Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02196 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, вокал оқытушысы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке құзыретті мәдениет және өнер саласындағы жоғары білікті бакалаврларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B100 Вокалдық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіну, музыкалық стильдер, жанрлар мен формаларды ажырата алу.
  • Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық айта білу; мәтінді тыңдаушыға мәнерлеп жеткізу; итальян, француз және ағылшын тілдерінің мәнері мен лексикасын меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды айту кезінде айқын дикцияны меңгеру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Концерттік орындаушылық қызмет барысында әртістік қабілетті, орындаушылық ерік-жігерді және орындаған шығарманы интерпретациялау дағдыларын көрсете білу; Вокалдық өнер және орындаушылық саласында кәсіби біліктіліктер мен дағдыларға ие болу.
  • Вокалдық педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін білу; вокал (жеке ән айту) сыныбында оқу үдерісін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды меңгеру, білім алушының жеке жоспарын сауатты жасау, оқушының музыкалық қабілеттерінің даму тенденцияларын анықтау.
  • Концерттік-опера орындаушысы және вокал педагогының кәсіби қызметінде қажетті музыкалық-теориялық, тарихи-мәдени және музыкалық-педагогикалық білімдерге ие болу; Аспаптық-орындаушылық дағдыларды толық меңгеру.
  • Сахналық орындау дағдыларына ие болу; опералық шығармаларды интерпритациялай білу, сондай-ақ серіктестермен қарым-қатынас жасау және театрлық композицияны игеру.
  • Кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; дауыс қою және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру; Станиславский және басқа да шеберлердің әдісі бойынша жұмыс жасау.
  • Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
  • Ноталық мәтінді интерпритациялау және музыкалық шығармаларды редакциялау негіздерін білу; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-орындаушы-тыңдаушы" жүйесіндегі әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндірудің әртүрлі тәсілдерінің даму тенденцияларын түсіну.
  • Музыкалық жетекшімен өзара әрекеттесу дағдыларына ие болу; үйлесімді сахналық қойылым жасау үшін дирижердың белгілеріне бейімделу және режиссерлік тұжырымдамаларды түсіну.
  • Хореографиялық қимылдарды үйлестіруді дағдыларына ие болу; ырғақ пен музыканы сезіну, сондай-ақ мәнерлі және үйлесімді сахналық бейнелерді жасау үшін би элементтерін вокалдық қойылымдарға біріктіру мүмкіндігінің дамуы.
Top