Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласындағы заманауи талаптарға сай орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында жүйелі білімі бар мамандарды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Әдеби герменевтика
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Орыстың ауызша халық шығармашылығы
Қазақстанның орыс тілді әдебиеті
-
2 Оқу жылы
XI-XVIII ғасырларлардағы орыс әдебиеті
Педагогика
Мәнерлеп оқу әдістемесі
Мәтін лингвистикасы
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Тіл біліміне кіріспе
Еуропа драматургиясының тарихы
Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
Орыс сабақтарындағы оқу мәтіні
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тілдерді модульдік оқыту технологиясы
Инклюзивті білім беру
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
Екі тілді лексикография
-
3 Оқу жылы
Тілдерді деңгейлеп оқыту технологиясы
Орыс тілінің практикалық курсы
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілін оқытудағы мәтіндердің дидактикалық мүмкіндіктері
Этнопедагогика
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Әлеуметтік-тілдік кантактология мәселелері
Білім берудегі көшбасшылық
ХХ ғасырдың орыс әдебиеті
Ғылыми зерттеу негіздері
Қазіргі әлем әдебиеті
XIX-XX ғғ. әлемдік әдебиет тарихы
Мәтін теориясы
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Мәдениетаралық коммуникация және аударма
Салыстырмалы стилистика
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
-
4 Оқу жылы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тарихи түсініктеме
Өзге тілді меңгеру әдістемесі мен практикасы
Контрастивті лингвистиканың негіздері
Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі билингвизм мәселелері
Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Қазіргі орыс әдебиеті
Құндылыққа бағытталған оқытудың теориясы мен әдістемесі
Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Балалар әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес-жоспарлау дағдыларын, құқықтық нормаларды, академиялық адалдықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет принциптерін қолданады, қаржылық қызметтерді тұтынушы ретінде олардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғайды, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді, басқару жағдайларының ерекшеліктерін бағалайды, бағыныштылармен өзара іс-қимылдың тиімді жолдарын таңдайды, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторларды ескереді, төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін біледі.
- Өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырады, мектеп оқушыларына орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ғылыми жобалау принциптерін үйретеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескереді; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мұғалімдердің құзыреттілігіне қойылатын талаптар, мектеп жасындағы балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімін қолданады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, ЖИ, соның ішінде сандық технологиялар мен мазмұнды қолданады.
- Коммуникация мақсаттарына байланысты қарым-қатынастың әртүрлі тілдік модельдерін таңдауды жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін, оның ішінде шет тілді ортада модельдейді; мәдениетаралық коммуникациядағы ықтимал қақтығыстарды болжайды; аудармада эквиваленттілікке жетудің негізгі тәсілдерін таңдайды.
- Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды. Педагогикалық құзіреттілігін көрсетеді, кәсіби бағыттылығын дамыту дағдыларын қолданады. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді.
- Қоғамды тұтас жүйе ретінде және адамды тану туралы білімді қолданады, қазіргі қоғамдағы рухани үдерістердің рөлін түсінеді. Оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді.
- Шет тілді білім алушыларда саналы сөйлеу ойлау қызметін ынталандыратын әдістерді қолданады; жалпы шет тілді дискурспен және, атап айтқанда, оқу сыныбымен жұмыс істеу стратегиясын жобалайды
- Қазіргі орыс тілінің бөлімдері бойынша білімдерін қолданады: фонетика, лексикология, сөзжасам, морфология және синтаксис; тілдің барлық деңгейіндегі әдеби норманы және функционалдық стильдерді ажыратады, тілдегі тарихи процестерге талдау жасайды.
- Субъект-субъектілік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған білім беру қағидаттарын қолданады, топтық жұмыс, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қағидаттарын меңгереді. Жеке даму траекториясын құру арқылы оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.
- Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
- Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәнін түсінеді; орыс фольклоры, 11-21 ғасырлардағы орыс және әлем әдебиеті саласындағы білімдерін қолданады; орыс және басқа ұлттық әдебиеттердің эстетикалық жүйелерін салыстырады.
- Тілдің ерекшеліктерін лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес жіктейді; сөйлеу әрекетінің түрлерін суреттейді, сабақтарда орыс тілінің сөздіктерінің әртүрлі түрлерін қолданады.
- Қазіргі лингводидактика қағидаттарын және орыс тілін, оның ішінде екінші тіл ретінде қарқынды оқыту әдістерін ескере отырып, оқу сабақтарын жобалайды; орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дайын цифрлық өнімдерді қолданады; интернет арқылы іс-шаралар: олимпиадалар, фестивальдер, байқаулар мен желілік жобаларды ұйымдастырады.
- Өзінің педагогикалық қызметінде мәдениетаралық қарым-қатынастың мінез-құлық моделін, көптілді білім беру ортасындағы билингвизмді бейнелейді
- Оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін және оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгереді.