Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02101 Музыкатану в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби деңгейде ғылыми-педагогикалық, ағартушылық, редакциялық, сыни қызметпен айналысатын жоғары білікті музыкатанушы дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M022 Музыкатану
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы және философиясы
Музыкатану әдіснамасы
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
ҚР қазіргі мәдениет саясаты
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Тарихи және өнер теориясы
Заманауи композицияның теориялық мәселелері
Қазақ домбыра музыкасының теориялық зерттеулері
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Эстетика және өнер теориясы
Музыкалық мазмұны теориясы
Музыкалық әлеуметтану
Арт-нарығы және БАҚ
-
2 Оқу жылы
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері
Лекторлық шеберлік негіздері
Заманауи композициясының техникалары
Музыканың көркемдік қабылдауы
Күрделі партитураларды компьютерде жинағы
Орталық Азия халықтарының музыкалық аспаптары
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Қазақ фольклорының негізгі музыкалық-поэтикалық түрлерін талдау
Музыкалық коммуникацияның қазіргі аспектілері
Музыкалық мәтінді редактрлеу және қайтадан компьютерде өңдеу негіздері
Орта Азия музыкасы
XIX-XXI ғ. музыка өнерінің синтезі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық мазмұн теориясына сүйене отырып, көркем қабылдау процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық шығармаларды өнердің басқа түрлерімен байланыстыра отырып талдауды жүзеге асыру.
- Дәстүрлі музыкалық мәдениеттің пайда болуы мен даму заңдылықтарын түсінуді, оның үлгілерін талдай және анықтай білуді көрсету.
- Тәжірибені, формаларды, материалдарды, компьютерлік технологиялар мен композиторлық техниканы, мәтіндік деректерді, музыкадағы ресурстар мен тұжырымдамаларды терең және жан-жақты түсінуді, осы білімді ғылыми, педагогикалық, ағартушылық, лекторлық, редакторлық қызметте қолдана білуді көрсету
- Білім алушылармен әріптестік пен ынтымақтастық қарым-қатынастарын орнату, олардың танымдық қызметіне басшылық жасау, білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктерін есепке алу негізінде психологиялық-педагогикалық қызметтің тиімді жеке стилін әзірлеу бойынша жалпы психологиялық дағдыларды дамыту.
- Қазіргі қоғам парадигмаларының, мәдениет пен өнердің қызмет етуінің негізгі сипаттамаларын түсіндіру, талдау, бағалау; әлеуметтік-мәдени модельдеу және болжау әдістерін, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, өнер туындысын кәсіби бағалауды меңгеру.
- Жоғары музыкалық мектепте ғылыми негізде оқу процесін және оқытудың классикалық және инновациялық әдістері мен технологияларын пайдалану аспектілерінде кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын ұйымдастыра білу.
- Өнер нарығының ерекшеліктерін, қазіргі мәдени саясаттың принциптері мен тәсілдерін, басқару психологиясын білуге сүйене отырып, білім беру, мәдениет және өнер саласындағы ұйымды/ құрылымдық бөлімшені басқаруға дайындығын көрсетеді.
- Ғылыми зерттеу үшін тиісті әдебиеттерді және басқа ресурстарды анықтай білу; библиографиялық тізімдер жасау.
- Кәсіби қызметте когнитивті және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистранттың тіл мәдениетін дамыту.
- Музыкатануды зерттеу әдістемесін түсінуді, зерттеу саласындағы идеяларды, тұжырымдамалар мен процестерді әзірлеу мен бағалауға таңдалған тәсілдерді қолдана білуді көрсету; ғылыми мақсаттарды өз бетінше жүзеге асыруға және өз зерттеу саласында сарапшы болуға дайын болу.
- Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын меңгеру, қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдау.
- Қазіргі заманғы өнер нарығының жұмыс істеу заңдылықтарын түсінуді, жобалық қызметті ұйымдастыра және басқара білуді көрсету.
- Әлеуметтік-мәдени модельдеу және болжау әдістерін, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, өнер туындыларын кәсіби бағалауды меңгеру.