Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Баишев Университеті

Пәндер

  • Арнайы педагогика

    Пән студенттерді арнайы педагогиканың теориялық негіздерімен, писхикалық дамудың жалпы заңдылықтарымен таныстырады. Курс арнайы педагогиканың даму тарихын, оның әдіснамасы мен принциптерін, ғылыми доминанттарын оқытады

    Несиелер - 6
  • Кәсіби іс-әрекетке кіріспе

    Курс мамандықтың ерекшелігі мен қазіргі заманғы оқыту әдіс-тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге, кәсіптік жүйелі ойлау қабілетін дамытуға, жоғары педагогикалық білім беру мекемелерінде оқу іс-әрекетіне ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі

    Курс сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру процесі арқылы тыңдалым, айтылу, оқу және жазылымды дамытуға бағытталған; коммуникативтік дағдылар (диалог барысында басқа адамның сөз сөйлеуін есту және тыңдау қабілеті, диалогқа/сұхбатқа қатысуға дайын болу, әркімнің өз көзқарастары мен пікірлері бар екенін түсіну; өз пікірін нақты және дұрыс, толық баяндай білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Курс болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы қазіргі заманғы мәліметтерді береді, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыруға, олардың оқу іс-әрекетінің жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

    Бұл курста оқушыларды дұрыс оқуға оқытудың формалары, әдістері мен технологиялары, әр түрлі жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді оқу барысында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі, психологиялық және лингвистикалық әдістер мен оның қалыптасу процестері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте каллиграфия және сауат ашуды оқыту әдістемесі..

    Курс қазақ тілі пәнінің құрамдас бөлігі ретінде тіл мен әдебиет туралы білім жүйесіне дайындалуға бағытталған. Пәннің маңыздылығы оқушылардың өмірінде оқу іс-әрекетіне бейімделумен, үнемі назар мен есте сақтауды, логикалық ойлау мен білімге, ойлауға, сөздік қорына, сөйлеуге деген қызығушылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"

    Бұл модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, экология, тұрақты даму саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, қоршаған ортаны қорғау және адамның өмір қауіпсіздігі мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі

    Курс кіші мектеп жасындағы оқушылардың әдеби дамуына жағдай жасауға бағытталған; көркем шығармалардың жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, мәтінді оқу және талдау дағдысын қалыптастыру және сыныптан тыс оқу әдістемесін , әдеби білім берудің әдістемелік мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттану

    Курсты оқып үйрену барысында әдебиеттің ерекшеліктері (бейнелеу өнерінің түсініктері), тұтастай алғанда өнер туындысы (формасы мен мазмұны, тақырыбы мен проблемасы, сюжеті, композициясы),әдеби жанр (эпос, лирика және драма) қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар әдебиеті

    Дәрістік және практикалық сабақтарға балалар әдебиеті бойынша ғылыми-теориялық және библиографиялық басылымдар материалдары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кіші мектеп оқушыларының тілдік дамуы

    Курс білім алушыларды тіл білімінің антропологиялық парадигмасы туралы, "адамдағы тіл", "тілдегі адам" формулалары бойынша дамудың екі негізгі бағыттары туралы білім жүйесімен қаруландыруға бағытталған», тілдік тұлға ретінде тілге лингвистикалық, лингвомәдениеттік, дискурсивтік және когнитивтік тәсілдер туралы, тілді сипаттаудың теориялық және дидактикалық үлгілерін әзірлейтін тілдік тұлға теориялары туралы, аталған модельдерді пайдалана отырып, тілді талдау әдістерімен қаруландыру және оған оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-сөйлеу әрекетінің түрлерін дамыту арқылы тіл туралы алғашқы білімді игеру: тыңдау, айту, оқу, жазу және оны тілдік нормаларды сақтай отырып, оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде қолдану. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны оқушылардың сөйлеуі мен ойлауын дамытуды, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында тілді еркін меңгеруді қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жалпы психология

    Оқу пәні студенттерде «Жалпы психология» курсының пәні, міндеттері, функциялары мен мазмұны туралы, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен жұмыс істеуі туралы біртұтас түсінікті дамытуға бағытталған және жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы болашақ маманның кәсіби сана-сезімін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар психологиясы

    Балалар психологиясы курсы баланы, оның өмірдегі түрлі жағдаяттарға реакциясын түсіне білуге үйретуді мақсат етіп отыр. Аталған пән психологияның саласы ретінде баланың психикалық дамуының заңдылықтарын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ (орыс) тілін оқытудың жаңа технологиялары

    Курстың мақсаты мен міндеттері: коммуникативтік біліктерді жетілдіру, лингвистикалық білімді жүйелеу, сонымен қатар зерттеу тақырыбы бойынша теориялық білімдерді және оларды практикалық қолдану, ғылыми коммуникативтік салада және ғылыми қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеруді дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математиканың алғашқы курс негіздері

    Пәнді оқу барысында математиканың өзіндік ғылым ретінде негізгі ережелерін, сонымен қатар математиканы зерттеу пәні, оның міндеттері, принциптері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кіші мектеп оқушыларының даму психологиясы

    Бұл курс студенттерді кіші мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерімен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі..

    Пән бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін қалыптастыру әдістемесін игеруге бағытталған, сурет салуды үйрену барысында бастауыш сынып оқушыларының көркемдік-бейнелі ойлауын, шығармашылық қабілеттерін және бейнелеу сауаттылығын дамытудың негіздері мен заңдылықтарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазба

    Курсты меңгеру барысында білім алушылар әртүрлі ақпараттық көздерден ақпаратты іріктеуді, сыни бағалауды және түсіндіруді, ауызша және жазбаша түрде өз көзқарасын тұжырымдауды және ол үшін тиісті дәлелдеме құралдарын пайдалануды, диалог жүргізуді үйренеді. Білім алушыларда көркем мәтіндерді дайындау, жазу және жариялау, жобаларды әзірлеу және ұсыну дағдылары, оқытылатын білім беру бағдарламасының пәндері тақырыбы бойынша презентациялар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Курс әдістемелік білімді информатика мұғалімін даярлауға, информатиканы оқытуға байланысты жаңа білімді меңгеруге, АКТ-ны пайдалану дағдыларын меңгеруге және оқушылардың қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі.

    Курс болашақ мұғалімдерге сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу процесін ұйымдастыру формаларын үйретеді. Курс бастауыш сынып оқушыларын табиғаттану негіздеріне оқытудың тиімді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі..

    "Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі" оқу пәні қазіргі жағдайда оқырман-оқушыны даярлау саласындағы мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны әдеби оқуды оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелік негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері

    "Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері" курсы педагогикалық білімі бар бакалаврларды дайындау жүйесінде ерекше орын алады. Бұл пәнді оқу – бұл тек тіл жүйесі мен оның қызмет ету принциптерін білу ғана емес, сонымен қатар болашақ педагогты қалыптастыратын тілдік қызметтің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктері де, өйткені бастауыш сыныптардағы орыс тілі/Негізгі оқу пәндерінің бірі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби сауаттылығы

    Курсты оқу барысында оқушыларды дұрыс әдеби оқуға оқытудың әдістері мен технологиялары, әр түрлі әдеби жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері, әдеби оқуға оқыту технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдеби дамуы.

    Курстың мақсаты-оқу сапасын бағалау жүйесін, білім беру бағдарламаларын жаңарту контекстінде оқушылардың әдеби даму деңгейін енгізу тұрғысынан студенттердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Курс жалпы білім беретін мектепте дене тәрбиесі жүйесін қарастырады; бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі принциптерін, құралдарын, әдістерін қарастырады. Сабақ өткізу әдістемесін мектепте дене тәрбиесінің негізгі түрі ретінде ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын моделдеудің сұлбасын бөлуге, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • "Көркем еңбекті" оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Курс қағазбен, сазбен, ермексазбен, табиғи материалмен, ағашпен, техникалық құрылыммен және модельдеумен жұмыс істеу техникаларын меңгеруге бағытталған.Курста халық сәндік-қолданбалы өнерінің негіздері, тұрмыстық және қоғамдық-пайдалы еңбектің дизайны мен нәтижелері қойылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі

    Курс бастауыш сынып оқушыларын музыкалық тәрбиелеудің теориялық және музыкалық өнердің тиімді құралдары мен әдістерін қолдануды негіздерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі..

    Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі оқу пәні оқушыларға қоршаған әлемді, әртүрлі әлеуметтік, мәдени және табиғи процестер мен құбылыстарды толық және өзара байланысты зерттеуге,олардың қызығушылығын оятуға, сұрақ аясында ойлануға мүмкіндік береді: біз кімбіз? Қайдан? Біз қайда тұрамыз? Бізді не қоршап тұр? Біздің өткеніміз және болашағымыз қандай?

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мұғалім мамандығының этикасы (WSGE)

    Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар адамзат жасаған этикалық нормалар адам жатақханасының маңызды негізі болып табылатындығын білуі тиіс: этикалық нормалар талаптарына сәйкес жеке имидж қалыптастыру., қоғамда әдепті мінез-құлық дағдыларын тәрбиелеу, болашақта, педагогикалық және басқа да ұжымдарда, сондай-ақ бизнесте жалпы қабылданған қарым-қатынас ережелерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Білім берудегі менеджмент пәні білім беру мекемесінің дамуы мен мектептегі педагогикалық үрдісті басқарудағы болашақ педагогтың кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелері мен элементтерінің, мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының сипаттамасын меңгертуге; басшының басқару мәдениеті мен оның өзіндік дамуын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін орыс тілінде оқыту әдістемесі

    Курсты оқып үйрену барысында қазақ әдебиетін орыс тілінде оқытудың әдістемелік негіздері, мектеп оқушыларын әдебиетті оқуға үйрету әдістемесі, әдістер мен технологиялар, әртүрлі әдеби жанрлармен жұмыс жасау ерекшеліктері, әдеби оқыту технологиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теория, әдістемесі мен технологиясы саласындағы білімін тереңдету мен кеңейтуге; сынып жетекшісі міндетін атқару үшін болашақ мұғалімнің жалпы педагогкалық, әлеуметтік-тұлғалық және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, тәрбиелеудің қазіргі заманғы және дәстүрлі әдістемелерін қолдануға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ана тілін оқыту әдістемесі

    Курс барысында "Ана тілін" оқытудың формалары мен әдістері, оқушыларды сөйлеу және жазу дағдыларына үйрету бағыттары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық акмеология

    Курс болашақ педагогтың өзін-өзі дамыту мәдениеттігін педагогикалық акмеология теориясын меңгеру арқылы және болашақ маманның кәсіби дамуына, негізгі түсініктер мен курстар санаттарын игеруге, маманның кәсіби даму жолындағы педагогикалық акмеологияның мәні мен рөлі, өзін-өзі танудың және рефлексияның формалары мен әдістерін қалыптастыруға, кәсіби құзыреттілік құрылымы мен мазмұны; кәсіби өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыреттілік траектория технологияларын жобалауға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дұрыс оқу қызметін қалыптастыру әдістемесі

    Курс оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға, ой-пікірін, сезімдерін дамытуға бағытталған. Студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу және коммуникативті дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Курс ағылшын тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқыту барысында оқу процесінің заңдылықтары, сабақтың мазмұны, сабақта және сабақтан тыс жұмыстардың түрлері мен оны ұйымдастыру талаптары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің негізгі қызметі болашақ бастауыш класс мұғалімінің кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың ғылыми негіздері бойынша кәсіби-теориялық дайындығының қазіргі қоғамның әлеуметтік сұранысын қанағаттандыратындай сапалық деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Аталмыш пәнді оқып үйрену барысында болашақ бастауыш класс мұғалімдері әдістеменің негіздері жайлы теориялық біліммен қаруланады, кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту технологиясының әр түрлерін жүзеге асыруға арналған база жасалады және оларды практика жүзінде қолданудың тәжірибесін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Курс болашақ педагогтарды педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерімен, қазіргі заманғы білім беру технологияларына, педагог-новаторлардың негізгі идеяларымен танысу, педагогикалық дағдылардың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерімен, таныстыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білімі

    Курс лингвистикалық негізделген тиімді тілдік білім берудің қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын анықтайды, тілдік мәдениеттану, лингвистикалық тұлға ретінде тілге танымдық тәсіл, лингвистикалық тұлғаның теориясы, тілдік сипаттаудың теориялық және дидаактикалық модельдерін әдзірлеу, тілдік талдау әдістерімен байланыстыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)

    Курс қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілін қазақ тілінде және басқа да ұлтқа үйретудің баасты мақсаты – студенттерге орыс тілі мен оның байлығын білу дағдыларын үйрету, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттеріне үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)

    Курс орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Қазақ тілін оқытудың негізгі мақсаты – лингвистика нормаларын білуге көмектесу, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттерін қамтамасыз ету болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көптілді тұлғаны дамыту әдістемесі

    Курс ана тіліне сүйене отырып, екінші және шет тілдерін интеграцияланған оқыту негізінде оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу әрекетін (тыңдау, айту, оқу және жазу) дағдыларын меңгеру деңгейінде сөйлеу қызметін дамыту процесінде мәдениетаралық түсінуді жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар).

    Курс бастауыш мектепте қазақ тілінде оқытатын мектепте орыс тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Қазақтарды және орыс емес ұлттың басқа да тұлғаларын орыс тілін оқытудың негізгі мақсаты-оқушыларға орыс тілі мен оның байлығы туралы білімдерін меңгеруге көмектесу, оқушыларды ауызша және жазбаша тілді еркін қолдану дағдылары мен дағдыларымен қаруландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Үш тілді білім беру процесінде мәдениетаралық коммуникацияны меңгерген.
  • Бастауыш мектепте гуманитарлық пәндерді оқытуды әдістемелік қамтамасыз ету үшін заманауи педагогикалық технологиялар мен цифрлық ресурстарды, соның ішінде жасанды интеллект элементтерін қолданады
  • Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлейді
  • Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтайды
  • Психологияның, педагогиканың жаңа жетістіктерін, білім алушылардың физиологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады
  • Инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін ескере отырып, микросоциумға қатысушылармен өзара іс-қимыл жасау арқылы білім беру ортасын жобалайды және аутистік спектрі бұзылған бастауыш сынып оқушыларын сүйемелдеу кезінде мінез-құлықты қолданбалы талдау әдістерін (АВА-терапия) қолданады.
  • Көптілді білім беру бағдарламаларын іске асыруға байланысты жұмыс орнындағы функционалдық міндеттерді орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарын дербес жүргізеді
  • Ғылыми ойлау мен шығармашылық тәсіл элементтерін көрсете отырып, кәсіби міндеттерді талдау үшін философиялық, педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану пәндерінің әдіснамалық негіздерін қолданады
  • Экономика және кәсіпкерлік, экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында білімі бар; жеке қаржы ресурстарын тиімді басқара алады
  • Білім алушылардың ерекшеліктерін білім беру ортасы контекстінде, олардың бастауыш сынып оқушыларының қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану қажеттіліктерін талдайды
Top