Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02196 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, вокал оқытушысы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке құзыретті мәдениет және өнер саласындағы жоғары білікті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B100 Вокалдық өнер
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І
Міндетті фортепиано I
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Сахна тілі
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Жалпы фортепиано I
Концертмейстерлік класс I
Мамандық І
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІ
Міндетті фортепиано II
Концертмейстерлік класс II
Жалпы фортепиано II
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
Мамандық ІІ
Актер шеберлігінің негізі
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
-
2 Оқу жылы
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы I
Фортепиано I
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
Камералық ән салу
Опера-сахналық дайындық І
Мамандық ІІІ
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс II
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс II
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы II
Би I
Камералық ән салу II
Опера-сахналық дайындық ІІ
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау IV
Фортепиано IІ
Экология және тұрақты даму
Құқықтық мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Вокал өнерінің тарихы
Мамандық IV
-
3 Оқу жылы
Батыс Еуропа композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу
Әлем музыкасының тарихы
Вокалдық ансамбль I
Орыс және қазақ композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу
Мамандық V
Опералық дайындық І
Би II
Камералық класс I
Қазақ музыка тарихы
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Дауыс техникасының негіздері
Вокалдық педагогика негіздері
Шетел музыкасының тарихы
Қазіргі заман музыкасының тарихы
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Опералық дайындық ІІ
Орыс және қазақ композиторларының опералық репертуарындағы ансамбльдік сахналарды зерттеу
Батыс Еуропа композиторларының опералық репертуарындағы ансамбль сахналарын зерттеу
Вокалдық ансамбль II
Камералық класс II
Орындаушылық өнер тарихы
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Вокалдық шығармаларды талдау
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Интерпретация тарихы
Барокко вокалдық музыкасының интерпретациясы
Мамандық VІ
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ
-
4 Оқу жылы
Арнайы педагогикалық дайындық
Музыкалық театр тарихы
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау I
Дирижердің партитурамен жұмысы I
Дирижермен және режиссермен жұмыс І
Орыс музыкасының тарихы
Мамандық VІІ
Камералық класс III
Ғылыми зерттеу негіздері
Бұқаралық музыка мәдениеті
Опералық класс І
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI
Дирижердің партитурамен жұмысы II
Камералық класс ІV
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау II
Опералық класс ІІ
Мамандық VIІІ
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіну, музыкалық стильдер, жанрлар мен формаларды ажырата алу.
- Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық айта білу; мәтінді тыңдаушыға мәнерлеп жеткізу; итальян, француз және ағылшын тілдерінің мәнері мен лексикасын меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды айту кезінде айқын дикцияны меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
- Концерттік орындаушылық қызмет барысында әртістік қабілетті, орындаушылық ерік-жігерді және орындаған шығарманы интерпретациялау дағдыларын көрсете білу; Вокалдық өнер және орындаушылық саласында кәсіби біліктіліктер мен дағдыларға ие болу.
- Вокалдық педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін білу; вокал (жеке ән айту) сыныбында оқу үдерісін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды меңгеру, білім алушының жеке жоспарын сауатты жасау, оқушының музыкалық қабілеттерінің даму тенденцияларын анықтау.
- Концерттік-опера орындаушысы және вокал педагогының кәсіби қызметінде қажетті музыкалық-теориялық, тарихи-мәдени және музыкалық-педагогикалық білімдерге ие болу; Аспаптық-орындаушылық дағдыларды толық меңгеру.
- Сахналық орындау дағдыларына ие болу; опералық шығармаларды интерпритациялай білу, сондай-ақ серіктестермен қарым-қатынас жасау және театрлық композицияны игеру.
- Кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; дауыс қою және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру; Станиславский және басқа да шеберлердің әдісі бойынша жұмыс жасау.
- Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
- Ноталық мәтінді интерпритациялау және музыкалық шығармаларды редакциялау негіздерін білу; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-орындаушы-тыңдаушы" жүйесіндегі әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндірудің әртүрлі тәсілдерінің даму тенденцияларын түсіну.
- Музыкалық жетекшімен өзара әрекеттесу дағдыларына ие болу; үйлесімді сахналық қойылым жасау үшін дирижердың белгілеріне бейімделу және режиссерлік тұжырымдамаларды түсіну.
- Хореографиялық қимылдарды үйлестіруді дағдыларына ие болу; ырғақ пен музыканы сезіну, сондай-ақ мәнерлі және үйлесімді сахналық бейнелерді жасау үшін би элементтерін вокалдық қойылымдарға біріктіру мүмкіндігінің дамуы.