқылы геожүйедегі өзгерістерге мониторинг жүргізеді және олардың картографиялық үлгілерін құрастырады.
- Табиғи ресурстарды пайдалану көрсеткіштерінің қарқынын және оларды игерудің экономикалық саясатын салыстыра отырып, әлем елдерінде болатын геоэкологиялық жағдайды болжайды.
- Идеялар мен ақпаратты кем дегенде екі тілде тиімді жеткізе алады, командада жұмыс істеп, көшбасшылық қабілеттерін көрсете алады, әр қатысушы өзін қабылданған және құрметті сезінетін инклюзивті орта жасайды және ұжымдық әлеуетті дамытуға ықпал етеді.
- Жоғары деңгейдегі сыни және креативті ойлау дағдыларына ие, кәсіби мәселелерді шешу үшін өзін-өзі реттеуге және рефлексияға қабілетті.
- Цифрлық технологияларды зерттеу мен пайдалануда этикалық және құқықтық нормаларды білу мен сақтауды көрсетеді. Цифрлық ақпаратпен жұмыс істеу және деректерді қорғау кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, цифрлық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және этикалық пайдалануға жәрдемдеседі.