Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04109 Digital маркетинг в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Digital маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты тауарлар мен қызметтерді ілгерілету мақсатында маркетингтік, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың озық жетістіктерін пайдалана отырып, маркетингтік қызметті және бизнесті кәсіби жүргізуге қабілетті мамандарды кешенді даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Пән үй шаруашылығының заңдылықтары мен аралас әлеуметтік-бағдарлы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқы туралы, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіріс процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар туралы білім береді; ресурстары шектеулі әлемде шаруашылық субъектілерінің (өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар) экономикалық таңдауы туралы; шаруашылық қызметі және ұдайы өндіріс процесіндегі адамдар арасындағы экономикалық қатынастар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Пәнді оқу студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыруды, студенттерге математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиеттерін өз бетінше оқи білуді, логикалық ойлауды дамытуды және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін көтеруді, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын дамытуды және есепті математикалық тілге аудара білуді мақсат етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқу студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді; адамды қоршаған ортаның негізгі қауіптілігін анықтау дағдылары; экологиялық жағдайды талдау және бағалау қабілеті; төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен заманауи технологияларын меңгеру дағдылары; қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортаны қорғау мақсатында кәсіби қызметті ұтымды ету дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – бағалау және талдау әдістемесі, сондай-ақ микроэкономикалық деңгейде нарықтық ортаның оқиғаларын болжау, экономиканың «шағын» субъектілерінің, мысалы, фирманың, фирманың, фирманың, кәсіпорынның, кәсіпорынның, шаруашылық жүргізуші субъектілерінің проблемалары туралы білімді қалыптастыру. Жеке тұтынушы, тауарлар мен ресурстар нарығы; микроэкономикада жалпы қабылданған оңтайлылық пен тиімділік критерийлерін ескере отырып, әртүрлі басқару шешімдерін бағалау дағдылары; жеке нарықтардың тепе-теңдік күйлерін сипаттайтын стандартты теориялық модельдердің әртүрлі нарықтық жағдайларын сипаттауға негізделген дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетинг

    Курс кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Жалпы кәсіпорынның басқару қызметі, оның ішінде маркетингтік зерттеулерді, маркетинг кешенінің элементтерін басқару, әртүрлі салалар мен салаларда маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін маңызды мәні бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан принциптерді, әдістерді, құралдарды зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Пәннің мақсаты-компьютерлердегі маркетингтік есептерді шешудің негізгі кезеңдерін зерттеу, алгоритм ұғымын игеру, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістерін, Алгоритмдер схемаларын, алгоритмдердің негізгі сипаттамаларын және оларды жасау кезеңдерін, Алгоритмдеу принциптерін,тармақталған және циклдік алгоритмдерді, сонымен қатар күрделі циклдерді зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пән экономикалық жүйе дамуының негізгі заңдылықтары, макроэкономикалық заңдар, категориялар, ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; маңызды экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және есептей білу; макроэкономикалық талдау және экономикалық жүйедегі макроэкономикалық процестердің ықтимал дамуын болжау дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, бизнесті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласы мен ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән білім алушыларды басқару саласындағы теориялық біліммен қаруландыру және олардың менеджменттің үздік практикасын қолдану дағдыларын игеру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Кәсіпорындағы бухгалтерлік есеп және аудит жүйесін сауатты ұйымдастыру пайдаланушыларға олардың басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті экономикалық ақпараттың шынайылығына, өндірістің пайдаланылмаған резервтерін уақтылы анықтауға және оның рентабельділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пәнді оқытудың мақсаты статистикалық әдіснаманың: жалпы қағидалары, әдістері, жинау, өңдеу және талдау әдістерін, статистикалық көрсеткіштердің әдіснамалық талдауы, қоғамдық- әлеуметтік құбылыстар мен заңламаларының даму тенденцияларын өңдеу және олардың сандық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пән білім алушыларда олардың қызметі саласында барабар кәсіби қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру; Кәсіптік қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру; білім алушылардың өз бетінше іздестіру-зерттеу қызметінің дағдыларын, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру және проблемалық кәсіптік -бағдарланған міндеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коммерциялық қызметті ұйымдастыру

    Сауда кәсіпорындарының технологиясы мен ұйымдастыру, тауар қозғалысы процесін құру саласында теориялық білімді игеру және практикалық дағдыларды игеру; - көтерме және бөлшек саудадағы коммерциялық қызметтің мәні мен мазмұнын зерттеу; - көтерме және бөлшек сауда кәсіпорындарында сауда процестерін ұйымдастыру мен технологиясын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат 1

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар, сатып алу мінез-құлқының түрлері оқытылады. Сатып алу туралы шешім қабылдау процесі туралы білімді жүйелендіруге ықпал етеді, сатып алушылардың тұтынушылық қалауын қалыптастыру ерекшеліктерін түсіндіреді. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, сатып алушының перспективаларын іздеу және бағалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    «Қаржы» пәні студенттерді қаржылық санатын, тұжырымдамалар мен мерзімдерді, олардың жіктелуін, әлеуметтік-экономикалық процестердегі орны мен мәнін игерудегі теориялық және практикалық дайындықтарын қамтамасыз етуге бағытталған. Қаржы сипатын, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлеуметтік өндірісті тиімді дамыту санаттарының механизмін, қаржы ұйымдарын ұйымдастырудың формалары мен өзара әрекеттестігі мен олардың әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Community Service Learning

    Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәліметтерді визуализациялау

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерде деректерді тиімді дайындау, талдау және визуализациялау, басқару мәселелерін шешуге арналған бақылау тақталарын әзірлеу, деректерді талдау және бақылау тақтасын әзірлеуде практикалық дағдыларды қалыптастырудың принциптері, әдістері, құралдары туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. кәсіби бизнес мәселелерін шешу кезінде заманауи бағдарламалық орталар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көтерме-бөлшек сауда

    Көтерме және бөлшек сауда міндеттері, бөлшек сауда әдістері, сауда-технологиялық процестерді ұйымдастырудың негізгі принциптері, сауда жабдықтарының түрлері оқытылады. Жеке сауда кәсіпорны деңгейінде және жалпы салада сауда-технологиялық процестерді ұйымдастыру бойынша білім беріледі. Сауда желісін үздіксіз тауарлық жабдықтау және сатып алушыларға оңтайлы қызмет көрсету әдістері мен сату технологиясы оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Үлкен деректерді өңдеу(BigData)

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда Bigdata-деректердің үлкен көлемін өңдеу құралдары, тәсілдері мен әдістері. Шын мәнінде бұл деректерді басқарудың дәстүрлі жүйелеріне балама беріледі. Деректермен жұмыс істеу технологиясы және ағымдағы жұмыс орнында апгрейдтің қажеттілігі, стандартты статистика және SQL құралдары, үлкен деректермен жұмыс істеудің негізгі принциптері, Hadoop экожүйесі және bigdata бойынша шешімдерді іске асыруға арналған бұлтты платформалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары, жарнамалық қызметті ұйымдастыру мен жарнамалық кампанияларды жүргізу әдістері зерттеледі. Жарнаманы жоспарлау мен бақылау ерекшеліктері ашылады. Әр түрлі салалардағы маркетингтік коммуникация ерекшеліктері қарастырылады, жаңа коммуникациялық технологиялар, корпоративтік деңгейдегі коммуникациялық стратегиялық шешімдер түсіндіріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мінез құлықты ұйымдастыру

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар персоналды басқару тұжырымдамасын іске асыру процесінде жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың мінез-құлқының теориялық негіздері, ұйымдастырушылық мінез-құлықтың жеке және әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы білім алады; ұйымдастырушылық мінез-құлық процесінің мазмұнын талдай білу, әріптестермен ынтымақтастық процесінде қызметкерлердің мінез-құлқын қалыптастыратын факторларды талдау; әр түрлі ұйымдастырушылық, басқарушылық және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу, топтық динамиканы реттеу әдістерін қолдану және командаларды, шығармашылық шағын топтарды құру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулер

    Маркетингтік зерттеулердің мәні мен мәні қарастырылады. Маркетингтік зерттеулердің мақсаты, міндеттері, нысандары оқытылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу қажеттілігін анықтау әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу, әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Студенттердің қазіргі заманғы проблемалар саласындағы білім мен дағдыларды, экономикалық процестерді эконометриялық зерттеу әдістерін иемденуін қамтиды. Экономикалық модельдер құру және олардың параметрлерін бағалау, экономикалық көрсеткіштердің қасиеттері туралы гипотезаларды және олардың өзара қатынастарының нысандарын тексеру. Эконометрикалық талдау экономикалық талдау және болжау үшін негіз болып табылады, ол дұрыс экономикалық шешімдер қабылдау үшін мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Startup әзірлеу

    "Startup әзірлеу" пәні идеяны іздеуден бастап өнімнің нарыққа шығуына дейін өміршең минималды өнімді (MVP) құру процесіне бағытталған. Курс өз өніміңізді құрудың барлық процесін, Soft Skills-ті дамытуды, топтық жұмысты және іскерлік дағдыларды қамтиды. Студенттер рефлексия, сыни ойлау, интернет-коммерция қағидаттарымен танысу, өз өнімдерін таныстыру, нарықта өз бетінше өмір сүру, өзгеріп отырған сыртқы жағдайларға жедел және икемді әрекет ету, командалық жұмыста жауапкершілікті өз мойнына алу, жаңа бизнес - идеяларды іске асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мерчендайзинг

    Мерчандайзингтің мақсаттары, міндеттері, принциптері мен функциялары, оның сатуды басқару жүйесіндегі рөлі қарастырылады. Қазақстандағы мерчандайзингтің тарихы мен ерекшеліктері зерттеледі. Ол сауда -саттық құралдары мен тауарларын сауда алаңына орналастыру әдістері мен әдістерін ашады.Тауарлардың құнына сараптама жүргізу және тауарларды сауда алаңында көрсетуге дайындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету және тауар жарнамасы

    Пән жарнаманың мақсаттарын, әдістерін, функцияларын, түрлерін, мүмкіндіктері мен құралдарын, жарнамалық коммуникация процесін, оның құрамдас бөліктері мен олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жарнамадағы зерттеулердің негізгі түрлерін, жарнамалық қызметтің шығармашылық жағын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес ағылшын тілі

    Пәнді оқу студенттерге қауіпсіздіктің халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми және кәсіби деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары коммуникативті, іскерлік полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникациялық және іскерлік салаларда және қарым-қатынас жағдаяттарында ауызша және жазбаша сөйлеуде шығармашылық дағдыларды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн сауда

    Кәсіпорын ресурстарын басқарудағы онлайн-сауданың рөлі, Электронды нарықтағы кәсіпкерлік процестердің типологиясы қарастырылады. Электрондық коммерцияны құқықтық реттеу, электрондық сауданың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелері, клиенттермен өзара іс-қимылдың виртуалды арналарының тиімділігін талдау және бағалау әдістері зерттеледі. Электрондық бизнесті дамытудың ерекшеліктері мен үрдістері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Қазіргі экономикалық дамудағы бренд рөлі, компанияның маркалық саясаты саласындағы заңнамалық негізі, брендтің негізгі атрибуттары қарастырылады. брендингтің даму перспективалары және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтердің қалыптасу ерекшеліктері. Брендингтің ұйымдастырушылық нысандары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, маркалық құндылықты құрайтын сауда маркаларын құру және дамыту мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Өнеркәсіптік маркетингтің түсінігі, мақсаттары мен міндеттері, принциптері, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтің даму факторлары, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің құрылымы мен әдістері оқытылады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, бағалық, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингін ұйымдастыру және бақылау ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Нарықтық экономикадағы стратегиялық маркетингтің рөлі және әртүрлі маркетингтік стратегиялар зерттеледі: бәсекеге қабілетті, тауарлық, баға. Турбуленттілік жағдайында маркетингтің ерекшеліктері түсіндіріледі, нарықтың тартымдылығын талдау және маркетингтік стратегияны таңдау талданады. Стратегиялық маркетингтік жоспарлау процесінің мазмұны, тарату арналары, баға белгілеу бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг

    Интернет-маркетинг пен интернет-жарнаманың мәні мен құрылымы ашылады. Трендтер, интернет-маркетинг, жасау ерекшеліктері баннерлік жарнама ерекшелігі, іздеу жарнама артықшылықтары е-mail жарнама ұғымы және мақсаттары іздеу оңтайландыру оқытылады. Ғаламдық Интернет желісінде тиімді маркетингтік қызмет үшін қажетті деректерді талдау және түсіндіру, әлеуметтік желілерде жылжыту дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистикалық жүйелер экономикасы

    «Логистикалық жүйелер экономикасы» пәнінің басты мақсаты - қажетті өнімді қажетті жерге, көрсетілген уақытта, оңтайлы шығындар, талап етілетін сапа мен санда жеткізуді қамтамасыз ету механизмдерін оқу. Қазіргі уақытта логистиканың жедел дамуы, ең алдымен, әлемдік экономикалық жүйенің сервистік экономикаға ауысуынан, тұтынушының нарықтық басымдығымен, экономикалық процестердің жаһандануы мен интеграциялануынан туындаған шаруашылық жүргізу шарттарының принципті өзгерістерімен байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі Digital технологиялар

    Digital маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен міндеттердің түрлері; Digital маркетингтің әртүрлі құралдарын қолданудың түрлері мен ерекшеліктері; интернеттегі сұранысты талдау жүйелерінің көмегімен қаралатын өнімге сұранысты болжау әдістері; Digital жарнама құралдарының тиімділігі мен талдауын талдау әдістері; интернетте және цифрлық ортада маркетингтік міндеттерді іске асыру кезіндегі жұмыс кезеңдері зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды басқару

    Конфликттердің теориясы мен практикасы саласында, оларды реттеу жолдары мен құралдары, келіссөздер процесі туралы жүйеленген білім негізінде студенттерде конфликтологиялық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән академиялық ағылшын тілін меңгеру мақсатында оқытылады, бұл студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде қарауға мүмкіндік береді, бұл қол жеткізілген деңгейдегі дескрипторларда, модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) көрініс табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көліктік логистика

    Пәннің мақсаты-тасымалдау тізбегін басқару және ұйымдастыруға логистикалық көзқарасты ескере отырып, көлік түрлерінің инфрақұрылымын тиімді пайдалану саласында кәсіби қызмет дағдыларын меңгерген мамандарды даярлау болып табылады. Тасымалдаушыны жеткізу және таңдау, прогрессивті технология бойынша көліктік-логистикалық қызмет көрсетуді тиімді ұйымдастыра білу, студенттерде материалдық ағындарды басқарудың нақты ғылыми түсініктері мен дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMM

    Әр түрлі әлеуметтік платформалар арқылы тауарларды жылжытудың ерекшелігі зерттелуде. SMM құралдары ашылады: әлеуметтік желілерде блог жүргізу, әртүрлі қауымдастықтардағы ақпараттық хабарламалар, түсініктемелерде сөйлесу, форумдармен жұмыс, жасырын маркетинг, тікелей жарнама және вирустық маркетинг, медиа кеңістікті оңтайландыру. Дағдарыс жағдайында SMM қолдану, SMM қолдану арқылы бренд туралы хабардарлықты жақсарту жолдары түсіндіріледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агромаркетинг

    Студенттердің аграрлық кәсіпорында маркетингті ұйымдастыру дағдыларын, маркетингті басқарудың әдіснамалық негіздерін, кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін оның маркетингтік стратегиясын әзірлеу әдістерін қалыптастыру және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері, себептері, міндеттері, мақсаттары, түрлері оқытылады. Халықаралық маркетингтік орта факторлары, экспорттық тауар саясаты, халықаралық компаниялардың баға саясатын қалыптастыру және іске асыру мәселелері, халықаралық компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуының негізгі стратегиялары, шетелдік нарықтардың маркетингтік зерттеулері, Трансұлттық компаниялар маркетингінің тәсілдері мен құралдары ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сomprehensive exam preparation

    Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Research Paper

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін түсіндіре алады және этикалық және әлеуметтік құндылықтарды көрсетеді
  • басқа екі тілде академиялық және негізгі мәтіндерді жаза және ұсына алады
  • математика мен статистика, эконометрика білімдерін пайдалана отырып, микро және макродеңгейлердегі экономикалық теорияның іргелі аспектілерін және коммерциялық компанияның маркетингтік қызметін талдай алады.
  • экономикалық ойлауды қалыптастыруға қажетті негізгі экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы мәселелерді шешеді
  • маркетинг қызметінің тиімділігін, кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетін бағалауды біледі
  • BigDate деректер базасын және деректерді визуализациялау арқылы сатып алушылардың тұтынушылық талғамдарын қалыптастыру дағдыларын талдауды біледі
  • маркетингтік коммуникация жүйесінің элементтерін және брендинг құралдарын анықтай алады және оларды маркетинг пен брендті басқару стратегияларын әзірлеуде қолдана алады.
  • коммерциялық қызметті ұйымдастыру және маркетингтің стратегиялық мақсаттарын әзірлеу кезінде маркетингтік жоспарларды құру үшін маркетингтік стратегияларды салыстыра алады
  • әртүрлі салалардағы нақты практикалық мәселелерді шешу үшін классикалық маркетинг пен маркетингтік зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін біріктіреді.
  • маркетингте цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілер арқылы тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуді біледі
Top