6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесінің ғылыми және практикалық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін әдістемелік және қолданбалы мәселелерді меңгеру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысының үдерісімен, оның құрылымымен және қолданылатын әдістермен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми таным әдістерін, олардың жіктелуін, ғылыми танымның даму тарихын қарастырады, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары туралы ақпарат алады, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен процесіне қойылатын талаптарды зерттейді, өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алады, ғылыми теорияны дәлелдеудің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және олардың кәсіби міндеттерін шешуге байланысты креативті дайындығын қалыптастыру; білім алушыларда кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру, педагог тұлғасына қойылатын талаптармен таныстыру, педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Оқушылардың физиологиясы, олардың психологиялық және эмоционалдық жағдайы мен дамуы туралы білім береді. Оқушылардың рухани компонентін, олардың мінезін түсінуге және алынған тұжырымдар мен мәліметтер бойынша қорытынды жасауға көмектеседі. Мектеп жасындағы балалармен қарым-қатынас жасау және өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, осыған байланысты мұғалімге пәндерді, мектеп пәндерін түсіндіруге және үйретуге және сабақтар өткізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Пәннің мақсаты: акмеологиялық білім жүйесін зерттеу, әртүрлі кәсіптік қызмет саласындағы академиялық мәселелер мен міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Ғылым жүйесіндегі акмеология орны. Жеке, және субъективті адам қызметінің даму ерекшеліктері. Шығармашылық процесте кәсібилікке қол жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пәннің мақсаты болашақ педагогтарда білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін, нысандарын, технологияларын қолдануға кәсіби дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопсихология
"Этнопсихология" пәнін игерудің мақсаты: - студенттердің этнопсихология туралы білімнің пәнаралық саласы ретінде идеясын қалыптастыру, адамның психологиялық ерекшеліктерін жалпыадамзаттық және мәдени тұрғыдан ерекшеленетін бірлікте зерделеу, студенттерді қоғам өмірінің барлық салаларында тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында кәсіби қызметке дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш білім беру тарихы
Курстың мақсаты: бастауыш білім беру бойынша қалыптасқан заңдылықтар мен ұстанымдарға студенттердің көзқарастарын қалыптастыру және оларға талдау жасау. Бұл курста студенттер білім беру тарихын, білім беру мекемелерін, олардың дамуын, білім мазмұнын және оның дамуын, оқыту принциптерін, оқыту әдістерін және оның нысандарын білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы бастауыш мектептің тарихы
Қазақстандағы бастауыш мектептің тарихы туралы негізгі деректер, тарихы.Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді әртүрлі тарихи кезеңдердегі әртүрлі өркениеттердегі педагогикалық ой мен білімнің даму үдерісімен таныстыру; тұтас педагогикалық сананы қалыптастыруға және тарихи-педагогикалық идеяларды сыни бағалауға ықпал ету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім алушыларда бастауыш білім беру педагогының позициясын қалыптастыруға базалық және бастапқы ұстанымды қалыптастыру, кәсіптік - педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдермен және білімдермен қамтамасыз ету, Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді басқару және ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика тарихы (жалпы және бастауыш мектеп)
Пәндер болашақ бастауыш білім беру мұғалімдерінде бастауыш білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде кәсіби-педагогикалық негіздер мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың негізі болып табылады. Білім алушыларды педагогика тарихы (жалпы және бастауыш мектеп) туралы біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика
"Этнопедагогика" пәні-бұл бір немесе басқа этностың білім беру және тәрбие дәстүрлерін ескере отырып, тәрбие мәселелерін, әлеуметтік-педагогикалық процестерді, педагогикалық процестегі өзара әрекеттесуді қамтитын ғылыми көзқарастар. Этнопедагогика курсы рухани-адамгершілік тәрбие білімін қалыптастырады, білім алушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп дидактикасы
Бастауыш мектеп дидактикасы – бұл бастауыш сынып жасындағы балаларды оқыту үшін педагогикалық әдістер мен стратегияларды қолдануға бағытталған педагогикалық ғылым саласы. Пәннің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби қызметке дайындау. Міндеттеріне бастауыш білім беру педагогикасының теориялық негіздерін зерттеу, оқу жоспарларын әзірлеу, оқу процесін оқушылардың қажеттіліктеріне бейімдеу және олардың жетістіктерін бағалау кіреді. Бастауыш мектепте дидактиканы оқу процесінде білім алушылардың алатын құзыреттіліктеріне сабақтарды жоспарлау және өткізу, білім беру процесін оқушылардың қажеттіліктеріне бейімдеу, олардың жетістіктерін бағалау және өз бетінше оқыту дағдыларын қалыптастыруға жәрдемдесу қабілеті жатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектептегі дидактикалық құралдар
Пәннің мақсаты бастауыш мектептің дидактикалық құралдарын меңгеру, бастауыш мектеп дидактикасының негізгі ұғымдарын білу, бастауыш білім берудің педагогикалық аспектілерін меңгеру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш білім берудегі критериалды бағалау негіздерімен және біліммен қамтамасыз ету болып табылады. Бастауыш мектепте бағалау критерийлерінің негіздерін қалыптастыру, жұмыстың соңында қорытынды жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты-білім алушыларды бастауыш мектепте инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыру және басқару бойынша базалық білімдермен және дағдылармен таныстыру. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу процесіне қосуды тұжырымдау сызбаларын бөліп көрсету және инклюзивті оқыту мен тәрбиелеу туралы маңызды әлеуметтік-мәдени құбылыс және жалпы және арнайы білім берудің аспектісі ретінде түсінік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім беру модулі(сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері / Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері / Экология және тіршілік қауіпсіздігі)
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері / Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері / Экология және тіршілік қауіпсіздігі" пәні студенттерде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, кәсіпкерлік ойлауды, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, сондай-ақ экологиялық принциптер мен тіршілік қауіпсіздігі негіздерін түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ол қазіргі заманғы сын-қатерлер мен этикалық стандарттарды ескере отырып, кәсіби қызметке дайындықты қамтамасыз ете отырып, сыни ойлауды, әлеуметтік жауапкершілікті және белсенді азаматтық ұстанымға дайындықты дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі дидактика және ғылыми еңбектер
Бастауыш мектептегі дидактика және ғылыми еңбектер – бұл болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауға бағытталған оқу пәні. Оның мақсаты – оқушыларды бастауыш мектеп жасындағы балаларды тиімді оқытудың заманауи білім беру әдістемелерімен және ғылыми құралдарымен таныстыру. Пәннің міндеттеріне оқытудың әртүрлі әдістемелерін зерделеу, бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді талдау және жеке оқу материалдарын әзірлеу кіреді. Білім алушылар сонымен қатар ғылыми еңбектерді бағалау мен таңдауда, оқу бағдарламаларын бейімдеуде және бастауыш сынып оқушыларына арналған жеке білім беру жоспарларын әзірлеуде құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде менеджмент бойынша теориялық - әдіснамалық негіздерді, педагогикалық үдерісті басқарушының практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білім беру жүйесін басқару түрі ретінде педагогикалық менеджменттің білім алушылардың дағдыларын игеруіне ықпал ету. Педагогикалық үдерісті басқарудың заманауи әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып оқушысының мектепте оқуға психологиялық дайындығының диагностикасы
Оқу пәнінің мақсаты студенттерді баланың мектепке психологиялық дайындығының ерекшеліктерімен, оның құрылымы мен мазмұнымен таныстыру, балалардың тәрбие жұмысында мектепте оқуға дайындығын психодиагностикалау дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері
Бұл пән ойын қызметін дамытудың теориялық аспектілерінің құрылымдық құрамдас бөлігі болып табылады, балалардың ойын іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады. Ойын негізгі іс-әрекет, тәрбиенің сенімді құралы ретінде қызмет ететіндіктен, баланың жеке басының жалпы дамуына ықпал етеді. Студенттерде ғылыми – теориялық білім жүйесін, оқу процесінде ойын қызметін жүргізу әдістерін қалыптастырады, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді заманауи жаратылыстанудың теориялық негіздерімен қаруландыру, әртүрлі типтегі оқу орындарында педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру үшін қажетті біліммен, дағдылармен, дағдылармен қаруландыру, өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі
"Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі" пәні педагогтің кәсіби даярлығы мен құзыреттілігін бағалау және талдау әдістерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Міндеттеріне педагогикалық диагностикалық әдістемелерді зерделеу, оқу жоспарлары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу, сондай-ақ кәсіби қызмет тиімділігін арттыру үшін өзін-өзі бағалау дағдылары мен рефлексияны дамыту кіреді. Білім алушылар педагогикалық диагностика, білім беру үдерісін жоспарлау және оның нәтижелерін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмысы
"Мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмысы" пәнінің мақсаты педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындық, психологиялық-педагогикалық зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы бойынша тұжырымдаманы қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқу үрдісінде ойын технологиясын қолдану
"Оқу процесінде ойын технологиясын қолдану" пәні ойын іс-әрекетін дамытудың теориялық аспектілерінің құрылымдық бөлігі болып табылады. Бастауыш мектеп балаларының ойын әрекеттерін басқару дағдыларын қалыптастырады. Ойын білім берудің сенімді құралы ретінде қызмет ететіндіктен, баланың жеке басының жалпы дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты - бастауыш мектепте оқу процесінде ойын технологиясын қолдану туралы білім мен дағдыларды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану ғылымының қалыптасу тарихы
Пәннің мақсаты - студенттердің әлемнің заманауи бейнесі туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, жаратылыстану ғылымдарының идеяларын, әдістері мен нәтижелерін олардың эволюциялық дамуында пайда болуынан бастап қазіргі заманға дейінгі тұжырымдамаларды игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану ғылымдары бойынша бастауыш білім берудің теориялық негіздері
"Жаратылыстану ғылымдары бойынша бастауыш білім берудің теориялық негіздері" пәні жаратылыстану ғылымдары негіздерінің пәні, міндеттері, ұстанымдары, әдістері және әдіснамалық негіздерін қарастырады. Білім алушылар жер бетіндегі тіршілікті сақтау және әлеуметтік проблемаларды шешудегі жаратылыс ғылыми білімнің рөлін, жаратылыстану дамуының түйінді кезеңгі ретінде ғылыми парадигманың ауысуы мен жаратылыстанудағы революция туралы, ғылыми ұтымдылық типінің ауысуын, қоғам және адам, тірі және өлі табиғат дамуының диалектикалық принципі ретінде синергетика және әмбебап эволюционизм принципі туралы білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұғалімнің зерттеушілік құзыреттілігі
"Мұғалімнің зерттеушілік құзыреттілігі" пәнінің мақсаты болашақ мұғалімді білім беру жүйесіндегі нормативті құжаттарда бекітілген кәсіби міндеттерді орындауда, қазіргі мектептегі кәсіби-педагогикалық іс-әрекет саласында, білім беру жүйесін басқару мәселелерінде, кәсіби біліктіліктер мен дағдыларды ары қарай дамыту тәсілдерінде құзыретті болуға тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық диагностика әдістемесі
"Педагогикалық диагностика әдістемесі" пәні білім алушылардың білім беру үдерісі мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалау саласында түсініктер мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларға білім беру стратегияларын тиімді жоспарлау және түзету үшін қажетті деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін үйрету. Міндеттеріне оқу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістерін үйрену, білім беру қажеттіліктерін диагностикалау құралдарын әзірлеу және деректер арқылы негізді педагогикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар педагогикалық талдама, оқу жетістіктерін бағалау және оқу жоспарларын бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып мұғалімінің зерттеушілік мәдениеті
«Бастауыш сынып мұғалімінің зерттеушілік мәдениеті» пәнінің мақсаты оқу-тәрбие үдерісінде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің зерттеушілік қабілетін теориялық тұрғыда дамыту арқылы, терең ғылыми ізденістегі білім қажеттілігімен қамтамасыз ету болып табылады. Пән ғылыми шығармашылықтың күрделі механизмін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге үйретеді, ойлаудың ғылыми түрін дамытады. Пән білім алушылардың өзіндік ғылыми жұмыстарын жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүзеге асыруды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі
"Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі" пәні балалардың дағдылары мен білімдерін қалыптастырудағы ойынның рөлін зерделеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың ойынды білім беру құралы ретінде пайдалану қағидаттары мен әдістерін түсінуін дамыту. Міндеттеріне ойынның педагогикалық құндылығын зерделеу, ойын сценарийлерін құру, сондай-ақ ойын белсенділігінің балалардың психологиялық және әлеуметтік дамуына әсерін талдау кіреді. Білім алушылар педагогикалық ойын қызметі саласындағы, ойын әдістемелерін әртүрлі жас топтарына және балалардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш класстарда қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бастауыш кластарда қазақ (орыс) тілін оқыту теориясы мен әдістемесі – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін қазақ (орыс) тілін тиімді оқыту үшін дайындауға бағытталған пән. Негізгі мақсаты – білім алушыларды тілді оқытудың заманауи әдістерімен таныстыру, оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеу. Міндеттеріне педагогикалық теорияларды оқып-үйрену, бағдарламаларды оқушылардың қажеттіліктеріне сай бейімдеу және олардың лингвистикалық жетістіктерін бағалау кіреді. Білім алушылар сабақты жоспарлау, білім беру ортасын ұйымдастыру және тіл үйретудің инновациялық әдістерін бастауыш мектепте қолдану құзыреттіліктерін игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кіші мектеп жасындағы балалардың сөйлеу мәдениеті
Пәннің мақсаты: Студенттерге лексика, грамматикалық пішіндер, синтаксистік сөздіктердің дұрыс сөздік қорын үйренуін қамтамасыз ету конструкциялар, логикалық байланыстар, қадамдар сөздерді пайдалану; Сөздердің айтылуындағы, сөздер құрудағы, сөйлемдерді құрудағы қателерді болдырмау және жою; Координациялық сөйлеу дағдыларын қалыптастыру (ауызша және жазбаша); Сөзге қызығушылық пен құрметтеуге; Өнер туындысының мәтінінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілі
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің мақсаты-қазақ тілі жүйесін оқытудың жаңа тәсілдерін зерделеу. Қазақ тілінің негізгі пәндері, олардың ерекшеліктері, бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін толық ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Тілдік мәдениет негіздері
Педагогика және бастауыш білім беру әдістемесі мамандықтарының студенттеріне қоғамдағы тілдің мағынасы мен функциялары, әдеби тіл нормалары, тілдің ортофизикалық нормалары, лексикалық және грамматикалық нормалар, тіл мәдениетінің негізгі қасиеттері, сөзді пайдалану мәдениеті, әдеби тілдің лексикасына жатпайтын элементтер туралы теориялық білім беру, оқу-жаттығу шеберлігін жетілдіру, дикцияға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп жасындағы балалардың сөйлеуінің дамуы
Сөйлеу қызметі дамушы тұлғаның әлеуметтік қажеттіліктеріне байланысты коммуникация қажеттілігіне жауап береді. Міндетті және коммуникативті ниетпен айтылған бұл қажеттілік сөйлеу белсенділігінің мақсатын анықтайды. Кішкентай мектеп оқушыларының сөйлеу дағдылары өздерінің ойларымен және сезімдерімен лайықты түрде айтуға, олардың айналасындағы әлемге деген көзқарасын көрсете отырып, балалардың өзін-өзі тануына мүмкіндік беретін қарым-қатынастарды анықтайтын қажеттіліктерімен байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар әдебиеті
"Балалар әдебиеті" пәні білім алушыларға балалар шығармаларының көркемдік мазмұнының теориясы мен әдістемесін игеруге мүмкіндік береді. Курс сізге аннотация жасау дағдылары мен қабілеттерін, балаларға арналған кітап сюжеттерінің қысқаша сипаттамасын, бастауыш мектепте әр түрлі жастағы балалармен жұмыс жасау үшін әдебиеттерді таңдауға, әдеби-сюжеттік ойындар мен түрлі әдеби ойын-сауық пен іс-шаралардың сценарийлерін құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты білім алушыларды шетел балалар әдебиетіне елеулі үлес қосқан, өзіндік стилі, қолтаңбасы бар ақын-жазушылармен және сол кезеңге тән әдеби ағымдардың даму ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі – білім беру жағдайында қазақ (орыс) тілін шет тілі ретінде оқыту икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған оқу пәні. Пәннің мақсаты – білім алушыларды қазақ (орыс) тілін шет тілі ретінде оқытудың тиімді әдістерімен таныстыру. Міндеттеріне үйретілетін тілдің өзіндік ерекшеліктерін оқып-үйрену, сабақтарды жоспарлау, оқу материалдарын жасау және оқушылардың тілдік дағдыларын бағалау кіреді. Білім алушылар оқу бағдарламаларын бейімдеу, әртүрлі педагогикалық әдістерді қолдана алу және оқушылардың қазақ (орыс) тілін меңгерудегі оқу жетістіктерін бағалау құзіреттілігіне ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәнді игеру мақсаттары білім алушыларды инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңімен және оларды білім беру процесінде пайдалану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып филологиялық міндеттерді шешу әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытудағы инновациялық технологиялардың рөлімен таныстыру; білім алушыларда білім беру технологияларындағы негізгі үрдістер туралы түсінік қалыптастыру; білім алушыларды алған білімдерін практикалық жұмыс процесінде қолдануға үйрету тілдік материалмен және мәтінмен; Интернеттің білім беру желілерінде жұмыс істеу және қашықтықтан оқыту процесінде қарым-қатынас мәдениеті жағдайында білім алушылардың жаһандық ойлауын қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ балалар әдебиеті
Курстың мақсаты: балалар мен жасөспірімдерге арналған әдебиеттің жалпы көркем мәдениеттің органикалық және өзіндік бөлігі ретінде дамуының ерекшеліктері мен негізгі заңдылықтарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәнді игеру мақсаттары - математиканы оқыту процесінде оқушылардың даму факторы және құралы ретінде педагогикалық процестің мәнін, заңдылықтарын, тенденциялары мен даму перспективаларын зерттеу, математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық өнер
«Педагогикалық өнер» пәнінің нысаны кәсіби біліктілікті арттыру болып табылады. Жаңа ұрпақтың мемлекеттік білім беру стандарттарында педагогикалық шеберлік қз ісінің маманы ретіндегі белгілі бір кәсіп иесінің қалыптасуында ең алғашқы рөлдердің бірін атқарады. Аталған пәнді игеру педагогикалық шеберлікті философия, эстетика, этика, психология, педагогика, тарих салаларымен байланыста қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
"Көркем еңбекке" үйрету теориясы мен әдістемесі
"Көркем еңбекке" үйрету теориясы мен әдістемесі" курсын оқу пәні ретінде меңгерудің мақсаты білім алушыларды шығармашылық педагогикалық қызметке даярлау, олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, көркемдік-эстетикалық білім беру саласында бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін білімді, практикалық дағдыларды және қажетті дағдыларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойын-сауық математикасы
Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқыту міндеттерін шығармашылықпен орындауға дайындығын қалыптастыру және олардың логикалық ойлауын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сауат ашу мен жазуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерді оқушылардың коммуникациялық дағдыларын дамытуға ықпал ете отырып, оқу мен жазуды тиімді оқытуға дайындау. Осы пәнді оқу кезінде білім алушылар оқушылардың қажеттіліктерін талдауды, дараланған білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды қолдануды, сабақтарды тиімді өткізуді, оқушылардың жазбаша дағдыларын бағалауды және түзетуді, сондай-ақ әртүрлі жас топтарына бейімделуді және оқуға және жазуға қызығушылықты ынталандыруды қамтитын құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық имиджелогия
Пәннің мақсаты студенттердің өзін-өзі тану мен өзін-өзі жүзеге асыруға бағдарлануын қалыптастыру және адам туралы ғылымдардың теориялық білімдерін, соның ішінде өзін-өзі тану және жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру туралы білімдерін игеруге негізделген осы үшін қажетті мәдениетті тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп оқушыларының бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
"Кіші мектеп оқушыларының бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі" пәнін оқытудың мақсаты – өнер және еңбек технологиялары саласында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылық қатынасы бар тұлғаны дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиттік оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты бастауыш мектепте оқу мен әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен әдістері туралы білімге негізделген әр түрлі сабақ түрлерін, сондай-ақ сыныптан тыс әдеби оқу жұмыстарын жоспарлау, жүргізу және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүниетану
«Дүниетану» пәнінің мақсаты - студенттерді сабақ өткізу әдістерімен және әдістерімен таныстыру және бастауыш білім берудегі балалармен жұмыс жасаудың ұйымдастырушылық дағдыларын қалыптастыру; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін «дүниетану» пәнін оқытуға қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән бастауыш білім беру жүйесінде болашақ мұғалімдердің іргелі дайындығына ықпалын тигізеді. Курс оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың негіздерін, оның заңдылықтары мен принциптерін, мақсаттары мен мазмұнын, сондай-ақ тәрбие процесінің әдістерін, құралдарын, шарттарын қарастыратын педагогиканың бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
"Дүниетану теориясы мен әдістемесі" пәні білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балалар арасында қоршаған әлемді танудың әдістері мен стратегияларын түсінуін дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты -болашақ педагогтерге балалардың қоршаған ортаға қызығушылығын табысты қалыптастыру және олардың танымдық қабілеттерін дамыту үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету. Міндеттеріне заманауи педагогикалық әдістерді талдау, интерактивті білім беру бағдарламаларын әзірлеу және әлемді белсенді зерттеуге ықпал ететін сабақтарды ұйымдастыру кіреді. Білім алушылар балалардың таным деңгейін бағалау, білім беру әдістемелерін бейімдеу және мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу дағдылары мен дүниетанымын дамытуға ықпал ететін ынталандырушы білім беру ортасын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
"Дүниетануды оқыту әдістемесі" курсын оқып үйренудің мақсаты студенттерге жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық білім беру, сабақтарды өткізу әдістерімен, нысандарымен, тәсілдерімен таныстыру және бастауыш мектепте жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
«Педагогикалық шеберлік” пәні педагогикадағы кәсіби білімді жетілдірудің негізі болып табылады. Бұл пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысты қолдай отырып, педагогикалық шеберлік негіздерін білумен қамтамасыз ету; сөйлеу мәдениетін, педагогикалық әдепті, педагогикалық үдерістегі өзара әрекеттесу психологиясын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
«Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі» пәні білім алушылардың бойында әлемдік мәдениеттің көркем және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар әдебиетінің даму процесі мен ерекшеліктеріне байланысты білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру; кәсіптік даярлықты жетілдіру үшін бастауыш сынып мұғалімдеріне қажетті құзырет алу үшін база құру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
«Көркем еңбекке» үйрету теориясы мен технологиясы
«Көркем еңбекке» үйрету теориясы мен технологиясы курсы білім алушыларды бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі мен білім негіздерімен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бұл пән болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастапқы математика негіздері
Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің бастауыш математика курсының ғылыми негіздерін қалыптастыру, студенттердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, математика және ғылыми-әдістемелік әдебиеттер бойынша оқу құралдарымен өз бетінше жұмыс істеу қабілетін, басқа да жалпы білім беру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи білім беру технологияларын, бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу
- Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш мектепте оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыра білу
- Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жаңа білім алу және меңгеру, осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану.
- Педагогикалық құзыреттілік дағдыларын қолдана отырып, көп мәдениетті қоғамда педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
- Бастауыш білім беруде интерактивтік әдістерді қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру
- Нормативтік-құқықтық құжаттарға, оқытудың принциптері мен нысандарына сәйкес білім беру процесін басқару дағдыларын қолдана білу.
- Бастауыш білім беруде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру білігі үшін педагогикалық мәдениеттің, педагогикалық шеберліктің негіздерін білу.
- Тәрбие-білім беру процесінде ата-аналармен жұмыс әдістері мен нысандарын білу
- Кәсіби қызмет саласында жаңа педагогикалық технологияларды қолдана білу.
- Білім алушыларда ғылыми ақпаратты, отандық және шетелдік әдебиеттерді және зерттеу тәжірибесін үйрену дағдыларын қалыптастыра білу.
- Білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және басқару негіздерін, білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу.
- Мектепте тәрбие-білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдай және бағалай білу