Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01126 Урология және андрология (ересектер, балалар) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

Пәндер

  • Амбулаторно-поликлиникалық урология

    Пән тәжірибедегі емханалық бөлімге жататын уроандрологиялық білім мен тәжірибелік дағдыларды, диспансерлеуді және АМСК; профилактикалық тексерулерді, скринингтер мен оңалтуды ұйымдастыру мәселелеріндегі білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Бұл болашақ дәрігерлер үшін өте маңызды, олар өз бетінше жұмыс істеген кезде ересектер мен балаларға қажетті уроандрологиялық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Урология -1

    Пән ересектер мен балалардағы урологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу, ауруларды жіктеу, операцияларға көрсетілімдер мен қарсы көрсеткіштер; операциядан кейінгі науқастарды сауықтыру, олардың еңбекке қабілеттілігін бағалау, фармакология және физиотерапия саласының және теңдестірілген терапевтік тамақтану негізгі принциптері бойынша заманауи білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Урологиядағы сәулелік, ультрадыбыстық диагностика

    Пән білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, әлемде және Қазақстан Республикасында сәулелік диагностиканың қазіргі жай күйі мәселелеріне қатысты, уроандроглологияда осы әдістерді қолдану мәселелері қарастырылады. Несеп-жыныс жүйеснің ісіктері үшін диагностикалық зерттеуді құру алгоритмдері қарастырылады. Бұл пән ультрадыбысты компьютерлік томографияны магнитті резананстық томографияны қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Эхография бұл скринингтік әдіске қойылатын барлық талаптарға жауап беретін әдіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Балалар урологиясы -1

    Пән балалар жасындағы емделушілердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып білім мен тәжрибені қалыптастырады. Балалар жасындағы уроандрологиялық науқастардағы урологиялық сырқат және аса жедел жағдайлары кезіндегі терапияның ерекшеліктерінің тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 11
  • Урология-2

    Пән ересектер мен балалардағы урологиялық ауруларды жігін ажырата диагностикалау, белгілі аурудың жіктелуіне қарап аңғарымды қою жәйлі заманауи білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Дәлелді медицина принциптеріне негізделген, науқастың мүмкін болған ықтимал қиын жағдайын ескере отырып, урологиялық сырқаттарды қауіпсіз және тиімді емдеуде білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 31
  • Фтизиоурология

    Пән несеп-жыныс жүйесі туберкулезінің ерекшелік қабыну үрдісін диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар урологиясы -2

    Пән балалар жасындағы емделушілердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып білім мен тәжрибені қалыптастырады. Балалар жасындағы уроандрологиялық науқастардағы урологиялық сырқат және аса жедел жағдайлары кезіндегі терапияның ерекшеліктерінің тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Эндоурология-1

    Пән эндобейнехирургиялық әдістерді қолдана отырып, несеп-жыныс жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған ауруларын диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Эндоурология-2

    Пән урологиялық ауруларды емдеуде эндоурологиялық әдістерді қолданудағы, білім мен тәжірибелік дағды қалыптастырады. Урологиялық сырқаттары бар науқастардың клиникалық, лабораторлы-инструментальды тексерулердің нәтиежесін аз инвазивті емдеу әдістеріне деген көрсетілім мен қарсы көрсетіліммен салыстыра қойып отырып талқылау жасай білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Уролог-андролог дәрігерінің жұмысындағы ғылыми зерттеулер

    Пән ғылыми қызметте заманауи статистика мен дәлелді медицинаны пайдалана отырып, ғылымды басқару және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру бойынша, сондай-ақ урология және андрология саласындағы теория мен практикаға қатысты білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Шұғыл урология

    Пән жедел урологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Жедел жәрдем және урология бөлімшелерінде жұмыс істеу алгоритмінің практикалық дағдыларын қалыптастырады; жіті аурулардың даму механизмін және олардың асқынуларын жақсы түсіну, сонымен қатар қажетті диагностикалық және емдік шараларды таңдау үшін клиникалық ойлауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Онкоурология

    Пән онкологиялық тәжірибедегі диспансерлеу АМСК және емханалық бөлімге жататын білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Пән профилактикалық тексерулерді, скринингтер мен оңалтуды ұйымдастыру мәселелеріндегі білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Андрология

    Модуль ерлердегі репродуктивті ауруларды жіктеу, қазіргі диагностика және емдеу принциптері туралы білімді қалыптастырады. Бұл, ерлер денсаулығы мәселесімен айналысатын андролог маман ретінде, тәжірибелік дағдыларын игеруге ықпал етеді, нәтижесінде тұрғындарға жоғары білікті андрологиялық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Эндоскопиялық урология

    Пән эндовидеохирургиялық әдістерді қолдана отырып, несеп-жыныс жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған ауруларын диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Науқасты курациялау: урологиялық және андрологиялық науқастарға (ересектер, балалар) клиникалық диагнозды тұжырымдап, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі әлемдік тәжірибеге сәйкес дәлелді медицина негізінде тиімді ем тағайындап және оның тиімділігін бағалау!
  • Коммуникация және коллаборация: пациентпен, оның айналасындағы адамдармен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынасты тиімді ұйымдастыра біледі.
  • Қауіпсіздік және сапа: қауіпсіздіктің және медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін аса тиімді әдістерін қолдана отырып, тәуекелдерді бағалай алады
  • Қоғамдық денсаулық: НҚА аясында әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде негізгі көмек көрсете алады, шұғыл және төтенше жағдайларда (ересектер, балалар) бүйрек зәр шығару жолдарының және ер жыныс мүшелерінің аурулары бар науқастарға негізгі көмек көрсету шеңберінде әрекет етуге, кәсіби командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Зерттеу: зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, халықаралық мәліметтер базасын тиімді қолдана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады
  • Оқыту және дамыту: өз бетінше білім алып, команданың басқа мүшелерін үйрете алады, үздіксіз кәсіби дамудың барлық нысандарына қатыса алады
Top