6B04109 Сандық маркетинг в Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық ортада бизнесті басқаруда, өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуде, нарықты талдауда және тұтынушылар үшін инновациялық шешімдерді құруда алдыңғы қатарлы білімі мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерде әртүрлі құқықтық салалар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және олардың сыбайлас жемқорлық тәуекелдері мен этикалық құқықтар туралы хабардарлығын арттыру. Пәннің мазмұны конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б. сияқты құқықтың негізгі салаларын қамтиды. Пән құқықтық мәселелерді шешу үшін қажетті білімді қамтамасыз етеді. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері мен этикалық құқықтарды зерттеуге, сондай-ақ олардың алдын алу шараларын әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістемесі 1.0
Пәннің мақсаты: студенттерді ғылыми зерттеулер мен эксперименттерді жүргізудің негізгі әдіснамалық тәсілдеріне үйрету. Пәннің мазмұны ғылыми деректерді интерпретациялауға үйретуді және ғылыми жұмыстарды жазу, рәсімдеу ережелерін қамтиды. Зерттеулер мен эксперименттерді табысты жүргізудің әдіснамалық тәсілдерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлікпен таныстыру
Пәннің мақсаты: студенттерді кәсіпкерлік негіздеріне оқыту, бизнес-идеяларды қалыптастыру, бизнес-процестерді жоспарлау, маркетинг және қаржылық есеп жүргізу, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерін түсіну. Пәннің мазмұны студенттерге бизнесті табысты жүргізу үшін негізгі дағдыларды қамтамасыз ететін кәсіпкерлік қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты: студенттерді қаржыны тиімді басқаруға үйрету, қаржылық жоспарлаудың негізгі дағдыларын және қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру. Пәннің мазмұны қаржылық бюджеттеу негіздерін, жеке инвестицияларды басқаруды, шығыстарды жоспарлауды, несиелеудің негізгі принциптерін және қарыздарды басқаруды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты cтуденттердің қоршаған ортаға адам әрекетінің әсерін бағалау дағдыларын дамыту және әлемнің тұрақты дамуы үшін оны қорғаудың стратегияларын әзірлеуге үйрету. Пәннің мазмұны экологиялық процестерді, адамның іс-әрекетінің табиғи экожүйеге әсерін зерттеуді, сонымен қатар жұмыс және тұрмыстық ортадағы қауіпсіздік қағидаларын әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді ұйымдардағы тиімді басқарудың негізгі түсініктері мен әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны бизнесті ұйымдастыру принциптерін, шешім қабылдау процестерін, коммуникацияларды, қызметкерлердің жұмысын мен дамытуды зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіптік бағдар беру модулі
Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби өзін-өзі сәйкестендіруін және мансаптық жоспарлау дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны еңбек нарығын талдауды және әртүрлі кәсіптермен танысуды қамтиды. Жеке мансаптық жоспарды әзірлеуді және негізгі кәсіби дағдыларды дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Статистика
Пәннің мақсаты: студенттерді негізделген шешімдер қабылдау үшін сандық деректерді жинауға, талдауға және түсіндіруге үйрету. Пәннің мазмұны сипаттамалық статистиканы, эмпирикалық статистиканы және ықтималдық теориясын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойлау-дизайні
Пәннің мақсаты: студенттерді жаңа тауарлар мен қызметтерді әзірлеудің клиентке бағдарланған әдістемелерінің теориялық принциптері мен практикалық дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны: Дизайн-ойлауды, дизайн-спринтті және эмпатикалық дамуды зерттеуді қамтиды. Студенттер осы әдістемелердің құралдарын қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайн және брендинг
Пәннің мақсаты студенттерді тиімді бренд стратегияларын әзірлеуге және нарықта брендті тануға және табысты позициялауға ықпал ететін шығармашылық шешімдерді жасауға үйрету. Пәннің мазмұны концепция мен бренд сәйкестігін әзірлеуден бастап брендті пайдалана отырып, нарықта өнімдерді немесе қызметтерді визуализациялау, орналастыру және жылжыту үшін тиімді құралдарды құруға дейінгі дизайн және брендинг негіздерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желі алгоритмдерінің жұмыс істеу негіздері
Бұл пән Meta (Facebook), TikTok және Google (YouTube) сияқты танымал онлайн платформалардың негізгі алгоритмдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер осы платформалардың алгоритмдерінің жұмыс істеу принциптерін үйренеді, сондай-ақ мазмұнды құру, аудиторияны тарту және онлайн ортадағы танымалдылықты басқару үшін қолданылатын трендтер мен стратегияларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бизнес жоспарлау
Бұл пән ұйымның бизнес-жоспарын негіздеу, әзірлеу және құру, осы қызмет түрін жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді дамыту бойынша білім мен дағдыларды меңгеруге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі I
Пәннің мақсаты: студенттерді ағылшын тілін академиялық контексте қолдану негіздеріне үйрету. Пәннің мазмұны академиялық мәтіндердің сөздік қорын, стилистикасын және құрылымын меңгеруді қамтиды. Студенттер ғылыми эссе жазу және құрылымдық жазбаша, сонымен қатар, ауызша презентациялар жасау арқылы тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Пәннің мақсаты: студенттерді стратегиялық маркетингтік шешімдерді негіздеу үшін нарықты талдаудың әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: нарық тенденцияларын, тұтынушылардың мінез-құлқын және бәсекелестік ортаны талдауды зерттеуді қамтиды. Студенттер алынған мәліметтер негізінде стратегиялық маркетингтік шешімдерді негіздеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетингтің экономикалық негіздері
Бұл курста студенттер экономиканың негізгі принциптерін үйренеді және маркетингтік стратегияларды қолданады. Олар тұтынушылардың мінез-құлқы, нарықтық тенденциялар және экономикалық көрсеткіштер маркетингтік шешімдерді қалай анықтайтынын зерттейді және тиімді маркетингтік жоспарларды әзірлеу үшін қажетті білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі II
Пәннің мақсаты: студенттерді ағылшын тілін ғылыми мақсатта қолданудың озық әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны лексикалық дағдыларды дамытуды және академиялық риторика мен мәтінді жобалауды меңгеруді қамтиды. Ғылыми жұмыстарды жасау және мәнерлі академиялық баяндамаларды қалыптастыру дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару әдістері
Пәннің мақсаты: студенттерді жобаларды тиімді басқару дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны жобаларды жоспарлаудың, ұйымдастырудың, бақылаудың және аяқтаудың теориясы мен практикалық әдістерін қамтиды. Жобалық менеджменттің жан-жақты көрінісін қамтамасыз ете отырып, топтық жұмыстың, тәуекелдердің және ресурстарды басқарудың аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты студенттерді ұйымдардағы тиімді басқару стратегияларын әзірлеуге және енгізуге дайындау. Пәннің мазмұны стратегия мен миссияны қалыптастыруды, сыртқы және ішкі ортаны талдауды, стратегиялық жоспарлауды, стратегияларды іске асыруды және оларды бағалауды зерделеуді қарастырады. Менеджмент негіздері бойынша негізгі білімді талап етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ноу-код құралдары
Бұл пән кодтауды мүлдем қажет етпейтін қолданбалар мен бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістерге кіріспе береді. Студенттер цифрлық өнімдерді кодсыз әзірлеуге арналған платформаларды, сондай-ақ күрделілігі төмен орталарда цифрлық шешімдерді жылдам жасауға және сынауға мүмкіндік беретін әдістемелерді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инфлюенсерлермен жұмыс істеу
Пән студенттерге брендтің еліктіруін арттыру үшін әлеуметтік медиадағы ықпал етуші тұлғалармен қалай жұмыс істеу керектігін үйретуге бағытталған. Ол маркетингтік науқандарда ықпал етуші тұлғалармен сәтті серіктес болу үшін қажетті стратегияларды, этикалық түсінік пен практикалық дағдыларды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Скринрайтинг негіздері
Пән медиаплатформалар үшін сценарий жазу негіздерін үйретеді. Студенттер сценарий құрылымының, сюжеттік құрылымының, кейіпкерлердің дамуының, диалогтың және оқиғаның суреттелуінің негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Пәннің мақсаты: тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін неврология мен психологияның тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін түсіну. Пәннің мазмұны: неврологияны, психологияны және маркетингті біріктіретін пәнаралық тәсілді қамтиды. Студенттер мидағы процестер тұтынушылардың шешім қабылдауына қалай әсер ететінін зерттейді және бұл білімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын I
Пәннің мақсаты: студенттерді кәсіби қызметтің бастапқы деңгейіне қажетті ағылшын тіліндегі іскерлік қарым-қатынастың негізгі және орта дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны: іскерлік хат алмасу негіздерін, келіссөздерді жүргізудің базалық техникаларын, іскерлік құжаттарды жасау негіздерін зерделеуді және кәсіби презентацияларды қарастырудан тұрады. Сондай-ақ іскерлік ортадағы мәдениетаралық коммуникация негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 1.0)
Пәннің мақсаты: студенттерді өз стартаптарын табысты бастауға дайындау. Пәннің мазмұны табысты стартаптың негізгі бизнес-процестерін, бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыруды, гипотезаларды және өнімдердің бастапқы нұсқаларын тестілеуді, инвестициялау және коммерцияландыру негіздерін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және инфографика
Пәннің мақсаты: Студенттерді аудиторияға тиімді таныстыру және әсер ету үшін деректерді визуализациялау әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: Анықтық пен әсерге назар аудара отырып, деректерді визуализациялау әдістерін зерттеуді қамтиды. Студенттер күрделі ақпаратты түсіну мен жеткізуді жақсарту үшін көрнекі әңгімелер құруды үйренеді. Сондай-ақ олар БАҚ пен қоғамдық пікірге әсер ету үшін деректерді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық психологиясы
Пән адамдағы мінез-құлық процестері мен құбылыстарын зерттейді, түсіндіреді және болжайды. Ол адамдардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын, шешім қабылдауын, сенімдерін қалыптастыруын және әртүрлі ынталандыруларға қалай жауап беретінін зерттейді. Бұл пән мінез-құлық және мотивация негіздерін түсінуге, сондай-ақ менеджмент пен маркетингте алынған білімді қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жарнама және қоғаммен байланыс негіздері
Пән студенттерде сыртқы және ішкі байланыстарды құру ерекшеліктерін, қоғамдық санаға әсер ету әдістерін, коммерциялық, саяси және әлеуметтік салаларда қоғамдық пікірді басқарудағы PR технологияларын қамтитын жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы бастапқы білімді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Операторлық жұмыс негіздері
Бұл пән композицияны, кадрлауды, жарықтандыруды және бейне және фототехникамен жұмысты қоса алғанда, операторлық шеберліктің негіздерін қалыптастырады. Осы пән аясында студенттер сапалы мультимедиялық контент құруда практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Деректер мен аналитика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді деректерді талдаудың негізгі ұғымдарына, құралдары мен әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: мәліметтер типтерін, талдау әдістерін, визуалдауды, мәліметтер базасын және этикалық аспектілерді зерттеуді қамтиды. Студенттер деректермен жұмыс істеу және негізделген шешімдер қабылдау бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Ұйымдардың маркетингтік коммуникациясының негіздері қарастырылады. Бағдарламаны әзірлеу және интеграциялау процесіне ерекше орын беріледі Маркетингтік коммуникациялар, кәсіпорында маркетингтік коммуникациялық қызметті ұйымдастыру. Әр түрлі тест, ситуациялық, практикалық тапсырмалар ұсынылады. Коммуникациялық модель негіздерін, Маркетингтік коммуникациялардың мәнін және олардың маркетингтік қызметтегі рөлін қарастыру. Тікелей маркетингтік коммуникациялар. Интеграцияланған маркетингтік коммуникация мәселелері. Маркетингтік коммуникациядағы PR орны мен рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және шығармашылық жобаларды қорғау
Пән зияткерлік меншікті құқықтық қорғаудың негіздерін, әдістері мен механизмдерін қамтиды. Сондай-ақ студенттер креативті өнімдер мен жобаларды коммерцияландыру және монетизациялау стратегияларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мобилография
Мобилография студенттерге мобильді құрылғылар арқылы мультимедиялық мазмұн жасауға үйретеді, инновациялық әңгімелеу үшін практикалық дағдылар береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Шығармашылық жобалардың экономикасы
Пән шығармашылық жобалардың қаржыландыру және қаржылық үлгілері туралы жалпы түсінікті қалыптастырады. Жобаларды жүзеге асыру барысында қаржыландыруды тартуға, шығындарды жоспарлауға, кірістілік нормасына және қаржылық басқаруға қатысты барлық маңызды аспектілер ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару стратегиялары
Курс стратегиялық сату тәсілдерінің дағдыларын дамыту үшін практикалық оқытумен бірге сатуды басқарудың теориялары мен әдістерін мұқият зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын II
Пәннің мақсаты: студенттерді жобаларды тиімді басқару және халықаралық деңгейде өзара әрекеттесу үшін қажетті ағылшын тіліндегі іскерлік қарым-қатынастың озық дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны күрделі іскерлік хаттарды, келіссөздерді жүргізудің озық әдістемелерін тереңдетіп зерделеуді, бизнес-жоспарлар мен келісімшарттарды әзірлеуді, сондай-ақ ірі аудиториялар үшін кәсіби презентациялар жасауды қарастырады. Халықаралық іскерлік ортадағы мәдени айырмашылықтарды және олардың іскерлік коммуникацияға әсерін терең түсінуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бизнесте машиналық оқыту
Цель дисциплины: Введение студентов в основные концепции и практики машинного обучения для применения в бизнесе. Содержание дисциплины: Курс предоставляет знания о ключевых элементах машинного обучения и учит структурировать бизнес-задачи в виде проектов, которые могут быть решены с помощью машинного обучения. Студенты научатся взаимодействовать с командами машинного обучения и применять технологии для оптимизации бизнес-процессов и принятия более обоснованных решений.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді цифрлық ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің принциптері мен стратегияларына үйрету. Пәннің мазмұны: қатерлерді анықтау мен алдын алуды, инциденттерге ден қоюды және оларды жоюды қамтиды. Студенттер дамып келе жатқан киберқауіптермен күресу үшін қажетті киберқауіпсіздік хаттамалары мен технологияларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді модельдеу
Пәннің мақсаты: студенттерді бизнес-процестерді модельдеу мен басқарудың теориялық негіздеріне үйрету. Пәннің мазмұны: бизнес-процестерді талдау әдістерін зерделеуді және оларды басқару саласында білім алуды қамтиды. Бизнес-процестерді модельдеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 2.0)
Пәннің мақсаты: студенттерді технологиялық кәсіпкерлік саласындағы нақты сын-қатерлерге дайындау. Пәннің мазмұны практикалық кейстерді талдауды және индустриялық әріптестердің қатысуымен нақты жобаларды іске асыруды қамтиды. Студенттер құнды тәжірибе жинақтайды және кәсіпкерлік қиындықтарға дайын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент және процесті басқару
Пәннің мақсаты: студенттерді компаниялардың тиімділігі мен өнімділігін оңтайландыру үшін тиімді жоспарлау және іске асыру стратегияларына үйрету. Пәннің мазмұны: ресурстарды бөлу қағидаттарын зерделеуді, жұмыс процестерін талдауды және сапаны бақылауды қамтиды. Жедел басқару практикасы туралы толық түсінік беруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект пен цифрлық бизнес
Пәннің мақсаты: Студенттерді бизнес-процестерді оңтайландыру және инновациялық шешімдерді құру үшін АИ-ді қолдануға үйрету. Пәннің мазмұны бизнес-процестерді оңтайландыру және цифрлық шешімдерді әзірлеу үшін AI пайдалану әдістерін қамтиды. Әр түрлі салаларда AI енгізу және компания процесін басқаруды автоматтандыру стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиакоммуникация негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді медиа коммуникация принциптеріне және әсерлі контент жасауға үйрету. Пәннің мазмұны: бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін, контентті жасау мен таратуды, сондай-ақ оның қоғамға әсерін зерттеуді қамтиды. Этикалық және құқықтық аспектілерді, медиа-өндіріс нысандарын және медиа-контентті бағалау әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиа талдау және медиа жоспарлау
Пән студенттерді медиа деректерді талдау негіздерімен, жарнамалық жоспарлау стратегияларымен және өнімдерді немесе қызметтерді тиімді байланыстыру және жылжыту үшін әртүрлі медиа платформаларды пайдаланумен таныстырады. Оқу процесі медиа және жарнама саласында жұмыс істеуге қажетті теория мен практикалық дағдыларды үйренуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістемесі 2.0
Пәннің мақсаты: студенттерді ғылыми зерттеулерді жүргізуге қажетті әдістемелік тәсілдерге үйрету. Пәннің мазмұны статистикалық және сапалық тәсілдерді қоса алғанда, деректерді талдау әдістерін зерделеуді қамтиды. Әдістемелік білімді тереңдетуге баса назар аудара отырып, алдыңғы курста басталған оқытуды жалғастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инновациялық бизнес-кәсіпорындарды құру және олардың зияткерлік, қаржылық, ақпараттық, адами және коммуникациялық ресурстарын тиімді басқару
- Интернет және цифрлық байланыстың басқа түрлері арқылы әлеуетті тұтынушылармен бизнесті біріктіру стратегиялары мен жобаларды әзірлеу
- Цифрлық, технологиялық және медиа өнімдерін құру және бренд тұжырымдамасын әзірлеуден бастап іске қосуға дейінгі негізгі процестер туралы біліктілікті көрсету
- Нарықтың басқа қатысушыларымен өзара әрекеттесіп, электрондық сауда алаңдары мен маркетплейстерде (мысалы, Amazon, Aliexpress, Ebay, Taobao және т.б.) бизнестің цифрлық нысандарын дамыту
- Сандық ортада бизнесті алға жылжыту және оның киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект пен озық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
- Маркетингтік стратегияларды әзірлеу және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін үлкен деректерді жинау, талдау, түсіндіру және көрнекі түрде көрсету
- Стратегияны әзірлеу, контентті құру, трафикті талдау және тұтынушылар мен инфлюенсерлермен әрекеттесу арқылы брендтің онлайн қатысуын үйлестіру және басқару
- Тұрақты және инклюзивті бизнесті дамыту үшін заңды, этикалық, экологиялық және құндылықтар нормаларына сәйкес кәсіпкерлік қызметті жүргізу
- Ағылшын (шет) тілін академиялық және кәсіби мақсаттар үшін жеткілікті деңгейде түсіну, сенімді түрде сөйлеу, оқу және жазу
- Сәйкес әдістемелер мен этикалық принциптерді пайдалана отырып, ғылыми жобаларды әзірлеу, жүргізу, талдау және есеп беру
- Еңбек нарығын талдау, мансаптық перспективаларды түсіну және болашақ мансап туралы негізделген шешім қабылдау