Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар, нарықтық экономика жағдайында және заманауи білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істеуге қабілетті құзыретті мамандарды, еңбек нарығының сұранысына сай ғылыми-өндірістік қызметті табысты жүзеге асыратын бәсекеге қабілетті математика бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементар математика
Сызықты алгебра
Педагогика
Сандар теориясы
Білім беру психологиясы
Арифметика негіздері
-
2 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия
Математикалық есептерді шешу практикумы
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Векторлық алгебра және оның қолданылуы
Математикадағы физика
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
Математика тарихы мен методологиясы
Математика сабағындағы математика тарихының элементтері
-
3 Оқу жылы
Математикадан конкурстық және олимпиадалық есептер
Математиканы оқыту әдістемесі
Анықталған интегралдың қолданылуы және қатарлар теориясы
Математикалық логиканың негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Математикалық логика және дискретті математика
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика
Дифференциалдық теңдеулер
Жай дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
Бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері
Еселі интегралдар
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
-
4 Оқу жылы
Оқытудың инновациялық әдістері
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
Комплексті анализ
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Инклюзивті білім беру ортасы
Сызықты операторлар теориясы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Математикалық физика теңдеулері
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Функционалды анализ
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-әрекеттердің нақты эмпирикалық және теориялық білімдерін, дағдыларын мен қабілетін қамтамасыз ететін тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру.
- Жаңартылған білім беру бағдарламасы шеңберінде орта білім беру және ТжКБ ұйымдарында математикалық пәндерді оқытуды жоспарлау
- Мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және тәрбие жұмысын жүргізу технологияларын қолдану
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық процесті ұйымдастыру
- Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, мәліметтерді өңдеу құралдары мен әдістерін, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру жолдарын талдау мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық құралдарын пайдалана отырып, негізгі қызмет бойынша диагностикалық және деректерді басқару құралдарын әзірлеу.
- Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.
- Үздіксіз білім алу қажеттілігі мен кәсіби қызметте өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу қабілетіне әсер ететін, дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін іргелі математиканың өзекті мәселелеріне талдау жасау.
- Қазіргі білім берудің практикалық және қолданбалы мәселелерін шешуде іргелі пәндер бойынша жинақталған білім, білік және дағдыны қолдана отырып, әртүрлі құбылыстары мен фактілерін сипаттау үшін түрлі математикалық модельдер құру, олардың сапалық және сандық талдауын жүргізу.
- Математика ғылымының негізгі іргелі бағыттарына сәйкес мектеп математикасы курсында оқушылардың өзіндік және өздігінен білім алу жұмыстарын ұйымдастыруға
- Кәсіптік қызметте ғылыми зерттеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану