6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығының талаптарына сәйкес пәндік сала бойынша сапалы білімі, ғылыми-зерттеушілік, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігі бар бәсекеге қабілетті математика пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ақпараттық технологиялар
Ақпараттық технологиялардың мазмұны көбінесе оның ақпараттық нарықтағы қызметінің стратегиясы мен тактикасына байланысты, ақпараттық ортаны құра білу, диагностика және кері байланыс тәсілдері және оларды математиканы оқытуда АКТ-ны қолдана отырып, оқушының жеке мүдделеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруда және басқаруда тәжірибеде қолдану, ақпараттық білім беру ортасында тұлғааралық қатынастарды орнату жолдары және коммуникативтілік пен ақпараттық мәдениеттің көрінісі, пәнаралық білімді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандар теориясы
Алгебраның негізгі теоремасы, сызықтық кеңістіктің анықтамасы, сызықтық кеңістіктің өлшемі, сызықтық кеңістіктердің изоморфтылығы, ішкі сызықтық кеңістік, ішкі кеңістіктердің қосындысы мен қиылысы, түзу қосындылар, сызықтық операторлар, сызықтық оператордың шегі сызықтық оператордың матрицасы қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау-1
Жиындар, натурал сандар, нақты айнымалы функциялар, сандық қатарлар, фунцияның шегі және оның үзіліссіздігі мен біркелкі үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның туындысы, Лапиталь ережесі, Тейлор формуласы, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, туынды көмегімен функцияны зерттеу, функция графигін құру, сандық қатынастар тұрғысынан шамалар арасындағы тәуелділікті зерттеу әдістерін талдау қарастырылады т.с.с. пәнаралық білімді интеграциялау сипаттамасын орындай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәшеневтану
Мақсаты студенттерге көшбасшылық идеяларын қалыптастыруды, жеке тұлғаны қалыптастырудағы рухани құндылықтарды дамытудағы ұлттық мәдениет, тіл және менталитет проблемаларын құрметтеуді, оларды қоғамды дамыту жүйесінде болашақ кәсіби қызмет шеңберінде қолдана білуді қамтитын тұтас білім беру. Пән студенттерде сананың ашықтығы, өзінің ұлттық коды, ұлттық сана, рухани жаңғыру, бәсекеге қабілеттілік, реализм және прагматизм, сыни ойлау, білімге ұмтылу, оларды әділеттілік, Ар-намыс, Бостандық және т. б. дүниетанымдық ұғымдарын игеру, сондай-ақ толеранттылық құндылықтарын, мәдениетаралық диалог пен бейбіт қатар өмір сүру мәдениетін нығайту мақсатында оқытылады және оқытылады дамуға бағыттау мақсатында
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Мектеп математикасының комбинаторика, тригонометрия, теңдеулер мен теңсіздіктер, планиметрия, стереометрия сияқты бөлімдері, осы бөлімдердің есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Жоғары математика тұрғысынан элементарлық математиканың мазмұнын талдау. Талдау әдістері мен тәсілдері, теориялық және практикалық әдебиеттерді қолдану, есептер шығару дағдыларын игеруде пәнаралық білімді интеграциялау әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: Инклюзивті білім беру түсінігі мен мәні; инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру процесін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер; инклюзивті білім беру модельдері мен Арнайы білім беру шарттары; мақсаттар, міндеттер, принциптер, әдістер, әдістер мен ұйымдастырушылық формалар инклюзивті білім беру; инклюзивті білім берудің түзету бағыты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дискретті математика
Алгоритм ұғымы, анықтама, қасиеттер, алгоритмді жазу әдістері, алгоритм модельдері, алгоритмдік мүмкін емес есептер, есептелетін функциялар, алгоритмнің күрделілігі ұғымы, іздеу алгоритмі, конфигурация немесе сұрыптау алгоритмі, алгоритмдер мен мәліметтер құрылымы, жай деректер құрылымы, статикалық деректер құрылымы, динамикалық деректер құрылымы, сызықтық емес деректер құрылымы, кодтау теориясына кіріспе, қалыпты формалар, предикаттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар жүйелері мен зерттеу және проекциялау элементтері, сызықтар мен беттер теориясы негізінде олардың қасиеттері және оларды практикалық қолдану сонымен қатар векторлық алгебраның элементтері, векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісін қолдану, жазықтықтағы координаттар әдісі, жазықтықты түрлендіру, геометрияның қарапайым есептерін шешу үшін жазықтық түрлендірулерді қолдану, жазықтықтағы сызықтар, жазықтықтағы екінші ретті қисықтар, кеңістіктегі бет пен сызық теңдеулерін меңгеріп қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Техникалық бағыттағы негізгі сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен әңгімелесу жүргізуді, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілетін дағдыландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Жиындар теориясының элементтері, матрицалық алгебра, алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесі, детерминанттар, бір айнымалы көпмүшелер, күрделі сандар, скалярлық, векторлық және аралас векторлардың көбейтіндісі және олардың қолданылуы қарастырылады, жазықтықтағы екінші ретті қисықтарды, кеңістіктегі және екінші ретті беттердегі беттік және сызықтық теңдеулерді және олардың канондық теңдеулерін қолдану, кеңістіктегі бет пен сызық теңдеулері, екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулерін игеру қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық логика
Студенттерді математикалық логиканың математиканың негізгі бөлімдерімен және оларды қолданумен таныстырады, теориялық және практикалық тұрғыдан басқа пәндерді игеруге дайындайды. Берілген пәнді оқығанда студенттер буль функциялары, айтылу алгебрасының формулалары, комбинаторлық Алгоритмдер, графиктер және желілер сияқты дискретті нысандармен жұмыс істеуге дағдыланады, сонымен қатар олар кодтау теориясының проблемалары туралы түсініктер алынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Тарихи және географиялық ғылыми терминдер, синтаксистік конструкцияларды ауызша және жазбаша қарым-қатынаста дәл қолдану дағдылары, әңгіме құру дағдылары, іскерлік қарым-қатынас, хаттар, есептер, пікір, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізу мәселелері сарапталады. Әртүрлі қарым-қатынас түрлерінде еркін сөйлеу, әңгіме, пікір-талас жүргізе алу,функционалдық сөйлеу стильдері сөйлесу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде, кәсіби тілдің алуандығы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физика
Физика механикасы, молекулалық физика, кинематика негіздері, трансляциялық қозғалыс динамикасының негіздері, дененің айналмалы қозғалыс динамикасы, релятивистік динамика элементтері, молекулалық кинетикалық теорияның физикалық негіздері, термодинамиканың физикалық негіздері, электростатика, тұрақты электр электромагниттік тербелістер мен толқындар, толқындық оптика, кванттық механика элементтері,қазіргі атомдар мен молекулалар физикасының элементтері,атом ядросы физикасының элементтері және бөлшектер физикасының элементтері бөлімдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері. Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, Өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; Нормативтік құқықтық актілер мен жұмыс мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Дайындықтың әртүрлі бағыттарының студенттері үшін жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен танысу және оны тиісті салаларда қолдану болып табылады. Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде Инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Пән жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе және оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдану болып табылады. Студенттер Машиналық оқыту, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Өзінің және отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін жеке қаржыны басқару, тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік беретін және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруға, кадрлармен қамтамасыз етуге, кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасына үйрететін қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі. Кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру мен дамытуда, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсарту мен арттыруда халықты қолдау бағдарламаларын, сондай-ақ жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия
Евклидті кеңстіктегі сызықтар мен беттердің қасиеттері мен теңдеулері, гомоморфизм, үздіксіздік, компактілік сияқты топологиялық қасиеттер қарастырылады. Сызықтар мен беттерді пәннің аппаратын қолдану арқылы модельдеу және зерттеу, оның нәтижесін талдау, оларды физика мен механикада кездесетін есептерде практикалық тұрғыдан қолдану, пәннің ғылымдағы орнын дәйектеу, пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Трансценденттік және алгебралық теңдеулерді шешудің сандық әдістері мен сандық әдістеріне қойылатын талаптар, сондай-ақ векторлар мен матрицалардың алгебрасы, матрицаның меншікті мәндері мен меншікті векторлары, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері және сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу әдістері, функциялардың интерполяциясы, сандық дифференциалдау және интегралдау, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері, математикалық физика теңдеулерінің сандық әдістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинау әдістері (сауалнама әдістері: сауалнама, сұхбат, сараптамалық сауалнама, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауалнама)
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогика
Қазіргі педагогиканың мақсаты педагог ұйымдастырған, қойылған міндеттерді өз бетінше шеше алатын жан-жақты үйлесімді жетілген тұлғаны қалыптастыру. Креативті және құзыретті педагогиканың жетістіктеріне тұлғаға бағытталған дәстүрлі әдістермен қол жеткізіледі. Пәннің ерекшеліктеріне және инновацияның тақырыптарына, әдіснамалық ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикалық есептерді шығару практикумы (алгебра)
Мектеп математикасының оқулығы алгебралық есептерді шешудің алгебралық ұғымдары мен әдістерін анықтауға, есептерді құрастыру әдістері мен бағалау критерийлеріне және оларды дидактикалық материалдар ретінде тәжірибеде қолдануға арналған,есептерді шешуде CBR қолдану тәсілдері, жобалық жұмыстағы коммуникативті дағдылар, ақпараттық мәдениетті көрсету және пәнаралық білімді біріктіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және сандар теориясы
Сандар мен сандық функциялардың бөліну теориясы, салыстырулар, индекстер мен бастапқы тамырлар, сандар жүйесінің аксиоматикалық құрылымдары және оларға қолданылатын операциялар қарастырылады. Тапсырмаларды құрастыру мәселелерін талдау, ғылымдағы пәннің орнын дәлелдеу, пәнаралық білімді біріктіру жолдары сипатталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары математика
Жоғары математика инженерлік техникалық зерттеулерде өте маңызды функцияны орындайды. Пәннің негізгі мақсаты студенттерге басқа пәндерді оқуға қажетті математикалық білімді үйрету, өз саласында игерілген математикалық әдістерді практикалық қолдануды меңгеру. Математика мамандығының студенттері математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен, ықтималдықтар теориясымен және математикалық статистикамен таныстырады, математиканы физика, информатика, қолданбалы есептерді шешу құралы ретінде үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геометрия негіздері
Евклидтік геометрияның аксиоматикалық құрылысына, Лобачевский геометриясына, аффиндік және проективті геометрияға қатысты негізгі мәселелер қарастырылады. Атап айтқанда, Тәуелсіздік, дәйектілік, берілген геометриялардағы аксиома жүйесінің толықтығы мәселелері қарастырылады. Олармен бірге Лобачевский геометриясының, аффиндік және проективті геометрияның маңызды сәттері көрсетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқыту әдістері, мақсаттары мен міндеттері, мектепте математиканы оқытудың принциптері, әдістері, формалары мен мазмұны, ұғымдарды қалыптастыру, теоремаларды дәлелдеу, педагогикалық есептерді шығару, сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері талқыланады.қызмет түрлері, мамандандырылған оқыту, білімді практикалық қолдану қарастырылады. Сабақ жоспарын құру, пәнаралық білімді біріктіру және инклюзивті білім берудегі шығармашылықты бағалау әдістері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шығару практикумы (геометрия)
Геометриялық фигуралардың қасиеттері, математикалық ойлау стилін қалыптастыру, планиметрия бойынша геометриялық есептерді шеше білу, тапсырма шарттарын талдай білу, есепті шешудің ең ұтымды әдісін таңдайды, күрделі тапсырмаларды қарапайым тапсырмалар тізбегіне бөле білу, стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері, стереометрия есептерін координаталық және векторлық әдістермен шеше білу, полиэдр модельдерін құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастырған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Бұл пән оқушылардың физиологиялық, психологикалық дамуын зерттеуді қарастырады және болашақ мұғалімге балалардың, жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, жеке тұлғаны қалыптастыру, денсаулықты сақтау, нығайту заңдылықтары туралы білім беруге бағытталған. Қабілеттерді анықтау мен дамытуды, тұрақты сипатты қалыптастыруды, оқытушы мен оқушы арасындағы сенімді қарым-қатынасты, оқу іс-әрекетінің дағдыларын игеруді көздейді. Әр түрлі жастағы балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, Денсаулық сақтау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарына белсенді қатысу дағдыларын қалыптастыру қажет
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау-2
Негізгі ұғымдар, теоремалар мен тұжырымдар, интегралдарды практикалық қолдану және интеграция әдістері, меншікті және меншікті емес интегралдар, көп айнымалы функция, екінші ретті және үшінші ретті интегралдар, еселі интегралдар, қатарлар теориясы, таблицалық, айнымалыларды алмастыру, бөіктеп интегралдау, белгісіз коэффициенттер әдісі, жуықтау және реттілік теориялары, дәлелдеу әдістері мен тәсілдері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Теориялық механика
Теориялық механика зерттеледі зат денелерінің механикалық қозғалыстарының жалпы заңдылықтары мен механикалық өзара әрекеттесуін, статика заңдарын, кинематика заңдарын, динамиканы, перифериялық элементтердің әдістерін зерттейді теориялық механика пәні бойынша студенттер механика бөлімдерімен танысады, онымен байланысты мәселелерді шешеді және оны практикамен байланыстырады, кинематика негіздері, трансляциялық қозғалыс динамикасының негіздері,дененің айналмалы қозғалыс динамикасы, релятивистік динамиканың элементтерідененің қозғалыс заңдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Функционалдық және комплексті талдаудың және метрикалық кеңістіктің негізгі элементтеріне қатысты ұғымдар, теоремалар зерделенеді. Бөлу кеңістігі және толық метрикалық кеңістік қарастырылады. Бейнелеу, гомеоморфизм, изоморфизм, нормаланған және банах кеңістігі, норма бойынша конвергенция қарастырылады Евклид кеңістігі, оның сипаттамалық қасиеті, Гильберт кеңістігі, оның изоморфизмі зерделенеді. Рисс-Фишер теоремасы, сызықтық және кері операторлар, Гильберт-Шмидт теоремасы, сызықтық функционалдылыққа, ықшам операторларға және олардың қасиеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
Сандық жүйе, математикалық өрнектерді түрлендіру, рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, функционалдық тәуелділікті анықтау, геометриялық фигуралардың белгілері мен қасиеттерін анықтау мәселелері және есептер шығаруда білімін практикада қолдану тәсілдері әдістемелік тұрғыдан қарастырылады. Есептерді шығаруда бағалау критерийлерін анықтау, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Теңдеулер мен теңсіздіктерді құру арқылы тест есептерін шығару, функцияның шегі, функцияның туындысы, функцияның интегралы, ықтималдық теориясы үшін есептер құру, комбинаторика және статистика элементтері, есептерді шешуді бағалау критерийлері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері, дөңес функциялар және олардың қарапайым қасиеттері, дөңес функциялардың үздіксіздігі, дөңес функциялардың дифференциалдық қасиеттері, дөңес бағдарламалау есебі, сызықтық бағдарламалау есебі, сызықтық емес бағдарламалау Лагранж көбейткіштерінің әдісі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Стандартты емес есептер шығару практикумы
Стандартты емес есептердің шешімдері, алгебрагиялық стандартты емес есептер, геометриядағы стандартты емес есептер, олимпиадалық есептерді шешу әдістері, стандартты емес алгебралық есептерді шешу әдістері, дөңес функциялардың үздіксіздігі, дөңес функциялардың дифференциалдық қасиеттері, дөңес бағдарламалау мәселесі, сызықтық бағдарламалау мәселесі, симплекстің екі ғасырлық теоремасы қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйелері, критериалды және жиынтық бағалау негіздері, кредиттік оқыту технологиясы бойынша жинақталған білім жүйелері қарастырылды. Портфолио тұжырымдамаларын түсіну, бағалау, өзін-өзі бағалау және т. б. нәтижелерді бағалау жолдары мен құралдарын жоспарлау мүмкіндігі ескеріліп оқу нәтижелеріне қол жеткізеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплексті айнымалы функциялар теориясы
Функцияның комплексті айнымалылары, үздіксіздік, функцияның нақты айнымалысы мен комплексті айнымалысының мәндерін дифференциалау, комплексті сандар алгебрасы, күрделі геометриялық сандардың суреті, стереографиялық проекция, конформды көрсету, айнымалылардың күрделі функциялары, үздіксіздік, дифференциалдау, күрделі айнымалы функцияларды интегралдау, күрделі жазықтықтағы қатарлар, Лоран қатар, функцияны азайту, интегралдарды есептеу кезінде шегерімдерді қолдану комплексті талдау пәнін Зерттеудің мақсаты күрделі сандар өрісінің ерекшеліктерін пайдаланатын екпінсіз және ақырлы сандарды талдау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары, шартты ықтималдық және Тәуелсіздік, кездейсоқ шамалар, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, шекті теоремалар және олардың қолданылуы, Бернулли формуласы, толық ықтималдық формуласы және ықтималдық гипотезасы, өзара тәуелсіз оқиғалардың кем дегенде біреуінің пайда болу ықтималдығы, математикалық статистика элементтері, параметрлерді бағалау әдістері, корреляция теориясының элементтері, статистикалық гипотезалар, статистика элементтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Машиналар механикасының теориясы
Тік тіректерді созу және салбырату. Созылу, созылу кезіндегі Құрылымдық материалдардың механикалық сипаттамалары. Созылу және созылу кезіндегі механизмдердің беріктігі мен қаттылығын есептеу, тік сызықты ұлғайтумен дөңгелек көлденең қиманың тіректерін бұрау. Жазық қималардың геометриялық сипаттамалары, түзу тіректердің иілуі, деформацияның потенциалдық энергиясы, жалпыланған, қозғалыстарды анықтау әдістері, серіппелер және пластикалық деформациялар кезіндегі жүйелерді есептеу болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы механика
Кернеу теориясы, деформация теориясы, инерциялық күштер, жалпыланған Гук заңы, механизмдердің серпімділік теориясы бойынша жалпақ есептер, қолданбалы серпімділік теориясы, пластинаның иілуі, динамикалық күштер, инерциялық күш, Юнг модулі, деформация, масса орталығы, тербеліс, тербеліс кезеңі және тербеліс жиілігі, амплитудасы, резонансы, математикалық және физикалық маятниктер, логарифмдік декремент ауысу, механикалық толқындар және дыбыстық тербелістер қарастырылған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешу әдістері
Мектеп геометрия курсының есептерін шешу әдістері, гильберттің аксиомалық құрылымы, кеңістіктегі фигуралардың көлемі, жазықтықтағы фигураның ауданы, синус және косинус теоремаларын қолдана отырып есептерді шешу әдістері, жазықтықтағы координаттар әдісі, жазықтықты түрлендіру, геометрияның қарапайым есептерін шешу үшін жазықтықтағы түрлендірулерді қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интегралдық теңдеулер
Интегралдық теңдеулерді интегралдау операциялары, қарабайыр функция ұғымы, Анықталмаған интеграл және оның қасиеттері қарастырылады. Есептерді шешуде интеграциялаудың қолайлы әдісін (бөліктерге интеграциялау, айнымалыларды ауыстыру, рационалды функцияларды, иррационалдылықты, дифференциалдық биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интеграциялау) таңдай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гармониялық анализ
Математиканың классикалық математикалық анализ саласының еселі интегралдар теориясы, қисық сызықты интегралдар, стереометрия, механика, физикадағы беттік интегралдар, өрістер теориясының элементтері бөлімдерінде қамтылған негізгі ұғымдар, теоремалар мен тұжырымдар және дәлелдеулер мен есеп шығарудың әдіс-тәсілдері, практикада қолданулары қарастырылады. Пәннің ғылымдағы орны мен рөлін дәйектеу, модельдеуді қолдану негізінде проблемаларды талдау, пәнаралық білімді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және комбинаторикалық анализ
Ықтималдықтар теориясының оқиғалар алгебрасы, кездейсоқ шамалар, Үлкен сандар заңдары, болжау түрлерінің заңдылықтары, комбинаторлық талдаудың бастапқы және негізгі теориялары қарастырылады. Мәселенің шешімдерінің жиынтығын табу және комбинаторлық талдау негіздерін практикада қолдану, танымдық және ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселені шешуді талдау, пәннің нақты өмірдегі орны мен рөлін дәлелдеу, пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады. Тейлор Формуласы. Дифференциалды есептеудің негізгі теоремалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Функциональдық және комплексті анализ элементтері
Функциялар теориясы мен функционалдық талдаудың негізгі ұғымдарымен танысу. Функциялар мен функционалдық кеңістіктерде шешілетін есептерді шешу әдістерін зерттейді. Операторлар теориясын және әртүрлі функционалдық кеңістіктердің толықтығы, нормалардың қолданылуы, есептерді шешу әдістері туралы теоремаларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- дүниетанымдық, философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экологиялық мәселелерді, қазақстандық қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, қоғамда болып жатқан процестерді түсінеді және талдайды, өз қызметінде толеранттылық, диалог пен ынтымақтастықтың заманауи принциптерін басшылыққа алады
- өз ойын еркін тұжырымдайды және жеткізеді, ғылыми және арнайы мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ, орыс, шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары бар
- математикадан теориялық білімдер мен зерттеу негіздерін оқу үдерісінде түсіндіреді, оқытудың озық тәжірибесін талдай отырып, заманауи оқыту мен оқу технологияларын қолданады
- кәсіби қызметінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект қолданады, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлейді
- математиканы оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары туралы білім мен түсініктерді қолданады, педагогикалық іс-әрекеттерді модельдейді, математика мен математиканы оқыту саласындағы мәселелерді тұжырымдайды және талдайды
- оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтай отырып, мектеп математикасы бойынша сабақ жоспарларын құрастырады, қолайлы, қолжетімді оқу ортасын және сыныптағы эмоционалды-психологиялық климатты сақтайды
- Оқушылардың математикалық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құру үшін педагогика және психология негіздерін пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері мен құралдарын қолданады.
- Математика, физика пәндерінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістерін, оқу бағдарламасының танымдық процестің заңдылықтарымен байланысты теориялық және әдістемелік негіздерін біледі.
- сыни тұрғыдан ойлай алады, қарқынды дамып жатқан цифрлық технологияларды пайдалана алады, топта тиімді жұмыс істей алады, өзгерістерге тез бейімделеді
- толыққанды әлеуметтік және кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру және денсаулықты нығайту құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, гигиена, еңбекті қорғау, экология талаптарына және ықтимал теріс әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын дамытуға қабілетті