7M04106 EMBA авиациялық менеджмент в ААА
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Executive EMBA білім беру бағдарламасының мақсаты-авиация саласындағы кәсіби басқарушыларды, жоғары буын басшыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Азаматтық авиация академиясы
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ақпаратты басқару
Пән Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін кең ауқымды жалпы даярлықты (базалық білімді) береді, менеджменттің қазіргі заманғы әдістері және оларды басқару қызметінде қолдану туралы түсінікке ие болады; ақпараттық ресурстарды басқарудың принциптері мен әдістері туралы, практикалық қызметте жетілдіру құралдарын пайдалану дағдыларын меңгереді, ақпарат қозғалысы процесінің жекелеген элементтері арасындағы тиімді өзара байланысты анықтай алады және өнімнің және тұтастай кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқу әр түрлі жобаларды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері бойынша білім алуға, жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқарудың аспаптық құралдарын пайдалануға, жобалардың тәуекелдеріне сапалы және сандық бағалау жүргізуге, жобаның тиімділігін анықтауға, жобаның бизнес-жоспарын жасауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Авиакомпаниялардың қаржысын және бухгалтерлік есебін басқару
Курс тыңдаушыларды қаржылық ресурстарды нарықтық бөлу жағдайында қолданбалы экономикалық талдау және ұйымдардың қаржысын басқару негіздерімен және жеке қаржымен таныстырады, оларды жүріп жатқан процестердің қаржылық табиғатын түсінуге үйрету, қаржылық баламаларды талдау әдіснамасын түсіну, тиісінше, оларды негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға,сондай-ақ бухгалтерлік есепті нормативтік реттеу жүйесімен, қазақстандық және әлемдік практикадағы бухгалтерлік қаржылық есептің даму үрдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Авиациядағы халықаралық сауданың құқықтық аспектілері
Пән халықаралық сауда құқығы, экономикалық реформалар саласындағы мемлекеттік саясат, халықаралық сауда құқығының қалыптасуы мен дамуы, халықаралық саясат саласында жүргізіліп жатқан реформаларды талдау, сыртқы сауда саласындағы басымдықтар, халықаралық сауда қатынастарын реттеудің әдістерімен және заңнамалық негізімен танысу саласында білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті зерттеу
Аталған пән магистранттардың бизнес-зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздері, олардың ерекшеліктері, қазіргі заманғы талдау құралдары және оларды пайдалану тәсілдері, сондай-ақ бизнес-зерттеулер мен талдаулардың практикалық дағдыларын дамытуды, технологияларды дамыту нарықтары мен перспективаларына талдау жүргізуді, тұтынушылардың қажеттіліктеріне талдау жүргізуді және нысаналы нарықтарды анықтауды, технологияларды дамытудың өмірлік циклына талдау жүргізуді қарастырады талдау, технологиялық шешімдер мен олардың жеткізушілерін бәсекеге қабілетті талдау, қажетті зерттеулер мен талдау нәтижелерін іздеу және пайдалану, қазіргі заманғы талдау құралдарын пайдалану негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Авиакәсіпорындардың тәуекелдерін басқару
Пән тәуекелдерді бағалау, талдау және басқару әдістерін, сондай-ақ осы құралдарды авиакәсіпорындарды басқару процесінде пайдалану дағдыларын, ұйымның тәуекелдерді басқару жүйесінің негізгі элементтерін, кәсіпорынның кәсіпкерлік және өндірістік Тәуекелдерін басқару әдістерін, тәуекел факторларын ескере отырып, операцияларды талдау мен оңтайландыруда қолданылатын типтік әдістер мен модельдерді қарастырады.практикалық қызметте тәуекелдерді талдау мен бағалаудың заманауи арнайы құралдарын қолдануға үйрету, тәуекел мен белгісіздік жағдайында шешім қабылдау технологиясын үйрету, авиакомпанияларда тәуекелдерді басқарудың типтік мәселелерін шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқару
Пәнді оқу барысында адами ресурстарды басқару, бейімделу, қызметкерлерді ынталандыру және бағалау мәселелері қарастырылады. "Адам ресурстарын басқару" пәнін оқыту теориялық және әдіснамалық білімнің негізін, сондай-ақ стратегиялық басымдықтар тұрғысынан персоналды жоспарлау және жинақтау, HR басқару және ұйым персоналының тиімділігін басқару қызметінің жаңа құрылымдарын әзірлеу және стратегия призмасы арқылы персоналды оқыту және дамыту бойынша Адами ресурстарды стратегиялық басқару бойынша жұмыс дағдыларын беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Авиакомпанияның инновациялық менеджменті
Кәсіпорынның даму тенденциялары мен түрлері, ғылыми-техникалық прогресс заңдылықтары, инновациялық қызметті мемлекеттік реттеу нысандары туралы түсінікке ие болу. Инновациялардың кәсіпорын өнімдерінің коммерциялық сипаттамаларына әсері, инновацияның мазмұны мен құрылымы, инновациялық қызметті басқару функциялары, стратегиялық жоспарлау және жобаларды басқару әдістері, оның ішінде әуе көлігі кәсіпорындарына қатысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Пән басқарушылық шешімдерді қабылдау мен өндірістік жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, стратегиялық басқару процесі, негізгі басқарушылық құзыреттер туралы кешенді түсінік алуға, стратегиялық менеджменттің талдау құралдарымен, функцияларымен, әдістерімен және қағидаттарымен таныстыруға, компанияны басқару жүйесіндегі стратегиялық менеджменттің орнын анықтауға, стратегиялық талдаудың әдістері мен құралдарын зерделеуге, компанияның бизнес-миссиясын тұжырымдай білуге және стратегиялық мақсаттарды әзірлеуге, табыстың салалық түйінді факторларын және компанияның бәсекелестік артықшылықтарын анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Авиакәсіпорындардың ақпараттық-талдамалық технологияларын басқару
Пән магистранттарда басқару процестерінің функциялары мен міндеттері туралы, басқару процестерін ақпараттық-талдамалық сүйемелдеудің теориялық және әдістемелік негіздерімен, авиакәсіпорындарда басқару шешімдерін қабылдаумен, басқару органдарының міндеттері мен функцияларын іске асырумен, басқару шешімдерінің сапасы мен тиімділігін арттыру үшін ақпараттық-талдамалық технологиялардың қазіргі заманғы мүмкіндіктерімен білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингті басқару
Магистранттарда қазіргі кәсіпорындағы маркетингті басқару функциялары, стратегиялық маркетингтің құралдары мен әдістері, жедел маркетингті басқару әдістері және кәсіпорындағы маркетинг кешенінің жеке элементтері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, маркетингтік зерттеулер және менеджменттегі әлемнің үздік тәжірибелерін салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұйымның практикалық қызметінде пайдалану қабілетінде мынадай құзыреттерді кеңейтеді және тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық менеджмент
Пән мамандарда кәсіпорынның қаржысын басқару теориясы саласында қазіргі заманғы іргелі білімді қалыптастыру, қаржылық менеджмент теориясы мен практикасының өзара іс-қимылы негіздерінің мәнін ашу; қаржыны басқару принциптерін, оның дәстүрлі және арнайы функцияларын, осы басқарудың қазіргі нарықтық қатынастардағы рөлі мен маңызын зерделеу бойынша білім береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару экономикасы
Пән қазіргі экономиканың даму заңдылықтары мен нарықтық жағдайда компания саясатын қалыптастыру принциптері, ұйымның даму стратегиясын әзірлеу кезінде макроэкономикалық көрсеткіштердің динамикасын бағалау және болжау дағдылары туралы білім береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік экономика және Халықаралық бизнес ортасы
Пән магистранттарда әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардың қазіргі жай-күйін зерттеудің теориялық және практикалық дағдыларының жиынтығын қалыптастырады, сондай-ақ магистранттардың әлемдік экономиканың ерекшелігі туралы, әлемдік экономиканың даму процестері мен үрдістері туралы, халықаралық бизнестің сыртқы ортасы туралы, халықаралық инвестициялық және сауда саясаты туралы, елдердің экономикалық интеграция процестері туралы, әлемдік қоғамдастықтардың жаһандық проблемалары туралы білімдерін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әуе көлігінің стратегиялық маркетингі
Магистранттардың маркетингтік ортаның серпінді өзгеруі жағдайында стратегиялық маркетингті басқару саласында білім алуы, ұйымның нарықтық мінез-құлқын қалыптастыру қажеттілігі, ұйымның жаһандық мақсаттарын ескеру, әуе көлігінің сыртқы нарығындағы өзгерістерге бейімделу қабілеті. Кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін зерттеу, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге жәрдемдесу, нарыққа бағытталған кәсіпорынның даму стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Стратегиялық басқарумен, алдағы қызмет саласында байланысты жағдайларды талдау кезінде заманауи жоспарлы технологиялар мен кәсіби аргументация мәселелерін зерделеу бойынша өзіндік жұмыс дағдыларын пайдалану және ұйымның стратегиялық басқару жүйесін, іскерлік ұйымның стратегиялық дамуының теориялық негіздері мен заңдылықтарын, оның элементтерінің негізгі сипаттамаларын игеру қабілеті;
- Бизнес-процестерді, ұйымдық құрылымды талдау және жетілдіру және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу, ұйымдағы реинжинирингтің мүмкіндіктері мен перспективаларын қарастыру;
- Алынған білімді ақпараттық жүйелермен байланысты негізгі объектілермен, құбылыстармен және процестермен пайдалану және оларды ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану, жобалық шешімдерді әзірлеу және оларды авиация саласының кәсіпорындарында іске асыру;
- Халықаралық бизнесті жүргізудің әртүрлі нысандарын пайдалана отырып, жаңа шетелдік нарықтарға шығу бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу, әзірленген көрсеткіштерге сәйкес Ұйым қызметін бағалау әдістемесін қолдану;
- Авиацияда халықаралық сауда саласында алған білімдерін, оның әлемдік экономика мен әлемдік нарықтардың жаһандануы жағдайындағы ерекшеліктерін, ҚР-ның олардағы орны мен экономикалық мүдделерін пайдалану, халықаралық сауда саясатын, оны ырықтандыру жағдайында халықаралық сауданы реттеу шаралары мен құралдарын талдауға және түсінуге үйрету;
- Күрделі бизнес процестерінің модельдері мен алгоритмдерін, желілерді қолдана отырып басқару жүйелерін, кәсіпорынды басқаруды, ішкі құжаттаманы және жарияланымдарды, ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа әдістер мен компьютерлік ақпаратты қорғау құралдарын, осы саладағы заңдар мен стандарттарды қолдану;
- Инновациялардың авиакәсіпорын өнімінің коммерциялық сипаттамаларына әсері, инновациялық қызметтің мазмұны мен құрылымы, инновациялық қызметті басқару функциялары, жобаларды Стратегиялық жоспарлау және басқару әдістері, оның ішінде әуе көлігі кәсіпорындарына қатысты әдістері туралы білу;
- Авиация саласының кәсіби қызметінде ақпаратты алу, сақтау және өңдеу әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдану, басқарушылық шешім қабылдау үшін қажетті ақпарат пен құжаттарды алу және өңдеу, Деректер базасын (ДҚБЖ) басқару жүйелерінің құралдарын пайдалану, ақпаратты қорғау құралдары мен әдістерін пайдалану;
- Пайдаланушыларды сәйкестендіру әдістерін, қауіпсіздік модельдерін, қауіпсіздік саясатын, криптографиялық әдістерді қолдану ерекшеліктерін, әртүрлі кілттері бар жүйелерді іске асыру ерекшеліктерін, қорғалған операциялық жүйені құрудың иерархиялық әдісін, тұтастықты бақылау саясатының моделін пайдалана отырып білімді қолдану;
- Берілген критерийлер, нысаналы функциялар, шектеулер кезінде жобаның (бағдарламаның) мақсаттарын, оның міндеттерін қоюға, олардың өзара байланысының құрылымын әзірлеуге, Кәсіби қызметтің құқықтық және адамгершілік аспектілерін ескере отырып, міндеттерді шешу басымдықтарын айқындауға қатысу қабілеті;
- Ұйымның адами ресурстарға қажеттілігін қамтамасыз ету тұрғысынан еңбек нарығының жай-күйі мен даму тенденцияларын талдау, ұйымның еңбек нарығындағы жағдайын бағалау, ұйымның жұмыс беруші ретіндегі имиджін жақсарту бойынша шаралар жүйесін әзірлеу;
- Кәсіпорын қаржысын басқару теориясы саласында білімдерін қолдану: Қаржы менеджментінің теориясы мен практикасының өзара іс-қимылы негіздерінің мәнін ашу, қаржыны басқару принциптерін, оның дәстүрлі және арнайы функцияларын, осы басқарудың қазіргі нарықтық қатынастардағы рөлі мен маңызын зерделеу;
- Кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында алған білімдерін пайдалану, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді экономикалық негіздеудің және олардың салдарын бағалаудың арнайы әдістерін қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік беру;
- Ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, ұйымдық өзгерістерді жүзеге асыру бағдарламаларын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау, маркетингтік зерттеулер нәтижесінде алынған ақпаратты пайдалану қабілеті;
- Қазіргі заманғы Стратегиялық маркетинг саласында алған білімдерін әртүрлі контексте және оларды шешу жолдарында пайдалану, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын құрудың заманауи әдістерін игеру;
- Авиациялық кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелерінің жұмыс істеу тәуекелдерін бағалау қабілеті және дайындығы, авиациялық кәсіпорындардың өндірістік тәуекелдерін барынша азайту жөнінде ұсынымдар әзірлеу, ұйымның адами ресурстарына аудит жүргізу және ұйымның персоналға қажеттілігін айқындауға әзірлік.