Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес-жоспарлау дағдыларын, құқықтық нормаларды, академиялық адалдықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет принциптерін қолданады, қаржылық қызметтерді тұтынушы ретінде олардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғайды, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді, басқару жағдайларының ерекшеліктерін бағалайды, бағыныштылармен өзара іс-қимылдың тиімді жолдарын таңдайды, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторларды ескереді, төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін біледі.
  • Өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырады, мектеп оқушыларына орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ғылыми жобалау принциптерін үйретеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескереді; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мұғалімдердің құзыреттілігіне қойылатын талаптар, мектеп жасындағы балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімін қолданады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, ЖИ, соның ішінде сандық технологиялар мен мазмұнды қолданады.
  • Коммуникация мақсаттарына байланысты қарым-қатынастың әртүрлі тілдік модельдерін таңдауды жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін, оның ішінде шет тілді ортада модельдейді; мәдениетаралық коммуникациядағы ықтимал қақтығыстарды болжайды; аудармада эквиваленттілікке жетудің негізгі тәсілдерін таңдайды.
  • Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды. Педагогикалық құзіреттілігін көрсетеді, кәсіби бағыттылығын дамыту дағдыларын қолданады. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді.
  • Қоғамды тұтас жүйе ретінде және адамды тану туралы білімді қолданады, қазіргі қоғамдағы рухани үдерістердің рөлін түсінеді. Оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді.
  • Шет тілді білім алушыларда саналы сөйлеу ойлау қызметін ынталандыратын әдістерді қолданады; жалпы шет тілді дискурспен және, атап айтқанда, оқу сыныбымен жұмыс істеу стратегиясын жобалайды
  • Қазіргі орыс тілінің бөлімдері бойынша білімдерін қолданады: фонетика, лексикология, сөзжасам, морфология және синтаксис; тілдің барлық деңгейіндегі әдеби норманы және функционалдық стильдерді ажыратады, тілдегі тарихи процестерге талдау жасайды.
  • Субъект-субъектілік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған білім беру қағидаттарын қолданады, топтық жұмыс, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қағидаттарын меңгереді. Жеке даму траекториясын құру арқылы оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
  • Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәнін түсінеді; орыс фольклоры, 11-21 ғасырлардағы орыс және әлем әдебиеті саласындағы білімдерін қолданады; орыс және басқа ұлттық әдебиеттердің эстетикалық жүйелерін салыстырады.
  • Тілдің ерекшеліктерін лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес жіктейді; сөйлеу әрекетінің түрлерін суреттейді, сабақтарда орыс тілінің сөздіктерінің әртүрлі түрлерін қолданады.
  • Қазіргі лингводидактика қағидаттарын және орыс тілін, оның ішінде екінші тіл ретінде қарқынды оқыту әдістерін ескере отырып, оқу сабақтарын жобалайды; орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дайын цифрлық өнімдерді қолданады; интернет арқылы іс-шаралар: олимпиадалар, фестивальдер, байқаулар мен желілік жобаларды ұйымдастырады.
  • Өзінің педагогикалық қызметінде мәдениетаралық қарым-қатынастың мінез-құлық моделін, көптілді білім беру ортасындағы билингвизмді бейнелейді
  • Оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін және оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгереді.
Top