7R01126 Урология және андрология (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ересектер мен балалар урологиясы және андрологиясы саласында алғашқы медициналық-санитариялық көмек және стационарлық көмек көрсететін емдеу-алдын алу ұйымдарында уролог-андролог дәрігері лауазымында дербес жұмыс істеуге қажетті жүйелендірілген теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R026 Урология және андрология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Урология (Стационардағы урология-1)
Осы модульдің пәндерін оқу кезінде резиденттер урология және андрологиядағы төтенше жағдайлардың диагностикасы, клиникалық көріністері және емдеуі, бүйректің, несеп шығару жолдарының және еркек жыныс мүшелерінің спецификалық емес қабыну ауруларының, несеп-тас ауруы, бүйрек және жыныс мүшелерінің жарақаттары туралы терең білім алады. Резиденттер стационарда және дәрігерлік амбулаторияда оқу және жұмыс істеу барысында науқастың жынысы мен жасын ескере отырып, жоғарыда аталған аурулар мен жағдайларды дер кезінде диагностикалау және емдеу бойынша практикалық дағдыларды меңгереді, ал соңғы жағдайда ағзалардың зақымдану дәрежесіне байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Онкоурология
Пәнді оқу кезінде білім алушылар Қ.Р. халқына онкологиялық және онкологиялық көмекті ұйымдастыру, онкологиялық реестр, зәр шығару жолдарының онкологиялық ауруларын диагностикалау және емдеу хаттамалары туралы жаңа білім алады, клиникалық көріністері, бүйрек және бүйрек, несепағар, несепағар ісіктерін диагностикалау және емдеу әдістері туралы білімдерін толықтырады. Өз білімдерін толықтыру және онкоурологиялық стационарда жұмыс істеу барысында тұрғындар несеп-жыныс жүйесінің ісіктерін оның локализациясын, таралуын, сатысын, метастаздарын ескере отырып, ерте диагностикалау дағдыларын меңгереді. Олар операцияға қабілеттілік дәрежесін бағалай алады, хирургиялық емдеу әдісін таңдауды (кеңейтілген және ағзаны сақтау операциялары, паллиативтік араласулар), хирургиялық қол жеткізу ерекшеліктерін, хирургиялық техниканы анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Амбулаторлы-поликлиникалық урология
Осы пәнді оқу барысында резиденттер алғашқы медициналық-санитарлық көмек бөлімшелерінде (амбулатория, күндізгі стационар және амбулаториялық хирургия орталығы), медициналық тексеру, медициналық-еңбек сараптамасы және оңалту, аталған денсаулық сақтау мекемелеріндегі науқастарды диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері, этика және деология, трансплантология және деологияның ерекшеліктері, урологиялық аурулары бар науқастарға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастырудың ерекшеліктері мен нысандары туралы жаңа білім алады және тереңдетеді. Бастапқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарындағы оқу және жұмыс барысында студенттер пациенттермен қарым-қатынас жасаудың практикалық дағдыларын, тексерудің ерекшеліктерін, физикалық тексеруді, зертханалық-аспаптық, радиологиялық және ультрадыбыстық диагностиканы және дәрігерге дейінгі көмек деңгейінде мүмкін болатын емдеу-алдын алу шараларының арсеналын меңгереді, уроандрологиялық науқастарды госпитализациялаудың шектерін және көрсеткіштерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Эндоурология
Пәндіоқу барысында білім алушылар несепжүйесіағзаларында аз инвазивті диагностика мен хирургиялық операцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін оптикамен механиканың соңғы жетістіктері негізінде құрылған қуыс ішілік манипуляциялар үшін медициналық құралдарды қолданудың диагностикалық және емдік мүмкіндіктері саласында жаңа білімалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Урологиядағы сәулелік, ультрадыбыстық диагностика
Осы пәнді оқу барысында резиденттер урология мен андрологиядағы рентгендік және ультрадыбыстық зерттеу әдістері бойынша жаңа білім алады және бұрыннан бар білімін тереңдетеді, олар уроандрологиядағы барлық дерлік ауруларды диагностикалау процесінде ажырамас, кейде жетекші диагностикалық мүмкіндіктер болып табылады. Сәулелік диагностика түрлерін қолдану және біріктіру нұсқаларының көптігі, көп санының болуы дәрігерден диагностиканың осы түрлерін қолдану дағдыларын жетілдіруді және шыңдауды, ақпаратты үнемі толықтыруды және радиациялық диагностиканың бір немесе басқа түрін, кейде олардың комбинациясын қолдану және ұсыну мүмкіндігін талап етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Урология (Стационардағы урология-2)
Осы модульдің пәндерін оқу барысында резиденттер зәр шығару жүйесінің даму ауытқулары, нефроптоз, гидронефроз, нефрогендік гипертензия, урогинекологиялық патология, нейроурологиялық аурулардың диагностикасы, клиникалық көріністері және емі бойынша терең білім алады. Студенттер стационардағы және дәрігерлік амбулаториядағы оқу және жұмыс барысында науқастың жынысы мен жасын ескере отырып, жоғарыда аталған аурулар мен жағдайларды дер кезінде диагностикалау және емдеу бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 23
-
Андрология
Осы пәннің мәселелерін зерделеу кезінде резиденттер Қазақстан Республикасындағы андрологиялық көмектің қазіргі жетістіктері мен даму перспективаларын, еркек жыныс мүшелерінің анатомиясы мен физиологиясының теориялық мәселелерін, еркек жыныс мүшелерінің даму ақауларын, клиникалық көрінісін, диагностикасы мен емделуін, негізгі андрологиялық мәселелерін, ерлердегі гипопатология, жастық және жыныстық патологияларды білуі және түсінуі керек. метаболикалық синдром, ер бедеулігі, жыныс мүшелеріне хирургиялық араласу. Көрсетілген андрология мәселелерін зерделеу және емхана мен стационардың андрологиялық кабинетінде жұмыс істеу барысында білім алушылар ер адамдардағы жыныс мүшелерінің патологиясы бар науқастарды тексеру дағдыларын меңгереді, консервативті және хирургиялық сипаттағы білікті көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Балалар урологиясы
Осы пәнді зерделеу кезінде резиденттер ҚР-да балалар уроандрологиялық көмегін ұйымдастырудың қазіргі жай-күйімен даму перспективаларын, несеп-жыныс мүшелерінің және ретроперитонеальді кеңістіктің клиникалық анатомиясының жасерекшеліктерінің, морфологиясымен физиологиясының, балалардағы несеп-жынысмүшелерінің даму ақауларының теориялық мәселелерін білуі және түсінуі тиіс. Балалар уроандрологиясының аталған мәселелерін зерделеу және емханамен стационарда жұмыс істеу барысында білім алушылар балаларды тексеру әдістерін жүргізу дағдыларына ие болады, жасерекшеліктерін ескере отырып, ұлдардың бүйрек, зәр шығару жолдарының жыныс мүшелерінің ауруларын диагностикалауға және консервативті және хирургиялық сипаттағы мамандандырылған көмек көрсетуге қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 35
-
Жедел және созылмалы бүйрек жеткіліксіздігі
Осы пәннің мәселелерін оқу кезінде резиденттер жедел және созылмалы бүйрек жеткіліксіздігінің себептерін, клиникасын, диагностикалық ерекшеліктерін, аурудың даму кезеңдерін, процестің сатысына байланысты емдеу ерекшеліктерін білуі керек. Осы мәселелерді зерделеу және урологиялық-нефрологиялық ауруханада жұмыс істеу барысында студенттер осы патологиясы бар науқастарды тексеру дағдыларын меңгереді және консервативті (гомеостазды түзету) және хирургиялық (гемодиализ, бүйрек трансплантациясы) сипаттағы білікті көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фтизиоурология
Осы пәннің теориялық бөлігін зерделеу кезінд ерезиденттерҚР-дағы Фтизиурологиялық қызметтіңқазіргі жай-күйін, фтизиурологиялық желінің құрылымымен функцияларын білуі тиіс:емхана,стационар,диспансер, санаторий, несеп-жыныс туберкулезінің эпидемиологиялық аспектілері,этиологиясы,патогенезі,жіктелуі,балалардағы бүйрек және зәр шығару жолдарының туберкулезі ағымының ерекшеліктері. Туберкулезге қарсы диспансердежұмыс істеу барысында білім алушылар бүйрек,зәр шығару жолдарымен жыныс мүшелерінің туберкулезін диагностикалау дағдыларын меңгереді, науқастарға заманауи және уақтылы мамандандырылған көмек көрсетуге, консервативті, жеделем жүргізуге, емделу критерийлерін анықтауға, науқастардың профилактикасымен оңалтуын жүргізуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әйелдерде зәр шығарудың бұзылуы
Осы пәннің мәселелерін оқу барысында білім алушылар әйелдерде зәр шығару бұзылыстарының пайда болуының теориялық негіздерін, симптоматологиясын, клиникалық көріністерін, бұзылу түріне байланысты диагностика және емдеу әдістерін біледі. Курсты аяқтаған соң резиденттер созылмалы цистит, цистальгия, зәр ұстай алмау, қуықтың шамадан тыс белсенділігі, стресстік зәр шығаруды ұстамау сияқты ауруларды диагностикалау және оларға мамандандырылған көмек көрсету дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ересектер мен балалардағы бүйрек, зәр шығару жолдары және еркек жыныс мүшелері ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық белгілері, жіктелуі, диагностикасы және емі туралы нақты теориялық білімдері мен заманауи түсініктерін көрсетеді.
- Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздерін, әлеуметтік ғылымдар мен денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыруды, адамның адамға қарым-қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды білуін көрсетеді, халыққа уроандрологиялық көмекті ұйымдастыру мен жүзеге асыруда басқару принциптерін қолдана алады;
- Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету ұйымдарында ересектер мен балаларға дәрігерге дейінгі кезеңде урологиялық және андрологиялық көмекті тиімді және кәсіби түрде көрсетуге, диспансерлік бақылау мен оңалтуды жүзеге асыруға, көрсетілген контингенттің мүгедектігін бағалауға, стационарлық емделу көрсеткіштерін анықтауға, медициналық құжаттарды жүргізуге қабілетті.
- Аурухана жағдайында ересектер мен балаларға урологиялық және андрологиялық көмекті тиімді және кәсіби түрде көрсетуге, диагностика мен емдеуге арналған ұсынымдар мен хаттамаларды пайдалана отырып, медициналық құжаттар мен есептерді жүргізуге қабілетті.
- Қолданыстағы халықаралық және Ұлттық ұсынымдар мен стандарттарды ескере отырып, дәлелді медицина қағидалары негізінде урандрологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін қолданады.
- Тәртіптік, әкімшілік, азаматтық-құқықтық, қылмыстық жауапкершілікті сезіне отырып, дәрігерлік қателіктердің алдын алу үшін өз қызметінің нәтижелерін талдауға қабілетті;
- Қауіпсіз және сапалы медициналық көмекті қамтамасыз ету мақсатында пациенттермен, олардың отбасыларымен, әріптестерімен және денсаулық сақтау жүйесінің мамандарымен өзара тиімді араласады.
- Өзінің білімі мен мансап-дағдыларын үнемі дамытып, тереңдете алады, ғылыми талдау және сыни ойлау әдістерін меңгере алады, сондай-ақ теориялық білімді практикада тиімді қолдана алады, өз білімімен бөлісе алады және басқаларды оқыта алады.