7R01130 Педиатрия в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы медициналық - санитарлық көмек;мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек; жедел, оның ішінде мамандандырылған медициналық көмек; паллиативтік медициналық көмек жағдайларында дербес кәсіби қызмет үшін қабілетті және дайын әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар білікті дәрігер-педиатрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Амбулаториялық –емханалық педиатрия
Пән бастапқы медициналық-санитарлық көмек үшін қолда бар денсаулық сақтау жүйесінің нормативті-құқықты актілер шеңберінде диагностика, скринингтік зерттеулер, профилактика, иммунопрофилактика алгоритмдерін пайдалана отырып, балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру білімін, дағдыларын қалыптастырады; инклюзия қағидаттарын сақтай отырып пациентпен, оның айналасындағылармен кәсіби аралық командалар құрамында жұмыс істеу және балалардың денсаулығын нығайту бойынша жұмыс істеу дағдыларын, медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын, балалардың жасын ескере отырып, дәрі-дәрмек терапиясын тағайындау, оны жоспарлау және балалар үшін қауіпсіз орта принциптерін ескере отырып, ықтимал қауіптерді бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Стационардағы балалар аурулары
Пән дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы ұсынымдарын ескере отырып және педиатрия саласындағы дәлелді медицинаға сәйкес стационар жағдайында Қазақстан Республикасы клиникалық хаттамаларына сәйкес әртүрлі жастағы балалардың ауруларының жалпы жай-күйін бағалау, тексеру, диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етеді; инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын, медициналық құжаттама, жас топтары бойынша балаларды зерттеудің зертханалық, рентгенологиялық, функционалдық әдістерінің нәтижелерін түсіндіру. Балалардағы профилактикалық және оңалту шаралардың көлемі мен реттілігін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 70
-
Педиатриядағы қарқынды терапия
Балалар синдромдық бұзылулар мен күрделі жағдайларды диагностикалау, этиопатогенетикалық емдеу және қарқынды терапия. Балалардың өмірлік функцияларын бақылау. Инфузиялық-трансфузиялық терапияны есептеу, электролиттік бұзылуларды, балалар қанның коагулологиялық әлеуетін және газ құрамын түзету. ДДҰ бағдарламаларына сәйкес балалардың және жаңа туған нәрестелердегі ауыр жағдайларда Реанимация және қарқынды терапия. Бактерияға қарсы терапияның негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Пән ғылыми зерттеулер әдіснамасының қағидаларын зерделеу, аналитикалық және эксперименттік ғылыми зерттеулердің әдіснамасын таңдау, ғылыми зерттеулердің объектілері мен қателіктерін анықтау дағдыларын, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және ресімдеу жөніндегі ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеу, әдеби көздерді талдай отырып ғылыми жұмыстар жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педиатриядағы функционалды диагностика
Функционалдық диагностика кабинеттерінің жұмысын ұйымдастырудың жалпы мәселелері.Педиатриядағы функционалдық диагностиканы зерттеу көлемдерінің стандарттары.Түрлі жастағы балаларда Функционалдық диагностика жүргізу үшін көрсетімдері, қарсы көрсетімдері. Балалардағы әдістерді меңгеру: ЭКГ, ЭХОКГ, өңеш ЭХОКГ, спирография, физикалық жүктемемен,газ қоспаларымен функционалдық диагностикалық сынамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалық шақтағы ауруларды ықпалдастыра қарау
Пән балалар жасындағы ауруларды интеграцияланған басқару бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, әртүрлі жастағы балаларды шектеулі ресурстар (диарея, қызба, тыныс алудың қиындауы, тамақтанудың ауыр бұзылуы) жағдайында жиі кездесетін аурулардың шұғыл және басым белгілері бойынша сұрыптайды, пациентпен және оның айналасымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды, қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер шеңберінде медициналық көмекті жүзеге асырады Денсаулық сақтау, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стационардағы клиникалық иммунология және аллергология
Аллергологиялық және иммунологиялық аурулары бар балаларға мамандандырылған және жоғары мамандандырылған көмек көрсету. Тыныс жолдарының, асқазан-ішек жолдарының, терінің аллергиялық аурулары туралы заманауи түсінік; тән емес Әдістемеге қарсы көрсетілімдер; иммунды тапшылық жағдайларды иммунотерапия принциптері, иммунитетті диагностикалаудың зертханалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар инфекциялары
ҚР балалар жұқпалы қызметіндегі нормативтік құжаттар. Клиникалық-Зертханалық диагностика, тактика кіріспе балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және алдын алу: жіті ішек жұқпалары, вирусты гепатиттер, ауа-тамшылы жұқпалар, паразитоздар және т.б. бірінші жастағы балалардағы ағымының ерекшеліктері. Балалар жұқпалы ауруларындағы дәлелді медицина. Балалар инфекцияларындағы БЖАСЖ. Балалардағы коронавирустық инфекция (COVID-19). Балалар мекемелеріндегі карантинді шаралар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар хирургиясы
ҚР балаларға хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Диагностика мен емдеудің заманауи жоғары мамандандырылған әдістері: асқазан-ішек жолдарының ақаулары, өңеш пен тік ішектің атрезиясы, іш қуысының жедел хирургиялық аурулары, зәр шығару жүйесінің ақаулары, жаңа туған нәрестелердің жұмсақ тіндерінің іріңді-қабыну аурулары, балалардағы остеомиелит, туа біткен жамбас дислокациясы, бұлшықет қисығы, туа біткен аяқ.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педиатриядағы клиникалық- зертханалық диагностика
Балалардағы әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулар кезінде қанның газдық құрамын, қышқылдық-негізгі жай-күйін, су-электролит алмасуын зерттеудің клиникалық маңызы. Гематологиялық анализаторда алынған нәтижелерді талдау ерекшеліктері. Зәрдің жалпы талдауының клиникалық мәні. Балалар тәжірибесіндегі әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулар көрсеткіштерінің өзгеруі. Шұғыл жағдайлардың зертханалық диагностикасы. Шұғыл күйлердің негізгі биомаркерлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар дерматовенерологиясы
Дерматовенерологиялық мекемелердің типтері және олардың негізгі міндеттері. Тері және венерологиялық аурулары бар пациенттерді диспансерлік бақылау. Экзема. Дерматиттер. Профдерматоздар. Пиодермия Сарымсақ. Дерматофитиялар. Микоздар. Эпидермомикоз ы. Эпидермофития. Дәнекер тіннің диффузды аурулары: қызыл қасқыр, склеродермия, дерматомиозит.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Неонатология
ҚР неонатологиялық қызметті ұйымдастыру. Жаңа туған нәрестелер патологиясы бөлімшесінің ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Неонатологиядағы дәлелді медицина. Нәрестені тексеру әдісі мен көлемін анықтау. Апгар шкаласы. Белгіленген хаттамалар мен стандарттарға сәйкес жүргізу тактикасын анықтау. Дифференциалды диагностика жүргізу, клиникалық диагнозды негіздеу, адекватты ем тағайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жедел шұғыл медициналық көмек
Балаларға жедел және шұғыл медициналық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру. Дәлелді медицина. Балаларға шұғыл көмек көрсету принциптері. Балалардағы қауіпті жағдайларда Диагностика және шұғыл дәрігерлік көмек. Шұғыл көмек көрсету кезіндегі қателер және олардың алдын алу. Кардиологиядағы, пульмонологиядағы, гастроэнтерологиядағы, нефрологиядағы және гематологиядағы шұғыл жағдайларда диагностика және шұғыл көмек алгоритмі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Балалар фтизиатриясы
Туберкулез кезіндегі диагностикалық алгоритм. Клиникалық тексеру принциптері. Зертханалық, аспаптық, хирургиялық зерттеу әдістері.Рентгенологиялық зерттеу әдістері, олардың туберкулезді диагностикалау үшін ақпараттылығы. Туберкулездің дифференциалды диагностикасы. DOTS протоколдары. Директивалық құжаттар. Емдеу принциптері: ұзақтығы, үздіксіздігі, сабақтастығы, араласуы, бақылануы, туберкулезді емдеу кезеңдері. Туберкулезге қарсы препараттар. Негізгі және резервтік препараттар. Жанама әсерлері және оларды жою. Туберкулездің алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Науқастарды курациялау: педиатрияда медициналық көмек көрсетуге арналған халықаралық деректер базасы мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып, алғашқы тексеруді, диагностикалық іс-шараларды жүргізуге, клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға, профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге қабілетті.
- Коммуникация және коллаборация: Баламен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен ол үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, тиімді қарым-қатынас жасай алады.
- Қауіпсіздігі және сапасы: педиатриялық медициналық көмектің сапасын тиімді әдістермен және жоғары қауіпсіздікті бағалай білуді қамтамассыз ету.
- Қоғамның денсаулығы: ҚР-ның денсаулық сақтау жүйесіндегі үйымдастыру алаңымен құқұқтық деңгейінде жұмыс жасай білу,“Педиатрия”бойынша төтенше жағдай кезінде алғашқы медициналық көмекті көрсете білу және арнайы мамандармен бірге халықтың денсаулығын нығайту мақсатында жұмыс жасай білу.
- Зерттеу: тиісті ғылыми сұрақ жауаптарды қалыптастыру, кәсіби әдебиеттерді терең бағалау, өздерінің күнделікті қызметінде халықаралық дерек қорларды тиімді пайдалану,зерттеу тобының жұмысына қатысу.
- Оқыту және даму: өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, педиатрия саласында үздіксіз кәсіби дамудың пікір таластарына, конференцияларына және де басқада нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
Ұқсас БББ
7R01130 Педиатрия
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Семей медицина университеті
7R01130 Педиатрия
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Астана медицина университеті